Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 20:06

Matheno schreef:
Kiimm_ schreef:
Wij zijn vannacht vertrokken richting Italië. We hebben een overnachting op de grens van Zwitserland/Italië, morgen rijden we door naar de camping. We hebben 12 uur gedaan over een reis van 11 uur. Ons zoontje van 1,5 jaar heeft af en toe wat gemopperd maar we mogen zeker niet klagen. We hadden meer tijd voor stops ingecalculeerd dus we zijn wat vroeg. Even een dutje doen nu allemaal :+

Geen last nog gehad van het voorspelde noodweer voor Noord Italië ?

Beetje late reactie, maar nee :) We gingen er net langs op :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 20:09

Sterkte Ziva :(:)

En Matheno, hoe gaat het met je kat? Zoveel tandjes eruit is niet niets. Hopelijk knapt hij snel op :(:)

Ik ben wel van de varia puzzelboekjes. Zo af en toe even een - niet te moeilijk - puzzeltje tussendoor. Te hoge sterren zijn ook niet aan mij besteed, het moet wel een beetje simpel zijn, lekker tussendoor puzzeltjes maken en afronden, geeft rust :)

Bijna lootjes *\o/* Ik heb ook al een kadootje binnen gesleept *\o/*

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 20:56

Oe lootjes ik ben zo benieuwd wie ik krijg en heb zin om zoeken/shoppen *\o/*

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 21:38

Nu ik zie dat we de 100 lootjes nog niet hebben bereikt, en ik me inmiddels heb aangemeld via een pb. Durf ik mij hier ook voor te stellen. Inmiddels voor jaar 8. Alleen 2014 en 2017 heb ik gemist en de laatste jaren heb ik trouw deel genomen aan secret santa.

Mijn naam is Marieke, en ik ben 28 jaar oud (1 november word ik 29 jaar oud). Ik woon in het noorden van Nederland en woon daar samen met mijn 3 katten (focus 4 jaar, flair 4 jaar en flash 2 jaar) in een mooi hoekhuisje. Ik werk als IC neonatologie verpleegkundige met de allerkleinsten. Na 10 jaar studie heb ik begin dit jaar mijn diploma hiervan in mijn zak mogen steken.

focus
Afbeelding

Flair
Afbeelding

Flash
Afbeelding

Afgelopen jaar heb ik helaas weinig thuis doorgebracht en heb ik zelf als patiënt in het ziekenhuis gelegen, maar het lijkt een beetje op te knappen. Nu volgen alle therapieën om alle klappen weer te herstellen zowel mentaal als fysiek. Een lichtpuntje in mijn leven zoals dit komt dus ook als geroepen!

De winter periode komt eraan en de eerste koude dagen komen weer om de hoek kijken, ik merk dat ik een enorme koukleum van mijzelf ben. Het winterdekbed ligt weer op bed, de wollen zollen uit de kast en de lekkere warme trainingsbroeken thuis aan. Hier kan je eigenlijk nooit teveel van hebben.

Thuis heb ik veel plantjes en stekjes, die mee aan het groeien zijn met de duur dat ik in deze woning woon. Zo leuk om te zien. Maar sommige redden helaas ook niet. Dus plantjes en stekjes zijn altijd leuk!

In vrije tijd ben ik veel bezig met volwassen lego. Maar ook met lego van vroeger kan je mij blij maken (zo ook mijn neefje en nichtje). En deze week ben ik begonnen met het maken van de kerstkaartjes voor dit jaar. Ik ben best creatief van aard, maar ik moet er wel echt zin in hebben, anders gebeurt er niets. Zo ben ik ook nog niet begonnen met diamont painting, ondanks dat mijn moeder zegt dat het heel leuk is. Misschien om eens uit te proberen?

Afbeelding

Tweedehands dingen vind ik geen probleem, maar ze moeten wel heel en compleet zijn. En ik heb een hekel aan dingen die stinken, die belanden vaak in de prullenbak. Ik ben dol op rituals dingen, waarbij ik helemaal verkocht ben aan het nieuwe luchtje van dit najaar!!

