Secret Santa 2022 t/m 2025 Kippenhok

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Secret Santa 2022 t/m 2025 Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:08

Als het goed is heb ik over 2 dagen m'n eigen telefoon terug, ze vliegen even een nieuw scherm in uit Cairo. :')

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:38

Aaah nee wat oliebol van je telefoon Roosch. Ik heb nog nooit een een 2e telefoon gedacht. :=

Heel erg veel plezier op de vakantie !

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:41

Hopelijk is hij ook echt over 2 dagen gerepareerd, zodat je toch nog mooie foto's kan maken.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:51

Wat goed Neonlight dat je klaar bent voor je lootje. Leuk! DIY is altijd leuk trouwens. Zelf alleen niet zo goed in :o Mocht je een doos te kort komen, ik ben net een bedrijf zoveel dozen heb ik staan :o

Wat een lief koppie ook Marleen. Het was idd ook lekker weer, ik heb ook met mijn oudje gewandeld <3

Roosch, oh wat goed dat je een backup mee had! Maar alsnog balen. En wat een lange dag! Vandaag met de voetjes omhoog nixen dan zeker?

Roosch schreef:
Als het goed is heb ik over 2 dagen m'n eigen telefoon terug, ze vliegen even een nieuw scherm in uit Cairo. :')

Wow :')

Hier lekker op stal gerommeld. En toen ik het hek van het erf achter mij sloot en wegreed ging het echt los qua regen, dus dat was een prima timing :Y) :Y)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:05

Jij snapt me! :)) een beetje snorkelen en lekker lezen en het NK schaatsen kijken! Ik ben een enorme schaatsfan dus echt genieten dit weekend. het resort is ook erg lekker dus ik speel de bingo uit van onderhandelen op wellness en andere dingen. :')

Ik wilde misschien nog wat scoren voor mijn lootje maar het is allemaal van die standaard meuk weet je wel. Dus ik gok dat ik die oversla. Bij thuiskomst maar eens kijken wat ik tot nu toe allemaal verzameld heb. :') Ik kom bij jou wel ff een doos scoren!

Wat een goeie timing had je met de regen!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:24

Tancreda gelukkig dat je tanden goed gaan. Ik heb geen tips tegen tandenkransen helaas... Er zijn geloof ik wel dingen online te koop die dat tegen gaan?
Goeie timing met de regen.

Neon een DIY zou ik wel leuk vinden. :D Top dat je klaar bent!

Marleen haha katten en dozen ook hé, boefjes! Wat een leuke haflinger! En mooie kleur deken. ;)

Roosch wat rot van je telefoon! Gelukkig dat ze hem wel gaan maken voor je, is zonde als je geen mooie foto's kan maken. Wat is het Luxor? Ik ken dat alleen als bioscoop.... Je geniet wel lekker zo te lezen, heerlijk! ♡

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:17

Klinkt heerlijk roosch! En je bent welkom hoor {:}

Maak me wel een beetje zorgen om m'n pony. Ze is afgelopen dinsdag behandeld door de osteo en dat was ook wel nodig. Alleen nu is ze totaal niet in d'r hum. Ze is altijd blij en vrolijk en nu wilt ze het liefste niets doen. Denk dat ze toch wel wat last heeft van d'r lijfje. Of van de buik, dit is wel de tijd dat ze eerder wel koliek heeft gehad. Overbezorgde moeder hier dus, die tig keer op de camera spiekt. Ik hoop dat ze zich snel weer wat beterder voelt.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:23

Als ze haar lichaam verkeerd gebruikt heeft zal ze wel last ervan hebben. Heeft de osteopaat er niets over gezegd? Maar het is niet fijn om te zien dat ze niet blij is.

DIY ga ik wel proberen, dat is altijd het leukste in de pakketten en ik heb nog genoeg tijd. Nu hopen dat ik ook iets leuks kan maken. :')