Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:02

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 40

Wat vind je van gepersonaliseerde cadeaus? Denk bijvoorbeeld aan een voorwerp met je naam of met een foto van je dieren erop. Of een hand/zelfgemaakt voorwerp.

Juist leuk!! Vooral van mn dieren bv <3 Zelf ben ik er helaas minder goed in....

Tijschriften; niet standaard of veel, maar wel soms! Dan lees ik graag de quest of national geographic. Woonmagazines zijn niets voor mij, paardenbladen las ik vroeger veel maar vond ik te duur worden. Zo heel soms neem ik er een mee van de kringloop. Vooral tijdens vakanties lekker om te lezen!

Spannend de lootjes :):)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:12

Ik heb nog geen lootje -O- (ook niet in mijn spam)

Ik vind een gepersonaliseerd cadeau echt super gaaf! *\o/*

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:13

Ik vind persoonlijke en gepersonaliseerde cadeaus erg leuk! Ik heb twee linkerhanden wat creativiteit en handigheid betreft.

@Zertab. Banjer is bezig met de andere helft van de lootjes. Ze had een drukke werkdag, als het goed is gaat het morgen lukken.

Zertab

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:24

Helemaal goed, heb ik nog even geduld!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:28

Spannend, lootjes :):)

Handgemaakte en gepersonaliseerde cadeaus, yes, super leuk!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:29

Heel leuk, gepersonaliseerde cadeautjes!
Wat ook heel leuk is, is mijn lootje!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:39

Weekvraag 40:

Ik vind persoonlijke dingen voor of met de honden geweldig. Victor mijn paard ook altijd welkom.

Mijn Instagram voor de honden is: Rinoka_Olivia ( voor nu, kennelnaam is er hopelijk snel )

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 19:53

Ben zelf niet zo heel creatief maar wel leuk om te krijgen.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:02

Zo, als hekkensluiter van de lijst (ik heb mij gisteren op het allerlaatste moment nog aangemeld) kom ik mij nog even voorstellen.

Fem, 37 jaar, woon samen met mijn vriend in een klein dorpje in de gemeente Zaltbommel samen met onze 2 Golden Retrievers (Fudge & Ginger).
Ik heb alle voorgaande edities meegedaan, dus dit is als ik het goed heb, mijn 11de jaar. Dus je kunt daar zeker ook inspiratie opdoen.

Ik ben fotograaf en heb een vitrinekast met vintage camera's.
Ik ben dol op lezen, maar ik doe ook al mee aan de Bookish Adventkalender hier op bokt, dus boeken krijg ik genoeg.
We hebben een moestuin in de tuin (+/- 20M2), maar ik heb eigenlijk nog zaden zat en we twijfelen of we het nog willen blijven doen, want we kweken vooral veel onkruid :').
We hebben een hottub en sinds kort ook een sauna. Opgietgeurtjes zijn altijd welkom.
Helaas geen bad, die mis ik wel echt.
Ben dol op Lush, maar ik kan ook een winkeltje starten en het is vrij prijzig, dus ik verwacht dat absoluut niet in mijn pakketje.
Mijn familie en vrienden zijn belangrijk voor mij en vaak worden er veel spelletjes gedaan als we samen zijn.
Ik wandel graag met de honden. Helaas door lichamelijke problemen lukt het niet altijd even best. Gelukkig mag Ginger ook nog niet zolang wandelen, dat scheelt.
Wel doen we (ik en de honden) veel samen, we trainen en we lopen shows.
Zelfgemaakte dingen voor de honden vind ik supertof, verder hoeft het geen vol pakket voor de honden te worden, want die hebben hun eigen pakket bij de Secret Santa Dog Editie.

We voeren vogeltjes in de tuin, dus daar iets voor mag ook altijd.

