Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mriek1990

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 07:52

Ooh ook zonde die bewolking!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 08:31

Hier was het ook te bewolkt en regende het zelfs. -O-

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 08:36

Ik heb ook een vraag als dat mag.
Wat zit er momenteel in jullie cd speler? :D
Of moderner, welke playlist van Spotify luister je nu?

Geen cd wel LP --> Simon & Garfunkel. (en daarvoor Danny Vera, Eva Cassidy, Coldplay....)
Op Spotify luister ik de laatste tijd vaak luisterboeken, vooral in de auto vind ik dit heel fijn.

Verder heb ik een hele brede muzieksmaak. Ben alleen niet zo van trance, hardcore, hardstyle en andere herrie.
Doe mij maar easy listening of meezing-bare muziek.

_AB_ schreef:
Ik las ergens dat Lidl de ritials autoparfum voor 2.50 verkoopt deze weel!

Deze tip kon ik niet laten schieten, mijn auto is nu voorzien van een lidl auto parfum :')

Ik las iets over (speciaal)biertjes.
Ik lust geen bier of wijn, ben sowieso niet echt een alcohol drinker. Meestal vind ik de smaak van alcohol te overheersend.
Wat ik op z'n tijd wel lekker vindt is een likeurtje (Licor 43 Creme brulee :9 ) of een cocktail (Sex on the beach bijvoorbeeld).
Vooral zoet of zacht van smaak.

Citaat:
Weekvraag week 41
Welke kleur komt terug in jouw interieur?

Flexa peacock pride (soort turquiose/smaragdgroen), beige en wit op de muren, meubels combinatie wit/hout.

Fem:
Citaat:
Ik heb je flink gestalkt in de voorgaande edities. Hoe actueel is deze informatie nog van bijvoorbeeld 2022/2023? En hoe actueel zijn jouw hobby's nog?

Ik heb zelf ook even moeten teruglezen wat ik daar allemaal gezegd/gemeld heb.
Veel is nog actueel volgens mij.
Alleen de moestuin ligt op een laag pitje, daarvoor heb ik nog meer dan voldoende zaden en het is de vraag of ik 'm volgend jaar in zaai.
Ook ben ik al even niet bezig geweest met macrame en kaarsen maken, maar meestal pak ik dit wel weer op in de wintermaanden.

Erbij is gekomen het trainen en showen van Ginger.

Als je specifieke vragen hebt over dingen die je in voorgaande edities hebt gelezen en die ik nu niet beantwoord heb, vraag ze gerust, maar volgens mij is het meeste wel hetzelfde gebleven.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 09:50

Fem schreef:

Zillion playlist omdat we dit weekend de film hebben gezien en ik helemaal stuk gegaan ben van jeugdsentiment! En ik kan veel smaken: gaande van Peyton Parish over Whitney Houston via alles van Tomorrowland naar Cliff Richard.

Citaat:
Weekvraag week 41
Welke kleur komt terug in jouw interieur?

Beige met accenten in groen/blauw (dat gedeelte moet nog uitgebreid worden met gekleurde sofa, andere salontafel, muurversiering). Nu vooral beige dus.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 10:14

Linnie050 schreef:
Wat ontzettend gaaf! Echt prachtig.

Ik hoop dit ook nog eens te zien <3
Hoe ik .in telefoon in moet stellen weet ik niet maar zo zonder telefoon.

Hoe weten jullie of je het zo kan zien van te voren of alleen met je telefoon?

Gewoon telefoon op de nachtstand en dit kwam eruit rollen!

