Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is nog geen 1 december dus heb nog tijd. 
Mijn man had geen zin om mee te gaan (is ook geen vis liefhebber) en achteraf maar goed ook nu hij ziek is.marleen_88 schreef:Succes met aansluiten Roos.
Hoe reageerde je man, Maaike?
Ik ga zo worskshop pottenbakken op een draaischijf doen. Benieuwd wat ik ervan bak.
Jullie nog leuke plannen?
superleuk!! Hoe was het?
en 2 kg zwaarder zo ongeveer.
en dat terwijl de weegschaal deze week -17kg aan gaf. Ik ben benieuwd hoe het me met de feestdagen vergaat, overal lekkere dingen en december is voor mijn gevoel toch altijd een groot eetfeest.
Goed bezig Roosch!
maar ik ben blij met hoe het loopt. Ik neem echt nog wel wat lekkers, vanmiddag nog zo een witte warme chocolademelk op een stokje gehad.
maar wel met mate.

dat fietst zwaar kan ik je zeggen. Gelukkig wist m'n vriend ergens een rustpunt met stopcontact te vinden dus daar even tien minuutjes aan de lader gehangen zodat ik het laatste stuk ook gered heb.
Neonlight schreef:Tja, wat zal ik er van zeggen, mannen die ziek zijn....![]()
Vanmorgen richting Kruidvat voor het een en ander, en omdat hij sinds gisterenavond benauwder was ook nog de huisartsenpost kunnen bezoeken. Maar het is gewoon een virus en meneer moet uitzieken.
En dat terwijl ik met longontsteking gewoon aan het werk was,het huishouden volledigkon doen en de beesten![]()

Neonlight schreef:Die set is echt iets voor jou inderdaad.
Ik zag dat er ook weer een leuke 3 in 1 set tussen zit, de kolibrie. En de winkelstraat gaat hier op het lijstje, want wij hebben tot nu toe alles van die serie. Ze worden wel steeds duurder geloof ik.