Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 15:49

Citaat:
Weekvraag week 39
Wat is typerend voor jou, waaraan zouden we jou in het dagelijks leven herkennen?

Lang blond haar, al dan niet in staart :-)

Dat wordt ondertussen een USP. Ik ben nu op de leeftijd dat ik echt vaak vragen krijg in de richting 'is dat echt je eigen kleur?'.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 15:50

Citaat:
Je kunt online piercingnaalden bestellen. Heb het bij mezelf niet gedaan maar bij vriendin en die bij mij haha. Belangrijkste dat alles steriel is en dat je recht prikt.

Woei...nou respect dat je dat kan en durft!

Hier een zoon van 1,5 maar die snapt nog niks van cadeautjes.
Een presentje voor hem is welkom hoor, maar ook ik vind hem al verwend zat haha.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 16:01

mriek1990 schreef:
Citaat:
Je kunt online piercingnaalden bestellen. Heb het bij mezelf niet gedaan maar bij vriendin en die bij mij haha. Belangrijkste dat alles steriel is en dat je recht prikt.

Woei...nou respect dat je dat kan en durft!

Ik krijg steeds op mijn TikTok fyp mensen die dit bij zichzelf doen. Vind het ook echt knap want ik zou het zelf echt niet durven _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 17:17

germie schreef:
Ik draag nooit een rok of jurk, maar goed, dat is ook niet echt iets typerends, want mensen die me niet kennen herkennen me er ook niet aan ;)
Verder een bril, maar ja, dat heeft ook 50% van de bevolking.
Ik loop wel in korte broeken in de zomer. En ook op wandelsandalen dan. Je herkent me dan aan de vele muggenbeten, haha. Die stomme muggen en vliegen vinden mij kennelijk lekker. Maar ook dat is niet iets waar je me nu nog aan herkent. Als hardloper ben ik degene die het zwaar lijkt te hebben, altijd, ook al loop ik voor mijn gevoel wel lekker of ben net begonnen. Maar ja, als je mij tegenkomt weet je natuurlijk niet of ik net begonnen ben met de training of er al 10km op heb zitten. Dat heb ik niet op een bordje of m'n shirt staan. :D

Wat ik altijd om heb, maar ook niet altijd zichtbaar als ik iets met lange mouwen draag is mijn lime kleurige Garmin horloge. En ik draag horloges RECHTS. En dat doet maar 1% van de bevolking.

In badpak ben ik direct te herkennen, dan ben ik degene met het meeste lelijke en opzichtelijke litteken op m'n kont. Te danken aan een stomme rothond een aantal jaren geleden. Maar goed, als ik kleiner geweest was had het dier me in de hals gegrepen, nu kwam hij niet verder dan de borst. Dus ik heb aan mijn lengte (voor een vrouw vrij lang met 1.82) te danken dat ik er gewoon nog sta. Tja, onkruid vergaat niet ;)

Even voor mijn beeld germie.. in je profiel staat dat je een man bent. Hier heb je het over een vrouw. Kan me voorstellen dat dat enige verwarring zaait bij je santa..  :+

DWitzel

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 18:15

Sorry, niet heel actief, ben nog steeds op vakantie..... Maar komende weekend weer thuis, dan beloof ik beterschap!! Mijn boktnaam, tja hoe saai, gewoon mijn aangetrouwde eigennaam. Toen ik me aanmeldde had ik geen idee van hoe dat werkte met namen enzo.... En hoe mij te herkennen?? Nou als 1 van de oudsten mijn grijze haar :+ Verder geen make-up en in mijn vrijetijd, jeans, shirtje, heerlijk warm vest als het koud is.... Als het even kan draag ik geen jas dus mits het droog is ben ik die zonder 8-)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 18:16

Ligt het niet alleen aan mij dus :D
Ik dacht ookal nee een man in een jurk zie je minder snel

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 20:38

Geen kinderen hier :)
Ik heb ook helemaal niets met kinderen - maar ik vind het niet erg om op cadeautjesjacht te gaan voor een lootje met kinderen :) Ik ben er misschien niet heel goed in, gebrek aan ervaring haha, maar ik vind het niet erg om het toch te proberen :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 20:46

Wat is typerend voor jou, waaraan zouden we jou in het dagelijks leven herkennen?

