Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:53

Bienotje zowel ik als mijn SS hebben er niks aan als er bvb makeup of een badbom in mijn pakket worden gestopt want het komt letterlijk in een hoekje liggen te verstoffen. Dan heb ik liever iets waar ik creatief mee aan de slag kan erin of een Japanse puzzels boekje (of een sudoku ofzo (kruiswoordpuzzel ben ik wel erg slecht in). Oh ja tweedehands is ook leuk, maar liever geen bestellingen van China sites. Ik vind dat namelijk verspilling, dus het is niet dat het niet mag. Action spul en Primark is helemaal prima overigens, want dat spul is toch al naar NL versleept. :+

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:56

Rituals is altijd lekker enige geur die ik niet lekker vind is karma.
Make-Up gebruik ik veel te weinig terwijl ik genoeg heb. Nagellak ben ik nu weer beetje mee begonnen wil wat meer in de gel gaan verdiepen.

Kussenslopen voor kleine kussens op de bank zijn ook een top. Roze, oker en groene tinten komen hier mooi uit!

Wat ik niet graag in mijn pakket heb. Kinder knutsel spullen en stickers. Ik maak bijna alles zelf dus dit zal ik niet gebruiken.
En kwa vulling mag mijn Santa zich best uitleven als het maar niet slecht of scherp voor de honden is. Ik heb een stofzuiger dus de rest ruim ik wel op :j

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 11:02

En dat is super handig dat je dat tussendoor als het ter sprake komt even aangeeft. Maar lijstjes opsommen van wat niet voelt mij zo negatief. Wat zou je wél leuk vinden geeft veel meer inspiratie in passende cadeautjes bedenken volgens mij :-)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-24 11:08

Bij deze, wat wel in mijn pakket?

Of ik moeilijk word op deze manier voor mijn Santa weet ik niet. Maar ik laat me dus juist wel verrassen! Ik heb niks wat persee in mijn pakket moet. Dan komen we weer bij de intentie van SSS, ik ben ontzettend blij en dankbaar dat een 'vreemde' de moeite wil doen om een mooi pakket te maken! {:)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 11:12

Bienotje schreef:
En dat is super handig dat je dat tussendoor als het ter sprake komt even aangeeft. Maar lijstjes opsommen van wat niet voelt mij zo negatief. Wat zou je wél leuk vinden geeft veel meer inspiratie in passende cadeautjes bedenken volgens mij :-)

Ik vind het wel prettig om te weten waarbij ik niet in de buurt moet komen. Ik zou het vervelend vinden als ik iets heel leuks heb gevonden, wat mijn lootje ook heel leuk vindt, en dan is het in een kleur of geur dat diegene écht niet moet :=

Soms ben je over bepaalde dingen zo enorm enthousiast, dat je er al veel van hebt en er niets van in je pakket hoeft te hebben. Ik zie het niet negatief, maar juist als extra handvat. Je kent je lootje ten slotte helemaal niet :j

[edit] De vraag omdraaien klinkt dan juist weer om vragen om specifieke dingen en dat wil ik juist voorkomen, dus vandaar deze formulering (en zo vroeg in het shoppen)

Marjo schreef:
Wat wil jij absoluut niet in je pakket krijgen?
Een specifiek item, bepaalde etenswaren of een bepaalde kleur?

Ik zal zelf ook even antwoord geven natuurlijk :')
Voor mij is de kleur roze absoluut een no-go. Ik heb niets met die kleur en het past ook totaal niet in mijn interieur :D
Ik vind natuurlijke geuren lekker, als ze maar niet te zwaar zijn. Vanille heb ik helemaal niks mee. Lavendel vind ik juist heerlijk :D
Daarnaast zou ik het jammer vinden als mijn pakket alleen maar etenswaren bevat :j .

