Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nala schreef:Makeup is niets voor mij, net als andere verzorgingsproducten.
Mijn lootje ligt op “ik-heb-geen-koeriersdienst-nodig” afstand dus ik ben aan het brainstormen hoe ik dat het leukste kan doen
Esmee_RS schreef:Nala schreef:Makeup is niets voor mij, net als andere verzorgingsproducten.
Mijn lootje ligt op “ik-heb-geen-koeriersdienst-nodig” afstand dus ik ben aan het brainstormen hoe ik dat het leukste kan doen
Dan maak je het hierbij wel heel makkelijk voor iedereen die in een straal van X-kilometer rondom jouw woonplaats woont en waarbij het pakket zonder pakketdienst bezorgd wordt.
Esmee_RS schreef:Nala schreef:Makeup is niets voor mij, net als andere verzorgingsproducten.
Dan maak je het hierbij wel heel makkelijk voor iedereen die in een straal van X-kilometer rondom jouw woonplaats woont en waarbij het pakket zonder pakketdienst bezorgd wordt.
Marjo schreef:Leuk, lootjes!
Mag ik er even een vraag ingooien?
Wat wil jij absoluut niet in je pakket krijgen?
Een specifiek item, bepaalde etenswaren of een bepaalde kleur?
Marjo schreef:Leuk, lootjes!
Mag ik er even een vraag ingooien?
Wat wil jij absoluut niet in je pakket krijgen?
Een specifiek item, bepaalde etenswaren of een bepaalde kleur?
Bienotje schreef:Oh, ik zou dus liever van ieder lezen wat ze wél willen. Alle 'niet'-lijstjesjes (snappen jullie wat ik bedoel?) die nu gemeld worden halen voor mij eerder het spontane eraf en maken het zelfs dat je het nog fout kan doen als SS ook ofzo.
Begrijp me niet verkeerd, allergieën/ fobieën en dingen zeker melden hoor. Maar als je al aangeeft bv dat je voor juist van de aardse tinten en groen en geel bent, dan vanzelf zal een SS toch geen zuurstokroze kleuren kiezen voor in je pakketje mag ik hopen.