Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 19:37

Roosch schreef:
Hoe ziet jullie weekend eruit?

Dag en nacht zorgen voor een ziek meisje tot nu toe. Morgen gaat mijn man waarschijnlijk de tegel vloer van onze berging/bijkeuken leggen. Ben al lang blij dat het laminaat eruit is want laminaat en vocht is een slechte combinatie (er zat zelfs schimmel in de ondervloer :x ). De tijdelijke oplossing van de vorige eigenaar is iets permanenter geworden dan de bedoeling was :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 19:44

Ahh vervelend, beterschap! :(:)

Das een andere planning Neon, maar wel leuk!

Ik heb wel heerlijk geluierd. Heb alleen mn aankopen van gisteren even opgeruimd. Ik was naar Topvintage geweest om te shoppen. Al die jaren zoveel gekocht online en het kwam elke keer niet uit om erheen te gaan, ook al kom ik regelmatig in die omgeving. Boekje gelezen, kippensoep gemaakt, net een spelletje gedaan en zometeen een filmpje met een wijntje. :9

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 20:12

Ben je nu een spelletje aan het spelen met de kat? Kun je wel winnen? :')

Vervelend Renee, hopelijk knapt ze snel op!

En ja, ik ben droog gebleven. Hier heeft vanmiddag zelfs bijna de hele middag de zon geschenen. Zonnige zuiden he. :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 20:13

Zeker, doen we regelmatig. Zij won.

Nee, als een van ons naar de keuken loopt en dus opstaat, maken de poesjes er een spelletje van onze plek in te pikken. Krijg je zulke plaatjes van. :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 20:28

Beterschap Renee.

Wij hebben ook zo'n "opgestaan, plaatsvergaan poes." :')

Zonnige zuiden klinkt beter dan het winderige westen, daar zit ik middenin.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 21:52

Beterschap voor je dochter Renee!

Ik moet in november mn scriptie nog verdedigen en hoor pas daarna of deze goed genoeg is/was. Scriptie en verdediging wordt nl samen beoordeeld, dus best een aparte werkwijze.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 21:59

Hahaha die kat. :+ Wij doen ook heel vaak keer op keer, die is echt favoriet hier. Keer op keer 2 is ook heel leuk, hebben jullie die ook?

Hier na sushi gegeten te hebben weer lekker in het hotel. Morgen naar de dierentuin en daarna grieks eten en dan is het weekend weer voorbij!
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 22:09

Die hebben we ook, is ook favoriet. :j zo leuk dit soort spelletjes!

Oh zo te zien is dat een leuk weekend, nevica! <3

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 22:10

Gefeliciteerd LavitaBella! Hopelijk heb je een leuke dag!
Dat bakprogramma ken ik inderdaad, heel leuk. Zo knap wat ze daar maken.
Leuk een paard erbij! Wat voor één heb je op het oog?

Nevica nog gefeliciteerd met je vriend. Fijn dat de hond het iets beter doet. Zo naar als er iets is met je dier...
Lekker sushi! Heb ik ook weer een keer zin in. Welke dierentuin gaan jullie heen?

Hallo Tancreda! Succes met stalken van je lootje. ;)

Neonlight hopelijk zijn de foto's mooi geworden. Wel tof om van die trainingsfoto's te hebben. Schattig Kiko onder z'n dekentje.
Leuk een vlooienmarkt! Nog iets gekocht?
Het aantal eikels is inderdaad bizar.
Ben jaloers dat je de hele middag de zon bij je had. Wel genieten zeg.

Roosch gefeliciteerd met de kat. Is de kippensoep goed gelukt? Lieve foto ook! Mooi dier met die witte vacht.

Boeflover wat spannend van je scriptie! Hopelijk is 'ie in één keer goed. Ook leuk dat je bezig bent met een huis.

KimW welkom! Jij ook succes met stalken. ;)

Marleen klinkt als een heerlijk weekend, lekker chill.

Renee beterschap voor je zieke meisje. Succes met het leggen van de vloer, wordt vast mooi!

