Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lavitabella

Re: Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:41

Ze hebben echt heel erg goed weer gehad! Ik ben daar eigenlijk nog nooit geweest omdat het zo ver weg is. Maar wat een bezoekers aantallen. :wow:

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:00

Lavitabella snap dat het wel een zwart randje geeft om het paarden houden. Hopelijk nu alleen maar mooie dingen en straks een gezond veulentje :(:)

Mooi boeket marleen!

Nevica, dat helpt iets ja. Vind heterg spannend :o Jij lekker genieten, tapas lunch en diner klinkt goed! Veel plezier ook in het theater.

Mriek, wat gaaf ok te zien. Idd indrukwekkende sprongen!

Gelukkig heb ik geen pijn aanvallen meer sinds gister einde middag gehad! Wel de tand zelf maar niet meer uitstraling mn hele hoofd door en hoop dat dit zo blijft, want gisteren ochtend kwam er geen eind aan :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:09

Dat ziet eruit als een leuke dag mriek!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:10

Nevica: wat lekker al die tapas.

Ziet er tof uit Marieke. Voor mij ook veel te ver weg, dus nooit geweest.

Gelukkig Tancreda, nog een paar dagen volhouden.

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:05

mriek1990 schreef:
KimW schreef:
Ook heerlijk toch, zo’n avondje voor jezelf!

Ik kruip ook lekker het bed in. Vandaag een dagdienst gedraaid op de zorgboerderij, de kids vonden het weer niet geweldig :+ maar we hebben er een goede dag van gemaakt! :j
Vanavond nog even relaxed op de bank TV gekeken met mijn vriend en nu toch gezegd van goh - weet niet wat jij doet maar ik ga plat. Ben moe. :')

Oh leuk een zorgboerderij!
Vonden de kinderen het wéér geweldig als in nog een keer niet leuk of het weer als in de regen? :=

Die mannen houden avonden toch vaak langer vol hé!

Hier echt een stomme nacht gehad... Mijn vriend kwam rond kwart voor 1 thuis, wat ik wel hoorde ook al deed hij z'n best om stil te doen. ;)
Toen m'n kind huilend wakker om half 2, die had ik om 2uur weer stil.. Maar ja voordat je dan zelf weer slaapt...
Toen kwamen om kwart voor 4 de puber kinderen van de buren thuis en die vonden het wel een heel goed idee om midden op straat hun uitgaansavonturen te bespreken... Ik wilde niet meteen de boze buurvrouw uithangen door uit het raam te gaan roepen, maar heb wel passief-agressief het raam dichtgedaan. :')
Om 7uur 't kind weer wakker... Dus zit nu met koffie naar Jokie en Jet te kijken.

Fijne zondag allemaal!

Haha nee het weer in de zin van de regen!
Qua activiteiten hebben de meesten het altijd erg naar hun zin. :))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:15

Voor mij is het ook erg ver weg, daarom nog nooit geweest. Ben je er vandaag weer of sla je het springen over?

Ik ben vandaag aan het tuinieren en kokkerellen. Moestuin leeg aan het maken en het een en ander bereiden zodat het bewaard kan worden. Stoofpeertjes en bietjes staan te sudderen. Laatste augurken in het zout zodat die morgen ingemaakt kunnen worden. En de verse tomatensoep is nu net klaar. :9

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:56

Oeh verse tomatensoep! Heerlijk!

Even iets heel anders, ik heb echt pluishaar.. Gebruikt hier iemand een fijn masker voor het haar? :D Ik heb nog geen geweldige gevonden..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:57

Kerastase is echt briljant. :j

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:48

Neonlight schreef:
Voor mij is het ook erg ver weg, daarom nog nooit geweest. Ben je er vandaag weer of sla je het springen over?

Ik ben vandaag aan het tuinieren en kokkerellen. Moestuin leeg aan het maken en het een en ander bereiden zodat het bewaard kan worden. Stoofpeertjes en bietjes staan te sudderen. Laatste augurken in het zout zodat die morgen ingemaakt kunnen worden. En de verse tomatensoep is nu net klaar. :9

Nee 1 dag is meer dan genoeg, toegangskaartje was €40,- dus duur zat. :D

Wat klinkt het heerlijk wat je allemaal maakt zeg!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:04

Allemaal voor later gebruik. Heb 2 porties stoofpeertjes in de diepvries zitten nu. Peertjes hebben we gekregen van de poetsvrouw van de overbuurman (waar mijn pony's ook staan). 2 potten bietjes ingemaakt, voor bij salades. En de tomatensoep was erg lekker. :9
Morgen de laatste augurken inmaken, heb daar nu ook genoeg van staan. Ga nog wat potten aan de overbuurman geven, eerder hebben we ook druiven, sla en boterbonen gekregen waar hij in om kwam.
Over 2 weken nog een lading pastasaus maken van de laatste tomaten en dan kan ik toch lang vooruit. Is wel wat werk maar ik weet dan wel wat erin zit aan groentes. En het is erg lekker. Dit jaar best wel een leuke oogst gehad.
En binnenkort ga ik de knoflook weer zetten. :9

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:09

Lijkt me super als je zoveel dingen zelf kan maken uit eigen tuin.
Die augurken ook, hmm, ik hou er van!
Top ook dat je dingen zo uitwisseld met de buren. :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:59

Hij heeft een veel grotere (moes)tuin dan ik. En gunstig gelegen. Hij heeft de hele dag zon (tuin op zuidwesten en wij op noordoosten) en hij zit nog op een open stuk. Wij grenzen aan het bos wat precies op de westkant zit, die bomen houden veel zon tegen.
Aan de andere kant zorgt het wel weer voor veel leven, vogels, eekhoorns, egels.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:26

Roosch schreef:
Kerastase is echt briljant. :j

Dat zijn nogal prijzen voor een potje haha. Heb je dit vaak nodig en veel ervan nodig?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:33

Ik gebruik dit masker Lavitabella.
Afbeelding

Ik vind hem heel fijn en ruikt héérlijk. Hoef niet veel te gebruiken.