Zo, als hekkensluiter van de lijst (ik heb mij gisteren op het allerlaatste moment nog aangemeld) kom ik mij nog even voorstellen.
Fem, 37 jaar, woon samen met mijn vriend in een klein dorpje in de gemeente Zaltbommel samen met onze 2 Golden Retrievers (Fudge & Ginger).
Ik heb alle voorgaande edities meegedaan, dus dit is als ik het goed heb, mijn 11de jaar. Dus je kunt daar zeker ook inspiratie opdoen.
Ik ben fotograaf en heb een vitrinekast met vintage camera's.
Ik ben dol op lezen, maar ik doe ook al mee aan de Bookish Adventkalender hier op bokt, dus boeken krijg ik genoeg.
We hebben een moestuin in de tuin (+/- 20M2), maar ik heb eigenlijk nog zaden zat en we twijfelen of we het nog willen blijven doen, want we kweken vooral veel onkruid
.
We hebben een hottub en sinds kort ook een sauna. Opgietgeurtjes zijn altijd welkom.
Helaas geen bad, die mis ik wel echt.
Ben dol op Lush, maar ik kan ook een winkeltje starten en het is vrij prijzig, dus ik verwacht dat absoluut niet in mijn pakketje.
Mijn familie en vrienden zijn belangrijk voor mij en vaak worden er veel spelletjes gedaan als we samen zijn.
Ik wandel graag met de honden. Helaas door lichamelijke problemen lukt het niet altijd even best. Gelukkig mag Ginger ook nog niet zolang wandelen, dat scheelt.
Wel doen we (ik en de honden) veel samen, we trainen en we lopen shows.
Zelfgemaakte dingen voor de honden vind ik supertof, verder hoeft het geen vol pakket voor de honden te worden, want die hebben hun eigen pakket bij de Secret Santa Dog Editie.
We voeren vogeltjes in de tuin, dus daar iets voor mag ook altijd.
Dingen die ik voorbij heb zien komen:
Ik gebruik geen make-up, ook geen nagellak (die laat ik elke 4 weken netjes doen).
Ik lust ook graag thee (losse theetjes ook lekker, liever geen zwarte thee).
Ik ben niet zo van de koffie, alleen van de neppe varianten zoals ijskoffie, latte machiato.
Ik ben dol op geurkaarsen vooral zoete, fruitige of citrus geuren.
Tweedehands geen probleem.
Zelfgemaakt = geweldig
Dol op planten, maar loopt regelmatig uit de hand en dan sta ik ze af ter adoptie.
Streekproducten superleuk, borrelplanken heb ik wel al genoeg.
Drank (in welke vorm dan ook); niet mijn ding. Drink sporadisch een likeurtje of cocktail, maar dat is echt maar af en toe.
Favoriete seizoen: Ik vind alles wel wat hebben, maar ik ben dol op de lente; nieuw leven, de herfst vind ik vooral geweldig door de kleurenpracht.
Volwassen kleurboeken: Mwah, vroeger wel gedaan, maar geef ik nu niks meer om.
marleen_88 schreef:Weekvraag week 38:
Waar komt jouw boktnaam vandaan?
Niet heel origineel, van mijn voornaam. Ooit begon ik 22 jaar geleden met mo4ever
marleen_88 schreef:Citaat:
Weekvraag week 39
Wat is typerend voor jou, waaraan zouden we jou in het dagelijks leven herkennen?
Rood lang haar
(als ze los hangen, anders een knot, maar alsnog het rode haar).
DWitzel schreef:VRAAG: Lezen jullie tijdschriften en zo ja welke wel/niet
Soms, ik vind het wel leuk, maar meestal blijven ze liggen en pak ik eerder een boek.
marleen_88 schreef:Citaat:
Weekvraag week 40
Wat vind je van gepersonaliseerde cadeaus? Denk bijvoorbeeld aan een voorwerp met je naam of met een foto van je dieren erop. Of een hand/zelfgemaakt voorwerp.
Ge-Wel-Dig
Ik hou er echt van
In navolging op mijn voorganger; Instagram van de honden: Fudgefactorygoldenretrievers