Secret Santa Surprise 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 20:05

Geen idee eigenlijk :')

Denk dat de auto met volledig wit leren bekleding t dichtste bij komt :')

Thats_Me

Re: Secret Santa Surprise 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 20:22

Tja, moeilijke weekvraag. Ik en creatief, grote dierenvriend ondanks het gebrek aan huisdieren (helaas) en graag buiten.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 20:40

nevica schreef:
Oh in dat geval weet ik nog wel iets, ik kijk juist altijd boos. :') Ik ga vaak naar festivals en een keer kreeg ik een appje van een vriendin; 'ik zag je net maar heb geen hoi gezegd want je keek zo boos'. _O- Note; ik heb altijd de tijd van m'n leven op festivals dus daar ligt het niet aan. :Y)

Ik kan je hand schudden, mijn gezicht in ruststand word je ook bang van. :=

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 20:42

Ja herkent mij aan mijn opvallende tattoo op mijn linkerarm en mijn lange donkerblonde (met een beetje rood en bruin erdoor) haren. Daarnaast heb ik een voorkeur voor dure, gekke en creatieve hobby's. Als je mijn huis binnenkomt, kijk je je ogen uit en zo niet, dan breek je je nek wel over mijn hobbyspul dat her en der verspreid ligt in het huis.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 20:49

Tattoos omg gewoon vergeten dat die natuurlijk ook anderen opvallen en ja de resting bitch face :D

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 21:00

Denk dan aan mijn werkkleding, werk in de zorg als verzorgende-ig dus jasje aan. Verder kort grijs haar, het liefst een shirtje, jeans en makkelijke schoenen. Als het kouder wordt heb ik bijna nooit een trui aan. Ben meer een vesten mens.
Loop trouwens grootste gedeelte van de dag met een leesbril bovenop het hoofd, draag lenzen, maar lezen is lastig en ik heb wel lenzen met leesgedeelte geprobeerd, maar dat was geen succes.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 21:29

Phoe, lastige vraag. Haren iig altijd los. Spijkerbroek met shirt of trui. Verder niet iets uitgesproken opvallends.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 21:32

Hier ook een resting bitch face -O-

Krijg er heel vaak opmerkingen over.
Zou willen dat het niet zo was maar kan er echt niets aan doen ..

Wat nog meer opvallend is aan mij is mijn grote bril :')
En dat ik maar mini ben lees 1 meter 54 :=

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 21:56

Dit is inderdaad een lastige vraag...
Qua uiterlijk is denk ik wel typerend dat ik door rosacea erg rode wangen heb, en ik ben vrij lang (1.83). En ik praat erg veel als ik me ergens eenmaal op m'n gemak voel. Toen ik solliciteerde voor m'n huidige baan was de enige twijfel of ik wel in het team paste omdat ik zo stil was, nu hebben we een codewoord voor als ik te veel praat :evaw:

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 22:01

Ik kan inderdaad ook wel wat vrolijker kijken :+

Verder overdag spijkerbroek en mijn werkshirt.
Hoge staart en wat slag in mijn haren.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 22:02

Poeh, dit vind ik nog best een lastige. Ik kleed me meestal makkelijk, ben sowieso niet van de merkkleding en loop gerust de hele dag in mijn paardenkleren. Sinds ik best wat ben afgevallen vind ik zo nu en dan een jurkje. Op mijn werk een wat minder charmante werkbroek en polo.
Ik draag zelden make-up en nooit hakken, daar breek ik echt mijn nek mee. Met mijn 1,75 heb ik ook niet het gevoel groter te willen zijn. Ik heb best lang haar, donkerblond en meestal in een staart.
Ik word wel makkelijk herkend door mensen van vroeger, ben blijkbaar niet veel veranderd.

Aanvulling: oh ja, en in huis liefst met warme huissokken aan, of in de zomer juist op blote voeten.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 22:10

Ik val graag weg in de menigte dus mij zul je niet snel herkennen.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 22:47

Typerend aan mij ..ik maak veel geluid :')
Ik praat graag en zing ook graag ( en vals).. :=

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 23:22

Typerend aan mij… best een lastige vraag inderdaad.
Toch wel die knot op m’n kop :') al jaaaaaaraaren en ook ik maak ( meestal) veel geluid, heb best een harde stem nl en kan flink door ratelen, vooral als ik opgefokt of ergens enthousiast over ben ( mijn kind heeft het niet van een vreemde :j )
Mensen zeggen vaak : “ je bent altijd vrolijk en lacht altijd” heel fijn dat mensen mij zo zien, maar dat idee heb ik niet altijd over mezelf.
Wel probeer ik altijd iedereen vriendelijk te behandelen, je weet maar nooit wat voor poedersuiker mensen hebben of wat er momenteel in hun leven speelt, dan is een beetje positieve aandacht altijd fijn toch?

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 23:26

Wat een moeilijke vraag!

Die resting bitch face hangt bij mij ook het lekkerst, maar verder kan ik niet echt iets opnoemen waar je mij aan uiterlijk makkelijk kan herkennen eigenlijk. Niet iets bijzonders of zo

Ik dacht wel gelijk als antwoord dat ik positief ben. Kijk altijd liever naar oplossingen dan moeilijkheden en kan de kleinste dingen waarderen.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 23:45

Ik lach altijd.

