Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 11:57

Lavitabella schreef:
SSS nieuws! {:)

Als organisatie hebben we besloten om de weekvraag op een vast moment te plaatsen.

Ook kun je vragen stellen aan jouw lootje. Hier gaan wij ook een vast moment voor inplannen. 2x per week komen de vragen online.

Weekvraag: iedere woensdag
Vragen lootje : iedere maandag en donderdag

Hou deze momenten goed in de gaten, misschien zit er wel een vraag voor jou tussen. *\o/*

En die beantwoord je dan aan degene van wie je je lootje gekregen hebt?

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-24 11:59

Olikea schreef:
Lavitabella schreef:
SSS nieuws! {:)

Als organisatie hebben we besloten om de weekvraag op een vast moment te plaatsen.

Ook kun je vragen stellen aan jouw lootje. Hier gaan wij ook een vast moment voor inplannen. 2x per week komen de vragen online.

Weekvraag: iedere woensdag
Vragen lootje : iedere maandag en donderdag

Hou deze momenten goed in de gaten, misschien zit er wel een vraag voor jou tussen. *\o/*

En die beantwoord je dan aan degene van wie je je lootje gekregen hebt?

De vraag die je wil stellen aan jouw lootje stuur je naar degene van wie je het lootje het gehad. Banjer of Neonlight.

Het antwoord op de vraag kun je hier in het topic plaatsen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 12:44

capopjekop schreef:
Hans Zimmer is een icoon in de filmwereld. Hij heeft films als gladiator, pirates of the carribean, Lionel King van muziek voorzien

En Spirit <3
Samen met Bryan Adams <3

Ik vind die muziek nog altijd het mooiste <3

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 13:10

Ik ben even wat minder aanwezig geweest maar heb op de achtergrond heel creatief wat cadeaus voor m'n lootje bij elkaar gesprokkeld. 8-)
Beetje geluk hebben wel, maar ik hoop dat ze het leuk vindt. :j

En ik ben me er ineens heel erg van bewust dat iemand anders mij aan het "stalken" is. :))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 13:20

Ik ben vanmorgen op een vlooienmarkt geweest voor mijn lootje, wat een drukte was het daar. :=
Lekker struinen en snuffelen was er niet bij, stond 4 rijen dik voor de kramen. :=

Nu de vraag of ik wat gevonden heb of niet. *D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 13:26

De eerste cadeautjes al binnen? Wat snel, ik ben nog bezig met speuren en een lijstje maken. :=

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 13:28

Ik ook hoor Marleen, maar dat moet goedkomen!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 13:28

Ik had gisteren mijn eerste kadootje al gescoord. *\o/*

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 13:29

ManonGrr schreef:
Ik ook hoor Marleen, maar dat moet goedkomen!

Komt ook helemaal goed. Ik ben blij met de ruime termijn van een week of 8. {:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 13:41

Ik heb m'n stalkerskills inmiddels geperfectioneerd en een van m'n sterke punten is geld uitgeven. 8-)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 14:26

Lavitabella, nog gefeliciteerd met je verjaardag! *\o/*

Qua muziek hou ik enorm van techno. Heb een hele lijst aan DJ’s die ik goed vind, maar door Charlotte de Witte heb ik techno ooit ontdekt dus die vind ik wel echt heel speciaal <3
Hardstyle en hardcore kan ik ook wel waarderen op een feestje. :)

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 18:39

Qua muziek luister ik veel naar Skyradio en mijn spotify is ook wel redelijk vergelijkbaar met die zender; Davina Michelle, Pink, the Script etc. Filmmuziek is mijn vriend fan van dus Hans Zimmer hebben we al 2x gezien (1x zonder hem), zeker wel de moeite waard overigens, echt heel indrukwekkend en loepzuiver!

Vandaag heerlijk in de zon gefietst en koffie gedronken bij een strandtent, wat een geluk met dit heerlijke weer!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-24 19:00

Dankjewel iedereen. :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 19:34

Ik luister naar sky radio in de auto en verder luister ik geen muziek. Staat thuis eigenlijk nooit op.
Ik vind Anouk gejammer, maar kan ook niet zeggen wat ik wel leuk vind. David Guetta had wel een leuk nummer met zijn cover van Dragostea din Tei en de zanger van Disturbed heeft een hele goede stem en 'sound of silence' een aantal jaren geleden flink beter gemaakt dan het origineel. De versie die ik een paar weken geleden hoorde is weer niet echt mooi.
The wellerman song is goed gezongen door Nathan Evans.
Maar een echt goede band voor zeemansliederen is de Duitse band Santiano. De uitvoering van de songs 'Santiano', 'Haithabu' en 'Karpferfahrt' zijn echt goed.
Niet dat ik daar direct fan van ben, maar als ik ooit nog eens naar een concert zou willen, dan mag het die band wel zijn.
Ik ben ooit gratis naar concerten van Gerard Joling, Marco Borsato en de Kelly Family gewwest. Nooit zelf een concertkaartje gekocht. Acda en de Munnik op een station gezien toen ik de trein moest halen, maar geen trein later genomen hier door.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 19:52

Ik luister op Spotify graag mijn eigen playlist. Die is enorm lang en veelzijdig, van de Dolly Dots tot Rammstein, Franse chansons, Dua Lipa, grunge, britpop, soul, rock, disco , country.