Sinds vorig jaar heb ik een verzorg paard. Marnix een oud baasje die zich nog voort doet als een 4 jarige. Een haflinger met heerlijke haflinger karakter. Ik ga gemiddeld 1 x per week naar hem toe.

Afbeelding

Verder geef ik nog les aan een groep: Colorguard. Zoek maar op youtube: Sensation performance ensemble 2019, hier doe ik zelf nog aan mee! Maar nu lijd ik jonge meiden en heren op om begin volgend jaar aan de competitie mee te doen.

Ik ben dol op eten: van hartig, tot chocolade. Dit is een beetje periode afhankelijk. Pittige dingen zijn niet helemaal mijn ding.

Ook ben ik dol op kaart/dobbel spelletjes. Ik zal later nog even een lijstje maken wat ik al heb en wat nog niet.

Ik ga nog even rond kijken en nog extra dingen aan deze post toevoegen!

Bienotje

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 21:48

Ik had nog helemaal niet op lootjes gerekend, maar vind het wel leuk zo vroeg al!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 00:06

Bijna lootjes!! *\o/* *\o/*

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 09:47

Jaa bijna lootjes, zin in *\o/*

Ik doe enkel op vakantie iets met puzzelboekjes dus doe er errug lang mee := .

Nog wel een tip, ik ben echt gek op verse thee. We hebben thuis ook geen zakjes maar blikjes verse thee. Mijn vriend is ook om. Dat is altijd welkom bij mij, ben een echte theeleut

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 10:58

Hier ook een theeleut! Vooral fan van passievrucht en appel&kaneel. Maar ik heb ook losse thee van Dille&Kamille die erg lekker is :)

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 12:00

Blonde vraag, maar wat bedoel je met verse thee? De enige soorten die ik daarvan ken zijn verse munt en verse gember, beide niet geschikt om in een pakket op te sturen.
Losse thee ken ik wel (heerlijk! Drink ik veel liever dan de meeste zakjes) maar dat is gedroogd/lang houdbaar, dus neem aan dat je dat niet bedoelt, valt immers niet echt onder ‘vers’.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 13:26

Bijna lootjes inderdaad *\o/* heb er ook weer zin in :j

Kleurboeken, ik denk dat ik uit huis wordt gezet als ik daar nog meer van krijg :+ heb al een kast vol met dat soort spul, net als stiften, potloden etc.
Puzzelen vind ik erg leuk, maar geen puzzelboek in huis. Gek eigenlijk, want ik maak op het werk wel altijd de puzzels in de krant :D nouja, wellicht omdat ik me er geen tijd voor gun

Even wat minder actief geweest een weekje, ben er nu weer bij
Welkom aan de nieuwe aanmeldingen,superleuk *\o/* *\o/*

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 14:14

Lego blijft leuk,ik ben laatst weer in onze grote verzameling thuis bij mijn ouders gedoken.Veel jeugd herinneringen. Bijna alles uit de jaren 60,70, 80 en 90.
Mijn moeder is ook bijna klaar met haar Tuxedo kat. Nu nog een Siamees of Oosterse Korthaar variant. :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 14:23

Vandaag een upgrade toegevoegd aan onze kippenren! Ik wil nog enkele bloempotjes toevoegen, dus kip-vriendelijke plantjes/kruiden (mogen ook zaadjes zijn) zijn een nieuwe top hier :D

Afbeelding

mriek1990

Ooh Lego... ons huis staat er vol mee. Mijn vriend heeft een lego zolder, inclusief eigen stad. :=
We hebben de afspraak dat alleen de sets die ik ook mooi vind beneden in de woonkamer mogen staan haha.
Ik vind het prachtig spul maar zó duur!
Toevallig gister nog in de lego winkel geweest in Utrecht. Als je ziet wat sommige mensen dan meenemen... :wow:

mriek1990

LWDaisy schreef:
Vandaag een upgrade toegevoegd aan onze kippenren! Ik wil nog enkele bloempotjes toevoegen, dus kip-vriendelijke plantjes/kruiden (mogen ook zaadjes zijn) zijn een nieuwe top hier :D

[ Afbeelding ]

