En Amerika, wat gaaf! Dollar store inslaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wij zijn nog nooit naar Amerika geweest maar die trip wat jij gaat doen zou dan wel een van de eerste dingen zijn wat we zouden willen ondernemen daar - ook voor zoonlief maar Universal oa lijkt me ook echt waanzinnig tof (& uiteraard Disney ook ja haha).

Heb wel zin in een lekkere kop thee, maar dan moet ik vannacht 6x op om te plassen
Gelukkig is de rui periode bijna voorbij (hoop ik)
Keizerinnnn schreef:Jaa zoveel zin in! Gaan van Orlando naar Miami en 3 Disney parken + Universal bezoeken dus ik ga helemaal in mijn element zijn denk ik. Maar daarom ook superleuk als ik wat vanuit Amerika kan meenemen voor mijn lootje.
Ik zal de weekvragen gewoon kunnen beantwoorden en voor Amerika + daarna gewoon actiever. Ik denk dat ik dan gewoon voor de wat uitgebreidere posts ga als ik de tijd heb als ik weg ben
. Maar dat zag ik al als vooruitgang ten opzichte van elke avond maar series bingewatchen waarbij ik ook nog dom aan het scrollen was op mijn telefoon. Little did I know dat ik nogal snel in een boek zit en ik ze dus ook wel snel wil uitlezen en daarbij lees ik snel. Maar voor mij is het goeie boek hebben key. Heb vorige week echt een bizar drukke week gehad en mijn boek pakte me niet zo in het begin, daardoor weer veel op tiktok zitten scrollen. Uiteindelijk kwam ik er wel in gelukkig.
zelf gelukkig geen last van hondenharen met een labradoodle thuis. Maar je kan genoeg haren van mij vinden gezien ik zelf echt als een gek verhaar
Neonlight schreef:Ja, maar we zijn zaterdag pas vertrokken en in 3 dagen richting Oostenrijk gegaan. Gisteren hadden we een fantastische camping voor de hond, ze hadden hondenplaatsen die omheind waren. Enorm grote plaats en een helemaal blije hond die niet aangelijnd hoefde en de hele tijd met ballen gespeeld heeft.
2de boek is bijna uit, dat gaat ook lekker.
Staat er duidelijk dat je rechts moet volgen op y splitsing en gaat hij links, en 15 km verderop kun je pas van die verkeerde weg af.