Momo94 schreef:ooh.. jeej... hoe deed ik dat ook alweer.. vorig jaar een tip gekregen hoe ik makkelijk dingen in 1 topic op kon zoeken.. alleen ik weet het toch niet meer.. Iemand?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Leuk, lootjes!
Mag ik er even een vraag ingooien?
Wat wil jij absoluut niet in je pakket krijgen?
Een specifiek item, bepaalde etenswaren of een bepaalde kleur?
Nala schreef:[ Afbeelding ]
Roosch schreef:Jaaaa Fem wat leuk dat je meedoet!
nevica schreef:@fem, fok jij golden retrievers? Mag ik bij jou wonen?
josewoos schreef:Fem, super leuk dat je je op het laatste moment nog heb kunnen aanmelden! En die foto van al die puppy's...Geweldig!
mriek1990 schreef:Wellicht dat het al gevraagd is, maar zitten hier ook Disney fans?
Marjo schreef:Wat wil jij absoluut niet in je pakket krijgen?
Een specifiek item, bepaalde etenswaren of een bepaalde kleur?
Bienotje schreef:Oh, ik zou dus liever van ieder lezen wat ze wél willen. Alle 'niet'-lijstjesjes (snappen jullie wat ik bedoel?) die nu gemeld worden halen voor mij eerder het spontane eraf en maken het zelfs dat je het nog fout kan doen als SS ook ofzo.
Begrijp me niet verkeerd, allergieën/ fobieën en dingen zeker melden hoor. Maar als je al aangeeft bv dat je voor juist van de aardse tinten en groen en geel bent, dan vanzelf zal een SS toch geen zuurstokroze kleuren kiezen voor in je pakketje mag ik hopen.
Nala schreef:Ik heb wel één ding dat echt in mijn pakket MOET: genoeg hints
_AB_ schreef:fransje23 schreef:Ik heb al wat dingen genoemd die ik liever niet in mijn pakket wil.
Maar eigenlijk ben ik met veel blij.
Vorig jaar echt leuke dingen gehad van Dokter Bibber tot wiite bonen in tomatensaus
Ohja, die witte bonen in tomatensaus
Dat was echt een dingetje vorig jaar...