Ik draag nooit een rok of jurk, maar goed, dat is ook niet echt iets typerends, want mensen die me niet kennen herkennen me er ook niet aan

Verder een bril, maar ja, dat heeft ook 50% van de bevolking.
Ik loop wel in korte broeken in de zomer. En ook op wandelsandalen dan. Je herkent me dan aan de vele muggenbeten, haha. Die stomme muggen en vliegen vinden mij kennelijk lekker. Maar ook dat is niet iets waar je me nu nog aan herkent. Als hardloper ben ik degene die het zwaar lijkt te hebben, altijd, ook al loop ik voor mijn gevoel wel lekker of ben net begonnen. Maar ja, als je mij tegenkomt weet je natuurlijk niet of ik net begonnen ben met de training of er al 10km op heb zitten. Dat heb ik niet op een bordje of m'n shirt staan.

Wat ik altijd om heb, maar ook niet altijd zichtbaar als ik iets met lange mouwen draag is mijn lime kleurige Garmin horloge. En ik draag horloges RECHTS. En dat doet maar 1% van de bevolking.
In badpak ben ik direct te herkennen, dan ben ik degene met het meeste lelijke en opzichtelijke litteken op m'n kont. Te danken aan een stomme rothond een aantal jaren geleden. Maar goed, als ik kleiner geweest was had het dier me in de hals gegrepen, nu kwam hij niet verder dan de borst. Dus ik heb aan mijn lengte (voor een vrouw vrij lang met 1.82) te danken dat ik er gewoon nog sta. Tja, onkruid vergaat niet