Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:47

Hele lastige vraag inderdaad :')

Ik heb er even over nagedacht en ik denk dat mijn nagels altijd het meest opvallend zijn voor mensen. Daar krijg ik best vaak opmerkingen over. Ik hou wel van nagels die wat opvallen, dus ze zijn vaak wat langer en opvallend quas design.
Ik laat ze wel altijd doen, dus inspiratie-wise heeft mijn Santa er niet heel veel aan :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:48

Ik zie dat ik echt niet wakker ben. "Wat minder afwezig " zeg ik, maar ik bedoel natuurlijk aanwezig. :))

Ik heb mezelf wel getrakteerd op een vakantie net, die deels in de santa periode valt. Ik kan uitgebreid meekletsen en -lezen en kijk enorm uit naar de leuke Boktperiode, maar voor het uitpakken heb ik het beheer even een pbtje gestuurd met details.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:59

Poeh lastige weekvraag…..

Ik denk dat ik normaal gesproken te herkennen ben aan het dragen van stalkleding en altijd vies zijn 8-) Ik heb dan vorig jaar ook op mijn verjaardag van mn beste vriendin mijn levensspreuk op een tegeltje gekregen: een dag niet vies is een dag niet geleefd :') :+

Verder draag ik ook vaak het fleecevest van werk in de herfst/winter, heerlijk vind ik dat, lekker grote truien aan en comfy kleding.

Daarnaast draag ik graag jurkjes naar feestjes en de kroeg als we F1 of voetbal kijken daar, daar ga ik dan echt niet smerig naar toe :o

Oja verder : ik zing of neurie altijd, op mn werk maar ook bij de paarden. Daar herkennen mijn collega’s me in ieder geval altijd aan, oh we werken met Cheyenne want we horen iemand neuriënd door de gangen lopen :D

Wat sommigen hier ook al zeggen: praten tegen dieren. Ik maak hele verhalen of ben continue aan het praten met de paarden als ik met ze aan het werk ben. Kan er niks aan doen, gaat vanzelf. In mijn prive ben ik dan normaal best stil

Oh en in mijn woonplaats herkend iedereen me aan de ranzige auto die ik altijd heb. We hebben van die leuke bomen bij onze parkeerplaatsen , die van dat plakspul afgeven en de vogels poepen de boel onder, dus elke keer als ik hem schoonmaak, kan ik een dag later weer en dat vertik ik :D

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 10:15

Matheno schreef:
En ik heb een aantal oorpiercings waarvan ik er graag nog wel 10 bij wil, dus binnenkort maar eens plannetje maken (zet ze zelf :j )

Je zet ze zelf? Wat stoer! Hoe doe je dat?
(Wellicht blonde vraag hoor... := )

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-24 10:22

Ik werk straks de lijst bij en de pb's. Ik moet eerst even in de pijnbank bij de tandarts. Echt verschrikkelijk vind ik het. :n

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 10:27

Oh hel, sterkte!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 10:46

Oef sterkte lavitabella. Ik ben de tandarts wel een beetje beu na alle kiespijn van deze zomer, maar inmiddels wortelkanaalbehandeling gehad en dan gaat het nu hopelijk de goede kant op.

Waar herken je mij aan... Ik heb heel vaak een jurkje aan en je kunt me ook herkennen aan mijn niet al te knappe schoeisel maat 43. Door een paardrijongelukje een aantal jaren geleden loop ik met aangepast schoeisel rond. Dus echt knappe schoenen zal het nooit meer worden door de grootte en breedte van mijn voeten.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 11:14

mij herken je denk ik aan mijn slordige knot, geen make up, maar wel altijd fel gekleurde biab nagels. ik heb ookwel een uitgesproken kledingstijl, ik houd van kleur, verschillende stoffen en iets aparter. Al loop ik ook veel in mijn versleten skinny met veel te grote trui als ik les geef/ bij de paarden ben.
verder lust ik geen chocola ook kenmerkend voor een vrouw hahahaha

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 11:19

mriek1990 schreef:
Matheno schreef:
En ik heb een aantal oorpiercings waarvan ik er graag nog wel 10 bij wil, dus binnenkort maar eens plannetje maken (zet ze zelf :j )

Je zet ze zelf? Wat stoer! Hoe doe je dat?
(Wellicht blonde vraag hoor... := )

Je kunt online piercingnaalden bestellen. Heb het bij mezelf niet gedaan maar bij vriendin en die bij mij haha. Belangrijkste dat alles steriel is en dat je recht prikt.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 11:20

Nog een verzoekje aan mijn Santa, liever niet een pakket vol ongezond eten, ik ben inmiddels 5,5 kilo kwijt maar er moeten er nog veel meer af... Ik hou wel van koken dus leuke recepten en ingredienten zijn altijd welkom, maar liever niet al te veel suikerhoudende dingen.

Hebben jullie ook kinderen en vinden die een cadeautje ook leuk?
Mijn zoon van 8 vindt het altijd erg leuk om te helpen met het uitpakken van het pakket. Uiteraard geen verplichting om er wat in te doen voor hem, maar mocht het lukken dan is dat altijd leuk. Hij houdt van Pokemon, Minecraft maar om het simpeler te maken: hij is ook gek op chocolade (melk of wit) of wat anders lekkers. Hij mag het wel :+

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 11:43

Ja hier een 7 jarige zoon dan 8 jaar hij is in dec jarig.

Hij is fanatiek pokemon liefhebber, maar is ook echt gek op stenen, kristallen fossielen etc.

