Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 17:15

Dit was wel grappig, iemand had onze weekvraag al gestolen deze week. _O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 17:15

Ik woon dus nog thuis dus ik zal het op mijn slaapkamer betrekken. Witte muren. Antraciet box spring en gordijnen in die dezelfde soort kleur. En houten meubels.

Niet bijzonder maar ben er ook alleen om te slapen :)

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 17:22

Kleuren die vooral in het interieur voorkomen, is zwart, grijsblauw, taupe, grijs.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 17:22

Neonlight schreef:

Ja, hij is al grotendeels beantwoord. Maar ik gooi hem er toch in, voor iedereen die eroverheen gelezen heeft. Topic is gezellig druk, dat is een goed teken. *\o/*

Wij hebben licht houten meubelen. Daarbij mat zwart, antraciet en roze accenten.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 17:25

Neonlight schreef:

Jij hebt Neon(groen/geel) toch?

Hier smaragdgroen. Dat vind ik zo een mooie kleur! In de winter mijn lievelingskleur, in de zomer is dat koraalroze. :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 17:26

Roosch schreef:
Neonlight schreef:

Jij hebt Neon(groen/geel) toch?

Hier smaragdgroen. Dat vind ik zo een mooie kleur! In de winter mijn lievelingskleur, in de zomer is dat koraalroze. :D

Nee, Neon oranje/roze, want dat is zo'n mooie combinatie die totaal niet vloekt. :+ :))

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 17:33

Grappig maar nog een keer herhalen is geen punt.

Wij hebben sage groen, zwart, wit en goud met veel hout en planten :D

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 17:37

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 18:05

Mijn interieur is voornamelijk wit, zwart, hout en gouden accessoires. Maar moet zeggen dat ik daar eigenlijk geen wensen in heb verder. :o

Dingen voor in de boekenkast zijn wel welkom. Ik heb een nieuwe besteld en ik wil die wat opvullen met leuke boekensteunen, kaarsen, boekenlegger houders en noem maar op. De nieuwe kast word wit met grijs marmer achtige stukken, maar het maakt niet echt uit wat daar verder in komt qua kleuren want met mijn boeken word het sowieso al een bont gezelschap. :Y)

Spelletjes vind ik ook heel leuk. Ik heb hier inderdaad ook 2 van die iq games liggen die je alleen kan doen. Verder heb ik beverbende, keer op keer, set, stratego, kaartspellen, pim pam pet en yahtzee.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 18:19

Hier met name aarde en groen tinten in huis, veel hout. Al hebben we ook een grote witte kast in de woonkamer die voor veel opbergruimte zorgt

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 18:34

Nieuwe weekvraag, nieuw antwoord. Wij hebben lichtblauwe muren, maar willen wisselen van kleur (groenblauwgrijzige tint, licht). De meubels zijn lichtgrijs of in vergrijsde tinten (bank, stoelen) wit (keuken, terraria) of antraciet en de vloer is licht eiken. We houten daarnaast van hout en leer. Ook heb ik nu een fase waarin ik heel veel planten verzamel, dus ons huis staat daar vol mee. Tot grote ongenoegen van manlief, overigens. :o

En verder: Santapost! Super leuk! *\o/*

Ik krijg de groetjes uit...
Afbeelding

GRONINGEN! Mijn man zag de eierbal en dat is een Groningse snack. Na even speuren, wisten we het zeker.

Mijn Secret Santa stelt mij de volgende vraag:

Afbeelding

Mijn zoontje krijgt een kamer met zeethema. Voor het meisje vind ik oudroze wel een leuke kleur. Ik ben niet zo van de felle kleurtjes.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 19:57

Weekvraag week 41
Welke kleur komt terug in jouw interieur?

Wij hebben rustige kleuren, creme, grijs en een bruinige tint op de muur.
Ik hou niet van felle kleuren of een bont circus in het interieur.
Ben ook niet van de tierlantijntjes.

Wat leuk al Santapost.

Het eerste cadeautje is al binnen, heb zoveel zin om nog meer te gaan shoppen voor mijn lootje maar nog even geen tijd.
Gelukkig hebben we nog lang genoeg.

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 20:08

Weekvraag week 41
[/quote][/quote]

De hoofdkleuren in huis zijn; hout, olijfgroen, en naturel met bruine tinten

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 20:26

De kleuren in ons interieur zijn white wash eiken, wit, en groene tinten. Onze bank is antraciet maar ik ben aan het rond kijken voor een andere en dan het liefste smaragd of dennen groen (velvet). Verder wat zwart, goud en koperaccenten :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 20:28

Ik heb alles in grijstinten en beige-wit.
De badkamer is nu nog ouderwets bruin met bruine tegels vol kalk uit de jaren 70, maar dat is over een week of 6 verleden tijd is het plan. Ook dat wordt dan wit met grijs. En een bruin-grijze badkamermeubel.

