Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 20:22

Gefeliciteerd met de tweeling!

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 20:37

Wat leuk een tweeling! Gefeliciteerd <3

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 20:38

Hallo allemaal!

Ook ik mag weer mee doen aan sss dit jaar!
Inmiddels is mijn leven wel weer wat drukker geworden, maar ik ga heel hard m’n best doen!

Ik ben Jody, 33 jaar en mama van 2 kindjes. Een jongen van bijna 4 en een meisje van nu 4 maandjes.
Ik werk als doktersassistent.

Ik heb 2 tinkertjes, 5 kipjes en 2 katten.

Ik ben dankbaar voor alles. <3 het blijft een bijzonder iets dat iemand een pakket voor je samen stelt.

Ik ben dol op bordspellen, maar heb al een hele lijst.
De kleuren in ons huis zijn zwart/ goud.
Iets erin voor de kids is ook altijd leuk, hoeft natuurlijk niet.
En verder ben ik een echte koukleum. Schoenmaat 37 :D

De rest van de tops volgt vast in het topic.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 20:39

Goedemorgen! Ik heb mij ook weer aangemeld. Inmiddels het derde jaar dat ik mee doe.

Ik ben Lisette, bijna 47 en woonachtig in het mooie Brabant. Ik ben getrouwd en heb 2 meiden van 7 en 5 jaar oud. Wij zijn thuis dol op knutselen (diamondpainten, haken, kralen rijgen en ik ben nog steeds aan het leren naaien) en koken/bakken. Verder doe ik aan hardlopen en heb ik ivm mijn bekken de paardenhobby helaas toch weer gedag gezegd. Met een beetje geluk ga ik nog wel wat mee krijgen als mijn meiden willen gaan rijden, maar de wachtlijsten zijn helaas lang.

Ik heb zelf meerdere voedselintolleranties, dus niet al het eten is handig in mijn pakket. Ik kan niet tegen tarwe (glutenbeperkt), koemelk en soja. Ben wel dol op chips. Ivm mijn intoleranties worden al mijn baksels opgegeten door mijn man en kinderen, maar het is te leuk om het niet te doen. .

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 20:46

Super leuk al die aan meldingen en voorstel posts! :):)

En Jolien, gefeliciteerd met je dubbele zwangerschap <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 21:07

Dan hier ook mijn voorstelpost.

Ik ben Maaike, net gezien dat ik niet de oudste deelnemer ben. :))
Eind september word ik 51.
Ik ben getrouwd, geen kinderen.
Ik woon in Brabant, tegenover mijn paarden. Als je niet de mogelijkheid hebt voor paarden aan huis is het alternatief het huis tegenover je paard kopen. :))
Heb 2 pony's, een appaloosa fokmerrie en haar 2-jarige zoon. Beiden onbeleerd en een luizenleven, spullen voor hun heb ik niet echt nodig.
Verder hebben we nog een hond, een Dalmatier. Wel eentje met allergieën, graanvrij en konijn, struisvogel of eend. Speels is ze nog altijd en sjouwt vooral met knuffels rond. Wij zijn actief met detectiespeuren, is echt een hobby geworden.

Ik werk bij een groot beursgenoteerd bedrijf wat lithografische machines maakt voor de chip industrie. Daar ben ik troubleshooter en los problemen op bij de eindkwalificatie van de machine zowel in de fabriek als bij installatie bij de klant.

Thee drinken is niet aan mij besteed, ik ben van de koffie en heb ook een bonenmachine.
Ben ook niet zo van zoetigheid, meer van hartig en vooral de eerder genoemde (franse) worst. In dunne plakjes gesneden. :')

Ik doe al weer een paar jaar mee en ben denk ik wel een fanatieke poster, dus in oude topics is ook genoeg te vinden.

De komende weken ben ik wellicht nog niet heel actief, want ik zit nu heerlijk voor de camper middenin Frankrijk. :D

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 21:10

Gefeliciteerd met de tweeling-zwangerschap. Super leuk!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 21:19

Momo94 schreef:
Voorstel rondje!

