Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 09:58

Ik geef nog wel tips voor nieuwe creatieve hobbys na 1 november want dan ga ik naar Kreadoe toe! Ik lees graag boeken, maar heb er eigenlijk niet de rust voor in mijn hoofd momenteel helaas.

Even nog voorstellen, Fenna, 28 jaar, woon nu nog in de flat maar we gaan zoals het nu staat 8 april in een hoekwoning *\o/*
Wij hebben twee relatief jonge katten, dus speelgoed en snoepjes zijn welkom. Ook eten ze nogal graag spul wat niet eetbaar is, dus graag verpakken in iets wat makkelijk op te ruimen is. Ik ben creatief, dus ik heb kleurboeken, kleuren op nummer, dot to dot (die wil ik wel meer van), wol voor te haken, heel veel haakboeken met patronen, heel veel half af gemaakte projecten. Qua potloden om te kleuren wil ik eigenlijk alleen Faber Castel, dus dat valt af om te geven. Verder vind ik puzzels en bordspellen ook leuk. Alleen die laatste moeten wel solo te spelen zijn. In het nieuwe huis is er gelukkig veel meer opbergruimte dan in de flat. Qua interieur zijn de kleuren neutraal, zwart grijs wit met wat blauw (niet fel) en blauwgroene tinten. Ik hou van zeeleven deco elementen. Ook voor in de kerstboom. Verder ben ik een cosy persoon in de winter, dus lekkere thee smaakjes, van die chocolade sticks, dekentjes en sokken maat 37 zijn ook welkom.

Qua paarden heb ik twee mini shetlanders die graag natuurlijke snoepjes lusten. Qua halstermaat hebben ze veulen en ik hou eigenlijk wel van alle kekke kleurtjes behalve panter en roze voor ze. Verder men ik ermee dus ik hou ook van onderleggers. Als mijn ss handig is met dat te maken vraag gerust om afmetingen ervoor.

Wat ik niet hoef is make up, daar kan ik echt niks mee. Maar ik denk dat mijn SS wel aardig uit te voeten kan met dit extreem late voorstelbericht zo.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 10:31

Ik hou ook echt van geurkaarsen en waxmelts. Ik heb vorig weekend 2 van die fijne wintergeuren van Yankee Candle gekocht <3

Ik heb nog nooit iets van Diamond Painting in het echt gezien dus ik kan me echt geen voorstelling maken van hoe dat eruit zou zien in mijn woonkamer :') Ik zag wel net dit online, het is te duur voor in het pakket maar misschien koop ik dit zelf. Vind dit wel heel leuk :D https://happypainting.nl/products/12-mi ... i1EALw_wcB. Iemand van de fanatieke diamond painters die mij kan zeggen of ik verder nog iets nodig heb of dat alles hier in zit?

Oh, ik hoop niet dat ik ondankbaar overkom maar je doet mij echt geen plezier met F1 gerelateerde dingen. Zoals in mijn voorstelpost te lezen valt zit ik in de autosport maar ik heb eigenlijk vrij weinig interesse in de F1 nog := Heb in augustus wel dankzij mijn werk een kijkje achter de schermen in de F1 paddock gekregen in Zandvoort waarna mijn interesse een lichte opleving kreeg, maar dat was van korte duur :')
Skincare, haircare en make-up koop ik ook liever zelf. Lang niet alles werkt op mijn haar en huid :o

Misschien een stomme top, maar mocht mijn Santa de komende tijd nog ergens naartoe gaan, dan is een koelkastmagneetje leuk :+ Ik heb namelijk al jaren de traditie dat als ik op reis ben of weg ben voor werk, ik een koelkastmagneetje van de bestemming meeneem voor mijn vader :') Ondertussen doen mijn vriendinnen dit ook, dus mocht mijn Santa in de gelegeheid zijn zou dat echt heel leuk zijn :D Als het te veel weggeeft over je identiteit, schrijf er dan gerust op dat ik hem pas na het raden mag openmaken :j

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 10:40

Wat vind je van gepersonaliseerde cadeaus? Denk bijvoorbeeld aan een voorwerp met je naam of met een foto van je dieren erop. Of een hand/zelfgemaakt voorwerp.

Dat ligt eraan een beetje wat. Ik probeer momenteel een beetje te ontspullen, want ik heb zoveel en woon helaas weer terug thuis met een kamer van 2,4 bij 3. Heb niet veel plek voor spullen.

Enige wat ik misschien wel nog naar opzoek ben is iets, waar ik de haren van mijn overleden dieren apart in kan doen en dan eventueel met een naam erbij. Ik ben nog maar 30, dus er zullen een hoop dieren hier nog met heel veel liefde verzorgd worden, maar ook met veel verdriet afscheid genomen worden.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 10:43

Skin en haircare zijn hier ook geen goed idee. Ik heb een zeer gevoelige huid en vreselijk haar . Dun en verschrikkelijk stijl ( genetisch bepaald helaas)
Oog en lip make-up, uiteraard ongebruikt zou ik wel leuk vinden :)
Alleen liquid eyeshadow zet mijn oogleden in lichterlaaie, dus echt een grote flop.