Dingen die ik voorbij heb zien komen:
Ik gebruik geen make-up, ook geen nagellak (die laat ik elke 4 weken netjes doen).
Ik lust ook graag thee (losse theetjes ook lekker, liever geen zwarte thee).
Ik ben niet zo van de koffie, alleen van de neppe varianten zoals ijskoffie, latte machiato.
Ik ben dol op geurkaarsen vooral zoete, fruitige of citrus geuren.
Tweedehands geen probleem.
Zelfgemaakt = geweldig <3
Dol op planten, maar loopt regelmatig uit de hand en dan sta ik ze af ter adoptie.
Streekproducten superleuk, borrelplanken heb ik wel al genoeg.
Drank (in welke vorm dan ook); niet mijn ding. Drink sporadisch een likeurtje of cocktail, maar dat is echt maar af en toe.
Favoriete seizoen: Ik vind alles wel wat hebben, maar ik ben dol op de lente; nieuw leven, de herfst vind ik vooral geweldig door de kleurenpracht.
Volwassen kleurboeken: Mwah, vroeger wel gedaan, maar geef ik nu niks meer om.

marleen_88 schreef:
Weekvraag week 38:
Waar komt jouw boktnaam vandaan?

Niet heel origineel, van mijn voornaam. Ooit begon ik 22 jaar geleden met mo4ever :+

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 39
Wat is typerend voor jou, waaraan zouden we jou in het dagelijks leven herkennen?

Rood lang haar *D (als ze los hangen, anders een knot, maar alsnog het rode haar).

DWitzel schreef:
VRAAG: Lezen jullie tijdschriften en zo ja welke wel/niet

Soms, ik vind het wel leuk, maar meestal blijven ze liggen en pak ik eerder een boek.

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 40

Wat vind je van gepersonaliseerde cadeaus? Denk bijvoorbeeld aan een voorwerp met je naam of met een foto van je dieren erop. Of een hand/zelfgemaakt voorwerp.

Ge-Wel-Dig <3
Ik hou er echt van +:)+

In navolging op mijn voorganger; Instagram van de honden: Fudgefactorygoldenretrievers

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:04

Hier ook wel fan van gepersonaliseerde en/of zelfgemaakte cadeautjes, vooral iets van de kat, dat kan dan een mooi plekje in huis krijgen. Zelf ben ik overigens totaal niet creatief helaas

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:05

Tijdschriften lees ik niet :o

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 40

Zeker heel leuk!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:16

Gepersonaliseerde cadeaus, leuk over het algemeen!! Mijn eigen naam.. ligt wel beetje aan wat. Maar over het algemeen vind ik het wel leuk. Sowieso zelfgemaakt cadeaus zijn ook leuk! :D

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:26

Gepersonaliseerd of hand/zelf gemaakt zou ik super leuk vinden. Met mijn eigen naam is enigszins afhankelijk van wat het is (al vind ik veel leuk), iets met of van Eva kan natuurlijk alleen maar goed zijn <3 zelfde voor hand/zelf gemaakte dingen, enorm lief als iemand daar de tijd en moeite voor wil nemen.
Maar goed, dat gevoel heb ik ook al bij alle mooie pakketten waarvan alles uit de winkel komt, zo lief hoe iedereen druk bezig is alles af te stemmen op hun lootje.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:29

Jaaaa Fem wat leuk dat je meedoet!

Ik vind gepersonaliseerde cadeaus geweldig! <3

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:30

Vraag week 40

Ik vind iets gepersonaliseerd echt geweldig leuk, iets zelfs gemaakts ook top.
Een mok bijv maak je me al heel happy mee ookal heb ik er al 50 ofzo :=

Als niemand wat wil maken van m'n paarden etc er staan foto's in m'n profiel
En hier nog eentje van 1 van m'n nieuwe dames <3 zelf geschoten met m'n nieuwe lens.
Afbeelding

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:32

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 40

Oh dat vind ik wel leuk. Sowieso dat iemand moeite voor je doet is al leuk. Ben alleen zelf niet zo heel creatief. :o

