Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 09:52

Ik ga nu geen foto van mn interieur maken, sorry santa.... maar het is nu een grote rotzooi doordat ik plat lig met d'r griep en niets kan doen opruimen of schoonmaken :=

Wel foto gemaakt van de spelletjes dje ik heb! Ik heb geen wensen verder en laat me graag verrassen! Een gewoon kaartspel is ook altijd welkom, ik heb alleen een mini versie en die heeft het zwaar :))
Afbeelding

Roosch die deurmat is fantastisch!!

Ah, we zijn bij de drank aan gekomen haha. Ik lust geen bier, maar drink voornamelijk een wit wijntje en verder vooral gin&tonic of andere cocktails. Nu pas ook in Porto erachter gekomen dat ik dus blijkbaar ook Port lust }:0

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 09:57

Speciaalbier, al dan niet lokaal, is welkom! Grote voorkeur voor blond , weizen, wit of ipa.
Wijn is ook prima maar niet te zoet.

Mijn lootje heeft al genoeg informatie gegeven om een pakket samen te stellen! Heel fijn!

Kiimm_

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 10:44

Ik ben niet zo'n alcoholdrinker. Als ik een drankje drink is het een cocktail :+

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 11:07

ManonGrr schreef:
Klinkt heftig hahahatsjoe! Ik vond je vorig jaar een super leuk lootje, dus dat komt voor dit jaar ongetwijfeld goed met jouw sss!

Dank je wel <3

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 11:21

Ik vind jouw huis geweldig Nala <3

Sinterklaas vieren doe ik al jaren niet meer jammer genoeg, zou het superleuk vinden maar helaas

.
boeflover schreef:
En fijn dat je er weer bij bent hahahatjsoe, hopelijk heb je nu weer een betere tijd tegemoet.

Daar ga ik vanuit, erger kan niet.

Wat zie ik geweldige interieurs voorbij komen ! Ik zal morgen ff foto's maken want ben nog aan het opruimen, de aankopen van de Wad'n Struun Rute.

Alcohol is hier een nono, mijn pa was alcoholist.

Gepersonaliseerde cadeautjes: altijd leuk (vorig jaar kreeg ik een koelkastmagneet van mijn overleden Tut), tweedehands ook.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 12:37

Ik drink af en toe speciaalbier.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 12:49

Ik drink geen bier helaas. Mijn man is wel gek op blond, dubbel of trippel.
Ik vind er niks aan helaas, jammer wel want het ziet er wel altijd leuk uit.
Een fruit biertje lust ik wel, maar ja dat is toch een beetje nep bier.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 12:57

Ik drink ook geen bier, alleen radler 0.0 en dan van amstel of grolsch en anders drink ik wel eens bailey's belgische luxe chocolade.

Wat vind je van gepersonaliseerde cadeaus? Denk bijvoorbeeld aan een voorwerp met je naam of met een foto van je dieren erop. Of een hand/zelfgemaakt voorwerp.

Ik laat mijn SS hierin vrij. Alleen ik heb niet heel veel plek. Wel plek om eventueel iets met een fotolijst op te hangen. :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 13:10

Zo, stof gezogen en direct foto's gemaakt (voor alles weer onder een laag kattenhaar zit :') )

Mijn woonkamer is een grote ruimte waar ook de keuken en eethoek in zit. Ik woon op een appartement, heb daarnaast nog 2 slaapkamers en een aparte badkamer dus ik heb niks te klagen <3

Afbeelding

Afbeelding

De eyecatchers in mijn woonkamer zijn toch wel mijn ronde eettafel en de gordijnen vind ik. Die gordijnen zie je hier beter, dit is mijn slaapkamer:

Afbeelding

Daarnaast is natuurlijk mijn boekenkast wel echt een pronkstuk <3

Afbeelding

Algemene kleuren hier in huis zijn dus echt aards met wat gele/goude accenten. Groen/bruin geeft de rust die ik nodig heb en de combinatie met de zwarte meubels maakt het helemaal af.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 13:28

Roosch schreef:
Ik heb 2 weken geleden nog allerlei Kruidvatten afgelopen voor een nepRituals autogeurding, die was in verhouding enorm goedkoop en wilde ik wel testen. Overal uitverkocht. :') die van Rituals zelf vervliegen nogal snel vind ik.

Ooooh m'n vriendin heeft er nog 3 van gevonden! *\o/* dan kan Harry (m'n Hyundai) nog wel even door. Maar dat soort spul wordt hier altijd wel gebruikt dus als m'n santa toevallig al zoiets heeft gekocht: helemaal geen probleem!

