Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Taifoen schreef:*KNIP*
Boktnaam: Taifoen
Naam hond(en): Fleur
Top lijst voor mijn hond(en): scrunchies (ja de haarelastiekjes haha), alles waar ze achter aan kan rennen (of zwemmen), hersenwerk spelletjes, dingen waar ze op kan kauwen (maar niet keihard), voer verrijking
Flop lijst voor mijn hond(en): konijnen oren met haar, geen ballen want die hebben we zat, net als halsbanden/tuig en likmatten
*KNIP*
StonedRomy schreef:Rinoka:
Procyon lickmat ananas
- lickimat plate oranje
-lickimat wobble oranje
lickimat buddy oranje
Lickimat UFO oranje
paw 2 in 1 slowfeeder oranje
Honeypot yellow
Flowerpot orange
lickimat yoggiepot oranje
Olivia:
-lickimat Felix paars
-Lickimat Plate roze
- lickimat UFO paars
eat snack &lick paars
Honeypot purple 3x
Mandela paars
Yoggiepot roze
Yoggiepot paars
Sodapup bullfrog paars
- toppl L lavender
Jasper:
Lickimat Plate blauw
Kongs
Northmate green feeder
Sodapup waiting dogs
Lickimat UFO blauw
Pawise lick it slow feeder mat fish blauw
Lickimat slomo blauw
Lickimat wobble blauw
Sodapup love cube blauw
Lickimat felix blauw
Honeypot blue
Lickimat yoggiepot blauw
Sodapup flowerpot blauw
Gintora:
lickimat Plate groen
Lickimat Felix groen
- lickimat UFO groen
- lickimat splash groen
- lickimat soother groen
- sodapup mandala groen
- solo’s happy hunting bowl groen
- Flowerpot green 2x
- Sodapup can green
- Avocado
- Lickimat Wobble green
- Yoggiepot groen
Dit zijn ze geloof ik allemaal.
Banjer schreef:Mag ik jullie om tips vragen? Vorige week postte ik dat Cinna wat incontinent is, en vandaag hebben we een afspraak bij de dokter… urine opvangen is nog niet gelukt![]()
En “lekken” doet ze sinds een paar dagen ook niet meer…
We gaan natuurlijk wel naar de dokter hoor, vanmiddag… maar hoe kan ik urine vangen? Lepel eronder werkt niet, want dan stopt ze met plassen
KimD schreef:Banjer schreef:Mag ik jullie om tips vragen? Vorige week postte ik dat Cinna wat incontinent is, en vandaag hebben we een afspraak bij de dokter… urine opvangen is nog niet gelukt![]()
En “lekken” doet ze sinds een paar dagen ook niet meer…
We gaan natuurlijk wel naar de dokter hoor, vanmiddag… maar hoe kan ik urine vangen? Lepel eronder werkt niet, want dan stopt ze met plassen
Zo'n zwembroekje / luierbroekje halen, gat erin ter hoogte van de flamouche en daar een (wegwerp)beker erin schuiven en vastzetten, dan dat in de ochtend voor de eerste plas aandoen. Dat werkt echt bijna altijd.
Vaak voordat ze in de gaten hebben dat het irritant is hebben ze al geplast en kun je het uitdoen.
Edit: kan natuurlijk ook gewoon op een ander tijdstip, maar in de ochtend is vaak makkelijker te timen.
VillaNeusjes schreef:KimD schreef:
Zo'n zwembroekje / luierbroekje halen, gat erin ter hoogte van de flamouche en daar een (wegwerp)beker erin schuiven en vastzetten, dan dat in de ochtend voor de eerste plas aandoen. Dat werkt echt bijna altijd.
Vaak voordat ze in de gaten hebben dat het irritant is hebben ze al geplast en kun je het uitdoen.
Edit: kan natuurlijk ook gewoon op een ander tijdstip, maar in de ochtend is vaak makkelijker te timen.
Nog nooit gehoord maar wel briljant. Voor een reu iig. Voor een teef vraag ik mij af of dit werkt, mijn teven (nu en verleden) hangen met hun flamoes op de grond. Dat gaat lastig met een bekertje?
Mijn honden kennen de plasmat. Ik leg die op de kop, maak de achterkant eerst wel goed schoon en laat ze daarop plassen en zuig 't op met een spuitje.
Als 't helemaal niet wil kan de dierenarts of handmatig uitdrukken of met een naald aanprikken Ls 't echt niet anders wil