Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 12:49

Ik heb een olijfgroene muur en verder gele stoelen en vloerkleed. Daarnaast heb ik m'n meubels zelf gemaakt van steigerhout. Dus ik zou zeggen houttinten, zwart en geel en een beetje groen

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 13:04

Marjo schreef:
Jaa foto's van interieuren <3 Dat vind ik altijd leuk om te zien én geeft inspiratie voor wat voor spulletjes je wel (of juist niet) kan kopen :D

Kom maar dooooorrrr!!

U vraagt, wij draaien :Y)
Ik heb even geen foto van mijn hele woonkamer, maar wel een paar detailfoto's.
Afbeelding

Afbeelding

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 13:12

zorro schreef:
Een geurtje voor in de auto is opzich wel een top denk ik, alleen.. ik heb net een nieuwe auto en hij is gewoon te mooi om er zo’n groene den in te hangen :D Rituals vond ik altijd wel een mooi blokje, maar inderdaad het geld zo niet waard.. Mocht mijn Santa nou een mooi chique geur dingetje vinden hou ik me aanbevolen.

Wij vieren ook Sinterklaas, mijn dochter word in januari 3 en ik vind het Sinterklaas feest weer zo enorm leuk nu zij er is. Echt genieten omdat zij het leuk vind!

Ik vind dat bath and bodyworks ook hele mooie houders hebben voor autogeuren.

Muziek, luister ik eigenlijk van alles, van Metal tot klassiek.. als het nummer melodisch maar goed klinkt.

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 13:19

De hoofdkleuren in huis zijn; hout, olijfgroen, en naturel met bruine tinten

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 13:36

Ons interieur komt in april pas. Eigenlijk zit ik nu niet zo te wachten op meer spullen, want dat moet dan weer meeverhuisd in april _O- (just kidding)
Zoals in mijn grote post al is aangegeven is onze interieur nog vrij neutraal met zwart, wit grijs en af en toe blauw richting groen. Ik vind vooral decoratie in de vorm van zeedieren (marien bioloog) wel mooi. Iets voor aan de muur mag ook, ik krijg aardig wat muren erbij. *D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 13:55

Bij ons ziet het er nu zo uit, totaal nog niet afgewerkt, we wonen hier nog maar kort. Plinten moeten her en der nog gedaan worden en achter de keuken moeten nog tegels geplaatst worden etc.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar binnenkort gaat alles op de schop. Andere kleuren want het is nu veel te donker, en in plaats van 2 losse banken een hele grote bank tot aan de kachel, ook in wat lichtere kleur. Nieuwe raambekleding, tegeltjes achter de keuken, grove houten balk tussen eettafel en keuken.

Afbeelding

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 15:14

In ons huis komen in de woonkamer oker/mosterd gele en aqua(donker)groene accenten terug op verschillende plekken. De keuken is taupe met een hele lichte beige kleur en als accent vooral mijn pastel gele kitchenaid mixer en blender.
We zijn bezig met plannen maken voor het verbouwen van de badkamer, daar komen ook vooral warme kleuren terug, denk aan houtskleur en warm marmer-look tegels, mat koperen kranen, etc.
Kan echt niet wachten tot die verbouwing begint, alles wat we hebben uitgezocht tot nu toe is zo mooi…

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 17:02

Onze kamer heeft RAL9010 op de muren, deuren zijn ook die kleur. Vloer is een antraciet tegelvloer.
De meubels zijn licht eiken (salontafel en dressoir), donker eiken (kast) en mango (eettafel). Bank is antraciet, stoelen eettafel antraciet en leverkleur, relaxfauteuil is gemêleerd antraciet met leverkleur, gordijnen zijn beige. De accessoires hebben rood erin, zoals bijvoorbeeld de kussens op de bank.

Onze keuken is off-white, de achterwand blauw/roze. De gordijnen in de keuken zijn oud roze. Er staat een zelfde eettafel als in de kamer, ook mango.

Afbeelding

Afbeelding
(Hier werden de gordijnen net opgehangen, dat is de zooi op tafel).

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 17:08

He verdorie ik dacht iets leuks op te hebben gehaald via de weggeefhoek voor mn lootje, zitten er allemaal blutsen in. :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 17:14

Oh zonde!

Mijn interieur is niet echt een vaste stijl. Ik ben daar niet goed in. Ik heb wel een poging gedaan met wat gouden attributen (lampje, foto lijstjes zijn ook goudachtig).
Heb een blauw/grijze wand en in de achterkamer twee blauw grijze kasten.

Gaaf die attributen van hoefijzers!!

