Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:07

Een geurtje voor in de auto is opzich wel een top denk ik, alleen.. ik heb net een nieuwe auto en hij is gewoon te mooi om er zo’n groene den in te hangen :D Rituals vond ik altijd wel een mooi blokje, maar inderdaad het geld zo niet waard.. Mocht mijn Santa nou een mooi chique geur dingetje vinden hou ik me aanbevolen.

Wij vieren ook Sinterklaas, mijn dochter word in januari 3 en ik vind het Sinterklaas feest weer zo enorm leuk nu zij er is. Echt genieten omdat zij het leuk vind!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:09

Mijn kinderen (inmiddels alweer 17 en 11) helpen hier altijd graag mee om het pakket uit te pakken, ook al zit er niks voor hun in, het is altijd een feest momentje als het SS pakket binnen komt.

Wbt. sinterklaas vieren zit ik hier een beetje in dubio, ik vind het zelf altijd erg leuk, maar vorig jaar gaven ze al aan liever met kerst cadeautjes te doen.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:09

Ik heb in mijn hoofd alle cadeautjes voor mijn lootje al verzameld _O-

Alleen nog een kwestie van kopen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:12

Wij vieren geen Sinterklaas. Misschien dat we uiteten gaan op 5 december zoals vorig jaar

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:15

Met chocolade zijn wel de lekkerste, maar met 30 hongerige collega's wel ontzettend duur.
Dingen die we collega's leren....trakteren bij verjaardag zit er ook niet echt in. Verder natuurlijk drop. Mijn teamleider is bezig ze beschuit met muisjes te leren, in december verwacht hij de 2de, zijn dochtertje is nu precies 1,5 jaar oud. Dus de meesten krijgen voor de 2de keer beschuit met muisjes.
Napoleon snoep is favoriet bij de grootste snoeper van het team (wel Nederlander) en die snoepjes zijn nu ook aardig ingeburgerd.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 21:36

Pepernoten met en zonder chocola zijn hier favoriet. Vooral die met witte chocolade <3

Een autogeurtje heb ik liever niet, vind dat niet zo fijn om te hebben in de auto.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 23:49

zorro schreef:
Een geurtje voor in de auto is opzich wel een top denk ik, alleen.. ik heb net een nieuwe auto en hij is gewoon te mooi om er zo’n groene den in te hangen :D Rituals vond ik altijd wel een mooi blokje, maar inderdaad het geld zo niet waard.. Mocht mijn Santa nou een mooi chique geur dingetje vinden hou ik me aanbevolen.

Wij vieren ook Sinterklaas, mijn dochter word in januari 3 en ik vind het Sinterklaas feest weer zo enorm leuk nu zij er is. Echt genieten omdat zij het leuk vind!

Ik heb voor mijn vriend Sauvage van Dior gekocht. Die kickt echt op dat geurtje haha! En het ziet er wel mooi uit!
Afbeelding

Pepernoten - we hebben ze wel in BE, maar ik heb ze volgens mij nog nooit gegeten :+ Ik vind amaretti koekjes wel lekker haha, maar ik gok zo dat ze heel anders smaken :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 00:56

Nala schreef:
Ik heb zojuist een super leuk kaartje gekregen met de vraag naar ons interieur, ik zal morgen een paar foto’s maken!

Okay okay ik vind de vraag te leuk om tot morgen te wachten met antwoorden :')

Onze woonkamer, echt al “af” in onze stijl, maar natuurlijk altijd nog plek voor leuke accessoires:

Afbeelding

Afbeelding

Western details op de gang, waarvan mijn vriend de schoenstandaard en het hoedenrek zelf gemaakt heeft. Let niet op het stof en de loper op de trap van de verbouwing (en de photobombs van de hond, haha)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En onze slaapkamer, hier missen nog wel wat accessoires om het echt af te maken, maar ik weet nog niet wat. De lamp is zelf gemaakt van een stuk honderden jaren oud “bog wood” uit Schotland :D

Afbeelding

Afbeelding

Met het eerste halsbandje van onze hond <3
Afbeelding

En het pronkstuk, de houten muur:

Afbeelding

Ik lees nog iets over pepernoten, heerlijk! Maar tegen kerst zal ik me er misselijk aan gegeten hebben dus misschien beter niet _O-

Auto geurtjes zijn hier ook welkom! Liefst niks te bloemig, meer “bos/natuur” geuren.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 03:42

Sjonge wat gaan we ineens snel!

