Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 23:55

Ik mag ook weer meedoen *\o/*.

Ik ben Jerney, 27 jaar oud. Inmiddels 4 jaar samen met vriendlief (in een eerdere editie had hij kinder bueno gehad, inmiddels wil hij niks zoets meer :+ ) .
Ik heb sinds dit jaar een heel lief en groot paard (formaatje 1.90m). Helaas is dat echt de grootste ( :+ ) pechvogel en valt hij van de ene in de andere ziekte.. daarnaast heb ik ook nog steeds mijn kleine trouwe shetten vriendje <3 .
Daarnaast zijn auto's mijn grote hobby! Ik was ook auto monteur maar inmiddels sinds een maand ben ik overgegaan op machine bouw :)) .

Ik hou heel erg van kleine frutsels, notitie boekjes, grappige pennen, stickers etc. (Mag er geen meer kopen van mn vriend inmiddels). Een hele grote liefde is ook edelstenen verzamelen!
Wat ik ook heerlijk vind is met een lekkere mok warme, fruitige thee in bed kruipen.
Ik ben niet echt van het lezen, daar kan ik de concentratie niet voor vinden :') .
Wel ben ik weer fan van creatief bezig zijn! En dan vooral een schilderen op nummer oid.

(Geur) Kaarsen zijn bij mij niet echt veilig met mijn lompheid :=

Voor nu kan ik even niks bedenken verder :=

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 00:18

Yes! Ik ben er bij, voor de 2e keer en heb er weer heel veel zin in :j

Eventjes voorstellen :

Ik ben Cheyenne, 33 (bijna 34) jaar oud en alweer 4 jaar samenwonend in Rijssen met mijn grote (mensen)liefde en onze 2 harige hondenkinderen Aloy (Beagle) en Moira (straathond rescue). Samen wandelen we er wat vanaf met de honden, daarnaast wielrennen we met regelmaat en houden we van samen gamen (Fs22, Overwatch, WoW, etc)
Helaas geen tuin meer, maar trots op mijn heuse balkonmoestuin/kruidentuin (zaden hiervoor, graag dus dingetjes die je kunt kweken in potten/balkonpotten) en verder hou ik er vooral van om creatief bezig te zijn. Diamond painten, keien schilderen (Keitof), Postcrossen, kaartjes maken, ik ben overal wel voor te porren als het maar lekker crea bea bezig zijn is.
Afgelopen week heb ik een cursus Kalligrafie cadeau gekregen, iets dat me heel leuk leek en ik nu dus op mag gaan pakken :j
Verder hou ik enorm van lezen,rondscharrelen bij de kringloop (ik hou van leuke 2e hands dingen voor een prikkie op de kop tikken) en de Action leegkopen :+

Ik werk in de ouderenzorg, als vaste nachtdienst, wat fijn te combineren is met onze paarden. Naast mijn werk draag ik de gedeeltelijke zorg voor mijn broertje en zusje met een verstandelijke beperking, die ik dan enkele keren in de week ophaal om een dag samen met mij te vertoeven.

Samen met vriendlief, moeder, stiefvader en broertje en zusje hebben we een Gelders paard fokkerij , elk jaar hopen we enkele veulens te verwelkomen en dit jaar is denk ik ons bekendste veulen DE enige echte Ukkie (op de foto met mij en haar moeder Davina):
Afbeelding

Ik ben dan ook vaak hele middagen op stal te vinden, 2 jaar geleden ben ik wegens gezondheidsredenen overgestapt naar de mensport, waar ik me aankomend jaar verder op wil gaan richten en me verder in wil ontwikkelen.

Afgelopen jaar voor het eerst meegedaan met de Secret Santa, hier enorm van genoten en nu ben ik er dus weer bij. Ik ga proberen jullie bij te houden wat betreft het posten, maar vorig jaar ging het soms zo snel (Wees een beetje lief voor me mensen :+ )

Oja, misschien ook goed om te vermelden : Ik volg een koolhydraatbeperkt dieet, sinds enkele weken weer fanatiek aan begonnen, dus graag geen chocola of snoep in mijn pakket. Het is al een hele struggle om me eraan te houden, maar ik wil echt de laatste 15/20kg kwijt binnen nu en 2 jaar. Mocht mijn lootje vragen hebben over wat wel mag of niet qua voedsel, dan mag het altijd gevraagd worden.