Mn tattoos :D Ik heb er 44 :D

En verder... als ik niet in mn nette kleding voor mn werk loop, draag ik altijd rijkleding... dat zit gewoon het lekkerst :D

Je zou me ook kunnen herkennen aan de honden.. ik loop graag met de meisjes <3
Afbeelding

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 21:06

Weer een hoop uiteenlopende antwoorden, leuk om te lezen.

Hier branden de kaarsen alweer elke avond. We hebben grote en kleine waxine lichtjes aan en (korte)dinerkaarsen.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 21:46

Typerend voor mij is een western kledingstijl en een specifieke riem die ik bijna iedere dag draag :D

Afbeelding

Ik heb vorige week deze besteld, kan niet wachten *\%/*
Afbeelding

Qua eten houd ik ontzettend van mexicaans. Ik noem ieder jaar ook vegan kook/bak boeken als top, maar dat doe ik dit jaar bewust niet. Ik doe er uiteindelijk toch niks mee, en dat vind ik dan zonde.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 22:02

Afbeelding

Hier even niet aanwezig, volgende week weer terug! :D

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 22:48

Hier 1 kleine jongen van 4,5 jaar, een vrolijke stuiterbal die het meest blij is met water, zand en modder. En nee, dat hoeft niet als opvulmateriaal in een doos :')

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 22:58

Prachtig zorro!

Je vindt mij meestal in kleding met kleur, zonder make up en sieraden en met kort omhoog of gekruld gestyled haar. Ik heb nog steeds op mijn boodschappenlijstje wat kleine (paarden)elastiekjes staan om wat kapsels uit te proberen, maar vergeet daar steeds om te gaan dus dat is een top.
Ik ben wel een koukleum, dus alleen op hele warme dagen tref je me misschien aan in een korte broek, maar 300+ dagen heb ik een lange broek aan, zelden in een jurkje (uit eten ofzo misschien, ik heb er dus ook maar 2). In de winter dus met dikke jas, handschoenen, sjaal en op de koudste dagen een muts (maar dan zit je haar vaak niet meer echt, dus dat is vaak alleen met de honden uitlaten of rondje fietsen).

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 23:01

Pff typerend..... ik heb eigenlijk altijd spijkerbroek en T-shirt aa , tegenwoordig ook op stal omdat ik toch niet meer rij. Haar vast in een paardenstaart. Behalve als ik de hort op ga voor andere dingen, dan vaak haar los. En in de zomer draag ik graag rokjes en jurkjes dan. Verder uh, m'n vieze auto? En ik post 1001 paarden en kattenfotos op m'n SM 8-)

En thuis onecies of oodies met mijn heerlijke trainingsbroek en sterrensokken. Maar eigenlijk herken je mij daar niet aan want dat draag ik alleen binnenshuis en daar komt nooit iemand :Y)

@ zorro, dat ziet er heerlijk uit zeg, geniet er van!!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 23:57

Marjo schreef:
Ik heb geen kinderen, bewust niet. Ik zou dan ook liever niet voor het kind van mijn lootje gaan shoppen eigenlijk :o

Je post wel uitgebreid over je dieren, inclusief foto's en cadeau wensen. Het maakt jou blij als iemand iets voor je dieren koopt, toch?
Bijzonder dat je dat dan kennelijk niet wilt opbrengen voor je lootje als dat iemand is met een kind. Misschien heb ik wel niks met jouw dieren, maar dat zou mij er niet van weerhouden om iets leuks te kopen als jou dat blij maakt.
Volgens mij is het hele idee van SS dat je een ander blij probeert te maken.

Er is een HK topic waarin ongenoegen kan worden geuit over kinderen. Hoeft niet hier toch?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 08:35

Cinderella schreef:
Marjo schreef:
Ik heb geen kinderen, bewust niet. Ik zou dan ook liever niet voor het kind van mijn lootje gaan shoppen eigenlijk :o

Je post wel uitgebreid over je dieren, inclusief foto's en cadeau wensen. Het maakt jou blij als iemand iets voor je dieren koopt, toch?
Bijzonder dat je dat dan kennelijk niet wilt opbrengen voor je lootje als dat iemand is met een kind. Misschien heb ik wel niks met jouw dieren, maar dat zou mij er niet van weerhouden om iets leuks te kopen als jou dat blij maakt.

Er is een HK topic waarin ongenoegen kan worden geuit over kinderen. Hoeft niet hier toch?

