Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:Nee hoor. Heel vroeger kregen we een eindejaarsbonus van €250, dat is in de loop der jaren uitgebreid tot iets van 8 % van je jaarloon waardoor het dus echt extra is en niet zoals bij het vakantiegeld sigaar uit eigen doos.
Lieser schreef:Ceetje_bokt schreef:Nee hoor. Heel vroeger kregen we een eindejaarsbonus van €250, dat is in de loop der jaren uitgebreid tot iets van 8 % van je jaarloon waardoor het dus echt extra is en niet zoals bij het vakantiegeld sigaar uit eigen doos.
Dat is vrij simpel na te gaan. Krijgt iemand die er (bijvoorbeeld) pas 4 maanden werkt de volle 13e maand uitgekeerd? Dan is het inderdaad extra. Krijgt diegene de 13e maand naar rato? Dan is het dus gewoon uitgesteld salaris. De werkgever kiest er dan voor om een stukje salaris elke maand te 'sparen' voor de werknemer en in december pas uit te keren.
Flying_Angel schreef:Hier ook een pakket gekregen. (Hiervoor andere werkgevers, toen altijd een bon).
[ Afbeelding ]
Een kat
[ Afbeelding ]
Grapje
[ Afbeelding ]
har166 schreef:Flying_Angel schreef:Hier ook een pakket gekregen. (Hiervoor andere werkgevers, toen altijd een bon).
[ Afbeelding ]
Een kat
[ Afbeelding ]
Grapje
[ Afbeelding ]
Ik zag je eerste foto en dacht hee die werkt vast bij het dcterraen toen scrolde ik naar beneden en zag de inhoud en zag dat ik gelijk had hahaha. Mijn jas stinkt wel enorm na die kerstborrel