Ik ben Naomi
30 jaar inmiddels en wonend in Oss, Noord-Brabant
Ik heb geen bad, dus bruisballen helaas niet mogelijk. En ik lust geen koffie of thee. En voor mijn SS de editie van 2023 hoef je niet in rond te kijken. Zie dit maar gewoon weer als een mooie nieuwe editie.

Werk in een dierenspeciaalzaak. Heb zelf 2 honden, Ringel & Molly en 1 kat Elmo. Voor de honden doe ik al mee aan de Secret Santa Dog Edition en Elmo is heel kieskeuring, dus voor de dieren hoef je niks te doen.

Ik ben veelal druk aan het werk, maar buitenwerk heb ik verschillende hobbies. Ik vind het leuk om te fotograveren. Heb een canon 6d mark ii en ik heb sinds kort een dwarf ii en hiermee kan je foto's maken ook van het heelal, alleen deze moet ik nog wel goed uitproberen. Ik lees daar buiten ook nog wel eens. Alleen momenteel heb ik eigenlijk nog te veel boeken staan die ik moet lezen. De enige lijn die ik nog graag compleet zou willen krijgen is van steve cavanagh en dan de eddie flyn. Hiervan heb ik al Fifty Fifty, dertien, de verdediging en het pleidooi. De rest nog niet.

Verder vindt ik het ook leuk om op de switch spelletjes te spelen. Hiervan koop ik ook regelmatig spelletjes 2de hands scheelt weer €€.

Ik sport 3x in de week 2x doe ik fitness en 1x in de week aqua total fit.

eehh... dat was het voor nu denk ik wel even?

Ik ben nog steeds heel blij met de voeten stoof :-D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 21:37

Nog geen bevestiging, maar ik zal me wel vast voorstellen!

Mijn naam is Anne, 37 jaar oud en woon in Groningen, samen met mijn man, ons zoontje, die 3 Oktober 2 wordt en onze poezendames Jessie (aka Sietse) en Freya

Ik hou van koken, bakken, natuur, speciaalbiertjes,katten, gezelligheid in huis, kerst en plantjes.
Het enige wat er verandert is het afgelopen jaar, is mijn achternaam, en de leeftijd van onze zoon.
Dus, zie vorige jaren;)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-24 22:41

SSS 2024 Lijstupdate {:)

De aanmeldingen van vandaag zijn weer verwerkt! Morgen komt er geen lijstupdate verwacht ik, dan word het vrijdag weer.
Je kunt jezelf natuurlijk wel aanmelden! :D En aangezien we nog niet vol zitten, stel jezelf vast lekker voor in het topic ook al heb je nog geen berichtje terug gehad van mij!
Staat er een foutje in? Laat het mij even weten via een pb. :D

1. marleen_88
2. Banjer
3. Neonlight
4. Lavitabella
5. Esmee_RS
6. Jodym
7. capopjekop
8. Olikea
9. Roosch
10. Marjo
11. nevica
12. Charaz
13. hahahatsjoe
14. Zertab
15. mriek1990
16. 8nnemiek
17. Saul
18. Miran
19. ManonGrr
20. Tancreda4
21.
22. KM_Ris
23. Momo94
24. Thats_Me
25. StonedRomy
26. Lous
27. Bienotje
28. foxy80
29. josewoos
30. D_akota
31. Seven
32. Galja
33. ynskek
34. Matheno
35. miccamaaike
36. roosjenat
37. EedihcrO
38. Anna_98
39. boeflover
40. RanjaRietje
41. Laura_1986
42. Cinderella
43. Cheytjuh
44. Linnie050
45. LWDaisy
46. kimwilliam
47. Pepperrr
48. germie
49. xZiva_
50. Jorex
51.
52. fransje23
53. Roulette_
54. Keizerinnnn
55. DWitzel
56. zorro
57. justdiesel
58. _AB_

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 09:44

Ik zal mij ook even voorstellen!
Vorig jaar voor het eerst meegedaan met SSS en dat is goed bevallen dus dit jaar natuurlijk weer! :j

Ik ben Franca, ik ben bijna 50, en ik woon in Heiloo samen met Sjonnie. Sjonnie is 9 jaar en afkomstig uit de Oekraïne maar inmiddels al bijna acht jaar in Nederland.

