Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 22:20

Ineens gaat het topic heel hard en veel bij te lezen ;-)

Zelfgemaakt/ creatief ontzettend leuk! Gepersonaliseerd met naam of foto minder, een sleutelhanger met naam gaat evt aan de autosleutel maar daar hangt nu ook al wonderwoman aan :+ ik heb verder ook in huis niet zoveel met foto's aan de muur.

Tijdschriften lees ik heel af en toe, vind ze erg duur om nieuw te kopen. Maar als mijn santa bv een gelezen quest, vriendin, happinez, linda oid over heeft is die welkom :-)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 22:36

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 40

Wat vind je van gepersonaliseerde cadeaus? Denk bijvoorbeeld aan een voorwerp met je naam of met een foto van je dieren erop. Of een hand/zelfgemaakt voorwerp.

Oh fantastisch!!

Ik heb in een vorige editie kaarsen gehad met mijn paarden erop en vorig jaar een ontzettend gaaf schilderijtje met ons gezin en de paarden. Beide cadeautjes staan nog steeds te pronken in de woonkamer. :-D

Maar lieve SS, voel je niet bezwaard als je niet zo creatief bent aangelegd hoor :knuffel:
Vind het al ontzettend gaaf dat iemand de moeite doet voor een leuk pakket.

@Bienotje, ik had een abonnement op de Quest die ik vergeten was op te zeggen. Als jij mijn lootje bent dan krijg je de ... 50? Questen toegestuurd :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 22:46

SSS-mededeling

Ik heb de loting gedaan, maar het versturen, ga ik morgen doen... moet de adressen nog bij de namen zoeken, voordat ik ga versturen... en dat is nu even geen goed idee... ben heel erg moe, en ik wil geen fouten maken Y;(

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 22:47

Lekker slapen dan, morgen weer een dag :knuffel:

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 23:07

Banjer schreef:
SSS-mededeling

Ik heb de loting gedaan, maar het versturen, ga ik morgen doen... moet de adressen nog bij de namen zoeken, voordat ik ga versturen... en dat is nu even geen goed idee... ben heel erg moe, en ik wil geen fouten maken Y;(

Geen probleem toch? :) We zien het vanzelf verschijnen, hebben nog tijd genoeg :o

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 23:12

Ik ben totaal niet creatief aangelegd. Dus lootje, verdacht van mij niets zelf gemaakt :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 05:21

Ik vind gepersonaliseerde kadootjes leuk, vooral als het met de dieren is.
Hand/zelfgemaakte dingen, in 1 woord geweldig!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 05:46

Citaat:
@Bienotje, ik had een abonnement op de Quest die ik vergeten was op te zeggen. Als jij mijn lootje bent dan krijg je de ... 50? Questen toegestuurd :')

Kom maar op, alhoewel ik denk ik ook maar 1 tijdschrift per 2 maanden lees. Kan ik even vooruit mee :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 06:39

Gepersonaliseerde dingen zijn altijd leuk. In het jaar dat mijn kat overleed, heb ik van mijn Secret Santa een diamond painting met een foto van haar erop gekregen. Ontzettend mooi cadeau! Ik wist niet welke foto tot de painting klaar was, en heb er ook wel een traan bij gelaten.

Painten doe ik nu eigenlijk niet meer, maar als mijn Santa creatief is en graag iets wil maken dan sta ik daar zeker voor open. Even goede vrienden als je niks zelf maakt :D

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 07:31

Zelfgemaakte cadeautjes zijn super leuk! Gepersonaliseerde cadeautjes zijn ook altijd welkom. Dat geef ik zelf ook vaak bij bijvoorbeeld geboortes oid.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 07:41

Saul schreef:
Seven schreef:
Vraag week 40

Ik vind iets gepersonaliseerd echt geweldig leuk, iets zelfs gemaakts ook top.
Een mok bijv maak je me al heel happy mee ookal heb ik er al 50 ofzo :=

Als niemand wat wil maken van m'n paarden etc er staan foto's in m'n profiel
En hier nog eentje van 1 van m'n nieuwe dames <3 zelf geschoten met m'n nieuwe lens.
[ Afbeelding ]

Jij legt de lat wel meteen heel hoog hè :P
Jij maakt zelf de prachtigste dingen <3, daar kunnen niet veel lootjes tegen op vrees ik :D

Maar om op de vraag terug te komen.
Zelf gemaakte cadeaus. Absolute top <3

Dank je :D

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 07:44

Weer een leuk aantal mensen doen mee, en leuk Fem dat je (toch) ook weer aansluit :)

Ik heb een abonnement op de Columbus (reistijdschrift). Vind bladen als de Flair, Linda etc. Ook altijd leuk om te lezen maar koop die eigenlijk nooit.

