Even nog voorstellen, Fenna, 28 jaar, woon nu nog in de flat maar we gaan zoals het nu staat 8 april in een hoekwoning

Wij hebben twee relatief jonge katten, dus speelgoed en snoepjes zijn welkom. Ook eten ze nogal graag spul wat niet eetbaar is, dus graag verpakken in iets wat makkelijk op te ruimen is. Ik ben creatief, dus ik heb kleurboeken, kleuren op nummer, dot to dot (die wil ik wel meer van), wol voor te haken, heel veel haakboeken met patronen, heel veel half af gemaakte projecten. Qua potloden om te kleuren wil ik eigenlijk alleen Faber Castel, dus dat valt af om te geven. Verder vind ik puzzels en bordspellen ook leuk. Alleen die laatste moeten wel solo te spelen zijn. In het nieuwe huis is er gelukkig veel meer opbergruimte dan in de flat. Qua interieur zijn de kleuren neutraal, zwart grijs wit met wat blauw (niet fel) en blauwgroene tinten. Ik hou van zeeleven deco elementen. Ook voor in de kerstboom. Verder ben ik een cosy persoon in de winter, dus lekkere thee smaakjes, van die chocolade sticks, dekentjes en sokken maat 37 zijn ook welkom.
Qua paarden heb ik twee mini shetlanders die graag natuurlijke snoepjes lusten. Qua halstermaat hebben ze veulen en ik hou eigenlijk wel van alle kekke kleurtjes behalve panter en roze voor ze. Verder men ik ermee dus ik hou ook van onderleggers. Als mijn ss handig is met dat te maken vraag gerust om afmetingen ervoor.
Wat ik niet hoef is make up, daar kan ik echt niks mee. Maar ik denk dat mijn SS wel aardig uit te voeten kan met dit extreem late voorstelbericht zo.