Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mriek1990 schreef:KimW schreef:Ook heerlijk toch, zo’n avondje voor jezelf!
Ik kruip ook lekker het bed in. Vandaag een dagdienst gedraaid op de zorgboerderij, de kids vonden het weer niet geweldigmaar we hebben er een goede dag van gemaakt!
![]()
Vanavond nog even relaxed op de bank TV gekeken met mijn vriend en nu toch gezegd van goh - weet niet wat jij doet maar ik ga plat. Ben moe.
Oh leuk een zorgboerderij!
Vonden de kinderen het wéér geweldig als in nog een keer niet leuk of het weer als in de regen?![]()
Die mannen houden avonden toch vaak langer vol hé!
Hier echt een stomme nacht gehad... Mijn vriend kwam rond kwart voor 1 thuis, wat ik wel hoorde ook al deed hij z'n best om stil te doen.![]()
Toen m'n kind huilend wakker om half 2, die had ik om 2uur weer stil.. Maar ja voordat je dan zelf weer slaapt...
Toen kwamen om kwart voor 4 de puber kinderen van de buren thuis en die vonden het wel een heel goed idee om midden op straat hun uitgaansavonturen te bespreken... Ik wilde niet meteen de boze buurvrouw uithangen door uit het raam te gaan roepen, maar heb wel passief-agressief het raam dichtgedaan.![]()
Om 7uur 't kind weer wakker... Dus zit nu met koffie naar Jokie en Jet te kijken.
Fijne zondag allemaal!
Neonlight schreef:Voor mij is het ook erg ver weg, daarom nog nooit geweest. Ben je er vandaag weer of sla je het springen over?
Ik ben vandaag aan het tuinieren en kokkerellen. Moestuin leeg aan het maken en het een en ander bereiden zodat het bewaard kan worden. Stoofpeertjes en bietjes staan te sudderen. Laatste augurken in het zout zodat die morgen ingemaakt kunnen worden. En de verse tomatensoep is nu net klaar.