Ik teken en schilder veel en dat mag hij ook graag naast mij doen <3

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 11:57

Ik heb geen kinderen, bewust niet. Ik zou dan ook liever niet voor het kind van mijn lootje gaan shoppen eigenlijk :o

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 12:21

Ik heb zelf ook weinig tot niks met kinderen en zou daar dan ook minder moeite in willen steken.
Als er budget over is en ik loop er tegenaan, dan geen probleem.
Maar naar mijn mening mogen de mama's ook gewoon verwend worden met een eigen pakket.
December is sowieso al een kinder verwentijd toch :)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 12:32

josewoos schreef:
Ik heb zelf ook weinig tot niks met kinderen en zou daar dan ook minder moeite in willen steken.
Maar naar mijn mening mogen de mama's ook gewoon verwend worden met een eigen pakket.

Hier sluit ik mij bij aan :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 12:50

josewoos schreef:

Dit vind ik ook indd :j

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 12:52

josewoos schreef:

Hier dezelfde mening, als ik er tegenaan loop of ik kan wat lekkers kopen voor de kleine thuis zal ik het zeker doen. Liever de bokker zelf verrassen :o

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 13:09

Roosch schreef:
Ik zie dat ik echt niet wakker ben. "Wat minder afwezig " zeg ik, maar ik bedoel natuurlijk aanwezig. :))

Ik had het niet eens door dus hier ook goed wakker blijkbaar. :')

Ik vind het allemaal geen probleem eigenlijk. Koop het liefst dingen waar iemand blij van word. Als dat iets voor je kind is of voor je kat, die ik zelf niks vind, maakt mij niks uit. :+

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-24 13:25

SSS 2024 Lijstupdate {:)

De aanmeldingen/afmeldingen zijn weer verwerkt! Je kunt nog tot 1 oktober jezelf aanmelden. :D Staat er een fout in de lijst? Stuur mij eventjes een pb!

1. marleen_88
2. Banjer
3. Neonlight
4. Lavitabella
5. Esmee_RS
6. Jodym
7. capopjekop
8. Olikea
9. Roosch
10. Marjo
11. nevica
12. Charaz
13. hahahatsjoe
14. Zertab
15. mriek1990
16. 8nnemiek
17. Saul
18. Miran
19. ManonGrr
20. Tancreda4
21.
22. Momo94
23. Thats_Me
24. StonedRomy
25. Lous
26. Bienotje
27. foxy80
28. josewoos
29. D_akota
30. Seven
31. Galja
32. ynskek
33. Matheno
34. miccamaaike
35. roosjenat
36. EedihcrO
37. Anna_98
38. boeflover
39. RanjaRietje
40. Laura_1986
41. Cinderella
42. Cheytjuh
43. Linnie050
44. LWDaisy
45. kimwilliam
46. germie
47. xZiva_
48. Jorex
49.
50. fransje23
51. Roulette_
52. Keizerinnnn
53. DWitzel
54. zorro
55. justdiesel
56. _AB_
57. Apple
58. Yonker
59. Adamootje
60. Pradadaan
61. Noisy
62. candalisa
63. Gea99
64. Tanya
65. robbie88
66. Nala
67. Kiimm_

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 13:39

Ziekenboeg hier.
Ik ben sinds het weekend niet fit en heb nu ook m’n dochtertje aangestoken -O-

Pfoeh die weekvraag… geen idee, ben niet zo’n opvallend persoon

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 14:05

Hier geen kinderen, wel 9 pony's wat genoeg is :')

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 14:29

Ik heb 2 kids. Een zoontje van bijna 4 en een dochter van 5 maanden <3
Een kleinigheidje mag, leuk. Maar ze zijn al verwend genoeg

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 14:42

marleen_88 schreef:
Weekvraag week 38:
Waar komt jouw boktnaam vandaan?

het eerste gedeelte is zoals vele me noemen : Kim
laatste gedeelte is door 1 van de paarden die wij hebben : William

** sorry door vakantie en vele ritjes op en neer naar equitom even heel weinig online geweest **

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 14:45

Citaat:
Weekvraag week 39
Wat is typerend voor jou, waaraan zouden we jou in het dagelijks leven herkennen?
[/quote]

Goeie vraag! ik denk aan mijn oprechte mening en ook wel droge humor, maar ook zeker aan een pet met daaruit aan de achterkant een hele lange blonde paardenstaart tot mn kont.

ook herken je me de laatste dagen dat ik in mijn lange winterjas al loop ( noem het altijd mn casual dekbed ) en mopperend op dat het weer koud wordt :D :D :brr: :brr:

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 15:09

Ik heb een zoontje van 2 jaar. Hij heeft een obsessie voor fonteinen/watervallen en molens. De rest interesseert hem vrij weinig. _O-

Vindt het wel grappig. Als familie op vakantie is of gewoon even een dagje uit krijgen we filmpjes van watervallen of random molens. Prachtig vindt mijn zoontje dat.

Maar goed, mocht je dus graag iets voor mijn zoontje willen vinden... Fontein/waterval of molen _O-

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 15:29

josewoos schreef:

Uiteraard ook niet verplicht hoor.

T is een beetje net als met huisdieren, de een vind het leuk om daar wat voor de te krijgen terwijl de ander misschien niks met katten heeft. De ander vind het leuk als er iets voor een kind in zit terwijl de ander niks met kinderen heeft. Maar uiteraard is het geheel aan Santa om een leuk pakket te maken dus dat gaat vast helemaal goed komen.