Qua items, ik lees natuurlijk graag boeken en ben ook heel actief in het topic daarvoor. Ik lees alleen uitsluitend Engelstalig. Ook wordt er voor mij een adventskalender met boeken gemaakt en ik doe vaak mee met speciale SS's voor boeken. Een boek in mijn pakket is zeker geen harde nee, in mijn onderschrift is wel een GoodReads en Instagram account te vinden met wat ik zoal lees.
Misschien is het wel handig om met Lolacabana contact op te nemen om te voorkomen dat er boeken dubbel gegeven worden, zij maakt mijn kalender :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 11:13

Ik heb wel één ding dat echt in mijn pakket MOET: genoeg hints _O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 11:14

Nala schreef:

HAHAHA JA _O-

Ik denk altijd dat ik heel goed ben in puzzelen maar ik kan dus echt de meest obvious hints compleet missen :')

Dus, als je dat leuk vindt, ga gerust je gang. Weet dat ik dan langzaam gek wordt :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 11:16

Hier hetzelfde Nala. Ik ben heel slim, behalve als het op hints aan komt. _O-

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 11:17

Marjo schreef:

Alle kleuren welkom
Geen badspul aub, want we hebben gewoon geen bad :D
Eten: ik ben niet gek van dingen waar geen vervaldatum of verkoopsdatum op staat - krijg regelmatig wat extraatjes bij Vinted pakjes en vind het echt vervelend maar dat durf ik dan gewoon niet op te eten als ik geen idee heb hoe oud het is.

Voor de rest: verras me! Ik vind de SS juist een ideale gelegenheid om nieuwe dingen te leren kennen en wat uit mijn comfort zone te komen. Het leven is al saai genoeg! Dus beste SS, neem me mee in jouw wereld en wat jij leuk (voor mij) vindt!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 11:21

Ohja, een bad heb ik helaas ook niet :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 11:25

foxy80 schreef:
Marjo schreef:

Alle kleuren welkom
Geen badspul aub, want we hebben gewoon geen bad :D
Eten: ik ben niet gek van dingen waar geen vervaldatum of verkoopsdatum op staat - krijg regelmatig wat extraatjes bij Vinted pakjes en vind het echt vervelend maar dat durf ik dan gewoon niet op te eten als ik geen idee heb hoe oud het is.

Voor de rest: verras me! Ik vind de SS juist een ideale gelegenheid om nieuwe dingen te leren kennen en wat uit mijn comfort zone te komen. Het leven is al saai genoeg! Dus beste SS, neem me mee in jouw wereld en wat jij leuk (voor mij) vindt!

Hier sluit ik me bij aan!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 11:27

foxy80 schreef:

Heel leuk, hier sluit ik me bij aan :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 11:30

Ik heb een bad, maar die gaat niet mee naar mijn nieuwe huis. Ga wel zo'n flexibele badkuip overwegen :(

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 11:59

StonedRomy schreef:
Esmee_RS schreef:
Nala schreef:
Makeup is niets voor mij, net als andere verzorgingsproducten.

Mijn lootje ligt op “ik-heb-geen-koeriersdienst-nodig” afstand dus ik ben aan het brainstormen hoe ik dat het leukste kan doen _O-

Dan maak je het hierbij wel heel makkelijk voor iedereen die in een straal van X-kilometer rondom jouw woonplaats woont en waarbij het pakket zonder pakketdienst bezorgd wordt. :')

Och als ze mij heeft kan ze haar naam op de doos zetten en duurt het nog weken voordat ik het doorheb.

_O-
En de doos al doorgestuurd hebben naar je eigen lootje zonder het gezien te hebben. :') _O-
Ik blijf hem briljant vinden. Makkelijkste hint ooit die ik gedaan heb en niet gevonden. _O-

Nala, jij hebt ook al zo'n prinses die een kussentje wil? Hier ook zo eentje.

Wat ik absoluut niet in mijn pakket wil? Inpakrotzooi wat ik nog weken terug vind en kaas, wat ik echt niet kust.

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 12:16

Marjo schreef:
Nala schreef:

HAHAHA JA _O-

Ik denk altijd dat ik heel goed ben in puzzelen maar ik kan dus echt de meest obvious hints compleet missen :')

Dus, als je dat leuk vindt, ga gerust je gang. Weet dat ik dan langzaam gek wordt :')

Haha hier sluit ik mij bij aan.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 12:22

foxy80 schreef:

Dat vind ik idd ook een hele leuke <3

Enn ingen die ik onverhoopt niet lust of gebruik... ik heb een grote familie dus het komt altijd wel goed terecht!