Kleurboeken voor volwassenen dat is wel leuk. Puzzelboeken heb ik nog liggen. Doe ik alleen op vakantie.
Thee is altijd goed, vind alle smaken op gember na wel lekker.
Tijdschriften koop ik nooit maar vind het altijd wel lekker makkelijk weglezen.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:44

Ik vind iets gepersonaliseerds wel leuk, maar niet perse met mijn naam erop en ik heb niet veel foto’s online staan

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:47

Gepersonaliseerde dingen vind ik prima hoor. Ik zou alleen niet weten wat. Wel van de hond oid, van mijn eigen gezicht hoeft het niet. :+ Met mijn naam of initialen vind ik ook leuk. Volgens mij heb ik verder geen persoonlijke foto's op Bokt maar die mag je altijd vragen via de organisatie hoor Santa. :))

@fem, fok jij golden retrievers? Mag ik bij jou wonen? <3

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 21:02

Gepersonaliseerde dingen daar kan ik me niet zo goed een voorstelling bij maken.

Zelf gemaakt is erg leuk.
Een paar jaar terug een gehaakte kat gehad. Deze staat nog steeds tussen de knuffel van mijn dochter.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 21:02

Fem, super leuk dat je je op het laatste moment nog heb kunnen aanmelden! En die foto van al die puppy's... *\o/* Geweldig!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-24 21:18

Linnie050 schreef:
Gepersonaliseerde dingen daar kan ik me niet zo goed een voorstelling bij maken.

Zelf gemaakt is erg leuk.
Een paar jaar terug een gehaakte kat gehad. Deze staat nog steeds tussen de knuffel van mijn dochter.

Dit heb ik ook haha. Ik denk dan aan een mok met een foto erop of een sleutelhanger. Dat is dan minder mijn ding. Zelfgemaakt vind ik dan wel weer leuk en knap!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 21:36

Seven schreef:
Vraag week 40

Ik vind iets gepersonaliseerd echt geweldig leuk, iets zelfs gemaakts ook top.
Een mok bijv maak je me al heel happy mee ookal heb ik er al 50 ofzo :=

Als niemand wat wil maken van m'n paarden etc er staan foto's in m'n profiel
En hier nog eentje van 1 van m'n nieuwe dames <3 zelf geschoten met m'n nieuwe lens.
[ Afbeelding ]

Jij legt de lat wel meteen heel hoog hè :P
Jij maakt zelf de prachtigste dingen <3, daar kunnen niet veel lootjes tegen op vrees ik :D

Maar om op de vraag terug te komen.
Zelf gemaakte cadeaus. Absolute top <3

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 21:39

Citaat:
Weekvraag week 40

Vind ik leuk!
Ben zelf niet zo creatief dus helaas voor mijn lootje zal iets handgemaakt niet in het pakket zitten.

Ik zag al in de posts van mijn lootje al genoeg dingen om te kopen! :j

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 21:46

Ik ben nog in Italië. Van de week in Pisa en Florence geweest, vandaag in Rome. Maar vond het lastig om al iets te kopen voor een lootje :+ Ik zit ook nog vol verwachting op mijn lootje te wachten :D

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 40

Ik ben echt dol op gepersonaliseerde of zelfgemaakte cadeaus. Je kan hierin zo creatief en origineel zijn. Hier kan je mij echt gelukkig mee maken! :D Ik maak zelf ontzettend veel foto's en vindt het super leuk om daar iets mee te doen of iets van te krijgen! :)

Zelf haak ik en waardeer ik het ook zeer als iemand tijd/energie steekt in iets creatiefs/eigen gemaakt iets :)

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 21:56

Weekvraag; zo’n kado is toch fantastisch! <3

Spannend zeg! Dat de lootjes verdeeld worden. Dan word het pas echt…
Ook fijn zo lekker optijd! Dan alle tijd om wat leuks te zoeken