Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Matheno

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 22:22

Oh naar een concert van Hans Zimmer staat hier ook nog op het wensenlijstje, alleen ik vind het buitensporig duur _O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 22:24

Ik luister tegenwoordig eigenlijk alleen maar podcasts. Tijdens het sporten heb ik altijd een rammstein playlist op en als ik naar de voetbal ga dan draai ik de playlist van podcast eerste de beste (Hollandse krakers). Ik ben helemaal niet zo van Nederlands talige muziek, maar het brengt je wel lekker in de voetbalsfeer. Ik heb ook naar kaarten voor Hans Zimmer gekeken. Geweldige muziek

Ik zag trouwens iemand zeggen van verras me maar. Daar ga ik in mee. De charme van sss is dat iemand die je niet kent moeite doet om een mooi en persoonlijk pakket samen te stellen. Als er liefde in zit kan het niet fout zijn.

Harde nee heb ik dus ook niet. Ik ben alleen niet zo van kitcherige spullen in huis. Liever minimalistisch en less is more.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 22:25

Matheno schreef:
Oh naar een concert van Hans Zimmer staat hier ook nog op het wensenlijstje, alleen ik vind het buitensporig duur _O-

Ja belachelijk duur deze tickets. 2x meer dan wat ik vorig jaar heb betaald volgens mij. Ik heb t nu met creditcard betaald dus het doet volgende maand pas pijn }:0 en ik heb 1.5 jaar om het terug te sparen :7

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 22:36

Lavitabella schreef:
Dankjewel allemaal. *\o/*

Gefeliciteerd!! *\o/*
Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad :)

@ Saul
Onze zoon is ook van 13 Maart <3

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 22:41

Wat gaan jullie hard!! Niet bij te houden haha.

Ik luister echt van alles. Van kraantje pappie naar slipknot. Wordt alleen van hardcore/dance enz niet vrolijk.

Ik vind het zo leuk om mijn lootje te stallen *\o/*

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 22:44

Hier heen spotify, ben daarin heel ouderwets. In huis is het continue foute muziek. In de auto heb ik een sticky met echt van alles van imagen dragons tot rammstein en alles wat er tussen inzit :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 23:23

Ik luister echt van alles. Pop muziek, maar ook Rammstein kan ik erg waarderen!
Alleen Nederlandstalig komt er bij mij echt niet in. Dan zet ik oprecht een andere zender op :')

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 23:24

Saul schreef:
Wij gingen gewoon niet op vakantie haha.
Is ook lastig met de beestenboel.

Maar heb er toch echt wel zin in om volgend jaar éindelijk te gaan.

Oh grappig Kim! Van hoeveel maart? Hier 13.

Ik heb ook een vraag als dat mag.
Wat zit er momenteel in jullie cd speler? :D
Of moderner, welke playlist van Spotify luister je nu?

Ik zal aftrappen.
Heb nu momenteel you me at six op repeat staan. Over 2 maanden naar het afscheidsconcert.

Scheelt maar 1 dag dan. Mijn zoontje is van 12 maart :D

Ik luister vooral Spotify en mijn lijst is zeer variërend, ik kan daar geen specifiek antwoord op geven :+

Ik heb wel luisterboeken ontdekt, vind ik heerlijk in de auto naar/van werk :)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 03:15

In de auto luister ik naar de radio.
Meestal q music maar als ik een nummer niet leuk vind klik ik verder.
(Radio 538, Veronica of Joe)

Mijn playlist op Spotify is gevarieerd.
Jaren 80, 90 en nummers van nu.
Ik luister Spotify in de ochtend met aankleden.
Wij hebben thuis een platenspeler met schoonmaken in huis gaat deze vaak even aan.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 07:07

Hier ook eentje van 1,5 :j die is van 7 maart. Oudste is van 7-7-21...

T is ins juist alles meegevallen met de auto vakantie naar t buitenland... volgend jaar gaan we ook gewoon weer met de auto.

Lieve Santa, de kinderen vinden wat krijgen super maar t is absoluut geen verplichting. Ik kan juist ook heel erg genieten van een cadeau(pakket) speciaal voor mijzelf zonder t met kinderen of man te hoeven delen.

Qua snaai/snoep ben ik heel makkelijk. Lust alleen geen kokos en houd niet van caramel zeezout :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 07:22

justdiesel schreef:
Nevica, die plopkoeken hebben we hier heel wat op!
Zijn die er niet meer nee? Waren echt wel lekker.

