Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 15:28

Vandaag is hier ook het een en ander aangekomen voor mijn lootje. :D

LWDaisy

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 15:32

Budget telt alleen als minimum, ik zie nergens een maximum!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 16:36

Ik ben ook niet strikt qua budget!

Ik ben net goed geslaagd dus in principe klaar! :D maar mocht ik nog iets leuks tegenkomen of mijn lootje komt met een nieuwe wens, wie weet.. :o

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 17:43

Santapost!

Afbeelding
Afbeelding

Die laatste zin klinkt opeens een beetje als dreigement :') laat ik me maar goed gedragen :Y)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 18:07

Lekker bezig Roosch!

Wat een leuk kaartje hierboven!

Ik baal er van dat ik al een week de energie mis mij volledig in m'n lootje te kunnen verdiepen. Komt echt niets uit m'n handen door die stomme griep. Maar niet getreurd, kan niet wachten om rond te rennen voor kadootjes als ik mij weer beter voel! M'n eerste kadootje ligt iig al een paar weken klaar 8-)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 19:28

Oh, ik heb nog een top bedacht!
Ik heb mijn onderzetters per ongeluk buiten gelaten, en die zijn (van hout) helemaal krom getrokken.. Dus nieuwe onderzetters zijn zeer welkom :D Mijn thema in de tuin is vooral geel, kippen en katten zijn ook leuk haha.

Ter illustratie, mijn tuin deco-hoekje waar ik erg blij mee ben (en voor heb moeten vechten lol)
Afbeelding

Ik heb ook mijn waterproof tafellaken laten buiten liggen heel de zomer :') Met tafelklemmen: palmboompjes en bijtjes. Dat tafellaken was heel donkergrijs, en is super hard afgebleekt - op uitzondering van de tafelklemmen na, 't is een super leuk effect haha!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 19:49

Citaat:
Weekvraag week 41
Welke kleur komt terug in jouw interieur?

Bij ons thuis komt vooral een witte kleur terug. Maar wij hebben ook een mooie blauw/groene muur en een muur heeft een fotobehang met bloemen.

In mijn kamer heeft (bijna) alles een goudkleur. Ik moet wel zeggen dat we qua accessoires thuis wel heel veel al hebben, dus dat heb ik liever niet in mijn pakket :o

Een leuke plaid is wel welkom en ook accessoires voor in de badkamer zijn welkom. Deze is helemaal donkergrijs dus wat kleur mag altijd :D

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 19:57

Oh ja, dekentjes. <3 Zeg ik terwijl ik in mijn Disney pyjama, met stitch sloffen onder een dekentje lig. :))

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:02

nevica schreef:
Oh ja, dekentjes. <3 Zeg ik terwijl ik in mijn Disney pyjama, met stitch sloffen onder een dekentje lig. :))

Haha, heerlijk is dat he! Ik heb ook van die toffe foute pyjama's. Hoe gekker, hoe beter :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:03

Ik ben dol op mijn huispakken, maar vriend kan deze niet waarderen. :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:06

Citaat:
Weekvraag week 41
Welke kleur komt terug in jouw interieur?

Ehm... we hebben cremekleurige muren (niet wit creme), met een groen accentmuur waar de t hangt. Grijze ribfluwelen bank, donkergrijze stoel, grijzig houten en licht houten kasten, grijzig houten eethoektafel, met eethoekstoelen in donker- en lichtbruin. Onze salontafel is van glas.

Verder hangen er verschillende schilderijen, tekeningen en foto's aan de muren, en we hebben witte vitrage en grijzige gordijnen :)

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:30

Ik heb ook een vraag als dat mag.
Wat zit er momenteel in jullie cd speler? :D
Of moderner, welke playlist van Spotify luister je nu?

Ik heb meestal via de tv de radio aan staan op 538, ik hou van verschillende soorten muziek.
In de auto staat hij ook op 538 of Qmusic.

Justdiesel:
Citaat:
Hoe relevant zijn alle tops en flops in de voorgaande secret santa topics nog? Zijn er dingen bijvoorbeeld een flop geworden die toen een top waren?

Behalve de haarklem en de gezichtsmaskers is alles nog van toepassing :D
De kater op de foto is overleden helaas dus die hebben we niet meer.
Sowieso vind ik het al heel leuk dat er moeite gedaan word, dus voel je niet verplicht toe iets.

Capopjekop, leuk kaartje en leuk "dreigement" :D
Laatst bijgewerkt door justdiesel op 11-10-24 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:34

Dekentjes altijd goed! <3 Wilde er nog eentje bestellen met een foto van mijn kat erop maar beetje prijzig helaas.

