Ohh ik moet dan nog een keer bij Essie gaan shoppen in de toekomst haha.
En hier idd vroeg op want een enthousiaste zoon die al sinds gisteravond echt ‘in the mood’ was om te beginnen met de Advent kalenders vandaag Die was dus lekker vroeg wakker - dus wij ook hahaha.
—
Ik ga zo even een plekje of leuke doos zoeken waar ik de spulletjes in ga verzamelen zodat ik op het eind weer een mooie overzichts foto kan maken van alles
Siers83
Geplaatst: 01-12-24 11:01
Eerste pakketje open!
Hele mooie kaarten. Deze zou ik zelf nooit gekocht hebben maar vind ze echt heel mooi!
Shenavallie
Geplaatst: 01-12-24 11:12
Ik heb dit topic begin dit jaar niet voorbij zien komen, wat is dit leuk!
Oh echt ik ben net een klein kind zo happy, heb 4 prachtige kaartjes. Zal vanmiddag even een foto maken maar ik vind het ook zo leuk om te zien hoe iedereen weer verschillende dingen heeft en hoe alle SS weer wat moois hebben weten te maken.
Wat een leuke dingen heeft iedereen gekregen Mijn eerste dag was ook al heel goed! Hele mooie strand/duinkaarten Op twee kaarten staat dat de foto’s van Texel zijn… Die onthoud ik als eventuele hint, geen idee of dat de bedoeling was van mijn santa
Heel mooi zijn ze!! En ja dat is idd de vraag nu: is het een hint of niet haha! Spannend, ben benieuwd
nevica
Geplaatst: 01-12-24 21:52
Marjo, leuke kaartjes en heerlijke thee!
love_mandy, hele schattige set is dat, ik heb hem ook hier thuis!
cursebreaker, die zijn inderdaad van Essie. Jij hebt ook super mooie kaarten zeg, en een echte puzzel hint... ik zou niet weten wat je daarmee moet doen whaha. Slim om de spullen bij elkaar te houden, dat ga ik ook doen. Behalve het lekkers wat ik krijg dan.
siers83 & WildDreams ook hele leuke kaartjes.
siers83, ik denk dat ik de meeste dagen vroeg ben. Helaas is dat, ook in het weekend, mijn ritme.
Ik zal wss op de dagen dat ik werk pas in de avond kunnen openen, daar heb ik morgens echt geen tijd voor aangezien ik graag snooze
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 02-12-24 01:48
Zoals beloofd mijn dag 1
Ingepakt
Begonnen met de hint Oplossing : Ik heb een hond
Om vervolgens 4 onwijs leuke kaarten uit te mogen pakken
Echt wat ontzettend heerlijk is dit, elke dag uitkijken naar een cadeautje. Dank jullie wel voor dit mooie initiatief, ik heb best even een lastige paar weken achter de rug en merk dat dit me echt ontzettend veel positieve energie geeft.
nevica
Geplaatst: 02-12-24 07:28
Aah, staat er op die met dat koetje waar die vandaan komt Cheyenne? Die is zo schattig. Ik herken de positieve energie, die kan ik zelf ook wel gebruiken momenteel haha.
Mijn dag 2 weer heel leuk ingepakt; al die frutsels op het aanrecht zijn van mijn december kalenders, excuses.
Met 2 hele leuke kaartjes en 5 internationale zegels. Of die de eindfoto halen weet ik niet want ik heb heel veel kaarten om te versturen maar volgens mij geen zegels meer. Dit komt heel goed uit dus. Dankjewel santa.
En in de hint kalender zaten weer een paar stukjes van de rand van de puzzel en lekkere dingen. De thee ben ik al aan het drinken.
cursebreaker
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-24 09:36
Oehh dat is ook weer een hele mooie invulling van dag 2 nevica! Benieuwd tzt naar je puzzel hint!
—
Ik ben ook weer enorm verwend vandaag. Heb een super toffe en grote Washi set gehad! Echt hele toffe designs, daar ga ik goed gebruik van maken
En het hangertje heeft een plekje in de boom gekregen:
—
Ik weet ook ondertussen wie mn Santa is dus kon en kan haar mooi persoonlijk bedanken nu telkens
Echt fantastisch die sticker vellen ook ja. Ben helemaal verliefd op die linker vooral. Die rechter is idd wel echt super leuk straks in het voorjaar. Mooiiii weer!
nevica
Geplaatst: 02-12-24 19:16
Super leuk is alles weer! Die washi tape is schattig. Heerlijk ook om mee te kijken met de rest, geeft extra plezier toch?!
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 03-12-24 01:49
Wat superleuk is het weer allemaal
Mijn dag 2 : Mooie brush pennen
Erg blij mee
Heb 4 nieuwe adressen aangevraagd dus ga lekker mijn nieuwe kaartjes gebruiken
Waar het koetje vandaag komt staat volgens mij wel achterop, zal morgen even kijken voor je Nevica
nevica
Geplaatst: 03-12-24 07:26
Dag 3
Hele leuke pastel washi tapes (en wat dunner, dat vind ik ook fijn!) En highlighters.
De hint kalender zaten 2 lekkere chocolaatjes in en weer wat puzzelstukjes. Ik hoop dat ik zo goed ga maar misschien ligt die wel op de kop oid.
Ik was gisteren helemaal vergeten hier ook te delen Ik had hele mooie paarden stickers, heel veel ook
cursebreaker
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-24 09:26
Echt super leuke cadeautjes allemaal! Die paarden stickers zijn ook waanzinnig en markers en washi in pastel is ook errg mooi! Jouw kaartenset vandaag mandy vind ik ook zo fantastisch weer. Ik wil van je Santa ook weten weer tzt waar ze vandaan komen, of iemand moet het al weten haha! Echt mooie designs heb je telkens, wat je niet heel veel ziet vind ik. En er komt wat vorm in nevica, in je puzzel. Wat ontzettend leuk! Ben benieuwd!
—
Ik heb vandaag nog een hint huisje opengemaakt, waar de naam MANDY in stond en ik had als cadeautje deze schattige kaartjes Vind die rechter qua design echt heel tof en apart en die linker is zooo leuk om straks uit te sturen naar iemand die van honden en kerst houd ook
Marjo
Geplaatst: 03-12-24 10:47
Vandaag deze toffe Washi tape gekregen
eclair98
Geplaatst: 03-12-24 14:03
Dag 1 Vanochtend mijn dag 1 cadeautjes uitgepakt. Begonnen met de kaart en daarin zaten postzegels Altijd welkom, zeker deze maand! Ook stond hier de eerste hint in.
En toen naar het grote pakket. Een adventskalender Dus deze dag 1 mocht ook open. Er zat chocola in, een whasitapje en een waxinelichtje!
De volgende dagen moet ik nog uitpakken. Ik ben aan het werk en het pakket staat bij m'n ouders