Postcrossing Advent Bokt 2024 Editie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-24 18:05

cursebreaker schreef:
Ondertussen dus 3 Kalenders welke binnen zijn gekomen (en vanalles wat al ingeleverd/onderweg is nog) *\o/*

love_mandy
    Cheytjuh
    eclair98

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-24 19:06

Citaat:
Wat de kalenders betreft welke al onderweg zijn, hebben ondertussen 4/5 wie nog een pakket moeten krijgen, een T&T gehad of het pakket gezien in de app:

Marjo
    nevica
    WildDreams
    cursebreaker

Siers83 moet nog een update krijgen of ik heb iets gemist in de app, kan ook :’)

nevica

Re: Postcrossing Advent Bokt 2024 Editie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 19:11

Dat schiet ineens op! :D

Leuk eclair, ziet er al schattig uit allemaal. <3

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 21:20

Sorry Santa dat mijn berichtje wat laat is, maar onwijs blij en dankbaar voor mijn mooie pakket die ik vorige week binnen heb gekregen <3

Afbeelding
In de doos <3

Afbeelding
Briefje dat erbij zat

Afbeelding
En neergezet op de eettafel, ik word er helemaal kerstig van :+ <|- <|-

Wordt toch volgende week maar het huis in de kerstsferen brengen in plaats van einde van de maand }> (sorry vriendlief := )

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 21:41

Ook al zo leuk ingepakt! En jammer dan vriendlief, dit is een goede smoes om de rest ook van zolder te halen. :Y)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-24 17:11

Ennnn we hebben weer een pakket welke binnen is gekomen; hier bij mij <3 *\o/*

Ik was net de deur uit dus mijn man mocht hem aannemen maar dit was heel leuk thuiskomen dus!
Arya is gek op dozen openmaken, dus die was er als de kippen bij om me te helpen :')
Afbeelding

Nadat het vul materiaal uit de weg was, kwam dit beeld tevoorschijn. Is toch waanzinnig leuk <3
Er zat een envelop in die ik meteen mocht openmaken en eentje welke ik pas mag openmaken als ik 24december weet wie mijn Santa is.
Afbeelding

Het kaartje wat ik al mocht openmaken, was een hele mooie met een winters natuur landschap erop. Prachtig <3 De huisjes zonder nummers bevatten hints en mag ik dus openmaken wanneer ik wil. Ik ben er nog niet over uit wanneer ik dat precies ga doen. Misschien dat ik er om de dag eentje openmaak waarbij ik op 24 december de laatste doe, dus dan zou ik op 8 december beginnen met het eerste huisje.
Afbeelding

Ik heb het gelijk een plekje gegeven. Kan zijn dat ik nog wat ga schuiven - ik schuif sowieso altijd ook tijdens december, wanneer er uitgepakt word. Ik vind het zoooo leuk uitzien allemaal <3 Ik zit altijd naast dit rekje wanneer ik achter de pc zit, dus ik kan hier de hele tijd dan tegenaan kijken #BLIJ.
Afbeelding

Alvast super bedankt Santa {:) [&]
Ik ga echt zo enorm uitkijken naar 1 december haha maar tot dan eerst volop genieten van hoe leuk het uitziet allemaal.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 12-11-24 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-24 17:12

cursebreaker schreef:
Ondertussen dus 4 Kalenders welke binnen zijn gekomen (en vanalles wat al ingeleverd/onderweg is nog) *\o/*

love_mandy
    Cheytjuh
    eclair98
    cursebreaker

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 17:15

Wow ziet er leuk uit zeg!

Mijn Santa heeft nog geen haast. Helaas want ik kan niet wachten tot de mijne binnen komt :):)

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 18:24

Oh ook super leuk weer cursbreaker! En Arya. <3

Mijne is ook binnen, maar foto's en uitpakken volgen nog. Ik had vanuit werk een kwartier om de trein te halen naar een vriendin van mij.
Word morgenochtend vervolgd!