Ik zag iets over glitters : Glitters mogen altijd, geen probleem :+

Op naar weer een superleuke editie *\o/*

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 06:29

Glitters kunnen altijd zeg ik :-)

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 06:34

Veel bekende gezichten, gezellig! :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 07:19

germie schreef:
Ik ben tot nu toe de oudste deelnemer met 45? (dan 46). Oei, haha.

:n -O- |(
Nope, ik tik binnenkort de 51 aan.
Ik hoop dat Apple zich nog aanmeldt. :))

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 07:41

Gelukkig… ik ben niet de oudste :))

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 11:10

Zo, Chromebook aangeslingerd.

Ik ben dus Marleen, zoals mijn usernaam al doet vermoeden. Ik ben inmiddels 36 jaar en woon samen met mijn vriend in IJmuiden. In oktober zijn we 20 jaar samen, dus we kunnen wel spreken van echte jeugdliefde.
We zijn het personeel van Nova en Chester, onze Noorse Boskat en Bengaal, ze zijn beiden bijna 2 jaar.
Ze zijn dol op kipreepjes, maar ook gewone kattensnoepjes gaan erin. Ze spelen graag en met van alles, wel graag zacht speelgoed ivm Nova haar gebit.
Afbeelding
Nova
Afbeelding
Chester

In het dagelijks leven ben ik juf, komend schooljaar van groep 4. Ik werk fulltime, waardoor ik de meeste tijd op mijn werk doorbreng. In mijn vrije tijd kom ik graag bij mijn 25-jarige haflinger Sakyr, die ik inmiddels 23 jaar in mijn leven heb. Hij is dol op gefrutsel, wordt graag gepoetst en voor een wandeling draait hij zijn hoef niet om. Sakyr is net als de poezen dol op snoep. ;)
Afbeelding

Ik zou graag creatief willen zijn, maar dat ben ik dus niet. Maar ik kan dat zeker waarderen en vind het ontzettend knap wat anderen allemaal kunnen maken.
Ik ben een echte theedrinker, Kamille en Rooibos zijn al tijden mijn favoriet. Koffie drink ik niet, net als alcohol. Witte chocola is een hit, net als droge worst en oude kaas. Kokos en vanille geur en smaak word ik ontzettend blij van. Net als van Rituals, maar dat is een dure aangelegenheid.

Ik doe nu voor het vierde jaar mee en dit jaar, dus in de voorgaande topics (behalve vorig jaar) is er van alles over mij te vinden. Ik klets gemakkelijk mee en probeer overal bij aan te haken.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 11:49

nevica schreef:
Momo94 schreef:
Voorstel rondje!

Ik ben Naomi

Ik ben ook Naomi. :))

Leuk! Nog een naamgenoot! *\o/*

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 12:14

Nog nooit meegedaan, maar net de pb verstuurd voor het aanmelden. Dus gelijk de voorstelpost.

Laurian, 25 jaar en tegen die tijd 26 alweer. Ik woon samen met mijn vriend en labradoodle puppy in een nieuwbouwwoning die wij gegund hebben gekregen. 8 jaar eigen paarden gehad maar vanwege de komst van het huis helaas mijn knappe merrie moeten verkopen. Nu rijd ik paarden in en door voor andere mensen.

Ik werk in de civiele techniek als consultant en help mensen aan een nieuwe baan. Verder ben ik een actief persoon, ga op actieve vakanties zoals duiken en skiën wat ik samen met mijn familie en vriend kan doen, sport ik nog regelmatig en ben ik graag buiten.

Ik ben gek op witte chocola (melk mag ook, puur lust ik niet) en ben ik een echte zoetekauw. Verder ben ik een echte theeleut, ik drink altijd verse thee van Van Brugge Thee. Koffie drink ik niet en in het weekend lust ik wel een glaasje wijn of een lekkere cocktail. Geen rode wijn.

Ik laat het verder allemaal over mij heen komen zo voor het eerst.

Afbeelding

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 12:22

Wat leuk dat er na al die jaren nog nieuw bloed meedoet! *\o/*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 13:08

Ik twijfel :')

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 13:45

Hallo allemaal, ik doe dit jaar ook weer mee. Daarnet bericht gestuurd aan de organisatie, dus ik sta nog niet in de lijst maar ik pas er vast nog bij, dus begin ik met mezelf voor te stellen.
Geen idee hoeveelste keer dit precies is, maar ik doe iig al een paar jaar mee.
Verder woon ik in het midden van het land, samen met mijn man. Ik heb een paard, mijn lieve 21-jarige KWPN Eva, met wie ik vooral dressuur rij, we rijden graag wedstrijden en zijn inmiddels Z1 samen.

