Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimwilliam

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 09:19

owh wat heerlijk om weer lekker te speuren naar leuke dingen! Helemaal blij met mijn lootje!!

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 09:38

Make up doe ik ook niks mee en een bad hebben wij hier niet. Nagellak blijft bij mij ook niet lang zitten. Dit pulk ik er weer af. :D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-24 09:40

Ik gebruik trouwens wel make up. Maar mascara heb ik altijd dezelfde. Oogschaduw wil ik nog wel eens wisselen maar ik ben niet van de felle kleuren. Meer van koper/aarde tinten.
Nagellak gebruik ik alleen voor mijn voeten en dat is eigenlijk alleen rood. :+ Op het werk mag ik geen nagellak op dus gebruik het heel weinig.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 09:45

Roosch schreef:
Lootje? Mijn pakket is al klaar. :))

Stuur maar alvast op dan :j

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:01

Makeup is niets voor mij, net als andere verzorgingsproducten.

Mijn lootje ligt op “ik-heb-geen-koeriersdienst-nodig” afstand dus ik ben aan het brainstormen hoe ik dat het leukste kan doen _O-

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:04

Nala schreef:

Mijn lootje ligt op “ik-heb-geen-koeriersdienst-nodig” afstand dus ik ben aan het brainstormen hoe ik dat het leukste kan doen _O-

Dan maak je het hierbij wel heel makkelijk voor iedereen die in een straal van X-kilometer rondom jouw woonplaats woont en waarbij het pakket zonder pakketdienst bezorgd wordt. :')

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:05

Yeaah lootje is hier inderdaad ook binnen, laat het stalken beginnen!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:06

Esmee_RS schreef:
Nala schreef:

Dan maak je het hierbij wel heel makkelijk voor iedereen die in een straal van X-kilometer rondom jouw woonplaats woont en waarbij het pakket zonder pakketdienst bezorgd wordt. :')

Och als ze mij heeft kan ze haar naam op de doos zetten en duurt het nog weken voordat ik het doorheb.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:15

Esmee_RS schreef:
Nala schreef:

De vraag is alleen, wat vind ik een “ik-heb-geen-koeriersdienst-nodig” afstand *D

Nog een verdere top voor ons: meneer zijn eigen hoofdkussen voor op de bank. Extra leuk als het een beetje in het country thema past. Ik ben nu bij mijn ouders thuis en hij ligt er bijna altijd zo bij <3

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Nala op 03-10-24 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:17

Leuk, lootjes!

Mag ik er even een vraag ingooien?

Wat wil jij absoluut niet in je pakket krijgen?
Een specifiek item, bepaalde etenswaren of een bepaalde kleur?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:19

Marjo schreef:
Leuk, lootjes!

Oh dat is een goede! Qua etenswaren zou ik balen als er iets in zit dat niet vegan is, al zou mijn vriend dat zeker niet erg vinden als je het bijvoorbeeld als hint wil gebruiken!

Ik heb zelf helemaal niks met de kleur roze :o en wit blijft bij ons niet lang wit :')

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:19

ooh.. jeej... hoe deed ik dat ook alweer.. vorig jaar een tip gekregen hoe ik makkelijk dingen in 1 topic op kon zoeken.. alleen ik weet het toch niet meer.. Iemand? -O-

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:22

Marjo schreef:
Leuk, lootjes!

Ik heb geen items die er absoluut niet in mogen, sta overal voor open!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-24 10:24

Marjo schreef:
Leuk, lootjes!

Ik heb niks met de kleur roze :o. Maar iets van roze in mijn pakket terug vinden , vind ik echt niet erg hoor. Verder ben ik best een moeilijke eter.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:26

Absoluut niet: iets met kokos of lavendel. Het zijn dingen die veel mensen lekker vinden (ruiken) maar die ik echt afschuwelijk vind := Verder ben ik met heel veel blij :D Dus leef je gewoon lekker uit!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:27

Nou, nala heeft mij dus niet :+

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:27

Absoluut niet in m'n pakket:
Door allergie paprika ( verse of in eten verwerkt, poeder geen probleem), drank of iets waar alcohol in zit.