Ik ben gek van bling. Subtiele sieraden zou ik ook nog wel leuk vinden. Wat niet van zilver of stainless steel is kan nog blanke lak overheen heb ik ontdekt.
Liever geen losse glitter in de doos, want dat levert hier echt oorlog op ben ik bang :')

Verder mag je helemaal losgaan, ik ben dol op cadeautjes uitpakken. :D

Afbeelding

Mocht mijn SS toevallig de gelegenheid hebben om bij een DM drogist in Duitsland te shoppen,
dit is wel een hele grote top.
Deze kost ook nog eens slechts €0,90. Misschien ook nog een tip voor anderen hier ;)

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 11:01

Wat vind je van gepersonaliseerde cadeaus? Denk bijvoorbeeld aan een voorwerp met je naam of met een foto van je dieren erop. Of een hand/zelfgemaakt voorwerp.

Zelfgemaakt echt super leuk, heb al een hele leuke zelfgemaakte kaarsen gehad en een zelfgemaakt sleutelhanger van een bokker hangt aan mijn werktas.... Met naam of foto hoeft dan weer niet persé, maar verras me maar.....

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 11:36

Geurkaarsen liever niet ivm de lange haren van mijn dochter.
Bang dat ze erboven gaat hangen.

Wij hebben wel amberblokjes in huis.
Dus dat is wel een top.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 11:45

Zo'n lichaamsverzorgingsset die niet al te duur is vind ik ook leuk:
https://www.action.com/nl-nl/p/3207079/ ... m-flowers/

Ik heb alleen geen bad, je voorkomt nooit helemaal dat er geen badzout of een spons in zit, maar als het en een spons is en badzout is het snel weer zonde van het geld natuurlijk. Je kunt van badzout overigens wel voetenbadjes maken, dus dat komt wel op. Maar zo'n spons of puff gebruik ik niet.

Dit gebruik ik ook wel, is nu in de aanbieding bij de action:
https://www.action.com/nl-nl/p/2575305/ ... nes-serum/

En deze heren deo vind ik ook fijn:
https://www.action.com/nl-nl/p/3015270/ ... deodorant/

Verder zijn van die hangers voor in de auto met een geurtje er aan ook altijd welkom. Ik gebruik geen dingen die je in de ventilator moet steken, maar gewoon ophangen aan de spiegel wel. Autoparfum heet het geloof ik bij sommigen.

Een pakket met bijvoorbeeld wat handzeep, shampoo, wat cremes of bodylotion, een scrub, huidolie, badschuim met dan bijvoorbeeld allemaal kleine tubetjes van 1-2 euro per stuk van de Action, Rossnmann, DM, ofzoiets kan ik ook wel waarderen.

Ik moet ook maar eens bij mijn lootje gaan spieken wat die wel of niet zou willen hebben. ;)
Laatst bijgewerkt door germie op 02-10-24 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 11:48

Weekvraag week 40

ohh helemaal leuk! extra bijzonder als iemand iets maakt met zoveel zorg en aandacht, ik hang alleen mijzelf niet aan de muur .
tijdschriften: ik heb een abonnement op de libelle en voor mijn moeder de margriet maar ik heb nog een stapel liggen. lezen lukt mij helaas niet zo goed door mijn NAH.

geurkaarsen oid komen ook altijd wel op.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 11:55

Gepersonaliseerd vind ik super leuk als iemand iets kan tekenen met mijn pony's erop of iets zelf maakt. :D

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 12:15

Jullie gaan snel! normaal doe ik alles op de telefoon maar voor ik weer een stukje heb bijgelezen zijn er 5 paginas bij hahah dus maar even de laptop erbij gepakt.

Na de vakantie ben ik aan de slag gegaan met het organiseren van de open dag op onze honden school. We hadden een grote speurtocht door het park met een bingo spel en ik had het een beetje onderschat kwa voorbereiding. maar die is achter de rug en ik ben vandaag eindelijk een paar uurtjes vrij.

even de week vraag van vorige week
Weekvraag week 39
Wat is typerend voor jou, waaraan zouden we jou in het dagelijks leven herkennen?

Nou eigenlijk wel altijd een knot en een lekkere disney trui of leuke hoodie. En alles onder het hondenhaar :j

En vraag van deze week
Weekvraag week 40

Ik vind dit altijd super leuk. Ik heb een keer honden bandanas gekregen van mijn ss met hun namen erop! Waren echt tof! Ik heb spullen om het zelf te doen maar moet er even een keer voor gaan zitten. Wil graag een trui voor de wedstrijden waar mijn naam en Mila opstaat.

Tijdschriften lees ik nooit zelfs niet bij de huisarts ik ben ook heel kritisch met lezen was een groot fan van 50 tinten grijs en harry potter. momenteel luister ik veel naar luisterboeken van pocketfm.