Wat schattig! ♡

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 14:31

Lego, ons huis staat er vol mee. Toen wij naar dit huis verhuisden hadden we meer dan 1 aanhanger met Lego, en het is alleen maar meer geworden. :')
Naast veel technisch Lego hebben we ook alle kerstedities en dus een enorm kerstdorp, en de hele serie modulaire gebouwen. <3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 14:37

mriek1990 schreef:
LWDaisy schreef:

[ Afbeelding ]

Wat schattig! ♡

Ze zijn rotverwend haha. Ze zijn hier zo ongeveer per ongeluk terecht gekomen, en 't is veel meer werk en kostelijker dan verwacht - maar ze zijn zooo leuk :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 14:42

Sorry dames, ik heb de afgelopen tijd niet veel van mezelf laten horen (door vele omstandigheden) en mezelf ook nog niet eens fatsoenlijk voorgesteld.. schaam.schaam...

Maar bij deze ga ik het flink goedmaken :o

Bij deze:

Ik ben dus Lous, bijna 41 jaar oud en verhuis waarschijnlijk ergens eind dit jaar naar Veldhoven.
we zijn nu nog aan het ''proef''samenwonen en dat is ons prima bevallen.
Van een studiootje naar een huis, dus een prima upgrade. :D
Eindelijk ook weer een bad en genoeg ruimte in de keuken, bakspullen en badbruisballen zijn zeker welkom.
Op paardengebied heb ik 2 Shetlandermannen die luisteren naar de roepnamen Goos en Flip, en die ik graag voor de kar zou willen hebben. De sulky en het tuig zijn er al, nu nog de juiste instructie en die heb ik helaas nog niet gevonden.

Ik ben de laatste jaren vrij sportief bezig, ook vooral vanwege rugproblemen. De laatste tijd weer meer met hardlopen. Na diverse runs ga ik 13 oktober mijn eerste halve marathon lopen in Eindhoven en ben ik aan het trainen voor mijn eerste hele marathon in Rotterdam volgend jaar.
Ik ben dol op lekker eten, maar let goed op met wat ik beweeg en wat ik eet. Een eenheid van iets van snoep of chocolade mag zeker in mijn pakket. Ook als het iets groter is, want dan deel ik het gewoon lekker met mijn vriend.
Verder ben ik dol op speciaalbier, wijn, likeurtjes etc. Streekproducten vind ik helemaal geweldig.
Behalve mijn vriend wonen hier ook nog 2 caviamannen. Henk en Kris. De eerste is een dumpertje. Gevonden in het bos en die heb ik overgenomen van degene die hem had gevonden. Aangezien zij niet voor hem konden zorgen.
Lezen en reizen zijn ook activiteiten die ik graag doe. De wereld ontdekken. Elk land en elke plek heeft wel iets moois.
Ik heb alleen een plank vol met boeken, dus graag geen nieuwe boeken.

Qua warme dranke drink ik graag koffie. Thee is ook lekker, maar dat drink ik veel minder.
Het mag zeker wel in het pakket, mijn vriend vind het ook lekker.

De zolder hier puilt al uit van de kerstspullen, voornamelijk van mij. Alsjeblieft, geen nieuwe meer erbij :=

Planten en stekjes zijn zeker ook welkom, we houden allebei van planten en inmiddels is er helaas al wat overleden, dus zeker plek voor nieuwe. De editie heb ik ook stekjes mogen onvangen en deze plant leeft nog. :D

Zelfgemaakte cadeaus worden ook zeker gewaardeerd. :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 14:48

Lous, wat lees ik nu??? Kom je zomaar bij mij "om de hoek" wonen? *\o/* Wellicht herinner je het jezelf nog uit de tijd toen je net als ik kantinejuffrouw was in het groene jasje op Bokt, maar ik weer dus bij dat grote bedrijf in Veldhoven en woon zelf in Riethoven.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 14:54

Neonlight schreef:
Lous, wat lees ik nu??? Kom je zomaar bij mij "om de hoek" wonen? *\o/* Wellicht herinner je het jezelf nog uit de tijd toen je net als ik kantinejuffrouw was in het groene jasje op Bokt, maar ik weer dus bij dat grote bedrijf in Veldhoven en woon zelf in Riethoven.