Ik heb ook een vraag, lezen jullie boeken? Zo ja, wat voor genre?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:36

Ik lees geen boeken, ik verslind ze. :o even paar dagen vrij genomen om tot rust te komen na een roerige tijd. En ik denk dat ik vanaf woensdagmiddag zo een boek of 5 heb uitgelezen op mijn ereader. :D

Ik heb net weer iets gloednieuws op mogen halen voor mijn lootje via de weggeefhoek, als ik zo doorga kan ik misschien beter een verhuiswagen sturen in december. Sorry lootje.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:38

Hahhaha lekker bezig Roos! :)

Ik zal ook even antwoord geven: ik lees ook weer veel sinds ik mijn ereader heb. Vooral thrillers. Romantiek maak je me niet blij mee.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:38

Ik heb ook een vraag, lezen jullie boeken? Zo ja, wat voor genre?

Ja ik lees Thrillers, romantische boeken (maar niet van die romannetjes van bouquet reeks haha), sommige waargebeurde verhalen zijn ook mooi om te lezen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:43

Zertab schreef:

Ik zal ook even antwoord geven: ik lees ook weer veel sinds ik mijn ereader heb. Vooral thrillers. Romantiek maak je me niet blij mee.

Oja, ik juist wel van die heerlijke chicklits of romans, of thrillers. :))

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:43

Roosch schreef:
Zertab schreef:

Oja, ik juist wel van die heerlijke chicklits of romans, of thrillers. :))

Ik verslind de Helen Grace serie op dit moment! Ben nu bij het laatste deel :(

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:46

Ik lees boeken op mijn ereader. Op dit moment ben ik met de zeven zussen serie bezig. Ik vind het fijn als boeken lekker weg lezen.

Kookboeken en hobbyboeken vind ik wel erg leuk om fysiek te hebben. Ik zoek dan ook graag naar speciale kookboeken in de kringloopwinkel.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:48

Ik lees ook graag boeken. Meestal chicklits, want daar hoef je niet te veel bij na te denken. En thrillers ook. Series als jack reacher, myron bolitair, agent pendergast (die al jaren niet meer gekocht overigens). Ik ben ook nog steeds bezig met harry Potter in het Engels.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:52

Ik ben dol op kleedjes. Zit er nu ook onder, poes op schoot. Heerlijk <3

Ik lees thrillers. Suzanne Vermeer leest gemakkelijk weg. En ben fan van Scandinavische thrillers van Nesbo of Coben.

Muziek: van alles.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:55

Ik lees ook weer sinds ik een ereader heb, vooral op vakantie verslind ik de boeken.

Ik ben van de romans met historische setting. Anne Jacobs, Corina Bomann, Lucinda Riley, Tracy Rees. Lynn Austin zou daar ook onder moeten vallen maar daar heb ik nog niets van gelezen.
Laatst gelezen romans is de complete Valerie Lane serie.
Verder boeken uit de 2de wereldoorlog, dagboeken en memoires. Laatst gelezen boek daarvan is De Staljongen van Auschwitz.
Ik lees alleen in het Nederlands, op mijn werk is al alles in het Engels (met zoveel expats is Engels de officiële taal binnen het bedrijf) en wil als ik me aan het ontspannen ben niet nog eens Engels lezen.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 20:58

Ik ben gek op lezen, ik wil dolgraag de twilight en harry potter series weer lezen. Ooit delen van gelezen maar wil ze nu echt allemaal eens lezen. Moet ik eens voor zitten om ze op te zoeken op mp of zo :j
Verser psychologische thrillers, thrillers, spanning, waargebeurde misdaad etc ik vind echt ontzettend veel leuk <3
Engels of Nederlands geen punt zelfs Duitstalig kan een goede optie zijn :j

Ik heb een dressoir en 2 kasten vol met boeken heb alle voedsel/kook bijbels en heb heel veel buitenlandse boeken over Spanje, eten, koken etc

Ik heb geen ereader ik heb graag een boek vast, voelt zich oud :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 21:01

Ik heb ook jaren echt geweigerd om digitaal te lezen. Ik ging ook altijd met m'n 15 boeken op vakantie. :') tot mijn vriendin me haar nieuwe ereader leende om te proberen op vakantie en toen was ik wel om. Op deze kun je alles instellen zoals je wil dus voelt het min of meer als een echt boek. En ik kan dus onbeperkt lezen voor een tientje per maand. Dat heb ik er altijd wel uit. :')

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 21:03

Krijg je dan geen last van je ogen, ik werk ookal veel op de computer per week en wil eigenlijk niet te veel meer schermpjes zogezegd :D