Sorry voor mijn tijdelijke stilte. Ik heb bokt een poosje vermeden door al dat gedoe. Zal vanaf nu weer actief zijn
Citaat:
Wat mag er niet in jouw adventskalender zitten?
Ik hou niet echt van vlees (dus met een droge worst maak je mij echt niet blij), champignons/paddenstoelen in het algemeen en van dingen met zo’n nep vanille geur. Verder maak je mij ook niet blij met zooi voor in huis, daar heb ik al genoeg van en wil er vanaf.
Verder geen e-books en het liefste geen Nederlandse boeken (of het moet een Nederlandse schrijver zijn).
Citaat:
Wat mag er zeker wel in jouw advent kalender zitten?
Alles wat met fantasy te maken heeft
Spullen voor mijn travel notebook (ik ben echt fan van de travelers company). Ik hou van tekenen en een beetje creatief bezig zijn. Lego vind ik ook altijd erg leuk. Vorig jaar heb ik een kleurboek voor volwassenen van ACOTAR gekregen en dat vind ik echt heel erg leuk, heerlijk om even mee te ontspannen en gewoon te kleuren! Sieraden gebaseerd op fantasy vind ik ook echt heel erg leuk. Net als stickers met een fantasy/boeken/reizen thema.
Citaat:
Sta je open voor boeken uit eigen collectie van de maker van je kalender?
Ja, leuk! Al helemaal als er dan ook bij staat wat de ander van het boek vond & al helemaal als het geannoteerd is
Als er vlekken/viezigheid in zit of het stinkt liever niet.