Er staat hier nog een massief eiken eethoektafel, maar die verdwijnt ook over niet al te lange tijd om plaats te maken voor een grijs-bruin zit-sta bureau is het plan.
De eethoek wordt nooit gebruikt en de stoelen van de eethoek zit maar eens per jaar iemand op als ik het huis vol visite heb. Dat kan ook wel met klapstoelen dan.
En dan heb ik een werkplek in de woonkamer, dat lijkt me wel fijn. Mijn pc staat nu ook al op de eettafel. :P

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 20:30

Ik zie nu de weekvraag. Ik woon weer bij mijn ouders dus qua interieur heb ik eigenlijk niks te zeggen of toe te voegen :')

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 20:33

Ik hou van spelletjes! <3 We doen het helaas wel te weinig hier thuis vind ik, maar een nieuw spel is altijd welkom.

Citaat:
Weekvraag week 41

Onze muren zijn wit, een grijze bank, zwarte armstoel erbij en een lichtblauw kleed. Verder hebben we verschillende houten tafeltjes, houten tv meubel en nog een grote zwarte boeken/dranken kast. We hebben verschillende planten en kleurrijke schilderijen aan de muur.
Ik ben wél van de beeldjes en tirelantijntjes. :D Ook staan er een paar Lego sets van mijn vriend in de woonkamer.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 20:40

mriek1990 schreef:
Ik hou van spelletjes! <3 We doen het helaas wel te weinig hier thuis vind ik, maar een nieuw spel is altijd welkom.

Citaat:
Weekvraag week 41

Onze muren zijn wit, een grijze bank, zwarte armstoel erbij en een lichtblauw kleed. Verder hebben we verschillende houten tafeltjes, houten tv meubel en nog een grote zwarte boeken/dranken kast. We hebben verschillende planten en kleurrijke schilderijen aan de muur.
Ik benĺ wél van de beeldjes en tirelantijntjes. :D Ook staan er een paar Lego sets van mijn vriend in de woonkamer.

Ongeveer dit hebben wij ook

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 20:53

Citaat:
Weekvraag week 41

Ik ben echt helemaal weg van koperkleurtjes :-D

Maar in ons huis heb ik vooral aardetinten. Beige, klei, bruin, taupe etc en dan vooral houten meubelen en decoratie en koperen accenten en plafonnières.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 21:17

Ons huis staat vol antiek, we hebben een groene keuken en groen Engels behang, dus groen komt wel terug. Verder veel schilderijen, Perzische tapijten, chesterfield.. Ik plaats wat foto’s, anders kan je je er geen voorstelling van maken :')
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 21:21

Gea99 schreef:
Weekvraag week 41

Zie foto's p72 veel hout/bruin en wat kleurige details met oa koe en grasgroen...

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 21:30

zorro schreef:
Ons huis staat vol antiek, we hebben een groene keuken en groen Engels behang, dus groen komt wel terug. Verder veel schilderijen, Perzische tapijten, chesterfield.. Ik plaats wat foto’s, anders kan je je er geen voorstelling van maken :')
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wauw dit lijkt wel een onderdeel van een museum! En dat bedoel ik positief.
Dat kleed, echt geweldig al die details.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 21:49

Matheno schreef:
Drinkt mijn lootje (speciaal)bier? Ik gooi het maar in de groep, in de hoop dat mijn lieve lootje antwoordt _O-

nee helemaal geen alcohol eigenlijk...

Weekvraag week 41
Welke kleur komt terug in jouw interieur?donkerblauw, goud, zwart. ik woon in een jaren 30 huis. verder houd ik ook onwijs van vrolijke kleurtjes in details.
groen, roze, petrol, paars, okergeel, blauw, en hout
Laatst bijgewerkt door robbie88 op 09-10-24 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 21:57

mriek1990 schreef:
zorro schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wauw dit lijkt wel een onderdeel van een museum! En dat bedoel ik positief.
Dat kleed, echt geweldig al die details.

Haha dank je! Als mensen bij ons binnenkomen horen we vaak: heel mooi, niets voor ons, maar heel smaakvol en gezellig. En dat vinden wij ook.

En laatst was er een kindje die binnen kwam, even rond keek en zei: oh wauw, jullie wonen in een poppenhuis:D

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 22:24

Zorro, jullie huis ziet er echt heel knus en gezellig uit!

Mijn meubels zijn grotendeels wit met hout, vloer lichte houtkleur.
Maar bank is velvet blauw, kleed van Pip met blauw en groen thema, paar muurtjes ook lichtblauw.

Her en der is er nog wat Fuchsia roze.