Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Sinds een van de kinderen bij de politie zit ben ik alleen nog maar redelijk bezorgd en een fijne oudejaarsavond is er niet echt meer bij. Niet alleen want man is er ook maar gedachten dwalen toch af en ik check regelmatig het nieuws van z’n werkplek. Onzin natuurlijk want er kan altijd wat gebeuren maar toch, bleh .
Dammie schreef:*meldt zich*
Ben ook alleen. Voordat ik in mijn dorp weer veilig naar huis kan, is het 4 uur, en dat trek ik niet.
Na het vuurwerk knallen, wordt er namelijk vuurtjes gestookt op de doorgaande wegen.
Geen pretje als je daar met de auto langs of doorheen moet...
Dus ik ben vroeg op bezoek bij familie en dan ruim voor twaalf uur weer terug.
Bellatrix schreef:Met Criminal Minds ben ik helemaal bij. Wacht op het nieuwe seizoen. As we speak kijk ik op RTL een aflevering. Ze zijn hier nog jong en niet grijs.
Oskarrino schreef:Ik wou dat ik alleen was met m’n katjes thuis, maar heb nachtdienst![]()
Ik hecht 0 waarde aan deze feestdag, vind de knallen verschrikkelijk en dan heb ik het nog niet over de illegale dreunen. Ik ben operatieassistent dus hopelijk gewoon een rustige nacht
Bellatrix schreef:Bones was ook goed idd, ze willen misschien een reboot doen en beide acteurs staan er voor open!