Hij was heel lief even binnen gezet door de huurbaas in ieder geval, super groot en zwaar. :o *\o/*
Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 13-11-24 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto op verzoek verwijderd

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-24 18:32

nevica schreef:
Oh ook super leuk weer cursbreaker! En Arya. <3

Mijne is ook binnen, maar foto's en uitpakken volgen nog. Ik had vanuit werk een kwartier om de trein te halen naar een vriendin van mij.
Word morgenochtend vervolgd!

Hij was heel lief even binnen gezet door de huurbaas in ieder geval, super groot en zwaar. :o *\o/*

It’s huge :wow: <3
Ook heel benieuwd wat er allemaal in zit!

cursebreaker schreef:
Ondertussen dan 5 Kalenders welke binnen zijn gekomen

love_mandy
    Cheytjuh
    eclair98
    cursebreaker
    nevica

Nog 3 te gaan nu.
Siers83, Marjo en Wilddreams moeten nog even geduld hebben hihi
Laatst bijgewerkt door NadjaNadja op 13-11-24 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto op verzoek verwijderd

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 18:55

Gelukkig heb ik heel toevallig morgenochtend vrij, anders had ik zelf ook moeten wachten tot morgenavond. _O- Super druk op het werk, had morgen hele dag vrij maar of ik toch een paar uurtjes wou werken haha.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 19:40

Jaa de mijne is er ook *\o/*

Op de valreep, ik kwam aanrijden en zag de PostNL bus staan. Dus buiten aangenomen.

En toen ik de doos open deed was ik al helemaal happy <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alles even uitgezet:

Afbeelding

Maar ik heb die ruimte nodig voor een andere kalender, dus heb ik het nu wat compacter staan:

Afbeelding

Ik ben zoooo nieuwsgierig! Het ziet er echt al supermooi uit <3

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-24 20:18

Heel leuk ook ja! Echt mooie kalenders komen er voorbij <3

cursebreaker schreef:
Dat betekent dat er nu 6 Kalenders zijn aangekomen bij de ontvangers, yay!

love_mandy
    Cheytjuh
    eclair98
    cursebreaker
    nevica
    Marjo

Nog 2 te gaan nu.
Siers83 en Wilddreams moeten nog even geduld hebben hihi

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 21:15

**\O/** Aaah zo leuk allemaal! <3

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-24 23:30

Mijne is onderweg. Kreeg bericht via de site, hier ging het dus wel goed

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 09:36

Ik kreeg ook wel een mail maar wel in ongewenst. Gelukkig had ik verder geen vragen gemist.

--

Ohhh, Santa. <3 <3 <3
Wat heb jij je best gedaan zeg, wat veel en wat mooi en wat leuk! Ik kan niet wachten tot ik weet wie je bent om je te bedanken. :D

Pakket voorzichtig open gemaakt en toen zag ik als eerst dit;
Afbeelding

Daarna kwamen de cadeaus;
Afbeelding

Echt super veel, op sommige dagen zelfs 2 zo te zien? En aan sommige dagen zit een heel schattig zakje. <3
Afbeelding

Had ze eerst neer gezet op mijn nieuwe boekenkast maar was daar toch niet tevreden over, dus de boel weer verhuisd. :') Op de plek waar ik hem vorig jaar ook had. Heb mijn lievelingsbeeldje en kaarsenhouders ervoor weg moeten halen maar dat is het waard. <3 Het past echt maar net. :wow:
Afbeelding

Toen mocht ik dus het eerste pakje open maken, jeej! Weet niet wat ik had verwacht maar niet dit haha, wat leuk gedaan! En zo spannend om straks elke dag uit te pakken ook. *\o/*
Afbeelding

Ik wou die wel bij de rest van het pakket hebben dus die staat nu voor de klok. _O- (ik zal uitkijken met de kaars haha)
Afbeelding

Ik vind het echt al helemaal leuk. <3 Heb meerdere kalenders elk jaar en echt geen moeite met wachten tot 1 december maar deze maakt het wel moeilijk hoor. :=

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-24 09:38

Hahahaha omg hele volksverhuizing nodig om het een plekje te geven _O- Maar wat onwijs mooi ook weer zeg, jeetje. Wat een hoop *\%/* <3

