Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heel veel sterkte met het verlies!
Lavitabella schreef:Hier echt een rot weekend..
Paard wat kreupel was bleek haar sprong te hebben gebroken.Het is afgelopen donderdag allemaal zo snel gegaan maar ik heb haar helaas moeten laten inslapen.
Ik moest zaterdag eigenlijk al werken maar ik was echt een wrak. Morgen 1 dag werken en dan vind ik het weer mooi geweest..
Bizar hoe het kan gaan.. 2 jaar oud en dan is dit hoe het eindigt.. Ik was zo trots op haar, bloedmooi en zo lief. Donderdag kan ik haar weer ophalen bij het crematorium dus dan is ze weer lekker thuis.
Stal_Fiore schreef:nevica schreef:Ik houd het originele topic echt niet meer bij en ik zit best veel op Bokt.
Haha eens… ik vind het vooral verwarrend dat er 2 topics zijn.
Renee schreef:Stal_Fiore schreef:Haha eens… ik vind het vooral verwarrend dat er 2 topics zijn.
Het lukte me tot een paar dagen terug. Maar ik begrijp het wel, het grootste gedeelte is het doorgeven van wensen inhakend op andere berichten. Die lees ik terug zodra ik een lootje heb.
Denk dat veel mensen geen idee hebben van het kippenhok ook.
Neonlight schreef:Dat is ook lekker, 2 keer in de week weekend!
Slovenië is machtig mooi, alleen blijft het lastig om op de bonnefooi te kamperen. En de campings zijn niet van super kwaliteit, zeker als je vanuit Oostenrijk komt, waar het stuk voor stuk top campings zijn.
Morgen gaan we richting Duitsland, even zien waar we uitkomen. In Duitsland willen we Rothenburg nog bezoeken, en dan in 2 etappes naar huis.
laat staan 2 haha.

Neonlight schreef:Dat is ook lekker, 2 keer in de week weekend!
Slovenië is machtig mooi, alleen blijft het lastig om op de bonnefooi te kamperen. En de campings zijn niet van super kwaliteit, zeker als je vanuit Oostenrijk komt, waar het stuk voor stuk top campings zijn.
Morgen gaan we richting Duitsland, even zien waar we uitkomen. In Duitsland willen we Rothenburg nog bezoeken, en dan in 2 etappes naar huis.
Dat is echt een prachtige stad, hier zijn wij in onze zomervakantie geweest. Ik wilde al heel erg lang naar de kerstwinkel die daar zit en deze is gelukkig het hele jaar open