Tops en flops komen vast de komende tijd voorbij en ook in de vorige topics zijn die wel terug te vinden. Tweedehands is geen probleem iig, vrijwel alles voor in de keuken word ik blij van -mits geschikt voor vegetariërs- en ik heb liever zout dan zoet (iets als chocolade gaat ook gewoon op hoor, ik kan er alleen weken over doen omdat 1 blokje per keer voor mij echt genoeg is).
Meestal ben ik niet heel creatief, vooral omdat je dan vaak stil moet zitten en daar ben ik slecht in. Koffie drink ik vrijwel niet, thee juist wel heel graag, maar ik ben nogal pietluttig in welke thee ik lekker vind, een thee-ei zou bijvoorbeeld wel weer leuk zijn.
Verras me vooral, ik vind het enorm leuk om nieuwe dingen te ontdekken.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 14:05

Zo.. even een iets uitgebreider berichtje van mij.
Ik ben Mariska.. 29 jaar oud en woon in Limburg, samen met mijn dochters van bijna 11 en 7. We hebben ook een hond (golden retriever)
Ik werk parttime in een broodjeszaak.
Hobbys heb ik niet echt.. ik lees graag, kijk wel eens een serie of film.
Verder lekker wandelen met de hond en op bezoek bij familie / vrienden.. en natuurlijk leuke dingen doen met de kindjes.
Mijn favoriete seizoen is de herfst.. kan niet wachten tot het weer zover is.

Thee drink ik niet.. koffie wel, ik heb een Senseo apparaat.
Ik heb geen paarden en ben ook eigenlijk niet meer actief in de paardenwereld.. ben wel op bokt blijven hangen.
2ehands is voor mij echt helemaal prima, als het maar schoon is.
Een bad heb ik niet.. douche wel. Hier heb ik altijd mijn vaste producten voor. Behalve douchegel, dat ligt er maar aan wat er in de aanbieding is :')
Mijn kleuren in huis zijn vooral mangohout,grijs, beige en ook wat blauw/groen.
Ik vind dingetjes voor in huis altijd super leuk.
Verder kan ik even geen top / flop bedenken maar ik zal natuurlijk proberen zoveel mogelijk mee te kletsen :D
Veel plezier allemaal! <3

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 14:33

Ik heb me dit jaar voor het eerst aangemeld...
Mijn naam is Daphne ik ben 52 jaar (dus tot nu dan denk ik de oudste ;) )
Met mijn man (geen kinderen) woon ik sinds 2008 in het buitengebied van Almere, tegenwoordig ook wel bekend als Oosterwold. We hebben daar een fijn vrijstaand huis met een stukje grond waar onze 4 pony's aan huis wonen. Dit zijn de 26 jarige fjordenmerrie Tanny waarmee nog steeds recreatief gereden en gemend wordt en 3 mini shetjes (op de foto vlnr Angel, Noortje en IJsco). Verder poes Roetje, kater Siepie en 3 bijenvolken. Hobby's, de tuin proberen een beetje toonbaar te houden al is de strijd tegen het onkruid een zware! Wat moestuinieren wat dit jaar een ware uitdaging was ivm invasie van naaktslakken. Ik lees, wandel en reis graag.
Hou wel van een feestje maar ook enorm van rustige gezelligheid thuis, in de zomer bloemen uit de (pluk)tuin en wat kleur in het hele huis, in de herfst en winter gezellig kaarsjes aan. Met een grote kop zwarte (herfst of winter) thee, een reep melkchocolade en Roetje in mijn favoriete stoel lezen en/of naar buiten kijken. Geen TV fan, maar luister graag naar muziek. Ons huis is van hout ( Scandinavisch rood met witte kozijnen) interieur rustige, natuurlijke kleuren met wat koeien details...
Ik werk als kwaliteits- en veiligheidsmanager in een bedrijf waar we robots voor melkveehouders maken.

Afgelopen periode heb ik meegedaan met de Seizoenen Boeken Santa, waar we elk kwartaal een boek met of zonder wat leuks met een groepje deelde via het SSS principe, dat vind ik zo leuk dat ik dit topic ook spotte en me heb opgegeven.....
Ben er benieuwd, probeer mee te lezen en posten, maar ben van 13 t/m 28 september wel op vakantie.
Vragen zijn uiteraard welkom in de topic of via PM.