Whaaaa, helemaal vergeten! |o :') Al weet ik nog wel precies wat voor soort werk je deed :D
Het is de bedoeling dat mijn 4-benige mannen ook later mee verhuizen, dus als je nog een geschikt plekje weet, laat het me weten.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 15:00

Ik ben niet super bekend met stalling in de buurt, kom al 39 jaar op dezelfde plek privé en ben daar uiteindelijk tegenover gaan wonen. :=
Maar super grappig dat je dus in de buurt komt wonen.
Wanneer ongeveer ga je echt verhuizen?

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 15:13

Weer een nieuwe weekvraag: wat typeert mij… Mijn eeuwige paardenstaart denk ik. En je kunt mijn stemming redelijk goed aflezen aan mijn kleding. Als ik me niet goed voel draag ik veel meer zwart, dan wanneer ik me wel goed voel.

Voor wat betreft mijn kinderen, er mag een kleinigheidje in, maar ik doe mee voor mezelf, dus het hoeft niet. Topje daarvoor zou kunnen zijn: paardensnoepjes. Want sinds 2 weken rijdt mijn oudste en de jongste gaat mee om te poetsen en knuffelen. Maar vorig jaar was het veelal voor mezelf en zaten er koekvormpjes in. Daar hebben we dan samen ook wel echt enorm veel plezier van. We hebben toen koekjes uitgedeeld ipv een kerstkaart.

Hier een slowcooker en een airfryer. En lekkere recepten zijn altijd welkom (ook zonder dat deze apparaten nodig zijn). Ik hou van koken. Als het hier gedeeld mag worden, heb ik wel interesse in de goulash. Ik maak er zelf grote hoeveelheden pastasaus in, heerlijke chili en allerlei soorten stoofvlees.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 15:45

Neonlight schreef:
Ik ben niet super bekend met stalling in de buurt, kom al 39 jaar op dezelfde plek privé en ben daar uiteindelijk tegenover gaan wonen. :=
Maar super grappig dat je dus in de buurt komt wonen.
Wanneer ongeveer ga je echt verhuizen?

De heren staan nu ook privé, ik ben de enige pensionklant. Dus ergens bij een boer is ook prima, maar ik houd alles in overweging. De planning is toch wel om op 1 januari 2025 helemaal verhuisd te zijn.

En dan nog even antwoord op de weekvraag:
Ik denk dat ik vooral heel makkelijk te herkennen ben aan mijn werkkleding die ik 5 dagen in de week draag :=, alleen in de sportschool, op stal en in mijn vrije tijd heb ik andere kleren aan.
Ik draag voornamelijk broeken en dat zijn altijd skinnies ( of leggings als het sportkleding betreft)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 15:50

Wauw Lous, wat sportief! Een halve rennen vind ik al een hele prestatie.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 15:51

marleen_88 schreef:
Bedankt dat jullie allemaal zo enthousiast en positief reageren op de weekvraag. Fijn dat er ook zo actief op gereageerd wordt, we hopen dat het voor iedereen lukt om op deze manier actief betrokken te blijven bij het topic.

Citaat:
Weekvraag week 39
Wat is typerend voor jou, waaraan zouden we jou in het dagelijks leven herkennen?

Poeh dat is een goede vraag, ik zou het niet weten eigenlijk.
Misschien dat mijn gezicht meestal wel op boos staat terwijl ik helemaal niet boos ben.
Zo staat mijn gezicht gewoon het makkelijkst. :+

Matheno, sterkte met de kat. Duur grapje.

XZiva, sterkte er mee.

Kleurboeken doe ik ook niet echt iets mee, puzzelboekjes zijn wel leuk maar alleen de Filipino.

O leuk al bijna de lootjes! Spannend!

Ik ben even een paar dagen niet actief geweest, ben net terug van een korte vakantie.
Maar lees weer mee!

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 16:13

Oh ja, die vraag had ik nog gemist. Kleurboeken zou kunnen. Puzzelboekje misschien ook, maar ik kan geen kruiswoord oid. Die puzzels waar je aan de hand van cijfers vakjes in moet kleuren en dat er dan een plaatje uit komt. Ik weet alleen niet hoe die heten.