Oja, die laat je dan ook niet even komen nee. Dat is jammer.
Roosch
Geplaatst: Gisteren, 14:56
Ja, en onze beide vaders zijn ook niet goed ter been, dus helaas. Gewoon goed kijken dan maar gok ik, op zich is mijn wederhelft niet geheel onhandig dus het installeren moet ons lukken als we de juiste spullen kopen.
Hoe is het hier verder?
Ik heb wat klusjes gedaan, pakjes opgehaald en weggebracht, schoenen op Vinted gezet (en dezelfde in de juiste maat doodleuk weer teruggekocht.. ) en spullen naar de kledingbak gebracht. Ik vind mezelf verrekte nuttig geweest en schaar me nu bij de luiheid van de katten.
Goed bezig Roosch. Kun je niet foto's maken van je aansluitingen? En heb je typenummers van de huidige apparatuur? Meestal kunnen ze daar wel wat mee met het uitzoeken van nieuwe apparatuur.
Roosch
Geplaatst: Gisteren, 15:06
Ja ik heb inderdaad foto's genomen van de aansluitingen. Maar als ik het goed zie, dan zouden het nu 2 losse onderdelen worden. Dus inbouwkookplaat en inbouwoven. Als ik ervoor zorgen dat die allebei een gewoon aansluitpunt hebben (zo een normale stekker) dan kunnen die hopelijk in een stekkerdoos onder de keuken. Zit je niet met die andere aansluitingen zeg maar.
Het typenummer, tsja, ik denk dat ik die alleen in het museum tegen kom. dit is er 1 waarbij de kookplaat dus nog bediend wordt met de knoppen die op de oven zitten. Dat wordt volgens mij al heul lang niet meer gemaakt. dus 1 op 1 vervangen wordt hem sowieso niet.
Ik heb zojuist de vriezer iglo-vrij gemaakt. Daar knapt de boel toch altijd weer lekker van op.
Roosch
Geplaatst: Gisteren, 15:28
Oh ook zoiets waar je steeds tegenop kan hikken, fijn als het gedaan is!
Ik heb van de week een rondleiding gehad op mijn nieuwe werk, leuk! Verder zijn we ook druk bezig met het veiligstellen van beelden van de vandaal, maar ik heb er een hard hoofd in dat we er iets van gaan terugzien.
marleen_88
Geplaatst: Gisteren, 15:30
Moest eigenlijk van de zomer al, maar stelde het steeds uit.
Een rondleiding op je nieuwe werk, leuk!
Hopelijk wordt jullie inzet beloond en die eikel gevonden.
Ooh Roosch dat klinkt als een drama oven! Moest wel lachen om je opmerking van de cake in de hel, zie het helemaal voor me haha. Succes met de zoektocht naar een nieuwe! Wel lekker bezig geweest vandaag! Leuk rondleiding op je nieuwe werk. Mijn duimen blijven draaien dat jullie die vlegel in de kraag vatten!
Marleen oh de vriezer schoonmaken vind ik altijd zo'n graf werk wat eeuwig lijkt te duren! Maaaar het resultaat is wel heel erg tof altijd!
Het was nog heerlijk genieten op het eiland vandaag. Hadden een heerlijk zonnetje, dus echt een cadeautje. Op het strand vonden we nog een eend (een Smient) die niet goed was, hebben 'm uit het koude zeewater geplukt. Dierenambulance gebelt maar helaas kwamen ze er niet voor. Vond het zó zielig, hebben der maar in het zonnetje in de duimen gezet maar denk niet dat ze het gaat halen helaas... Verder gister nog een deel van de as van mijn opa en oma uitgestrooid op het strand bij Hollum. Daar gingen we altijd heen met ze, dus dat was wel een hele mooie plek. ♡ En natuurlijk genoten van het strand en gewoon van het geweldige Ameland zelf
As we speak zitten we op de boot terug, rot moment altijd haha. Maar, straks wel weer knuffelen met onze zoon en dieren, die heb ik wel heel erg gemist.
Wat mooi Marieke om het as uit te strooien, zal ook wel emotioneel zijn geweest. Straks weer herenigd met jullie zoon en dieren, thuiskomen vind ik ook nooit erg.
We hebben beide wel even een traantje gelaten ja. Maar het was ook heel mooi. Ik heb een glas bedel met hun as er in laten maken, maar hier hoefde maar een klein beetje in. Daardoor had ik best wat as over en dan lag maar te liggen in de kast... Vond dit wel de mooiste plek om het achter te laten.