Afbeelding

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 14:38

justdiesel schreef:
De reden dat ik nog steeds twijfel of ik mee doe, ik zie ook alweer iemand aangemeld die elk jaar heel weinig tot niks van zich laat horen.
En dan nu wel weer mee wil/mag doen.
Maar goed, ik denk er nog wel even over.

Chips ik ben altijd bang dat mensen mij bedoelen... ik lees altijd alles bij en probeer vaak te reageren, maar weet niet of ik nou in andere hun ogen inactief ben of niet :o

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 14:46

Hello there! Inmiddels de 4e keer alweer dat ik meedoe!

Ik ben Charlotte, 23 jaar en woon in het mooie Brabant.
Ik ben monteur bij een Stihl dealer, dus voor tuin- en parkmachines zoals bladblazers, kettingzagen etc. Inmiddels werk ik hier alweer een jaar met veel plezier!

Naast mijn fantastische baan ben ik dol op karten, formule 1 en alles wat met racen te maken heeft. Verder houd ik van gamen, series kijken en van lekker eten!

Ik heb 2 super lieve katten, Sam en Benjamin. Ze zijn super speels dus speeltjes zijn altijd welkom :j Vorig jaar een hele leuke tunnel gekregen van mijn santa CastaMickey en tot op de dag van vandaag wordt daar nog flink mee gespeeld!
Verder doe ik (helaas) niks meer met paarden.

Ik heb helaas geen bad, maar lekkee ruikende douchespulletjes, lotions, haarmaskers etc zijn altijd welkom!

Mijn favoriete kleuren zijn rood en zwart. Dit zijn ook een beetje de kleuren van mijn kamer, rood/zwart/wit/grijs.

2e hands, zelfgemaakt vind ik helemaal prima. Hoe creatiever hoe leuker!

Grote flop is eten, voor zowel mij als de katten. We hebben helaas alle 3 gevoelige buikjes en allergieën.

Verdere tops en flops weet ik zo even niet maar dat komt vast gaandeweg door het topic heen nog wel!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 14:52

Is er een kans dat je een Stihl apparaat fikst dat in 3 minuten alle onkruid uit de tuin haalt? Ja toch?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 15:20

Roosch schreef:
Is er een kans dat je een Stihl apparaat fikst dat in 3 minuten alle onkruid uit de tuin haalt? Ja toch?

Die hebben we! Een powerschoffel :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 16:06

Toch maar een gratis demo aanvragen. O:)

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 16:16

Wat leuk om al die mensen voorbij te zien komen. Ik zie de meesten ook weleens in andere topics en dan heb je nu opeens iets meer achtergrond informatie :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 17:05

Roosch schreef:
Toch maar een gratis demo aanvragen. O:)

Kan dat in je eigen overwoekerde tuin? *ziet mogelijkheden* }>

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 17:08

Ik zou het allicht graag willen laten testen. :') al komen ze hier komende maand onkruidvrije tegels leggen in de voortuin. Het zal me benieuwen. Als ik nu de voordeur uit moet moet ik eerst door een jungle van onkruid. :7

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 17:08

Nieuw bloed, oud bloed, bekend bloed van bij de Seizoenen Boeken Santa :D

Hier wel koffie (ik heb een bonen-apparaat), wel thee, zelden alcohol omdat ik bijna niets lust. Ik kan er ook niet aan doen haha. Munt hoort alleen in kauwgom, munt is een flop :')
Chocolade: puur! :D En ijskoffie is life. Ook die met vanille, maar hazelnoot wint altijd&overal!
Droge worst, oude kaas, pindasaus: altijd.
Nagellak is een flop, ik laat sinds kort mijn nagels weer doen :)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 17:12

Pb heb ik inmiddels verstuurd maar voorstellen doe ik wat later. Vandaag laatste werkdag voor een vakantie en mijn hoofd zegt even: rust!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-24 17:16

Roosch schreef:
Wat leuk dat er na al die jaren nog nieuw bloed meedoet! *\o/*

Ik heb er behoorlijk wat voorbij zien komen inderdaad, dat is echt super leuk !! *\o/*

Na het eten ga ik weer verder met de aanmeldingen en dan zal ik vanavond weer een update van de lijst sturen. :D