Thee drink ik zelden ik heb wel een partij meegenomen uit Turkije. Daar drinken ze een soort aanmaak thee met poeder. Er zat ook een thee bij die goed was voor als je verkouden bent. Ik vind fruit thee dan nog het lekkerst dus die maar wat mee genomen. Vond het wel apart dat ik makkelijk door de douane kwam. Had een hele tas met medicijnen mee en 5 zakken poeder in mijn hand bagage _O-

Ik ben wel meer een koffie mens ik heb een dolce gusto en laatst op de kermis een nespresso gewonnen dus kan ik combineren met smaakjes. Ik drink het we altijd met melk. thee ook het liefst met melk.

Kleuren is niet mijn ding ben ik achter gekomen daar heb ik geen geduld voor. Heb wel stenen meegenomen op vakantie en laatst een doos verf stiften gekocht om happy stones te maken.

Wil wel echt het borduren oppakken nu het weer slechter wordt.

Puzzels vliegen door de kamer dat is ECHT niet mijn ding _O-

tops
Verder ben ik gek op blond amsterdam vooral de senseo maat kopjes :j
leuke kleurige stofjes voor bandanas
halfhoge sokken met of zonder opdruk
leuke sleutelhangers

verder spulletjes voor de dieren ook altijd goed.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 12:20

Puzzelen vind ik wel erg leuk! 1000 stukjes doe ik graag :j
Ik vind met name mooie illustraties erg leuk om te doen, of natuurbeelden/ dieren :j

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 12:33

Puzzels met 1000 stukjes is hier ook echt een top! :D In het puzzeltopic vind je wat ik zoal al heb gemaakt. :)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 12:42

Puzzel 1000 stukjes vind ik ook leuk! Heb ook maar een enkele gemaakt bij mijn oma, dus alels is daarin welkom :)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 12:47

Puzzel met 1000 stukjes eens geprobeerd, maar ikzelf met de jongens ga er niet vaak genoeg voor zitten en dan ligt die puzzel half af meer in de weg dan dat we hem maken weet ik nu uit ervaring.

Amberblokjes heb ik zelf nog nooit geprobeerd, maar lijkt me wel leuk om eens in het toilet te proberen qua geur :-)

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 12:48

Puzzels vind ik ook leuk, doe het niet heel vaak, maar momenteel niets meer liggen wat nog gemaakt moet worden. Ik vind de Wasgij puzzels altijd leuk om te doen, omdat je dan niet weet wat het eindresultaat wordt.
Verder wel creatief, maar voor diamond painting en van die miniatuur huisjes heb ik echt het geduld niet. Ik heb nog 2 van die huisjes staan om te maken, maar ik denk dat ze (half af) in de doos blijven. Wil iemand deze in zijn pakket erbij ontvangen?

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 13:12

Jaaaa legpuzzels vind ik ook leuk!
Heb zelf al heel veel van Haasteren gelegd, vind vooral de animatie/getekende puzzels leuk om te doen. Ik puzzel juist vaak in de herfst/winter periode, dus daar sta ik zeker voor open <3

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 13:22

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 40

heel leuk! mocht mijn santa dat willen zou je via beheer foto's etc kunnen opvragen hoor ( al is het voor in een kaart etc )

kwa verzorgingsproducten: niet echt... heb een mega lastige huid en mijn haar is net zo lastig en wordt echt meer touw van sommige producten :o

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 15:20

Wellicht dat het al gevraagd is, maar zitten hier ook Disney fans?
Ben zelf groot fan! ♡
Wel vooral van de klassiekers, hoewel ik de nieuwste films ook wel kan waarderen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 15:23

Puzzelen doe ik ook niet.

Maar, ik heb mijn eerste kadootje voor mijn lootje besteld. Hopelijk komt het snel aan. :D

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 15:27

Vooral Disney puzzels. Heb er heel veel! <3

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 15:34

ik had al een eerste cadeautje en hint in 1 liggen, maar nu begint het echte werk door het stalken van mijn lootje.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 15:37

Ik vind bepaalde Disney films wel leuk. Zeker Pixar is eigenlijk altijd wel leuk, maar ik val niet in de categorie Disney-fan.

Ik ben echt fan van Charlotte de Witte. Kan meer DJ's enorm waarderen, maar dit benadert wel het niveau swiftie zeg maar :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 15:50

Hier weer thuis na een geslaagde vakantie in Spanje! *\o/*

maar jeetje wat is het koud hier :brr:

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 15:54

Ja disney vind ik geweldig, ik kijk ook vaak een film in het weekend en zing lekker mee met alles :j

Verzorgingsproducten altijd prima wij hebben een bad en daar maak ik graag gebruik van dus badbombs zijn altijd goed of bad olie met een lekker geurtje zoals lavendel etc ja heerlijk

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 15:59

Ik vind disney leuk! Ben dit jaar nog in disneyland geweest <3 .
Mijn favoriete film is Raya and the Last Dragon.

Maar ik vind Pixar en Dreamworks ook heel tof. Spirit <3