)En make-up, nagellak gebruik ik niet.
Ik ga ook niet in bad, vind dat maar saai hahaha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mriek1990 schreef:Wellicht dat het al gevraagd is, maar zitten hier ook Disney fans?
Ben zelf groot fan! ♡
Wel vooral van de klassiekers, hoewel ik de nieuwste films ook wel kan waarderen.

Ik vertrouw mijn katten er ook niet mee haha, ik had ooit een normale puzzel liggen en dat waren dankzij de katten geen 1000 stukjes meer
Maar Santa, als je er eentje hebt liggen waar je vanaf wilt dan ben ik daar alsnog heel erg blij mee, want mijn mama puzzelt heel graag, en ik zie mijn mama graag blij
maar 1000...en er ligt hier regelmatig lego op tafel wat nog af moet.

mriek1990 schreef:Wellicht dat het al gevraagd is, maar zitten hier ook Disney fans?
Ben zelf groot fan! ♡
Wel vooral van de klassiekers, hoewel ik de nieuwste films ook wel kan waarderen.
ik ben groot Disney fan! Ik vind de nieuwe films ook wel erg goed hoor! Coco vond ik echt heel mooi!
Ben zelf groot fan! ♡
Ik ben echt gek van Disney. Mijn favoriete films zijn wel duidelijk denk ik, maar ik vind echt alles van Disney leuk.
. Zeep ed hoeft niet zo. Al mag crème spoeling wel haha. Dat mag alles zijn.
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 40
Wat vind je van gepersonaliseerde cadeaus? Denk bijvoorbeeld aan een voorwerp met je naam of met een foto van je dieren erop. Of een hand/zelfgemaakt voorwerp.

Oorbellen kan ik alleen echt goud of zilver dragen helaas...