Ik kan ze nooit ergens vinden. -O- Deze screenshot is van de AH in België dus daar blijkbaar nog wel. Ook wel logisch maar waarom dan hier weg. ;(

Ynskek, oh dat is een goede. Weet niet of ik het al gemeld had maar ik lust alle chocola, maar alles met zeezout hoeft niet per se. :o

Ik heb zelf allemaal playlists gemaakt haha. Volgens mij zat ik de laatste keer op 21 lijsten. _O- Ik heb nogal een brede muzieksmaak en luister ook echt de hele dag muziek.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 07:49

Dagje te laat, maar alsnog van harte Lavitabella! Y)(^) Hopelijk heb je een mooie dag gehad.

Leuk verhaal van die witte bonen in tomatensaus blikken! :D

Een spin hoeft hier ook niet in het pakket, dan steek ik het pakket in de hens denk ik. := Vind alle spinnen eng, krijg zelfs van al die nep spinnen nu voor Halloween de kriebels. _O-

Hier ook Spotify en luister echt van alles en nog wat! In mijn lijst staan 1500 nummers. Ben gek op muziek, staat eigenlijk altijd wel muziek aan hier in huis.

Hier is het eerste cadeautje ook binnen. Is het al december? Haha.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 08:22

Ik heb Simon & Garfunkel en Alanis Morissette in de cd speler zitten.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 08:34

Belg hier, ik let eigenlijk nooit op de Plop-koeken.. Ik ken ze wel, maar ik zoek altijd Smurfen-koeken :')
Afbeelding

Qua muziek - ik luister zowat alles, hangt wat van mijn humeur af. Ik hou heel erg van covers (vind mijn vriend vreselijk haha), ook van instrumentale covers, al helemaal als die met een saxofoon zijn! Ik heb nog een cd-speler in de auto (nog maar nét een CarPlay gekocht dus ik moet nog overschakelen haha) en daar gaat het ook alle kanten uit. Mensen kijken wel eens raar als ik Bach of Vivaldi uitkies :')

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 08:51

Ik ben niet echt een muziekliefhebber, luister in de auto gewoon radio. Bezoek ook weinig concerten en weer dus ook niet wie hans zimmer is.

Als ik luister is het eerder 90's/ dance/ (happy)hardcore. Rockmuziek met gitaar of saxofoon, country of Nederlandstalige schlagers (heeft dat een naam;-)) niet echt.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 08:59

Hans Zimmer is een icoon in de filmwereld. Hij heeft films als gladiator, pirates of the carribean, Lionel King van muziek voorzien

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 08:59

Ik luister eigenlijk nauwelijks muziek. Soms wat oude liedjes van de jaren 80/90, ik hou ook wel van wat jazzy muziek, en zo nu en dan kom ik een goed rock/pop nummer tegen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 09:04

Ik moest aan mijn vriend vragen wie/wat Hans Zimmer is. Nooit van de beste man gehoord. Ik ben dan ook geen filmkijker, denk dat het daardoor komt.

Wat toevallig zoveel kinderen bijna tegelijk jarig en evenoud.

Ik was vroeger dol op de Samson en Gert koeken. Die passen wel in het straatje van de Plop koeken.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 09:06

Gadverdamme, zat ik 4 weken geleden nog bij 30 graden en zwoele nachten van 20+ graden, is het ineens winter.
Afbeelding

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 09:32

Geurtjes voor in de auto zijn ook welkom!

14 oktober ga ik mijn spiksplinter nieuwe auto ophalen! *\%/* En ik hou van lekkere geurtjes in de auto. <3 Ik ben vooral gek op zoete geurtjes.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 09:36

Oh dat vind ij ook een leuk idee, geurtjes in de auto! Daar hou ik ook van <3

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 09:44

Das een goede!
Alleen van die geurboompjes word ik misselijke. Een subtielere geur is wel welkom

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 10:16

Ik heb ook nog niet zo heel lang een andere auto, een subtiel zoet geurtje qua autoverfrisser ervoor is altijd welkom idd :j

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-24 11:42

SSS nieuws! {:)

Als organisatie hebben we besloten om de weekvraag op een vast moment te plaatsen.

Ook kun je vragen stellen aan jouw lootje. Hier gaan wij ook een vast moment voor inplannen. 2x per week komen de vragen online.

Weekvraag: iedere woensdag
Vragen lootje : iedere maandag en donderdag

Hou deze momenten goed in de gaten, misschien zit er wel een vraag voor jou tussen. *\o/*

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 11:57

O.. die vraag over mijn naam had ik zomaar gemist.. jullie kletsen ook zo veel _O-

Mijn bokt naam komt uit de boeken serie "the soldier son" van Robin hobb. Echt een van mijn favo schrijvers.

Ik ben sws dol op fantasy ( audio) boeken, DnD, ( sws spelletjes in het algemeen)