Hier vandaag in de ochtend vooral rustig aan gedaan. Mijn vriend is vanmiddag vertrokken naar Amsterdam voor het concert van de Jeugd van Tegenwoordig. Ze hadden uiteindelijk een kaartje over, dus ik mocht mee, maar heb toch maar bedankt. ;) In plaats daarvan kwam een vriendin avondeten en zit nu heerlijk op de bank met een wijntje en een snurkende kat naast mij.
Morgenochtend eerst afspreken met de meiden van onze oude beval-club en daarna door naar de manege om te helpen met het behendigheidsparcours. Ik rij zelf niet mee, ben vooral benieuwd hoe alle paarden gaan reageren op een bak vol obstakels haha!
Fijn weekend nog allemaal! ♡

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 22:14

De kippensoep viel me wat tegen, maar goed, hij is te eten. :)) dit is niet het jarig jetje trouwens, we hebben 2 witjes en het andere witje is jarig. :)) die lag echter flink uit te buiken van al het lekkers sat ie gekregen had dus die mengde zich niet in het spel.

Jouw avond klinkt een stuk beter dan de Jeugd van Tegenwoordig ja. :') :))

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 22:26

Ooh jammer van de kippensoep!
Haha zo leuk al dat lekkers voor de kat. Wat heb je 'm allemaal gegeven?

Ik ben ook blij dat ik niet meegegaan ben. Vind 1 of 2 nummers nog wel oké, maar een heel concert had ik niet tof gevonden denk ik. ;)
Ook de gedachte om straks nog van Amsterdam naar Emmen terug te moeten rijden hield mij heel erg tegen!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 22:35

Allemaal vleesjes en snoepjes en liquid dingen die die mag hebben. :)) hij heeft blaasgruis dus hij mag niet alles.

Brrr nee de Jeugd is niet mijn ding. En dat is altijd het nadeel he, als je dan zo een concert of iets anders hebt om dan terug te moeten nog na afloop. Liever een relaxed avondje thuis dan he!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 22:40

Aah heerlijke verwennerij! Kan me voorstellen dat 'ie dan moet uitbuiken haha.

Ik verklaarde mijn vriend ook voor gek dat 'ie terug gaat rijden, in plaats van dat ze een hotel gingen boeken met elkaar!
Maar goed, eigen keus. :D
Ik kruip zo alvast ons bed in en hoor 'm vanzelf thuiskomen.

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 23:07

Ook heerlijk toch, zo’n avondje voor jezelf!

Ik kruip ook lekker het bed in. Vandaag een dagdienst gedraaid op de zorgboerderij, de kids vonden het weer niet geweldig :+ maar we hebben er een goede dag van gemaakt! :j
Vanavond nog even relaxed op de bank TV gekeken met mijn vriend en nu toch gezegd van goh - weet niet wat jij doet maar ik ga plat. Ben moe. :')

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 07:50

KimW schreef:

Ik kruip ook lekker het bed in. Vandaag een dagdienst gedraaid op de zorgboerderij, de kids vonden het weer niet geweldig :+ maar we hebben er een goede dag van gemaakt! :j
Vanavond nog even relaxed op de bank TV gekeken met mijn vriend en nu toch gezegd van goh - weet niet wat jij doet maar ik ga plat. Ben moe. :')

Oh leuk een zorgboerderij!
Vonden de kinderen het wéér geweldig als in nog een keer niet leuk of het weer als in de regen? :=

Die mannen houden avonden toch vaak langer vol hé!

Hier echt een stomme nacht gehad... Mijn vriend kwam rond kwart voor 1 thuis, wat ik wel hoorde ook al deed hij z'n best om stil te doen. ;)
Toen m'n kind huilend wakker om half 2, die had ik om 2uur weer stil.. Maar ja voordat je dan zelf weer slaapt...
Toen kwamen om kwart voor 4 de puber kinderen van de buren thuis en die vonden het wel een heel goed idee om midden op straat hun uitgaansavonturen te bespreken... Ik wilde niet meteen de boze buurvrouw uithangen door uit het raam te gaan roepen, maar heb wel passief-agressief het raam dichtgedaan. :')
Om 7uur 't kind weer wakker... Dus zit nu met koffie naar Jokie en Jet te kijken.

Fijne zondag allemaal!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 07:51

mriek1990 schreef:
KimW schreef:

Vonden de kinderen het wéér niet geweldig als in nog een keer niet leuk of het weer als in de regen? :=

Hier echt een stomme nacht gehad... Mijn vriend kwam rond kwart voor 1 thuis, wat ik wel hoorde ook al deed hij z'n best om stil te doen. ;)
Toen m'n kind huilend wakker om half 2, die had ik om 2uur weer stil.. Maar ja voordat je dan zelf weer slaapt...
Toen kwamen om kwart voor 4 de puber kinderen van de buren thuis en die vonden het wel een heel goed idee om midden op straat hun uitgaansavonturen te bespreken... Ik wilde niet meteen de boze buurvrouw uithangen door uit het raam te gaan roepen, maar heb wel passief-agressief het raam dichtgedaan. :')
Om 7uur 't kind weer wakker... Dus zit nu met koffie naar Jokie en Jet te kijken.