Ik heb de aurora forecast app en een paar enthousiaste vriendinnen. :D :))

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 10:36

Ik heb geen spotify :')
:) luister vaak gewoon de regionale radio zender

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 10:39

Vroeger luisterde ik best veel muziek, tegenwoordig eigenlijk niet. In huis hou ik van stilte, ook tijdens werken. En een keer per week rijd ik naar kantoor (1 uur drie kwartier enkele reis) en dan wissel ik wat tussen Skyradio en Qmusic.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 10:43

RanjaRietje schreef:

Ik heb geen spotify :')
:) luister vaak gewoon de regionale radio zender

Niets. Alleen in de auto sky radio. Verder luister ik geen muziek.
Ben ik nu een muziekbarbaar? :P

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 11:04

kleuren interieur

De basis is wit/creme en beige/bruin. Maar er komen ook tintjes roze/groen doorheen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 11:18

Ik heb het noorderlicht alweer gemist...

Qua muziek heb ik een eigen playlist met van alles en nog wat. In ieder geval geen Nederlandstalig.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 11:30

Interieurvraag had ik al een beetje beantwoord. Maar ik heb dus een licht grijzige vloer, witte muren met één accentkleur muur. En een kast en verder wat accesoires als kussentjes/ bloempotjes in roze en paars. Zijn overigens wel allemaal pasteltinten in huis, de neonkleuren qua paars en roze vind ik in mijn huis een beetje too much :-)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-24 11:31

Ik luister wel alleen maar herrie. Masters of Hardcore is ook mijn favorietje feestje naast Harmony of Hardcore. Hoe meer herrie hoe beter. :D Mijn Spotify lijst bestaat dan ook eigenlijk uit Masters en Dominator.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 11:36

Nog even een foto van mijn cactus die nog potjesloos is :)

Afbeelding

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 11:47

foxy80 schreef:
Jullie gaan hard!

Ik woon in het land van melk bier en honing, dus speciaalbieren bij de vleet al hier.

Interieur foto´s staan hier al op bokt, incl mijn wc :') :j

Wat is een kickstarter?

Beetje laat, het is hier keihard gegaan. Maar via kickstarter kun je iets wat je bedacht hebt laten bestellen voor je het geproduceerd hebt. dus hoef je geen eigen geld te investeren. Wordt met heel veel dingen gedaan, inclusief spellen. Zo heb ik een aantal spellen in mijn bezit die eigenlijk nooit de markt op gegaan zijn, maar wel super leuk zijn.

En dan de weekvraag.
Ons huis is vrij landelijk neutraal. Veel lichte tinten, grijs, wit, enz. Verder houten vloeren, en veel houten meubelen. Ik ben wel echt weg van de mangohout met zwart metalen stukken trend van een paar jaar geleden.

Maar over dat rustige interieur ligt een laag van felgekleurd kinderspeelgoed. Niet normaal hoeveel troep mijn 2 schaapjes produceren. :Y)

En qua muziek. Ik heb niet een genre, het ligt helemaal aan mijn bui. Ik ga van metal (oke, vaak metal) naar punk. (heerlijk om bij te poetsen) naar wat ruigere popmuziek. Stonerrock/desertrock is wel mijn all time favorite genre
En af en toe vind ik het heerlijk om even het foute uur aan te zetten om mee te bleren.
Favo bandjes zijn Kyuss, queens of the stone age, tool, volbeat, limp bizket..
Laatst bijgewerkt door Olikea op 11-10-24 11:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 11:52

Ik luister veel verschillende muziek, van top50 tot piratenmuziek tot meehuil muziek met een betekenisvolle tekst.

Maar merk omdat ik veeeel in de auto zit dat ik muziek beetje zat ben. Ik luister nu veel podcasts. Voor de fun luister ik Beste Smaak van Nederland, Geuze en Gorgels, Broers, Achter Gesloten Staldeuren. En serieuzer, dan pak ik Bizar of Moordcast.

Ik ga morgen de stad in en dan ga ik lekker shoppen voor mezelf en neem mijn lijstje mee die ik van mijn lootje heb. Heb inmiddels al een mooie lijst met items die ik kan gaan scoren. Zin in!

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 11:54

Zo, en weer even geleden. We gaan momenteel een wat heftige periode door thuis. Gaat wel over, maar nu heeft het wat voeten in aarde helaas. Het topic ging ook ineens zo hard na het uitdelen van de lootjes.