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 17:32

Ik woon thuis, dus decoratie, is eigenlijk niet handig. Mijn kamer is maar 2,4? bij 3 en staat nu al te vol. :+

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 17:35

Wij hebben dit jaar de woonkamer veranderd, mijn lootje zal vast al overzichtfotos in het interieur topic hebben gezien. Dus hierbij nog wat details van de decoratie.
Afbeelding
Tv meubel met zijdebloemen erop. Voor het blauwe bloempotje zoek ik nog een mini plantje (echt/nep)

Afbeelding
En op tafel een wereldbol en diverse kaarsen. Deze heb ik toevallig vorig jaar van SS gekregen, dan lijkt het ms alsof ik niet veel kaarsen brand maar dat is wel zo. Ik wissel dit windlicht soms af of vul de tafel verder met een houten plank/schaal of kaarsen standaarden voor waxine lichten of dinerkaarsen. Heel gezellig in de donkere maanden.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 17:39

De muren zijn nog te wit

Maar verder zwart, goud en groen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 17:43

Die kangoeroe lamp is echt te leuk!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 17:43

Oh die Schotse Hooglander is tof <3 volgens mij heb ik een zwak voor foto's van Hooglanders. :')

Wij hebben het op zich vrij licht ingericht met grijs, zwart, wit en als detailkleur of hoe noem je dat van dat mooie smaragdgroen. <3
Afbeelding
Als ik op de bank lig op mn vaste plekje kijk ik uit op de sfeerhaard, die vind ik toch zo knus. :))

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 17:47

Die zijdebloemen zijn toch wel mooier dan ik me had voorgesteld bij zijdebloemen.

Leuke inrichting hebben jullie allemaal zeg. Ik doe weer leuke ideeën op zo.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-24 17:48

Mijn slaapkamer heeft 1 muur mint groen en de rest alles wit. :+ Mijn kastenkamer is van hout gemaakt. En verder is alles wit, de muren , plafond en de vloer. :D Maar ik woon nog thuis dus kwa interieur ben ik er niet echt mee bezig.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 18:00

De weekvraag voor deze week is alvast gesteld zie ik, dan beantwoord ik hem ook maar.

Antraciet, mat zwart en roze zijn onze kleuren.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 18:12

Autogeurtjes zijn niet perse mijn ding.

In huis maken we gebruik van aardse kleuren en hout. Al hebben we ook eengrote witte kast in de woonkamer die zorgt voor veel bergruimte

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 18:13

Oh wat gaan jullie hard zeg!

Ik las een vraag over dingen die je niet in je pakket wil. Daar heb ik niet echt een lijst voor. Ik laat mij graag verrassen en ik heb er alle vertrouwen in dat mijn SS een leuk pakket voor mij kan maken <3 Ik ben in al die jaren SS altijd blij geweest met mijn pakket! :j

Qua interieur beneden heb ik erg veel. Maar mocht mijn santa zo iets leuk vinden om te kopen heb ik op mijn slaapkamer nog wel een kast waar wat ruimte op is. Alles op die kast is roze/goud, dat past bij de muur :+
Afbeelding
Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 18:27

Ik woon ook thuis! Decoratie is dus ook niet echt handig, maaaae ik heb nog wel een cactusje die een leuke pot zoekt.

En sowieso zijn cactussen altijd welkom :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 18:28

SSS Vragen!

Tancreda4: Jouw Santa zag dat je van spelletjes houdt.Welke heb je onder andere al en zijn er daarin nog wensen?
D_akota: Jouw Santa leest iets over rabarbersnaps die je zelf maakt. Drink je nog meer alcoholische dranken zoals bier of wijn of???

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 18:58

Neonlight schreef:
Onze kamer heeft RAL9010 op de muren, deuren zijn ook die kleur. Vloer is een antraciet tegelvloer.
De meubels zijn licht eiken (salontafel en dressoir), donker eiken (kast) en mango (eettafel). Bank is antraciet, stoelen eettafel antraciet en leverkleur, relaxfauteuil is gemêleerd antraciet met leverkleur, gordijnen zijn beige. De accessoires hebben rood erin, zoals bijvoorbeeld de kussens op de bank.

Onze keuken is off-white, de achterwand blauw/roze. De gordijnen in de keuken zijn oud roze. Er staat een zelfde eettafel als in de kamer, ook mango.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
(Hier werden de gordijnen net opgehangen, dat is de zooi op tafel).

Ohh die keuken! Wat mooi met die afbeelding zo zeg <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 19:14

Ja, wij zijn er ook erg blij mee. Was wel een gepuzzel en gezoek wat we mooi vonden aan afbeelding, en dan moest ie ook nog passend zijn op de achterwand. Maar het bedrijf heeft dat prachtig gemaakt van de afbeelding die we uitgezocht hadden. Bovendien nog een fijne achterwand ook om schoon te houden.

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 19:20

Wij wonen in een heerlijk houten huis, met veel bruine/houten tinten in de kamer, en een koe }:0 Met de nodige gekleurde details, zoals wat groen en schilderijen, deels door mijn moeder gemaakt.... Bloemen, planten, kaarsen.... Is al een beetje donker voor foto's maar om een indruk te krijgen...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding