Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 11:00

Oe de eerste lootjes dan kan het nu dan echt gaan beginnen *\o/*

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 11:01

Ik heb ook mijn lootje! *\o/*

Leuk! Eens kijken of mijn lootje van dingen uit Italië houdt. Ga dit weekend naar Florence!

Tijdschriften vind ik op zich wel leuk maar koop ze zelden.
Paardentijdschriften en reistijdschriften of dingen als Landleven zijn welkom!
Maakt niet uit als ze al gelezen zijn.

Seven

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 11:04

oe Italië <3
Veel pelzier daar

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 11:04

Mijn lootje is ook binnen! Had deze pas vanavond verwacht dus echt super leuk dat het stalken al kan beginnen. Blij ook met mijn lootje. Ik ga proberen een mooi pakket te maken.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 11:07

*\o/* jaaa, we gaan los!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 11:08

Leuk :-) En lekker vroeg, dan heb ik meer dan genoeg tijd om iets leuks voor mijn lootje te zoeken :-)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 11:09

Lootje ontvangen - let the stalking begin!

Tijdschriften - ik ontvang om de zoveel tijd Helden van het Verzet.
Ik ben ook wel fan van de Historia, maarja, je kan niet alles hebben haha.

Mijn vriend heeft onlangs 240 (!!) zakjes Autumn Storm (Pickwick) voor mij gekocht, dus wat die smaak betreft kan ik wel even verder haha.
Ik las ergens diamond painting - da's niet voor mij. Ik weet niet of ik er tijd voor zou hebben, ik weet wél dat mijn katten ermee aan de haal zouden gaan :')

Nog een top: een kalender, zo eentje om aan de muur te hangen, met voldoende plaats om te schrijven. Ik heb nu een Hongaarse hangen, ik kan de dagen van de week niet eens lezen, dus erg kieskeurig ben ik niet haha. Hij heeft zo'n mooie plaatjes :')
Ik was al op zoek naar een kalender voor mijn stiefpapa, maar mijn mama heeft alvast een nieuwe gekocht en mij buitenspel gezet na mijn stunt van vorig jaar: een kalender met sch**tende honden :') Ik had voor komend jaar kattenballen op het oog, maar helaas, ze was me te snel af :')
Een agenda heb ik al van mijn mama gekregen voor 2025 :) Een normale haha, niet het soort dat ik aan anderen opdring :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 11:16

Ik heb ook mijn lootje *\%/* super leuk!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 11:20

Jaaa leuk!! Ik kan gaan stalken heel leuk. Nu had iemand een tip in dit topic (dacht ik) gezet over hoe je snel alle berichten van een bokker uit dit topic kan lezen, maar kan hem niet vinden. Kan iemand deze blonde doos nog een keer helpen O:)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 11:21

Gewoon even zoeken naar een post van die bokker en dan in die desbetreffende post, rechtsbovenaan het vette 'geplaatst' aanklikken, dan zie je alle posts van die ene plaatser

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 11:24

Ah soepel haha, thanks!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 11:26

*\o/* *\o/* *\o/* Lootjeee

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 11:27

Er is trouwens ook een tip om zo alleen geplaatste foto' s in een topic te zien, maar die ben ik kwijt.
Mega leuk als de uitpaktijd aanbreekt.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 11:31

Autumn storm van Pickwick heb ik nu ook thuis :-) Zo in de winter een thee met kaneel of andere warme smaak is echt lekker :-)

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 12:00

Hier ook mijn lootje binnen *\o/*

Thee is altijd goed, drinken wij dagelijks erg veel. Mijn favoriete smaken zijn de autumn storm en caramelised pear van Pickwick. Ook alle fruit smaakjes vind ik heerlijk.

Thee glazen/mokken en theefilters hebben wij wel al genoeg haha :D

De vraag over tijdschriften heb ik toevallig van de week al beantwoord, dus die sla ik even over nu :Y)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 12:05

SSS-mededeling:

Ter info: ik probeer de lootjes vanavond te verdelen, maar het kan ook morgen worden... het is razend druk op mijn werk, en ik moet vanavond ook nog uit eten voor het 40-jarig ambtsjubileum van een collega'tje Y;(

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 12:06

Ik heb een leuk lootje! *\o/*

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 12:17

Tijdschriften vind ik ook leuk om te lezen maar ik koop ze eigenlijk zelden. Behalve als we op vakantie gaan, dan zijn de Quest en Landleven favoriet.
Dus Santa, er mogen best wat van deze tijdschriften (ook de iets oudere) in mijn pakket O:)

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 12:23

Oehhh lootjestijd!! Ik ben zò benieuwd!
Dan kan ik lekker gaan shoppen en stalken :D

En toch maar eens beginnen met bedenken welke hints ik moet maken :=

Ik lees trouwens ook heel veel over thee. Ik ben een koffie en een thee leut. Geen losse thee, gewoon zakjes
Met verse thee hoef je ook niet bij me aan te komen. Maar vruchtenthee is altijd goed, of die winter smaken van pickwick kan ik ook erg waarderen <3

Misschien nog een leuke tip, oven handschoenen :+
Gisteren merkte ik dat die van mij echt wel op aan het raken zijn

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 12:47

Banjer schreef:
SSS-mededeling:

Ter info: ik probeer de lootjes vanavond te verdelen, maar het kan ook morgen worden... het is razend druk op mijn werk, en ik moet vanavond ook nog uit eten voor het 40-jarig ambtsjubileum van een collega'tje Y;(

De lootjes die ik onder mijn hoede had zijn allemaal uitgedeeld.
Ik ken de lijst van Banjer niet, Banjer kent mijn lijst niet, dit omdat we allebei ook meedoen en het zou niet leuk zijn als wij onze SS weten. Lavitabella en Marleen_88 kennen de hele lijst niet, die weten enkel hun eigen lootje.

Daarom is het ook belangrijk dat bij vragen voor je lootje, of issues met je lootje, naar degene die je het lootje gegeven heeft een bericht gestuurd wordt. :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 12:53

Hier een verwijderd privebericht van secret santa.
Komt dus nog wel.

Ik lees eigenlijk geen tijdschriften.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 12:57

Ik heb mijn lootje *\o/*

Ik had afgelopen zomer een abbonement op de vriendin en mijn geheim, heerlijk vond ik dat al die verhalen. Maar dat had ik gedaan omdat ik thuis zat na een operatie, en geen kant op kon. Nu geen abbonement meer, die dingen kwamen sneller binnen dan dat ik ze kon lezen _O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 12:59

Nu een lootje. :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 13:02

leuk! lootjes tijd! Hier nog geen pb, maar wacht rustig af. :D Banjer, de lootjes lopen niet weg. :D

VRAAG: Lezen jullie tijdschriften en zo ja welke wel/niet

Nee, helaas... ik wilde graag dat ik er tijd voor had. Zelfs de mensport & showpaard liggen nog gesealed in de lade... -O-

Waar ik eventueel nog naar opzoek ben is een grote broodtrommel die je goed kan afsluiten en een leuke sporttas. Ik doe 1x per week aqua fit, dat is een soort bootcamp in het water. Dan heb ik mee, 2 handdoeken, badpak, waterschoentjes, fles water, oordoppen tegen water. Bij 2x in de week fitness heb ik 1x handdoek, waterfles, sportschoenen en sportkleding mee. :D
Laatst bijgewerkt door Momo94 op 01-10-24 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 13:06

Hier weer even een bijlees post van mij.
Kleurboeken voor volwassenen vind ik niet zo sorry. De kinderen zouden dat wel leuk vinden. Maargoed die discussie is al gevoerd.
Als mijn SSS het leuk vind om er iets bij te doen voor de kinderen, meer dan welkom! Zo niet, ook helemaal prima :D

Ik vind puzzelboekjes misschien wel leuk! Geen idee eigenlijk, ik gun mezelf te weinig tijd voor mezelf op de bank, mss is dat toch wel leuk zo in de winter lekker bij de kachel <3
Ik wilde ook mijn nintendo DS deze winter uit het stof halen daar heb ik wat sudoko's op. Als de nintendo het nog doet :=
Mocht je het leuk vinden om er een puzzelboekje bij te steken SSS, dan aub wel de simpelste die ze hebben, ik ben niet zo'n hele goede puzzelaar :+

Hahaha LWDaisy jouw kippenhokje _O-

Diamond painting is niets voor mij sorry, naast dat ik daar het geduld niet voor heb vind ik ze ook echt spuuglelijk :=

Ik ben een echte theeleut, fruitthee is niet zo aan mij besteed, ik ben meer van de autum/winterglow, karamel, kaneel, dat straatje :D
Een halve liter (of meer) thee mok is hier evt ook welkom, dan kan die mee naar kantoor, gezien we geen wegwerp bekertjes meer mogen gebruiken.

Tijdschriften zijn niet helemaal mijn ding, al vind ik een Quest oid soms wel leuk.
Boeken ben ik wel dol op, mag engels of nederlands.

Ja een lootje!!!! <3 *\o/*