Meet Sjonnie

Afbeelding

Ik heb ook nog een paard, Joya.
Joya heb ik sinds ze zeven maanden is en inmiddels is ze negen.

Afbeelding

Helaas is 2024 niet helemaal ons jaar. Joya is geblesseerd en ben ik nu aan het opbouwen.
Door persoonlijke omstandigheden heb ik dat een paar maanden een beetje laten rusten maar we gaan nu goed.
Sjonnie is ook ziek geweest en mist inmiddels zijn twee hoektanden.
Hopelijk wordt het najaar wat rustiger en positiever!

Ik houd van dieren, reizen, muziek,film, lekker eten en nog veel meer :D

Muziek maken kan ik niet, luisteren uiteraard wel. Ik bezoek regelmatig concerten en doe mee aan popquizen.
Heb ook bijna altijd een liedje in mijn hoofd.

Flop: woonaccessoires, waxinelichthouders etc. Ik ben op dat gebied wat zeikerig dus niet handig om te geven.
Verder lust ik geen gember, dus thee met gember etc is een no go.

Ik heb nu vakantie en ga het Krijtlandpad lopen, met een vriendin. Lekker wandelen en genieten van het mooie zuid-limburg.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 10:00

Zuid-Limburg is heerlijk! Vergeet niet een ijsje te halen bij de Helenahoeve!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 10:35

_AB_ schreef:

Ik haal altijd een ijsje bij de ijskar naast het klooster in Wittem, die zijn goddelijk _/-\o_

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 11:04

8nnemiek schreef:
_AB_ schreef:

Ik haal altijd een ijsje bij de ijskar naast het klooster in Wittem, die zijn goddelijk _/-\o_

Ijsbaas in Margraten al eens geprobeerd?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 11:18

Hallo :wave:

Gelukkig stuurde Roosch mij een PB om me er aan te herinneren dat ik mij nog moest opgeven. Ik had 1 september in gedachten als opgeefdatum :=

Ik doe inmiddels ook al jarenlang mee. Herhaaldelijk ben ik op de reservelijst beland (als zijnde 'te laat opgegeven'), maar kon gelukkig altijd nog ingevoegd worden :-)

Voorstelpost:

Ergens in september wordt ik al weer 52 jaar oud. Als ik dat zo opschrijf klinkt dat vreselijk bejaard, maar ik doe gewoon altijd alsof ik 20 jaar jonger ben. Dat gaat heel goed :j
Ik woon in Noordwijk samen met de wederhelft. We hebben twee paarden, Jimmy en Chippy. Vorig jaar waren dat er nog 3, maar we hebben helaas eind mei Daisy moeten laten inslapen. Verder geen huisdieren.
Ik ben kantoortijger van beroep, gemiddeld twee dagen per week op kantoor en twee dagen thuis.

Hobby's: paarden (duh), eten, lezen.

Voor wat betreft lezen lees ik eigenlijk alles wat los en vast zit. Non-fictie, fictional crime, tweedehands pockets, noem maar op. Ik heb inmiddels ook aan aardige collectie zuidpool-noordpool-everest-rampzalige boottochten en klimavonturen collectie. Bij voorkeur in het Engels.

Ik laat mij graag verrassen, maar wordt niet blij van glitters of confetti als opvulling in het pakket :-) Tenslotte ben ik ook een ramp in het raden van de hint, maar miraculeus genoeg ben ik er elk jaar toch nog achter gekomen wie mijn SS is :))

Verder is er meer dan genoeg te vinden in de vorige SS topics :-)

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 11:30

Gefeliciteerd met de zwangerschap Jolien. Wat bijzonder.