Gepersonaliseerde cadeau’s schrijf ik niet af, maar ik denk niet dat ik heel snel wat neer zou zetten met mijn eigen foto/naam etc. Iets wat dan nuttig is bv wel, zo heb ik een keer een handdoek gekregen met mijn naam erop die nog steeds in gebruik is. Mokken/servies liever niet, ik heb alles in een serie haha. Een nieuwe drinkfles voor onderweg zou wel prima zijn.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 07:52

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 40

Wat vind je van gepersonaliseerde cadeaus? Denk bijvoorbeeld aan een voorwerp met je naam of met een foto van je dieren erop. Of een hand/zelfgemaakt voorwerp.

Oeh ik vind creatieve mensen altijd mega tof, mijn moeder is ook al zo'n crea bea (maar dat wilde ze allemaal zelf behouden dus heb daar niks van meegekregen helaas haha), dus als er iets creatiefs in komt, komt het hoogstwaarschijnlijk van haar af :').

Zelf hebben we weinig dingen in huis die niet in het interieur passen, dus een grote mok met mijn naam erop zal waarschijnlijk ergens achterin de kast belanden. Een leuke gepersonaliseerde sleutelhanger daarentegen zal ik zeker aan mijn sleutelbos hangen.

Zelf gemaakte dingen ook welkom <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 08:16

Oh, (geur)kaarsen brand ik wel. Mogen dus ook wel zelfgemaakt zijn. Ik maak ze zelf ook wel eens. Heb verschillende mallen hier voor (een mooie kerstmal is evt. welkom).

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 08:28

Geurkaarsen zijn hier wel een flop. We hebben nog teveel voorraad. :=
Zelfgemaakte kaarsen zijn wel een grote top natuurlijk.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 08:28

Galja schreef:
Op zich leuk al zijn er op Bokt bijna geen foto’s te vinden van mij of mijn huidige dieren.
Iets hand of zelfgemaakt is altijd leuk!

Wil nog wel even toevoegen ( na het lezen van enkele reacties) dat diamont painting echt niet aan mij is besteed, zeker niet om zelf te maken ( iets met tijd en geduld :') maar ook niet om kant en klaar te ontvangen, sorry. Vind het vreselijke dingen :o

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 08:32

Gepersonaliseerd /zelfgemaakt vind ik op zich wel leuk!
Heb wel ooit eens onderzetters voor glazen gekregen, met een foto van mij & de Daisy. Maar dan zo'n lelijke foto haha, pony vol slijk, oren plat, .. :') Maar hey: 't is lief!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 08:34

Diamond painting heb ik ook niks mee. Ook kant en klaar niet. Ik heb ooit iets van iemand mogen ontvangen. Heel mooi en knap gemaakt natuurlijk.
Maar vond het vreselijk aan de muur.
Het staat hier nog ergens. Ik hoop dat ik er iemand anders nog heel blij mee kan maken.

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 08:38

Diamant painting heb ik het geduld niet voor :')

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 08:39

Diamond tekenen is ook niets voor mij :D ookal ben ik mega creatief.

Geurkaarsen altijd lekker,ik ben gek op herfst, Winter, spicy geuren <3

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 08:40

Diamant painting heb ik nog nooit gedaan, dus geen idee.
Maar net zoals kleurboek of zo gebruik ik het 1 of 2x en dan niet meer, dus zal het ook niet snel aanschaffen :=

Ik ben zelf echt niet creatief, dus mijn lootje kan alleen een hoop liefde en plezier voor het maken van het pakket verwachten

Geurkaarsen zijn altijd welkom, vooral deze donkere en kortere dagen branden veel kaarsen in huis <3

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 08:46

Diamond painting heb ik nog nooit gedaan, maar trekt me eigenlijk ook niet zo.
Veel leerlingen van mij doen het wel. Is wel humor om te zien dat de grootste ADHD'er helemaal zen wordt van kleine diamantjes op een schilderij plakken! :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 09:21

Zelfgemaakte cadeautjes zijn altijd toppie! Ook al omdat ik zelf niet crea bea ben en net met youtube een knoop heb leren aanzetten (hoera, giga overwinning!)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 09:30

Hier ook dol op geurkaarsen <3.

Kaneel, spicey, vanille beetje die richting.
Ook hier net als thee geen fruitige geurtjes :P

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 09:45

Geurkaarsen komen hier altijd wel op! <3

Diamond painting is niet voor mij weggelegd om zelf te doen :o