Qua autogeurtje heb ik nu niets. De meeste vind ik zo sterk ruiken, of gewoon stinken.

Wij vieren hier ook Sinterklaas. Mijn zoontje is bijna 4 dus hoop dat hij t een beetje gaat snappen.
Vind t wel altijd pittig deze maanden. Eerst z’n verjaardag, maand later sint en daarna kerst. [&]
En dan val je januari in zo’n koud, saai en donker gat

Qua muziek ben ik meer van de top40. Ik heb vaak Q-Music aanstaan.

Witte bonen in tomatensaus is echt jakkie. Het ziet er ook zo smerig uit

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 04:11

Wat een heerlijke sfeer in jullie huis Nala <3 die lamp boven jullie bed en dat hoefijzerschoenenrek <3 geweldig!

Witte bonen in tomatensaus : :r :r vriendlief is er wel dol op, tot mijn afschuw :D

Wij vieren geen Sinterklaas. Geen kinderen, ik probeer wel de bijrijders een kleinigheidje te doen, kan ik toch een beetje mijn ei kwijt in cadeautjes geven, dat mis ik wel eens :o

Hier ook druk bezig met stalken en informatie verzamelen :o :o waar een rustige nachtdienst al niet goed voor is *D

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 06:03

Voor in de auto heb ik een tapparfum dingetje.. mocht ik ook een jaar lang gratis opvullen. Als het in je buurt zit super leuk. Ik heb noa van cacharel (ish ruikend) in de auto. Beter dan lavendel of dennengeur

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 06:58

Ohh dat hoefijzer schoenenrek, dat is echt briljant! Gezellige inrichting ook!

Ik lust wel pepernoten, maar heb na een handje meestal wel genoeg.. en ik heb vorig jaar bij de Makro een giga doos met uitdeelzakjes in de op=op hoek gevonden, dus ik kan nog een paar jaar vooruit :+

Auto parfum gebruik ik eigenlijk nooit. Ik zit ook maar weinig in de auto.

Bonen in tomatensaus eet ik soms gewoon als ontbijt of lunch :))

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 07:19

Geurtjes in de auto, tja eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit geprobeerd, dus top of flop geen idee... Al ben ik geen fan van extreme geurtjes, zo vind ik geurkaarsen vaak te overheersend... Muziek, JA!!! En dan gaat het echt alle kanten op, helemaal afhankelijk van de stemming. Van NLse meezingers tot pop, rock, country, Iers... Radio staat in de auto op radio 10 of radio 2, maar ik kan ook heerlijk zappen op de radio en heb veel Spotify playlists..

En voor mijn lootje, ik denk dat ik de verzenddoos gevonden heb dit weekend *\o/*

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 07:21

Zo grappig al die verschillen. Lees nu al een paar keer geen heftige geurtjes. Van mij mag dat prima hoor santa. Hoe meer ik een lekker geurtje ruik hoe beter. *\o/* Ik vind geen enkele geur echt vies geloof ik. In deze tijd houd ik wel extra van warme zoete geuren (kaneel bijvoorbeeld).

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 07:35

Ik kreeg vorig jaar van mijn santa een hervulbaar autogeurtje, qua vorm een beetje te vergelijken met wat LWDaisy laat zien in haar post, best een sjiek ding. Hij is momenteel leeg, dus een nieuw geurtje is welkom, maar dat kan dus ook een parfum testertje zijn om het dingetje mee te vullen!

En fijn dat je er weer bij bent hahahatjsoe, hopelijk heb je nu weer een betere tijd tegemoet.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 08:10

Lieve mensen... Chocolade pepernoten bestaan niet ~~}>

Pepernoten zijn die zachte bonken, kruidnoten die knapperige dingen die ze dus soms met chocolade eromheen maken. <:)

Normaal ben ik nooit van het mensen verbeteren, maar dit is een klein trauma overgehouden van mn bakkers tijd _O-

Zelfde geldt voor appelflappen en appelbeignets in de oud en nieuw periode {:)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 08:14

Ik zei dat ik geen harde nee heb, maar kaneel vind ik zo vies ruiken. Daar word ik echt misselijk van.

