Sterkte met de breuk! En beterschap voor de kat! Dat gaat idd vast n duur grapje worden...
Seven
Geplaatst: 27-09-24 17:29
Matheno Sterkte voor je kat dat is niet niets
Ziva Och voor jou ook sterkte wat zal dat zeer doen naar zo'n tijd. Als je een luisterend oor wil ookal zijn we vreemden stuur gerust een pb
marleen_88
Geplaatst: 27-09-24 18:12
Sterkte Ziva.
Matheno: wat sneu voor de poes. Ik heb ook zo'n brokkenpiloot wat gebit betreft. Bij haar zijn in mei 2 hoektanden getrokken en 2 wortelkanaalbehandelingen gehad. Is ze al behandeld? Sterkte in ieder geval.
matheno: wat fijn, lekker extra lief voor de patient zijn! over kleurboeken,,, dat hoeft niet voor mij, de 'goedkopere"boeken komen hier zo op de stapel, en dat is zonde. ik heb ineens wel een top, zag net van die leuke gekleurde kaarsen bij de action/ hema daar hou ik wel van
marleen_88
Geplaatst: 27-09-24 19:45
Matheno schreef:
Yes de patiënt is weer thuis!
Fijn dat jullie weer thuis zijn. Lekker knuffelen met de patiënt.
Puzzelboekjes vind ik best leuk, maar doe het te weinig. Ben niet goed in kruiswoordpuzzels. Echt een verschrikking. Maan een leuke sudoku of binaire puzzels vind ik wel leuk. Vroeger had ik vaak boekjes met zeeslagje maar die vind je bijna nergens meer.
Beterschap voor de kat van Matheno en sterkte voor Ziva
Net als Fransje gaat hier ook al jaaaaaren hetzelfde puzzelboekje mee op vakantie. Ook daar heb ik niet de concentratie voor om langere tijd mee bezig te zijn
Linnie050
Geplaatst: 28-09-24 13:44
Sudoku heb ik nog nooit gedaan.
Woordenzoekers deden wij als kind altijd bij mijn oma. Ze had een heel dik puzzelboek en dan samen met mijn zusjes en nichtjes. Erg leuk nu ik eraan terug denk.
Wat ook wel grappig is als kind reed ik op een manege en daar had je een clubblad. Leden mochten ook inzendingen doen. Veel kinderen en ook ik maakten dan puzzels met bv de paardennamen voor in het clubblad. De manege bestaat niet keer maar ik heb nog het laatste clubblad in mijn memorybox
Voorbeeld puzzel deze was niet door mij gemaakt
Kruiswoordpuzzels doe ik soms bv in het anwb blaadje.
Noisy
Geplaatst: 28-09-24 16:08
fransje23 schreef:
Ik neem al zo een 15 jaar hetzelfde puzzelboekje mee op reis... Kortom ik puzzel zeer zelden.
Ik kreeg zojuist een puzzelboekje bij mijn gekochte boek. Ik had er nog genoeg, nu helemaal.
Roosch
Geplaatst: 28-09-24 16:12
Ik heb net weer gereageerd op iets van de weggeefhoek wat misschien leuk is voor m'n lootje. er worden soms zulke leuke en bruikbare spullen weggegeven, zoals waar ik nu op reageer is nog nieuw en kan ik altijd als hint verwerken in m'n pakket.
Ja zul je zien dat mijn lootje helemaal geen type is voor de dingen die ik al zo enthousiast op de kop getikt heb. zou echt wat voor mij zijn. Maar hey het is typisch iets wat ik wel aan een ander kan slijten of gewoon lekker zelf kan houden.
marleen_88
Geplaatst: 28-09-24 16:52
Roosch schreef:
Ja zul je zien dat mijn lootje helemaal geen type is voor de dingen die ik al zo enthousiast op de kop getikt heb. zou echt wat voor mij zijn. Maar hey het is typisch iets wat ik wel aan een ander kan slijten of gewoon lekker zelf kan houden.