Hopelijk reageren ze snel op het verzoek tot ruilen. Ik ga er van uit dat ze het netjes oplossen met ons.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ynskek schreef:als dat lukt zou t inderdaad mooi zijn. Als ze t afwijzen mogen ze wel met een goed alternatief komen.
Is een tafel van ruim 500 euro. Weet best dat het nog veel duurder kan maar dan nog vind ik t een hoop geld en wil ik voor dat bedrag gewoon graag een onbeschadigde tafel hebben.
M_D_H schreef:ynskek schreef:als dat lukt zou t inderdaad mooi zijn. Als ze t afwijzen mogen ze wel met een goed alternatief komen.
Is een tafel van ruim 500 euro. Weet best dat het nog veel duurder kan maar dan nog vind ik t een hoop geld en wil ik voor dat bedrag gewoon graag een onbeschadigde tafel hebben.
Ik vind dat echt een koopje![]()
Maar goed, als je het niet zo snel uitgeeft of niet dezelfde achtergrond hebt als ik (dat leest vrij arrogant maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch? met een familie die werkt met het hogere segment aan meubels) kan ik mij voorstellen dat het wel als vrij veel geld voelt
Ik leer het wel, ik probeer tegenwoordig wat meer met de pet van mijn schoonfamilie te kijken, ipv met mijn eigen kaders
Kroatië schijnt wel echt heel mooi te zijn om naar op vakantie te gaan
ynskek schreef:M_D_H schreef:
Ik vind dat echt een koopje![]()
Maar goed, als je het niet zo snel uitgeeft of niet dezelfde achtergrond hebt als ik (dat leest vrij arrogant maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch? met een familie die werkt met het hogere segment aan meubels) kan ik mij voorstellen dat het wel als vrij veel geld voelt
Ik leer het wel, ik probeer tegenwoordig wat meer met de pet van mijn schoonfamilie te kijken, ipv met mijn eigen kaders
Kroatië schijnt wel echt heel mooi te zijn om naar op vakantie te gaan
Ik weet dat het voor t type tafel echt nog wel "goedkoop" is en dat het een stuk prijziger kanmaar nog vind ik 500 euro best een hoop en wil ik er wel een onbeschadigd product voor
Hoeft echt niet dezelfde kwaliteit te zijn als een tafel van 5x dat bedrag maar zonder butsen in t blad zou toch moeten kunnen