Whaha Nala, ja genoeg hints graag!

Let the stalking begin. Zo leuk :):)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 13:13

marleen_88 schreef:
Weekvraag week 40

Wat vind je van gepersonaliseerde cadeaus? Denk bijvoorbeeld aan een voorwerp met je naam of met een foto van je dieren erop. Of een hand/zelfgemaakt voorwerp.

Leuk! Ik ben zelf niet erg creatief of handig dus ik heb altijd heel veel bewondering voor mensen die dat wel zijn.

Ik heb van een Bokker een mok gekregen met een foto van mijn eigen paard er op :-) Dat is nu mijn thee beker op kantoor :-)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 13:27

Ben er weer *\o/*
Na een rot week ben ik weer helemaal terug

Antwoord op de weekvraag:
Super leuk!! Ik heb bij een vorige editie een hele mooie tekening gekregen van mijn pony, die hangt nog steeds aan de muur hier <3

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 14:21

Sorry voor mijn weinige aanwezig zijn hier. Wij zijn net terug van vakantie in Italië :o

Gepersonaliseerde cadeau's vind ik leuk maar laat het absoluut geen must zijn. Verder las ik iets over kaarsen en tijdschriften. Kaarsen heb ik niks mee ivm de kinderen. Durf gewoon geen kaarsen te branden met twee kleine kinderen in huis. Ik heb geen vaste tijdschriften die ik lees maar vind de Penny wel altijd iets nostalgisch hebben.

Ik ben geen koffie drinker, geef mij maar thee :j

en heel clische maar ook ik laat me graag verrassen. Al moet ik wel zeggen dat hoewel ik over het algemeen wel van een puzzel houd, mijn hoofd op dit moment groot deel van de tijd chaos is waardoor puzzelen niet zo goed wil lukken momenteel

Qua smaken en streek producten ben ik heel benieuwd wat mijn Santa me aan zou raden al weet ik al wel dat Kokos en Caramel Zeezout echt niet mijn ding zijn. Gewone caramel dan weer wel O:)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 14:41

Ik heb eigenlijk geen hele harde no go voor in het pakket.

Ik hou alleen niet van de kleuren rood, geel en oranje :P.

Hier groen en oud roze voornamelijk in huis.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 14:58

Ik kan niet iets bedenken wat een no go zou zijn :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 15:17

Absoluut niet in mijn pakket vind ik lastig... Maar ik denk dan nagellak, dat gebruik ik niet (want mag niet en afgekloven nagels). Of iets van kokos bah.
Of spullen voor in bad.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 16:07

Nala schreef:

O ja, bij mij ook :') Ik ben echt een kneus met hints.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 16:46

_AB_ schreef:
Momo94 schreef:
ooh.. jeej... hoe deed ik dat ook alweer.. vorig jaar een tip gekregen hoe ik makkelijk dingen in 1 topic op kon zoeken.. alleen ik weet het toch niet meer.. Iemand? -O-

Op 'geplaatst' klikken onder de naam van iemands berichtje!

Ik voel mij echt heel kippig... ik krijg het dus echt niet gevonden... Via de zoek functie? :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 16:48

Ik heb al veel genoemd wat in het pakket mag:
-genoeg hints
-chocolade, maar geen witte, gewoon melk, caramel zeezout of puur
-van die goedkope cremes, shampoos, douchegels, enz.
-zo'n verzorgingspakketje van de Action of elders.
-hardloopsokken van de Decathlon
-Of deze sokken van de action: https://www.action.com/nl-nl/p/3201583/ ... delsokken/
-autoparfum voor aan de autospiegel
-En als iemand iets voor kerst er in wil doen: https://www.action.com/nl-nl/p/3015612/ ... -glitters/ Deze vind ik wel leuk, ik heb verder geen kerstboom (behalve een 15cm groot boompje ooit al met secret santa gekregen) en zet verder ook niets op met kerst
-(geur)kaarsen

Absoluut niet:
-makeup en nagellak
-eten met mosterd, wasabi, azijn
-puzzels of spelletjes
-iets voor huisdieren, ik heb geen huisdieren, alleen een paard (en die heeft alles al)
-iets met koffie, ik drink alleen thee