Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Je kinderen slapen door het lawaai heen? Ze mogen niet opblijven? Hopelijk gaat alles goed tijdens zijn nachtdienst.
@Polarize, ja die twee moeten er eigenlijk wel in dan.
OEH! The Bold kijk ik ook!!! Wat een gedoe nu met Hope en Carter!!
Aranel schreef:Bellatrix schreef:Je kinderen slapen door het lawaai heen? Ze mogen niet opblijven? Hopelijk gaat alles goed tijdens zijn nachtdienst.
@Polarize, ja die twee moeten er eigenlijk wel in dan.
OEH! The Bold kijk ik ook!!! Wat een gedoe nu met Hope en Carter!!
Nee, vind ik ze echt te jong voor nog (2 en 6), de jongste slaapt tot nu toe steeds door met oud en nieuw, de oudste wordt om 12 uur vaak wel wakker. Het valt ook wel mee met de knallen hier moet ik zeggen!
Paellapan schreef:Dat is jammer, dat je dat nu niet meer kunt volgen. Ik hoop dat je gehoor ooit weer beter wordt.
Tancreda4 schreef:Oh woops. Ik had m'n oven nog niet schoo gemaakt na de laatste keer en zat nog gesmolten kaas in. Nu stond m'n keuken bijna blauw na het voorverwarmen. De gesmolten kaas dat er nog in zat is nu zwart
black_kelpie schreef:Paellapan schreef:Dat is jammer, dat je dat nu niet meer kunt volgen. Ik hoop dat je gehoor ooit weer beter wordt.
Dat hoop ik ook nog steeds, maar die kans is nihil, helaas. Hoorapparaten helpen ook geen fluit. 2024 is met stip het aller aller verrotste klotejaar van mijn leven geweest, en 2025 gaat niet veel beter worden ben ik bang.
Bellatrix schreef:Oskarrino schreef:Ik wou dat ik alleen was met m’n katjes thuis, maar heb nachtdienst![]()
Ik hecht 0 waarde aan deze feestdag, vind de knallen verschrikkelijk en dan heb ik het nog niet over de illegale dreunen. Ik ben operatieassistent dus hopelijk gewoon een rustige nacht
Dus het kan zijn dat je moet assisteren bij een onverwachte operatie?
denisesilver schreef:Zo even bijgelezen. Criminal Minds heb ik ook voor een deel gezien. Inderdaad wat Polarize zegt, Paget Brewster is niet erg om naar te kijken![]()
Ik mis nu wel iets om te snacken, heb eigenlijk niets in huis. Misschien zo iets van noedels klaarmaken.