Chocolade kruidnoten heerlijk. Vooral die van bolletje met choco en caramel. Al kies ik dan de melkchocolade en de caramel eruit. De puur vind ik wat minder lekker.

Ik heb al een paar cadeautjes binnen, maar ik ben nog lang niet klaar. Want ik moet nog wel wat stalkwerk verzetten. Maar we hebben nog wel even. Heel fijn zo vroeg al lootjes

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 09:14

heb weer even bijgelezen want jullie gaan zo hard! en we hadden een druk weekend :( :O

kwa muziek luister ik wel gevarieerd maar blijft country toch het meest favoriete van alles.

kwa autogeuren heb ik denk ik wel genieg. ik heb rituals nog meer dan genoeg op voorraad en heb er nu 1 met de tekst erop omdat niet iedereen je liefde voor die paardengeur begrijpt.

welke kleuren hebben jullie allemaal in huis?
hier is het brons, hout, met gebroken wit en hout details <3 <3

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 10:02

Mijn muzieksmaak is niet zo heftig iig, ik luister naar vanalles, maar de lijn er in is dat ik wel van een beetje soft rock en ballads hou. Ik vind de piano muziek van Einaudi prachtig, maar kan ook rustig met de muziek van Suzan en Freek mee blehren. Ik hou van zingen dus alles wat een beetje mee te zingen is vind ik sowieso leuk. Ik vind best wat Nederlandstalige muziek leuk (Racoon bijvoorbeeld) maar ook genoeg engelstalige muziek. Hou niet van veel herrie dus dat valt af.

Heb een autoparfum van Rituals maar die hangt er al zo lang dat hij niet meer ruikt. Beetje milde geuren vind ik zelf wel prettig.

Afgelopen weekend een weekendje naar Schiermonnikoog geweest, had ik natuurlijk ook mooi voor mijn lootje kunnen kijken maar dat ben ik een beetje vergeten helaas. Wel echt een heerlijk weekend gehad, met zalig weer.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 10:18

We hebben nog zoveel tijd dat ik nog niet echt ben begonnen met shoppen, merk wel dat als ik toch in een winkel loop ik wel om me heen kijk of ik leuke passende dingen tegen kom.

Heerlijk een weekendje wadden, had je ook een lekker zonnig weekend voor.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 10:22

Onze auto ruikt naar paard :-) Heel blij mee met die geur, hoeft ook niet te veranderen :-)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 10:30

kimwilliam schreef:
welke kleuren hebben jullie allemaal in huis?

Ik heb vooral veel natuurtinten in huis. Licht eikenhout (meubels/aanrechtblad enz), wat mosgroen en wat pasteltinten.

Ik bedacht me net nog een leuke top; zijdebloemen! Mag gewoon tweedehands uiteraard, want nieuw zullen ze ver boven budget liggen :)) Ik probeer overal en nergens wat mooie bloemen uit te halen om er uiteindelijk een mooi, groot boeket van te maken <3

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 10:38

Kleuren in huis zijn rustige kleuren, eikenhout, onze vloer is pvc maar ook een lichte houtkleur. Op de muur zit een aardse tint die wat richting oud roze gaat. Bank is grijs en accessoires veelal blauw of oud roze.

Foto van toen we er net woonden, maar geeft wel beetje idee van de kleuren.
Afbeelding

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 10:43

Oh, dat met zijdebloemen spreekt me ook wel aan :j

Mijn huiskamertje is maar klein. Maar heeft één lichtpaars muur, ik heb een paars geschilderde Buffetkast staan en verder wat lichtroze accesoires als kussentjes enzo :-)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-24 12:31

Jaa foto's van interieuren <3 Dat vind ik altijd leuk om te zien én geeft inspiratie voor wat voor spulletjes je wel (of juist niet) kan kopen :D

Kom maar dooooorrrr!!