Ik lust zelf geen koffie maar m'n hubbies wel :D

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:31

voor mij hoeft er geen bad en douche producten in , niks van paprika of pure chocolade ( ivm hoofdpijngevoelig daarop, en chocolade is mwah bij mij, maar mijn partner vind het weer geweldig en kan er geen genoeg van hebben ).

kwa inrichting voor in huis geen geel , of hele felle kleuren :D

mocht mijn Santa specifieke vragen hierover hebben wil ik ze ook wel beantwoorden via het beheer :D :D :D

mocht santa het leuk vinden kan en mag er altijd wat in het pakket voor onze dieren en ook wel die van me ma ( woont om de hoek )
zij heeft een kat ( Djingo ) en een hond ( Fluffy, waar ik eerder ook mee trainde maar nu met pensioen is, Fluffy is gek op alles met de kleur roze! Ik zelf trouwens niet zo of het moet voor haar zijn of voor onze 2 huis tijgers :D )
Laatst bijgewerkt door kimwilliam op 03-10-24 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:31

Hier is roze ook niet mijn kleur. Verder drinken wij geen koffie, kokos in eten is ook niet zo mijn ding. Ons nieuwe huis heeft geen bad. Ik draag geen makeup. Vulling mag niet iets zijn wat ons pica katten willen opeten _O-

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:33

ohja hier ook extreem koffie liefhebber <3 onze machine kan zowel bonen als gemalen verwerken :D :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:38

Ik drink dus niet zo heel veel koffie thuis maar als ik het drink dan doe ik lekker melk opschuimen met mn opschuimer en er een scheutje siroop in. Nomnom :9

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:40

Momo94 schreef:
ooh.. jeej... hoe deed ik dat ook alweer.. vorig jaar een tip gekregen hoe ik makkelijk dingen in 1 topic op kon zoeken.. alleen ik weet het toch niet meer.. Iemand? -O-

Op 'geplaatst' klikken onder de naam van iemands berichtje!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:42

Roze vind ik wel heel mooi zeker voor m'n paarden.

Maar in huis past dat dan weer niet, wij hebben groen(sage om precies te zijn) zwart wit en goud in huis. Veel hout en planten. Ik ben dan ook gek op monstera's en alocasias <3

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:46

Oh, ik zou dus liever van ieder lezen wat ze wél willen. Alle 'niet'-lijstjesjes (snappen jullie wat ik bedoel? :+ ) die nu gemeld worden halen voor mij eerder het spontane eraf en maken het zelfs dat je het nog fout kan doen als SS ook ofzo.

Begrijp me niet verkeerd, allergieën/ fobieën en dingen zeker melden hoor. Maar als je al aangeeft bv dat je voor juist van de aardse tinten en groen en geel bent, dan vanzelf zal een SS toch geen zuurstokroze kleuren kiezen voor in je pakketje mag ik hopen. :=

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:48

Bienotje schreef:
Oh, ik zou dus liever van ieder lezen wat ze wél willen. Alle 'niet'-lijstjesjes (snappen jullie wat ik bedoel? :+ ) die nu gemeld worden halen voor mij eerder het spontane eraf en maken het zelfs dat je het nog fout kan doen als SS ook ofzo.

Begrijp me niet verkeerd, allergieën/ fobieën en dingen zeker melden hoor. Maar als je al aangeeft bv dat je voor juist van de aardse tinten en groen en geel bent, dan vanzelf zal een SS toch geen zuurstokroze kleuren kiezen voor in je pakketje mag ik hopen. :=

Ik denk dat het zeker belangrijk is om dit door te geven, maar dat daar eigenlijk ook de “flop” lijst al voor is. We moeten inderdaad opletten dat we niet te negatief (?) gaan praten