Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Madelon schreef:Zie al mooie bomen voorbij komen!!![]()
Ik ga hem dit weekend opzetten. Ben hoogzwanger en ben bang dat er anders met kerst niks staat door gebrek aan tijd later deze periodeNormaliter is het bij ons traditie om hem de dag nadat wij Sinterklaas gevierd hebben op te tuigen maar dit jaar dus net wat anders.
Rintah schreef:Hier een work in progress![]()
[ [url=m/3NTif1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T5fIc9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleine van ruim anderhalf rondhuppelen dus dit jaar onbreekbare ballen![]()
Nu dus druk touwtjes aan het knuppen![]()
Ruim 200 stuks![]()
Dit was vorig jaar
[ [url=m/LbMSsz.jpg]Afbeelding[/url] ]
lor1_1984 schreef:Ik gebruik die haakjes die je gewoon los in een klein doosje kunt kopen, 50 cent voor een doosje ofzo.
Stevig dichtknijpen om de ring vd kerstbal en stevig dichtknijpen om de tak.
Icm onbreekbare ballen.
Hoefde met speelse katten en later een jonge hond mss 3x een bal terug te hangen per kerstboomperiode.
lor1_1984 schreef:Ik gebruik die haakjes die je gewoon los in een klein doosje kunt kopen, 50 cent voor een doosje ofzo.
Stevig dichtknijpen om de ring vd kerstbal en stevig dichtknijpen om de tak.
Icm onbreekbare ballen.
Hoefde met speelse katten en later een jonge hond mss 3x een bal terug te hangen per kerstboomperiode.
lizy29 schreef:Ik zou hem ook al dolgraag weer neerzetten maar het neemt zo veel plek in beslag terwijl we dat juist al tekort hebben met een kleine woonruimte en 3 kleine kinderen....
pmarena schreef:lizy29 schreef:Ik zou hem ook al dolgraag weer neerzetten maar het neemt zo veel plek in beslag terwijl we dat juist al tekort hebben met een kleine woonruimte en 3 kleine kinderen....
Als je ergens een soort van vrije muur hebt dan kan je iets van een rek of kader plat tegen de muur hangen / zetten, kersttakken / slingers / ballen / lampjes er in en dan heb je gewoon een platte kerstboom
ClaudiaHS schreef:Of gewoon een halve kerstboom op zetten.(een neppers dan)
Heb ik ook al eens gedaan.
Tegen een muur aan in een hoekje en aan de achterkant de takken er niet in steken.
Zag je helemaal niks van en scheelde veel ruimte.
Ik heb deze week nog een kerstdorp gemaakt![]()
[ [url=m/WooVuW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Irv0lI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GbFjhe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KW83HS.jpg]Afbeelding[/url] ]