Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:Ik lig in een deuk om jullie bomen en versiering. Ik houd namelijk helemaal niet van kerstbomenmaar wel van de kerstverlichting buiten. In het eerste weekend van december mogen de lichtjes weer op de voorgevel.Ben zo blij met deze maat: precies de lengte van de voorgevel. Altijd zo jammer als de verlichting niet past. Toen we dit huis kochten keken we samen naar de voorkant en beide dachten: Oeh gaaf, bij dit huis kunnen we lichtjes ophangen.
[ [url=m/w7TNHB.jpg]Afbeelding[/url] ]
lor1_1984 schreef:Ik vrees dat als ik hier boompjes bij de voordeur zet ze na het weekend gejat zijn.
Geen voortuin maar ook met voortuin wordt er nogal eens gejat in de straat/buurt dus ik waag het er niet op.
Liezel1 schreef:Een topic naar m'n hart!
Hier gaat ie (helaas) pas op na Sint ivm de kinderen.
Misschien ga ik dit jaar wel proberen om hem een week eerder neer te zetten zonder ballen, maar met lichtjes.
Jildau schreef:Liezel1 schreef:Een topic naar m'n hart!
Hier gaat ie (helaas) pas op na Sint ivm de kinderen.
Misschien ga ik dit jaar wel proberen om hem een week eerder neer te zetten zonder ballen, maar met lichtjes.
Ik vraag me dan altijd af of het echt zo traumatisch is voor een kind als er een boom met lichtjes in huis staat op pakjesavond. Waarom kan dat niet samen? Zegt de Sint dat hij zo anti kerstboom is ofzo.Nooit begrepen waarom dat strikt gescheiden moet van elkaar..
lor1_1984 schreef:Ik vrees dat als ik hier boompjes bij de voordeur zet ze na het weekend gejat zijn.
Geen voortuin maar ook met voortuin wordt er nogal eens gejat in de straat/buurt dus ik waag het er niet op.
Ceetje_bokt schreef:Ik lig in een deuk om jullie bomen en versiering. Ik houd namelijk helemaal niet van kerstbomenmaar wel van de kerstverlichting buiten. In het eerste weekend van december mogen de lichtjes weer op de voorgevel.Ben zo blij met deze maat: precies de lengte van de voorgevel. Altijd zo jammer als de verlichting niet past. Toen we dit huis kochten keken we samen naar de voorkant en beide dachten: Oeh gaaf, bij dit huis kunnen we lichtjes ophangen.
[ [url=m/w7TNHB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fem schreef:Oeh, dit topic zocht ik! Leuk, mede-vroeg-versierders.
Wij hebben de kerstboom 4 weken geleden opgezet.
Ik ben 6 weken geleden geopereerd en ik had van te voren al aan mijn vriend gevraagd wat hij 'te vroeg' vond qua kerstboom opzetten.
We hebben toen afgesproken dat we de boom zouden opzetten als ik weer een beetje met krukken kon rondlopen.
[ [url=m/xQ7LwW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik geniet echt van dit topic!