Fijne zondag allemaal!

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 07:51

KimW schreef:

Vonden de kinderen het wéér niet geweldig als in nog een keer niet leuk of het weer als in de regen? :=

Toen kwamen om kwart voor 4 de puber kinderen van de buren thuis en die vonden het wel een heel goed idee om midden op straat hun uitgaansavonturen te bespreken... Ik wilde niet meteen de boze buurvrouw uithangen door uit het raam te gaan roepen, maar heb wel passief-agressief het raam dichtgetrokken. :')

Fijne zondag allemaal!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 08:21

Roosch, ja heel leuk weekend! Weer zit niet echt mee whaha maar hopelijk is het dan lekker rustig. :Y)

Mriek1990, we gaan naar Wildlands in Emmen! Niet iedereen zal het leuk vinden maar wij hebben een lijstje met dierentuinen in NL, BE en DE waar we allemaal heen willen. Alleen niet te vaak want ik ben wel echt heel gevoelig voor elke QR code die ik zie met doneer nu voor x en y. :')
Leuke nacht heb je gehad zeg. Doet die van jou nog een middagdutje? Anders lekker mee doen. :')

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 08:45

Ooh leuk! Is onze stam-dierentuin. ;) Ben benieuwd wat je er van vind.
Leuk zo'n lijstje, wij zijn ook van die dierentuinontdekkers. Hebben geloof ik alle grote in Nederland al gehad. Zou heel graag eens naar Pairi Daiza gaan, zijn jullie daar al geweest?

Helaas slaapt die uk van ons al een tijdje niet meer in de middag.
Maar moet straks ook naar de manege om te helpen, dus middagslaapje was helaas sowieso niet gelukt.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 08:49

Pittige nacht voor je Marieke.

Leuk Nevica, veel plezier!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 09:39

Nee hebben er al wel wat in Duitsland gehad maar België nog niet. Maar Pairi Daiza staat uiteraard op het lijstje, en het liefst een overnachting erbij, allerliefst bij de ijsberen. <3 <3 <3

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 10:03

Wat een mooi hotel Nevica, en balen van die nachtverstoorders Marieke, hopelijk vannacht weer beter!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 11:40

Neon, heb je nog wat leuks kunnen scoren. Ik vind dat altijd zo leuk zo’n markt, al ga ik er te weinig heen.

Renee, beterschap voor je meisje.

Nevica, lekker in een hotelletje, ziet er luxe uit. Veel plezier bij de dierentuin, vind dat er mooiste van nl.

Wat leuk Mriek, dat behendigheidsparcours. Wat houdt het precies in?
En lekker op de bank klinkt ook heerlijk. Heeft je vriend het leuk gehad bij de jeugd?
Stom zeg van de buren!

Kim, lijkt me mooi werk zo op een zorgboerderij. Dankbaar.

Roosch, gezellige tegenspeler, zo schattig.

Boef, spannend! Hopelijk lukt het in 1x

Vrienden van me gaven gisteren een feest vanwege dat ze samen 150 zijn (verjaardagen + 35 jr huwelijk). Was erg gezellig, veel gedanst en gelachen. Nu een kater haha.
Nu onder weg naar huis. Hadden een b&b daar. Dus brak in de auto nu. moet eigenlijk straks nog helpen verhuizen bij een andere vriendin… al klinkt de bank thuis ook verleidelijk.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 13:36

Dierentuinen zijn leuk. Wij hebben er vroeger ook veel bezocht, nu we een hond hebben niet meer. Nog 1 keer met de hond de dierentuin van Amersfoort bezocht, maar toen was de hond de grootste bezienswaardigheid. :') Dat is toch al vaak, op vakantie ook.

En ik heb inderdaad wat kunnen scoren op de vlooienmarkt voor beide Secret Santa edities. 9 items om in te pakken voor maar liefst 1 euro. :D Dus dat was wel lekker shoppen. *\o/*

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-25 15:05

Zo dat doe je goed