Ah joh, kinderen krijgen vaak toch al meer dan genoeg. En ik snap het wel.. cadeaus voor kinderen is al lastig genoeg, laat staan als je er geen ervaring mee hebt. Harige viervoet kinders zijn wat dat betreft makkelijker _O-

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 08:38

Mijn jongste hond heeft al genoeg aan de doos waarin het komt. Is een beetje mijn confetti maak machine _O-

Waaraan je mij herkent? Ik neem echt overal minstens een akita mee naartoe. Daarom heb ik er ook zo veel, is er altijd wel eentje die nog energie over heeft.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 08:47

Als mijn lootje het nou echt graag zou willen zou ik wel hulptroepen inschakelen maar ik ben ook van mening dat de meeste kinderen-uitzonderingen daargelaten- zeker in december al genoeg krijgen. En dat sinterklaas en de kerstman mama's ook wel eens hun moment mogen hebben. Maar hey als degene die ik heb dat nou als grote wens heeft.. wie ben ik.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 08:53

Hier geen kinderen, maar als mijn lootje aangeeft graag iets voor de kinderen er bij te willen hebben, dan kan ik altijd op zoek gaan. Mij maakt dat niet uit.

Ik ben ook geen spelletjesmens, maar een aantal jaren terug trof ik een lootje wat gek was op spellen en waar tweedehands ook mocht. Ik heb toen serieus meegeboden op een online veiling en dus heeeeeel veel spellen binnen het budget binnengeharkt. Lootje blij, ik een hoop lol (en dubbele verzendkosten wegens het gewicht), en het was nog leuk ook om eens zo een kadootje te scoren.

En als ik iets voor een 'akita' moet kopen, dan moet ik eerst even googlen om te zien wat dat wel niet is, ah, dat is zo'n vosje voor in huis :D Dan weet ik dat ook weer.

Laura_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 09:10

Lastige vraag inderdaad: wat mij typeert…
Ik draag vaak een spijkerbroek met een gekleurde trui of t-shirt. Ik draag zelden zwart. In de zomer heb ik juist graag jurken aan. Verder heb ik altijd een bril op, anders zie ik niks haha. En m’n haar is vrijwel altijd los…schouderlang en de onderkant krult vanzelf naar buiten, daar doe ik niets aan. En ik ben niet zo groot, maar laat niet over me heen lopen. Ik ben vrij recht door zee; je weet precies wat je aan me hebt.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 09:41

marleen_88 schreef:
Weer een hoop uiteenlopende antwoorden, leuk om te lezen.

Hier branden de kaarsen alweer elke avond. We hebben grote en kleine waxine lichtjes aan en (korte)dinerkaarsen.

Hier s’ avonds ook weer een hoop kaarsjes aan. Zo gezellig <3!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 09:52

germie schreef:
Hier geen kinderen, maar als mijn lootje aangeeft graag iets voor de kinderen er bij te willen hebben, dan kan ik altijd op zoek gaan. Mij maakt dat niet uit.

Ik ben ook geen spelletjesmens, maar een aantal jaren terug trof ik een lootje wat gek was op spellen en waar tweedehands ook mocht. Ik heb toen serieus meegeboden op een online veiling en dus heeeeeel veel spellen binnen het budget binnengeharkt. Lootje blij, ik een hoop lol (en dubbele verzendkosten wegens het gewicht), en het was nog leuk ook om eens zo een kadootje te scoren.

En als ik iets voor een 'akita' moet kopen, dan moet ik eerst even googlen om te zien wat dat wel niet is, ah, dat is zo'n vosje voor in huis :D Dan weet ik dat ook weer.

Vosjes zijn de shiba’s, kleinere versie ( met meer pit )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn mijn akita’s. De laatste heeft een huidaandoening en is wat kaal.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 09:57

Jodym schreef:
Ziekenboeg hier.
Ik ben sinds het weekend niet fit en heb nu ook m’n dochtertje aangestoken -O-

Pfoeh die weekvraag… geen idee, ben niet zo’n opvallend persoon

Dat heb ik dus ook. Ik ben ook niet zo'n opvallend persoon.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 09:57

Cinderella schreef:
Marjo schreef:

Als mijn Santa een hekel aan katten heeft en geen zin heeft om daar cadeautjes voor te shoppen maakt dat mij in ieder geval niets uit :D

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 09:58

Oh mijn honden worden al verwend met hun kerst cadeautjes en met secret Santa dog edition dus voel je absoluut niet verplicht hè! Ik heb het gewoon graag over mijn hondjes O:)