Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Dit was wel grappig, iemand had onze weekvraag al gestolen deze week.
Roosch schreef:Neonlight schreef:Dit was wel grappig, iemand had onze weekvraag al gestolen deze week.
Jij hebt Neon(groen/geel) toch?
Hier smaragdgroen. Dat vind ik zo een mooie kleur! In de winter mijn lievelingskleur, in de zomer is dat koraalroze.
Citaat:Weekvraag week 41
Welke kleur komt terug in jouw interieur?
mriek1990 schreef:Ik hou van spelletjes!We doen het helaas wel te weinig hier thuis vind ik, maar een nieuw spel is altijd welkom.
Citaat:Weekvraag week 41
Welke kleur komt terug in jouw interieur?
Onze muren zijn wit, een grijze bank, zwarte armstoel erbij en een lichtblauw kleed. Verder hebben we verschillende houten tafeltjes, houten tv meubel en nog een grote zwarte boeken/dranken kast. We hebben verschillende planten en kleurrijke schilderijen aan de muur.
Ik benĺ wél van de beeldjes en tirelantijntjes.Ook staan er een paar Lego sets van mijn vriend in de woonkamer.
zorro schreef:Ons huis staat vol antiek, we hebben een groene keuken en groen Engels behang, dus groen komt wel terug. Verder veel schilderijen, Perzische tapijten, chesterfield.. Ik plaats wat foto’s, anders kan je je er geen voorstelling van maken![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Matheno schreef:Drinkt mijn lootje (speciaal)bier? Ik gooi het maar in de groep, in de hoop dat mijn lieve lootje antwoordt
mriek1990 schreef:zorro schreef:Ons huis staat vol antiek, we hebben een groene keuken en groen Engels behang, dus groen komt wel terug. Verder veel schilderijen, Perzische tapijten, chesterfield.. Ik plaats wat foto’s, anders kan je je er geen voorstelling van maken![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wauw dit lijkt wel een onderdeel van een museum! En dat bedoel ik positief.
Dat kleed, echt geweldig al die details.