Kan niet wachten om de inhoud van iedereen te zien ook wanneer we gaan uitpakken. Leukkkk!!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 09:41

Ja ik hoop volgend jaar te verhuizen maar dit was al een klein begin/voorproefje inderdaad. _O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 09:49

Wow wat een onwijs mooi pakket! En ook al van die leuke cadeauzakjes! <3

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-24 18:07

Wat een mooi pakket Naomi! <3

Jaaa ik heb mijn adventskalender ook binnen, alvast heeeeel erg bedankt Santa! Ik voel me nu al verwend <3

Mijn pakketje lag bij de supermarkt, dus ik vol goede moed die kant op, op de fiets
Daar was ie dan! :D
Afbeelding

Helaas zijn de fietstassen mini en paste hij NET niet hahaha. Gelukkig woon ik vlakbij, dus ben ik vrolijk naast de fiets naar huis gelopen, zo kwam ik gelijk aan mn frisse neus :+

Thuis gelijk met doos en al naar boven gerend om hem op zijn plekje uit te pakken:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En daar staan ze dan, onder (voor hahahaha) mijn kerstboom en zielige, scheve kerstboomplant :D <3 **\O/**
Afbeelding

Wachten gaat lastig worden, ik heb er super veel zin in! {:) <|- [&]

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-24 18:29

Ook alweer zo mooi WildDreams <3
Heel leuk plekje heeft het ook onder de kerstboom <|- [&]

En ik herken het ja; ik ben ook zo ongeduldig nu haha al vind ik het tegelijkertijd ook super leuk dat we vroeg hebben verzonden allemaal en ik nog zolang nu kan kijken ernaar omdat ik het zo mooii ingepakt vind allemaal haha!

cursebreaker schreef:
Dat betekent dat er nu 7 Kalenders zijn aangekomen bij de ontvangers, yay!

love_mandy
    Cheytjuh
    eclair98
    cursebreaker
    nevica
    Marjo
    WildDreams

Nog 1 te gaan nu, van Siers83 en deze is onderweg!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 08:48

Ik kwam dit topic bij toeval tegen, lijkt me erg leuk om volgend jaar aan mee te doen. Moet je daar iets bijzonders voor doen of lid zijn bij postcrossing ?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-24 15:34

hahahatsjoe schreef:
Ik kwam dit topic bij toeval tegen, lijkt me erg leuk om volgend jaar aan mee te doen. Moet je daar iets bijzonders voor doen of lid zijn bij postcrossing ?

Leuk dat je het topic hebt gevonden! We hebben dit aan de hand van het gewone postcrossing topic vorig jaar in het leven geroepen om te doen met iedereen wie wilde aansluiten. Dit jaar is de tweede keer dat we het doen :)

Voor mij zal dit ook even de laatste keer zijn, dus ook als organisator trek ik me hierna terug. Ik weet dus niet of en wie er komend jaar nog een advent gaan willen doen, maar daar zou je dan bv idd bij kunnen aansluiten - :j

Ik heb dit jaar heel weinig met postcrossing gedaan jammer genoeg en ik heb daardoor nog veel spullen liggen en dan komt er nu deze advent ook nog bij dus ik ga komend jaar eerst weer eens even focussen op postcrossing zelf en alles gebruiken wat ik heb liggen. Ik wil ook graag weer een advent voor een vriendin gaan maken komend jaar dus qua kosten moet ik dan sowieso keuzes maken.

Het is idd wel echt super leuk! vorig jaar waren er ook echt super mooie pakketten gemaakt qua inpakken maar ook qua inhoud was alles heel mooi en dit jaar zien ze ook weer heel mooi uit al ingepakt dus ben eens benieuwd <3

Edit:
Ik denk dat tzt een oproepje plaatsen in het gewone postcrossing topic dan bv handig is :)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-24 16:13

Ik ga zoeken, leuk !

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-24 12:23

En de mijne is ook binnen *\o/*

Alles heel mooi ingepakt, echt cadeautjes

Afbeelding

Afbeelding

Voor nu laat ik het nog in de doos. Heb nog even geen plaats om het uit te stallen