Ik begreep trouwens dat deze vast in het assortiment zouden komen, maar pin me er niet op vast!

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 16:52

hier kwa alcohol zijn de creme likeuren, koffie likeuren, 43, mix drankjes ( behalve raketje ) maar ook zeker Cocktails <3 <3 <3 <3 mocht mijn Santa nog leuke cocktails weten die niet snel voorkomen etc in nederland let me know !!!

wijn en bier drinken mijn vriend en ik niet :Y) :Y)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 18:48

Ik lust wel bier, maar drink het zelden. Wijn ben ik meer van, wij halen onze wijn altijd uit Oostenrijk van de wijnboer en die zijn zo enorm goed! Ik ben wel van de witte wijn, rood minder. Sherry vind ik ook heerlijk! Hoe zoeter, hoe beter.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 18:52

Een lekkere ruby port! :9 zo lekker met een kaasplankje!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 19:02

Waar ik ook van kan genieten is likeur 43 <3

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 19:26

Citaat:
Ja ook in het zwart :)
https://www.hi-werns.com/nl/

Thanks... absoluut niet goed voor mijn portemonnee deze site! :D

Qua alcohol drink ik bijna alles... O:) Alleen dus die hele sterke bieren niet en ben ook geen whiskey fan... Maar verder...
Is trouwens niet zo dat ik elke dag drink hoor, bewaar ik netjes voor het weekend haha.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 19:59

Oeh nog een tip voor mijn Santa. Ik was laatst in de pepernoten winkel in Amsterdam. En daar hadden ze appeltaart pepernoten <3

Heb spijt dat ik geen zakje gekocht heb...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 20:09

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 20:24

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 20:38

oooh sinterklaas.. dat vind ik zo leuk. Wij vieren het altijd 1 avond met de kinderen en familie, en dan 1 avond met onze vriendengroep. De gedichten zijn hilarisch.. en altijd ernstig 18+ :x

Ik zag ook al een stapel spelletjes voorbij komen. dat doen wij ook heel veel. Ik heb een tweede kast er voor moeten inrichten, omdat mijn dressoir echt propvol zit met spelletjes.
Maar toch moet er nog eentje bij.. ik zit weer op een kickstarter te wachten.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 21:58

We hebben hier een kast vol met spelletjes, maar die komen eigenlijk maar zelden uit de kast.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 21:59

Jullie gaan hard!

Ik woon in het land van melk bier en honing, dus speciaalbieren bij de vleet al hier.

Interieur foto´s staan hier al op bokt, incl mijn wc :') :j

Wat is een kickstarter?

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 22:05

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 22:10

Sorry Roosjenat :))

Ik moet zeggen ik vind die zakken van de AH ook prima maar ze hebben bij van Delft altijd reuzeveel keuze!

Charaz schreef:
We hebben hier een kast vol met spelletjes, maar die komen eigenlijk maar zelden uit de kast.

Wij spelen wel heel graag spelletjes. Keer op keer, monopoly deal, Qwixx, exploding kittens, rummikub, skipbo.. ik vind het altijd heel gezellig maar we hebben nu eigenlijk al teveel spellen en grijpen elke keer terug op de favoriete spellen. :)) Maar zeker nu de avonden korter worden spelen we graag een spelletje in de avond. :j soms met een portje en/of een kaasje erbij. :9

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 22:10

Spelletjes vind ik onwijs leuk maar daar hebben wij helaas niet zoveel tijd voor thuis. Leuke puzzelboekjes (woordzoeker/Sudoku etc.) gebruik ik wel veel op vakanties en in het vliegtuig.

Ik drink geen alcohol, oké op 1 uitzondering na dan. Advocaat vind ik wel heel lekker en dan vooral met ijs erbij :+ :9

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-24 22:14

Ik ben dol op Sinterklaas.
Hier twee kleine meiden van 1,5 en 4,5, die van 4,5 kan er nu al niet over ophouden.
Gelukkig al heel wat cadeautjes daarvoor in the pocket.

Met de volwassenen doen we surprise met ook de meest hilarische en over het randje gedichten :')

Autogeurtje vind ik ook wel lekker. Ik heb al een rituals houdertje, maar greep ook mis bij de Lidl en het Kruidvat :P

Hier is het interieur groen, oud roze en oker geel.
Ik zie al heel veel mooie foto’s voorbij komen <3

Zal morgen ook eens foto’s zoeken.

Ik ben verder heel saai. Want alcohol lust ik niet. Heeeeeel af en toe en dan moet hij ijs en ijskoud zijn, drink ik een Baileys.