Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
listiglistje schreef:Ja oude boerderijben er zelf verliefd op!
Hier wat dag foto's![]()
![]()
Ik heb alleen de tafel nog niet ontglitterd en ontnaaldga ik zo doen...
[ [url=m/lQSe9N.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z9SkKc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nWb0Ks.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n0pi1G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Pkrmlx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M1noAA.jpg]Afbeelding[/url] ]
. Ideaal te versieren zo. Vind het altijd zo gaaf als de trap versierd is. Zit er inmiddels wel over te denken die van ons een stukje te versieren. Hebben ongeveer een meter leuning zoals jij. Daarna gaat de trap de bocht om en gewoon met een houten leuning langs de muur. Het stukje zoals jouw trap wil ik dan mooi mee gaan pakken.
. (Bij mij is de boom pas goed uitgezocht als er een stuk van de top uit moet omdat hij anders niet past
).
. Van mij zou er nog wel wat decoratie bij mogen hoor: het is maar twee maanden kerst per jaar 
Bellatrix schreef:Mijn boom. Zilver, groen en roze ballen. Wel een heel verschil tussen overdag en 's avonds.
[ [url=m/QSSESG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j0RuU0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jolien87 schreef:Bellatrix schreef:Mijn boom. Zilver, groen en roze ballen. Wel een heel verschil tussen overdag en 's avonds.
[ [url=m/QSSESG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j0RuU0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind de boom op beide foto's heel mooi.
Ik zou zelf niet zo snel hebben gekozen voor de combi roze, groen en zilver maar zo op de foto ziet het er wel mooi als geheel uit.
Maar ik vind het wel leuk staan.

Ik vind die paspoppen met kerstboom-rok ook nog steeds heel leuk. Zeker in een winkel / salon.

. Ik ben met petrol breekbare ballen begonnen. Toen onze dochter ging kruipen op zoek naar onbreekbare ballen gegaan maar die gingen uiteindelijk van wit tot aqua en kon ik in petrol kleur nergens vinden.