Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 16:49

Momo94 schreef:
ooh.. jeej... hoe deed ik dat ook alweer.. vorig jaar een tip gekregen hoe ik makkelijk dingen in 1 topic op kon zoeken.. alleen ik weet het toch niet meer.. Iemand? -O-

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 17:13

Ik ben aan het stalken :Y) Al leuke ideeën op gedaan!

Wat is het budget ook alweer? :o

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 17:14

Oehh leuk lootjes!

Was me even ontgaan gisteravond, zo'n 1e werkweek maakt toch meer indruk dan je denkt :)

Zelfgemaakt of gepersonaliseerd is welkom! Maar voel je niet verplicht natuurlijk, alles is leuk!

Een no go.... koffie (bah) en ivm snel eczeem zijn verzorgingsproducten helaas ook lastig. Lekkere doucheschuim uitgezonderd, dat gaat eigenlijk altijd goed.

Verder vind ik het al lang leuk dat mijn Santa haar best zo doet :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 17:17

Ik heb een zelf gebreid knuffeltje gekregen van de SS editie, twee jaar terug denk ik. Ben daar nog steeds ontzettend blij mee! En zou zoiets ook erg kunnen waarderen, alleen dan eentje van mijn kat :D
Ik heb een topic met foto's van haar.

Streekproducten, met name speciaalbier erg lekker en leuk! Net als een borrelplankje (zonder worst en mosterd alsjeblieft.)

Oh en wat ik ook echt zoek is een goede parfum verstuiver die hervulbaar is, zodat je van een grote fles kan overgieten.

Krtek

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 17:25

Pff, ja hints. Vorig jaar ook al zo lastig. Nu ook weer. Heb er 1 en dat is tevens een cadeautje. Maar ja. Gelukkig hebben we nog even voordat het pakket op de post moet.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 18:04

Aah zo leuk dat iedereen nu een lootje heeft. Laat het shoppen beginnen! :D

Ik heb geen hints voor wat ik absoluut niét in mijn pakket wil. Las het al vaker, maar vind het ook juist leuk als er verrassende dingen inzitten.
Kan nu al niet wachten op de tijd dat de pakketten verstuurd gaan worden en we allemaal gaan raden. :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 18:09

Ik heb in ieder geval wel ideeën voor hints.

Vanmorgen ook al geshopt voor mijn lootje, helaas niet geslaagd. Betekent dat ik nog meer kan shoppen. *\o/*

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 18:33

Haha nou een no-go in mijn pakket was iets wat ik bij een ander als top voorbij zag komen.. een kattenbak schepje :D dat hoort voor mij nou niet echt bij een leuk december pakket, sorry :D

Wat er wel in mag.. ach word vooral niet onzeker Santa. Je maakt me niet blij met een kattenbak schepje maar verder denk ik dat er genoeg te vinden is over mij en ik ben al blij dat je moeite doet.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 18:36

Ik heb niet echt een no-go, denk ik.
Er zijn wel dingen die ik al heb (ik heb 3 kattenschepjes), en dingen waar ik niets aan heb (zoals badproducten, bij gebrek aan een bad is dat nogal zonde), maar echt een no-go kan ik niet meteen bedenken. Toch geen normale no-go haha!

Qua kleuren in huis - mwah, wij proberen nog steeds orde te scheppen haha. Ik heb een grijze/beige woonkamer, een grijze/oranje keuken, een witte/velvet green slaapkamer, ... :') Dus alles kan haha.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 18:40

Marjo schreef:
Leuk, lootjes!

Mag ik er even een vraag ingooien?

Wat wil jij absoluut niet in je pakket krijgen?
Een specifiek item, bepaalde etenswaren of een bepaalde kleur?

Te moeilijke hints met coördinaten ofzo, daar ben ik echt te dom voor en kom ik niet uit haha.
Verder heb ik al wat tops en flops geschreven, en zoals er al meerdere zeggen het is al heel leuk dat iemand die je niet kent moeite voor je doet.
Glitters en andere dingen die erg rommel geven die liever niet in het pakket.

Ik heb mijn lootje ook binnen, en ben er heel blij mee, super leuk! *\o/*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 19:35

Dingen die niet geschikt zijn voor vegetariërs... :) Verder ben ik volgens mij bst wel makkelijk :)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 21:01

Ik heb al wat dingen genoemd die ik liever niet in mijn pakket wil.
Maar eigenlijk ben ik met veel blij.

Vorig jaar echt leuke dingen gehad van Dokter Bibber tot wiite bonen in tomatensaus :j

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 21:12

Voor mij geen vlees en niet iets met veel suiker, verder ben ik niet zo moeilijk.
Leuk dat iedereen zn lootje heeft nu!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 21:54

Hmmm... Wat wil ik echt niet in mijn pakket....

Geen idee... SS, leef je uit! :-D
Geen allergieën, geen moeite met glitters of rotzooi. Als je denkt dat het leuk is voor mij dan vind ik het vast en zeker leuk. In vorige edities zijn ook volop tips te vinden. We hebben ook een bad, al gaat vooral mijn man in bad en ik veel minder.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 22:38

Geen echte no go, behalve dus opvulmateriaal wat ik met Pasen nog tegen kan komen :')
Oh en heb geen bad…helaas.
Verder laat ik mij graag verrassen!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 23:53

Nala schreef:

Oh jeetje, weer wat geleerd na al bijna 17 jaar op Bokt te zitten :o dank je wel !

