Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bienotje schreef:En dat is super handig dat je dat tussendoor als het ter sprake komt even aangeeft. Maar lijstjes opsommen van wat niet voelt mij zo negatief. Wat zou je wél leuk vinden geeft veel meer inspiratie in passende cadeautjes bedenken volgens mij
Marjo schreef:Wat wil jij absoluut niet in je pakket krijgen?
Een specifiek item, bepaalde etenswaren of een bepaalde kleur?
Marjo schreef:Wat wil jij absoluut niet in je pakket krijgen?
foxy80 schreef:Marjo schreef:Wat wil jij absoluut niet in je pakket krijgen?
Alle kleuren welkom
Geen badspul aub, want we hebben gewoon geen bad![]()
Eten: ik ben niet gek van dingen waar geen vervaldatum of verkoopsdatum op staat - krijg regelmatig wat extraatjes bij Vinted pakjes en vind het echt vervelend maar dat durf ik dan gewoon niet op te eten als ik geen idee heb hoe oud het is.
Voor de rest: verras me! Ik vind de SS juist een ideale gelegenheid om nieuwe dingen te leren kennen en wat uit mijn comfort zone te komen. Het leven is al saai genoeg! Dus beste SS, neem me mee in jouw wereld en wat jij leuk (voor mij) vindt!
StonedRomy schreef:Esmee_RS schreef:Nala schreef:Makeup is niets voor mij, net als andere verzorgingsproducten.
Mijn lootje ligt op “ik-heb-geen-koeriersdienst-nodig” afstand dus ik ben aan het brainstormen hoe ik dat het leukste kan doen
Dan maak je het hierbij wel heel makkelijk voor iedereen die in een straal van X-kilometer rondom jouw woonplaats woont en waarbij het pakket zonder pakketdienst bezorgd wordt.
Och als ze mij heeft kan ze haar naam op de doos zetten en duurt het nog weken voordat ik het doorheb.
Marjo schreef:Nala schreef:Ik heb wel één ding dat echt in mijn pakket MOET: genoeg hints
HAHAHA JA![]()
Ik denk altijd dat ik heel goed ben in puzzelen maar ik kan dus echt de meest obvious hints compleet missen![]()
Dus, als je dat leuk vindt, ga gerust je gang. Weet dat ik dan langzaam gek wordt
foxy80 schreef:Voor de rest: verras me! Ik vind de SS juist een ideale gelegenheid om nieuwe dingen te leren kennen en wat uit mijn comfort zone te komen. Het leven is al saai genoeg! Dus beste SS, neem me mee in jouw wereld en wat jij leuk (voor mij) vindt!
marleen_88 schreef:Weekvraag week 40
Wat vind je van gepersonaliseerde cadeaus? Denk bijvoorbeeld aan een voorwerp met je naam of met een foto van je dieren erop. Of een hand/zelfgemaakt voorwerp.
_AB_ schreef:Momo94 schreef:ooh.. jeej... hoe deed ik dat ook alweer.. vorig jaar een tip gekregen hoe ik makkelijk dingen in 1 topic op kon zoeken.. alleen ik weet het toch niet meer.. Iemand?
Op 'geplaatst' klikken onder de naam van iemands berichtje!