Op de radio luister ik graag naar Kink.

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 20:30

Vandaag weer teruggekomen van vakantie. Van in bikini op het strand naar onder een dekentje, kaarsjes aan, pantoffels afgestoft, theetje erbij. Toch ook wel weer gezellig zo.

Net het topic bijgelezen en de komende dagen maar eens beginnen met inlezen en inspiratie opdoen voor cadeautjes.

Er kwam nog een vraag over muziek bij. Ik luister eigenlijk niet heel veel muziek, liever podcastst of luisterboeken. Als ik muziek wil luisteren zet ik vaak gewoon radio aan, doorgaans 3fm

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 21:16

Oh lieve SS, ik heb niet persee belang bij autogeuren hoor. Ik gebruik altijd die van Lampe berger en die bevallen super. Voor de komende jaren heb ik nog wel voorraad. _O-

Idem met geurkaarsen. Ben er gek op, maar heb er echt tè veel.

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 21:27

Ik luister eigenlijk alleen radio in de auto, SlamFM of Q-Music. Als de nummers me niet aanstaan, dan zet ik spotify op. Ik luister voornamelijk naar top 40 hits, maar kan op z’n tijd ook genieten van dance, trance, heel soms hardstyle. Maar ook Suzan en Freek kan ik waarderen. Ik ben niet zo van het Nederlandstalige levenslied…

Luisterboeken kan ik niks mee. Ik ben na 20 seconden het verhaal totaal kwijt…ik kan m’n hoofd er niet bij houden…

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 21:41

Muziek die ik leuk vind, varieert van queen, beegee's, scorpions, il divo, miss montreal, beetje dat genre. Luister in de auto meestal qmusic of sky-radio.

Autogeurtjes ben ik niet van.
Geurkaarsen in huis vind ik dan wel weer gezellig.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 22:23

Marjo schreef:
capopjekop schreef:
Hans Zimmer is een icoon in de filmwereld. Hij heeft films als gladiator, pirates of the carribean, Lionel King van muziek voorzien

En Spirit <3
Samen met Bryan Adams <3

Ik vind die muziek nog altijd het mooiste <3

Een vriendin van mij is gisteren naar z’n concert geweest!
Laatst bijgewerkt door Galja op 05-10-24 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 22:29

Ik luister op dit moment vooral country. Ik zit ook bij een line dance groep, die muziek is het helemaal voor mij. Wel hilarisch dat de meeste paardenmensen uit die groep western ruiters zijn, en ik op en top dressuur :D al loop ik graag op westernlaarzen en hangt er een cowboylaars-sleutelhanger aan mijn sleutelbos.

Ik heb nog niets gekocht voor mijn lootje maar ben wel aan het rondneuzen en heb al een lijstje gemaakt met ideeën.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 22:33

Muziek: ik vind zoveel muziek goed en fijn om naar te luisteren.
Afhankelijk van mijn bui gaat dat alle kanten op, en geen touw aan vast te knopen ( zal ook aan m’n lichtelijke ADHD brein liggen :') )
Ik hou erg van de muziek uit de jaren 60/70, en de (voor het gros) wat onbekendere artiesten.
The Hollies, The Tremeloes maar ook The Beatles en The Moody blues.
Opgegroeid met een moeder die mega fan was van Cliff Richard dus daar ken ik ook het hele genre van.
Iets recenter, Acda en de Munnik vind ik helemaal geweldig, The Proclaimers maar ook Ierse folk muziek.
Thuis hebben we bijna Radio 192 tv op de achtergrond aan. Muziek en clips van “vroegah” heerlijk.
Ik kan niet zonder muziek :D en ik hou ook van zingen al doe ik mijn omgeving dat niet aan :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 22:37

Ik zit ontspannen te knutselen deze avond. Erg leuk om te doen.

Afbeelding

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 22:49

Leuk om iedereen zijn uitlopende muziekvoorkeuren te lezen :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 23:15

Qua autogeurtjes koop ik bijna alleen de Little Joe's. Ik spaar ze in alle kleuren haha, nu ook de doorzichtige :')

Vandaag gaan shoppen! Maar of dat voor mijn lootje hier is, of voor mijn lootje van de Boeken-santa.. Wie zal het zeggen :D