Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ManonGrr schreef:Oh hier is een autogeur zeker welkom! Mijn auto is een soort kledingkast 2.0, met een mengeling van sportkleding, paarden spullen en eet bakjes
justdiesel schreef:Thats_Me schreef:Hier ook liever geen autodeur. Ik vind die dingen vaak stinken. Ik luister meestal radio2 of nu met mijn nieuwere auto naar Spotify in de auto.
Ik vind een deur in de auto toch anders best prettig, waait zo erg als je wat harder rijd anders
hahahatsjoe schreef:Mijn bokt-naam... ik had griep toen ik mij registreerde en liep te niezen als een kat met niesziekte. Ik ben nog niet bijgelezen, dat ga ik nog doen, maar ik heb een rare tijd achter de rug. Sinds 1 september geen laptop meer, die moest ik inleveren toen mijn opdracht afliep, en op de telefoon vind ik niets. Hele hoop gedoe gehad, ga ik niet over zeuren want het is voorbij en per 1 november heb ik een nieuwe werkgever.
Ook heel veel persoonlijke strijd met heel veel verdriet, niet slapen, echt zo gekwetst worden door je zus dat je hart letterlijk pijn doet. Het gaat nu weer redelijk goed (ik heb mijn zus losgelaten want anders ga ik kapot), ik heb weer een laptop en het kan alleen maar beter gaan. Vanaf nu ga ik alle topics waarin ik reageerde bijlezen (dit topic ook, ik ga actief meepraten). Degene die mijn lootje heeft excuus, vanaf nu maak ik het goed.
Ben overigens al wezen shoppen, so leuk !!!