Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mriek1990

Re: Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 21:50

Ooh wat een boef die egel. Hij zal wel denken, als ik hier lig kan niemand bij 't voedsel haha.

Marleen wat tof en wat een leuk ding heb je gemaakt! Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 18:32

Tis de goedkoopste Ikea klok, daar kunnen de wijzers vanaf zonder dat het stuk gaat.

Mijn collega had dat ontwerp gekocht. Je kiest 5 kleuren uit en gaat dan stap voor stap te werk. Ik ben t/m stap 17 gekomen, in totaal zijn er 36 stappen. :=

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 18:38

O, dus hij is nog lang niet af en er moeten nog veel meer stippen op?

Laat ik eens wat goed nieuws delen, ik heb weekend! *\%/* *\%/* *\%/*

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 19:45

marleen_88 schreef:
Tis de goedkoopste Ikea klok, daar kunnen de wijzers vanaf zonder dat het stuk gaat.

Mijn collega had dat ontwerp gekocht. Je kiest 5 kleuren uit en gaat dan stap voor stap te werk. Ik ben t/m stap 17 gekomen, in totaal zijn er 36 stappen. :=

Oh hij is nu al zo mooi! Komen dus nog meer stippen bij. Heel leuk!
Heb je het met verf gedaan? En met een wattenstaafje o.i.d.?

Lekker weekend neon! Geniet er van! Nog plannen?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 19:48

Happy weekend Maaike! *\o/*

Ik weet nog niet of ik nog verder ga, misschien wordt het dan te druk?

Marieke: het is dit idee. https://www.ge-stipt.nl/handige-diy-sti ... -ge-stipt/
Dus met porseleinverf. Collega's hebben een gebaksbordje, schaaltje of theetipje gemaakt. Zij moesten het nog afbakken, mijn klok niet.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 19:56

Jongens, het gaat me echt allemaal te snel nu het écht is begonnen. :') _O- Zit op de laptop even alles bij te lezen en bij te reageren.

De hond doet het gelukkig goed op de medicatie dus dat is al ietsje minder zorgen, want die zijn er uiteraard nog steeds wel. :knuffel:

Komt een heel druk weekend aan want mijn vriend is morgen jarig en we gaan dit weekend weg maar zal m'n best doen het weer beter bij te houden. :Y)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 20:40

Zo, ik kom hier ook maar even snuffelen. Misschien om mijn lootje in de gaten te houden. Misschien om mijn Santa blij te maken. Misschien gewoon voor de gezelligheid . Het kan allemaal <<) <<)

Ik lees iets over pubquizzen. Altijd super gezellig, maar mijn algemene kennis is niet zo best en al helemaal niet als het om muziek gaat (titels, jaartallen, zangers....). Ik doe het niet zo vaak :) 30 seconds valt daar ook onder; super leuk, maar ben er niet echt super goed in :=

@ Neonligth, wat leuk zo'n stekelvriendje <3 Geniet van je weekend!
@ Marleen, stippen?? Nog nooit van gehoord, maar je creatie is wel erg leuk geworden!
@ Nevica, gelukkig dat je hond het wel wat beter doet nu op de medicatie. Wat een zorgen, spannend hoor. Hopelijk blijft het nu wel beter gaan :(:) Alvast gefeliciteerd met je vriend. Waar gaan jullie heen dit weekend?

Ik moet nog een half dagje werken en dan ook weekend. Morgenochtend vroeg eerst even een lesje pilates, dan even paar uur werken en dan hopelijk nog voor de regen de paarden doen. Komt een hoop regen aan, blugh. Verder gelukkig geen afspraken dit weekend. Misschien lekker lui zijn, bezig zijn op stal, of wat gaan opruimen in huis. Het kan nog alle kanten op :Y) :Y)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 20:50

Ik hoorde net inderdaad dat er veel slecht weer aan komt. -O-
Dan heb ik het morgen nog druk voor de regen komt. Eerst boodschappen doen en dan met de hond naar de cursus. Komt daar ook een fotograaf, voor commercieel materiaal van de hondenschool. Dus we moeten er ook nog goed uit zien morgen. _O-
Verder moet ik nog in de tuin werken, moet een hoop uit de grond maar net zijn er ook nieuwe aarbeien planten gekomen voor volgend jaar, die moeten weer in de grond.