En leuk om nog meer voorstelposts te lezen. Veel mensen die elkaar al van eerdere edities kennen. :D

Ik lees ook een hoop over worst, maar dat is niet aan mij besteed. Ik ben heel erg vegetarisch :+ Koffie, thee en chocolade (net als kaas en nootjes!) vind ik wel heerlijk :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 12:15

Jolien gefeliciteerd, wat mooi een tweeling en wat fijn dat het als dubbel geluk voelt. Succes met de laatste loodjes <3 <3 <3

Ik zie dat de lijst nog niet vol is dus ik twijfel nog even door :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 12:25

Isabel_k schreef:
Gefeliciteerd met de zwangerschap Jolien. Wat bijzonder.

En leuk om nog meer voorstelposts te lezen. Veel mensen die elkaar al van eerdere edities kennen. :D

Ik lees ook een hoop over worst, maar dat is niet aan mij besteed. Ik ben heel erg vegetarisch :+ Koffie, thee en chocolade (net als kaas en nootjes!) vind ik wel heerlijk :')

Niet een beetje vega, maar heel erg vega. :') zitten daar ook gradaties in?

Ahhh daar is ons Apple!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 12:35

Geen vega hier, maar ook niet echt droge worst fan. Als het er ligt hap ik het wel weg. Maar zet het niet uit mijzelf neer.

Chocolade wel :j

Ik lees ook veel koffie leuten. Alles met maar een beetje koffie smaak is niet aan mij besteed. Ik vind koffie echt vies.... theeleuten hier. En met name rooibos thee.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 12:35

Milka met tuc <3 dat is echt de lekkerste chocolade die bestaat!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 12:56

Marjo schreef:

Die heb ik dus echt nog nooit gegeten

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 14:25

Zertab schreef:
Marjo schreef:

Die heb ik dus echt nog nooit gegeten

Ik vind die dus zo vies :=

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 14:34

Oh, lekker idd, Milka met Tuc!

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 14:44

Milka chocolade is sowieso top. Heel gevaarlijk gespreksonderwerp dit :9

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 14:45

Matheno schreef:
Momo94 schreef:
Voorstel rondje!

Ik ben Naomi
30 jaar inmiddels en wonend in Oss, Noord-Brabant
Ik heb geen bad, dus bruisballen helaas niet mogelijk. En ik lust geen koffie of thee. En voor mijn SS de editie van 2023 hoef je niet in rond te kijken. Zie dit maar gewoon weer als een mooie nieuwe editie.

Werk in een dierenspeciaalzaak. Heb zelf 2 honden, Ringel & Molly en 1 kat Elmo. Voor de honden doe ik al mee aan de Secret Santa Dog Edition en Elmo is heel kieskeuring, dus voor de dieren hoef je niks te doen.

Ik ben veelal druk aan het werk, maar buitenwerk heb ik verschillende hobbies. Ik vind het leuk om te fotograveren. Heb een canon 6d mark ii en ik heb sinds kort een dwarf ii en hiermee kan je foto's maken ook van het heelal, alleen deze moet ik nog wel goed uitproberen. Ik lees daar buiten ook nog wel eens. Alleen momenteel heb ik eigenlijk nog te veel boeken staan die ik moet lezen. De enige lijn die ik nog graag compleet zou willen krijgen is van steve cavanagh en dan de eddie flyn. Hiervan heb ik al Fifty Fifty, dertien, de verdediging en het pleidooi. De rest nog niet.

Verder vindt ik het ook leuk om op de switch spelletjes te spelen. Hiervan koop ik ook regelmatig spelletjes 2de hands scheelt weer €€.

Ik sport 3x in de week 2x doe ik fitness en 1x in de week aqua total fit.

eehh... dat was het voor nu denk ik wel even?

Ik ben nog steeds heel blij met de voeten stoof :-D

Yay! Dat vind ik nou heel leuk om te horen! :D Heb er ook een en ben ook echt helemaal fan van mijn schapenvoetstoof. <3