Hier ga ik dit jaar echt eens goed zitten voor de hints, die waren tijdens mijn 1e editie volgens mij niet zo geslaagd nog , maar goed , al doende leert men volgens mij :+ Dit jaar in de nachtdiensten vast een paar keer tijd om eens lekker te knutselen en wat te gaan verzinnen. :j

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 06:48

Ik wil voorkomen een boodschappen/wensenlijstje te ontwikkelen. Geen echte no-go voor mij dus, in dit topic en voorgaande jaren is genoeg te vinden.

Sidenote: ik heb geen overgevoeligheid meer voor gluten, dus eet alles weer!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 06:52

Ik had al flops gedeeld in mijn voorstelrondje. Verder heb ik wel meer dingen maar het komt altijd wel goed terecht ookal lust ik iets niet oid, dus niet echte no-go's. Leef je vooral uit santa. <3

Ik heb net mijn pakket verzonden. *\o/*

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 07:40

fransje23 schreef:

Vorig jaar echt leuke dingen gehad van Dokter Bibber tot wiite bonen in tomatensaus :j

Ohja, die witte bonen in tomatensaus :')
Dat was echt een dingetje vorig jaar... :')

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 07:58

Roosch schreef:
Jaaaa Fem wat leuk dat je meedoet!

Ja ik kon jou natuurlijk niet teleurstellen na al die jaren :')

nevica schreef:
@fem, fok jij golden retrievers? Mag ik bij jou wonen? <3

Wij zijn een beginnende (hobby) fokker ja.
We hebben in april ons eerste nestje gehad <3
Bij het volgende nest kom je maar helpen, dan kom je tot de ontdekking dat het toch wel intensief is :')
Mijn vriend zei naderhand: We hadden het onderschat. Ik: Nee schat, jij had het onderschat, ik wist het wel.

josewoos schreef:
Fem, super leuk dat je je op het laatste moment nog heb kunnen aanmelden! En die foto van al die puppy's... *\o/* Geweldig!

:D Ja geweldig he?

mriek1990 schreef:
Wellicht dat het al gevraagd is, maar zitten hier ook Disney fans?

Mwah, ik vind het op zijn tijd leuk om een Disney film te zien/herzien.
Maar daar blijft het bij, heb niks met merchandise of iets.

Marjo schreef:
Een specifiek item, bepaalde etenswaren of een bepaalde kleur?

Er is niets wat zo snel in mij opkomt. En ik denk dat ik bepaalde no-go's al heb uitgesproken door te reageren op bepaalde vragen.
Wel wil ik nog even toevoegen dat ik echt niet dol ben op de geur Vanille en Kokos.
Lavendel stond eerst ook in dit lijstje, maar die kan tegenwoordig er mee door, maar favoriet is het niet.

Bienotje schreef:
Oh, ik zou dus liever van ieder lezen wat ze wél willen. Alle 'niet'-lijstjesjes (snappen jullie wat ik bedoel? :+ ) die nu gemeld worden halen voor mij eerder het spontane eraf en maken het zelfs dat je het nog fout kan doen als SS ook ofzo.

Begrijp me niet verkeerd, allergieën/ fobieën en dingen zeker melden hoor. Maar als je al aangeeft bv dat je voor juist van de aardse tinten en groen en geel bent, dan vanzelf zal een SS toch geen zuurstokroze kleuren kiezen voor in je pakketje mag ik hopen. :=

Ik snap jou, maar ik snap Marjo ook.
En ik hoop eerlijk gezegd dat we niet te vaak van dit soort 'discussies' in het topic krijgen, want anders heb ik straks alsnog spijt dat ik me aangemeld heb :')

(lees dit overigens niet als verwijt naar iemand persoonlijk. Ik denk alleen dat je het niet snel goed kunt doen. Als je deze vraag niet stelt en er komt iets in je pakket waar je echt niet blij mee bent is het niet goed, als je de vraag wel stelt dan kom je over alsof je iemand in een bepaalde richting duwt voor wat er wel of niet in een pakket mag/moet zitten).

Persoonlijk lees ik de vraag van Marja dus niet als 'eis', maar meer als hulp/richtlijn/advies.

Nala schreef:
Ik heb wel één ding dat echt in mijn pakket MOET: genoeg hints _O-

+1. En ik zei voorgaande jaren dat ik van spelletjes en puzzelen houd, maar blijkbaar geldt dat niet voor hints, want die moeten dan weer niet te hoog niveau zijn qua puzzel :')

Zo leuk dat iedereen nu z'n Lootje heeft. En zo leuk om lekker te kunnen speuren <3

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 08:11

_AB_ schreef:
fransje23 schreef:

Ohja, die witte bonen in tomatensaus :')
Dat was echt een dingetje vorig jaar... :')

Die wil ik nog steeds liever niet in mijn pakket :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 08:15

Oh ja, de witte bonen :')

Gisteren helemaal in stalk-modus gegaan, en ik heb al een aantal ideetjes! Ik kijk er naar uit om te gaan shoppen haha.

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 08:28

Haha, baked beans, de must have voor een full english breakfast, ik hou er van!! Die blauwe blikjes van Heinz...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 09:00

Oh, ik heb vorig jaar wel wat gemist dus, witte bonen in tomatensaus? Haha, wel lekker!!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 09:08

Oh ja dat weet ik ook nog wel haha.

Ik heb zo’n leuk lootje <3