Voor wat ik zoal gelezen heb:
Diamond painten vind ik dus wel leuk om te doen. Het resultaat is alleen iets wat dan op de plank komt te liggen. Ik heb nog niks opgehangen, want daar vind ik het niet mooi genoeg voor.
Ik vind Disney leuk om te kijken, maar heb geen merchandise. Marvel, LOTR en Harry Potter vind ik dan leuker.

Wat wil ik Niet in mijn pakket krijgen: Glitters als vulling, maar dat had ik al genoemd. Autogeuren ook liever niet. En producten die soja bevatten zijn minder praktisch. Tenzij voorzien van een extra WC-rol :+

Playlist is meestal iets van smooth rock/rock/Beatles of 90’s muziek. Momenteel, doorde stress om me heen nu, vooral smooth rock.

Weekvraag 40
Gepersonaliseerd en zelfgemaakt? Als ik een creatieve santa heb is dat altijd welkom.

Weekvraag 41
Welke kleuren in huis: Wit, roze en (oud)blauw. Het roze zal zeker blijven, maar ik hoop over te gaan op een zandkleur op de muren. Verder zijn de meubels een combinatie van wit met eikenhout.
De slaapkamer is donkerblauw met zachtroze en daarbij witte kasten.

Afbeelding
En nee, de lijsten hangen niet recht...

Welke kleur heb jij op de muur @RanjaRietje? Die van ons moeten opnieuw en deze vind ik echt prachtig
<3 .

Wij drinken eigenlijk geen bier. Ik drink helemaal niet en mijn man alleen pils en 43.

Hier wel dol op spelletjes. Speel graag ticket to ride en de kleinere kaartspellen. We hebben oa Uno Flip, Dos en Phase 10. Dat soort dingen. Als Santa en wat mee kan en een lijstje zou willen van wat ik al heb, dan hoor ik dat graag.

Zo, nu ben ik weer redelijk bij. Excuses aan mijn Santa voor de afwezigheid. En nu tijd voor stalken, lijstjes maken en shoppen!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 11:55

Qua muziek luister ik momenteel vooral NCT dream (kpop). Verder is gewone pop ook prima. En imagine Dragons op het moment ook veel, League of Legends playlist doet t ook goed. En ik ben een groot fan van de band SHINee (ook kpop).

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 12:59

Zertab schreef:
Ik heb het noorderlicht alweer gemist...

Qua muziek heb ik een eigen playlist met van alles en nog wat. In ieder geval geen Nederlandstalig.

Wees niet bang, was weinig te zien.. dikke bewolking in regio oss/berghem.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 14:25

Vannacht om 2:30 was het te zien hier. Ja toen sliep ik :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 14:54

Kennelijk was het topic ontstipt hier. Vaag.

Maar goed, mijn lootje heeft even pech, ik had wat besteld en dat is kapot aangekomen. Maar niet getreurd, dat gaat retour en dan vind ik wel weer wat anders leuks. Er wordt dus al aan gewerkt ;)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 15:04

Dat lijkt me echt balen :\ bestel je iets voor je lootje, komt het beschadigd aan :\

Gelukkig nog tijd genoeg :-)

Vind het dit jaar echt fijn dat we al zo vroeg de lootjes hebben :-) Geeft veel meer rust en kalmte in het zoeken van leuke dingetjes in het pakket :-)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 15:07

Ik vind het ook heel fijn, maar ik loop wel het risico enorm over budget te gaan omdat ik maar blijf shoppen. :))

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 15:23

Budget is een minimale richtlijn toch :')

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 15:24

Nou dat idd. Je voelt het ook minder, omdat het over een grotere periode uitgesmeerd wordt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 15:26

EedihcrO schreef:
Nou dat idd. Je voelt het ook minder, omdat het over een grotere periode uitgesmeerd wordt.

Ja, dat, heerlijk! :D :D