Fijn dat het weer beter met de hond gaat nevica!

En denk dat er inderdaad niet veel stippen meer bij hoeven Marleen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 20:59

Poeh, genoeg te doen zeg. :=

Vandaag was voorlopig laatste lekkere dag. Het dekentjes seizoen staat voor de deur, lekker hoor.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 21:42

Volgens Kiko is het het hele jaar dekentjes seizoen. :')

Afbeelding

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 21:48

Knus zeg.

In de zomer pak ik er soms ook een dekentje bij, dan is het koud met 21,5 graden. Ken je dat? :=

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 21:56

Ja, dat herken ik. Met langere hittegolven is het onder de 28 graden al fris. :')
Volgens mij was het in 2017 dat het wekenlang 30+ graden was, ga je enorm aan wennen.

LavitabellaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:03

Wat lekker, weekend! Hier ook gelukkig.

Ik ben ook echt geen held met een pubquiz hoor! Maar ik vind het wel altijd heel gezellig.

Hier zitten volgens mij wel wat Harry Potter fans en ik heb echt iets leuks ontdekt. Als je van bakken houd (ik kan het zelf echt niet) en Harry Potter, dan staat er echt een leuke 'serie' op HBO. Daar maken baksels met Harry Potter thema. Echt bizar hoe goed hun dat kunnen. :oo

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:18

Gefeliciteerd met je verjaardag lavitabella!

Ik lig eigenlijk zowel 's zomers als 's winters onder een dekentje. :') al is het er vandaag echt wel weer voor. Heerlijk een dag niksen, kippensoep maken, dutjes doen en de verjaardag van de kat vieren. Ik ben gisteren en eergisteren even voor een flitsbezoekje naar Limburg geweest dus ik ben wat moe.

Hoe ziet jullie weekend eruit?

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:44

Even een binnenvaller, dit jaar helemaal nog niet gereageerd in dit topic terwijl hij wel gewoon bij mijn topics staat :o
In het andere topic toch vooral de relevante SS berichten zetten, maar gewoon meekletsen is ook leuk.

Gefeliciteerd Lavitabella!

Dit weekend niet te veel plannen met dit weer.
Zometeen even langs mijn schoonmoeder, en vanmiddag nog langs een woning op de NVM open huis. We hebben al een optie op dit appartement maar willen nog even een keertje kijken, we wachten toch nog op de prijs voor meerwerk.
Morgen formule 1 kijken en verder beetje huishouden doen, er ligt nog van 2 weken was op me te wachten -O-
Wel met een reden hoor, heb van de week mijn scriptie afgerond en ingestuurd!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:45

Dat is een mijlpaal, spannend!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:06

Gefeliciteerd Lavitabella!

Het is zeker weer voor een kleedje en kippensoep, Roos.
Niets aan zo. Ik ga straks eerst maar even mijn pony verblijden met zijn eten.

Spannend boeflover!

Verder weekend alleen thuis. Met vriendinnen afgesproken en thuis met de poezen. <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:10

Gefeliciteerd Lavitabella! *\o/*

En wat goed boeflover, inderdaad een hele mijlpaal, nu fingers crossed voor de beoordeling. Wanneer weet je die?

Ik heb net plassen gestampt in de bossen, was eigenlijk een heerlijke wandeling. De slowcooker net aangezet met spare-ribs, en sla en wortel uit de tuin gehaald en gewassen voor de salade erbij. Ga nu nog even Santa shopping doen. :):)
En vanmiddag denk ik met een boek op de bank.

LavitabellaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:33

Dankjewel allemaal! :D :D

Ik ben net wezen kijken bij een paardje voor bij mijn merrie. Die stond nu alleen met veulen en vind ik echt niet tof. Veulentje moet natuurlijk ook keer worden afgespeend en dan staat ze helemaal alleen.. Lijkt wel een goede match. :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:40

Wat fijn! Wanneer neem je de beslissing of deze het wordt?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:02

Gefeliciteerd Lavitabella