Oh, trouwens, misschien een tipje voor mijn toekomstige SS. Haar elastiekjes! Ik raak die krengen altijd kwijt, en vergeet ze ook altijd te kopen. Ben nu dus al een poosje aan het zoeken en rouleren met 2 gammele elastiekjes. _O-

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-24 00:06

Ik denk dat je mij herkent door een groot zwart gedaante die ik achter mij aan heb lopen. De hond laat mij nergens alleen. :+ Behalve op het werk dan, daar is die helaas niet toegestaan. :')

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 06:33

Citaat:
Weekvraag week 39
Wat is typerend voor jou, waaraan zouden we jou in het dagelijks leven herkennen?
[/quote]

Dit vind ik echt een lastige.. qua uiterlijk.. zwart.. altijd zwart en donkere jeans. altijd.
En dan vind ik het super om bijvoorbeeld hele opvallende schoenen, of een felgekleurde tas daar bij te doen.
Verder zeggen mijn vrienden dat het altijd waait bij mij, bij mij is het nooit rustig en stil. en dat vind ik fijn.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 07:39

Ik draag nooit een rok of jurk, maar goed, dat is ook niet echt iets typerends, want mensen die me niet kennen herkennen me er ook niet aan ;)
Verder een bril, maar ja, dat heeft ook 50% van de bevolking.
Ik loop wel in korte broeken in de zomer. En ook op wandelsandalen dan. Je herkent me dan aan de vele muggenbeten, haha. Die stomme muggen en vliegen vinden mij kennelijk lekker. Maar ook dat is niet iets waar je me nu nog aan herkent. Als hardloper ben ik degene die het zwaar lijkt te hebben, altijd, ook al loop ik voor mijn gevoel wel lekker of ben net begonnen. Maar ja, als je mij tegenkomt weet je natuurlijk niet of ik net begonnen ben met de training of er al 10km op heb zitten. Dat heb ik niet op een bordje of m'n shirt staan. :D

Wat ik altijd om heb, maar ook niet altijd zichtbaar als ik iets met lange mouwen draag is mijn lime kleurige Garmin horloge. En ik draag horloges RECHTS. En dat doet maar 1% van de bevolking.

In badpak ben ik direct te herkennen, dan ben ik degene met het meeste lelijke en opzichtelijke litteken op m'n kont. Te danken aan een stomme rothond een aantal jaren geleden. Maar goed, als ik kleiner geweest was had het dier me in de hals gegrepen, nu kwam hij niet verder dan de borst. Dus ik heb aan mijn lengte (voor een vrouw vrij lang met 1.82) te danken dat ik er gewoon nog sta. Tja, onkruid vergaat niet ;)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 08:19

Waar herken je mij aan...Hmm.. Lang, blond haar meestal vast. Blauwe ogen. Mensen zeggen dat ik altijd vrolijk ben en een kletskous. Ga niet de deur uit zonder een laagje mascara en heb vaak wel oorbellen in. Wat ik àltijd om heb is mijn pandora armband. En sinds kort een verlovingsring om m'n vinger. :D
Jurken of rokken zul je mij niet snel in zien, alleen voor een bruiloft o.i.d.

Als we ergens zijn praat ik altijd tegen dieren die ik tegenkom. Of dat nou een hond, kat, paard of koe is.. Ze kunnen allemaal een: "hé knapperd!" krijgen. :o Katten probeer ik ook een aai te geven als ze naar me toe komen. ♡

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 08:52

Lastige vraag.
Ik draag mijn haar nooit los, geen idee waarom ik langer haar wilde. Oh, en het ziet tamelijk grijs voor mijn leeftijd haha. En zonder bril frons ik altijd :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:29

Lastige vraag idd! Ik denk aan het feit dat ik bijna altijd vrolijk ben. :D qua kleding voornamelijk donkere kleding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:33

Op dit moment herken je me aan de wallen onder m'n ogen. :+ sorry, wat minder afwezig ivm privé-omstandigheden. Hopelijk over anderhalve week meer rust.

Waar je me normaal aan herkent? Vind ik lastig te bedenken eigenlijk. Klein meisje, grote waffel?

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:37

Matheno schreef:
Ik lach altijd.

Oh, trouwens, misschien een tipje voor mijn toekomstige SS. Haar elastiekjes! Ik raak die krengen altijd kwijt, en vergeet ze ook altijd te kopen. Ben nu dus al een poosje aan het zoeken en rouleren met 2 gammele elastiekjes. _O-

Heeeel herkenbaar :') ik kan gerust maanden doen met 1 elastiekje en dan plots ben ik er weer 10 kwijt in een week... Ze liggen dan ook overal standaard extra voor het geval dat (auto, werk, keuken etc haha)

Pfoe lastige weekvraag maar leuk om de reacties te lezen!

Waar herken je mij aan, op werk altijd de standaard jeans, basic top en een Nikkie blazer om de outfit netjes te maken. Thuis loop ik inmiddels de hele dag met een fleecekleed (mijn vader zegt dat mijn kinderen geboren worden met een vast fleecekleedje). Verder heb ik altijd mijn vaste sieraden om (ketting gaat nooit af, 2 ringen en oorbellen) En ik heb een aantal oorpiercings waarvan ik er graag nog wel 10 bij wil, dus binnenkort maar eens plannetje maken (zet ze zelf :j )

Sinds anderhalf jaar draag ik nepwimpers van lashbabe dus daar kan je mij ook wel aan herkennen denk ik. Verder staat mijn gezicht ook het lekkerst als ik nors kijk :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:46

Roosch schreef:
Op dit moment herken je me aan de wallen onder m'n ogen. :+ sorry, wat minder afwezig ivm privé-omstandigheden. Hopelijk over anderhalve week meer rust.

Waar je me normaal aan herkent? Vind ik lastig te bedenken eigenlijk. Klein meisje, grote waffel?

Oh, mijn klanten spotten altijd mijn kleine schoenen haha, misschien herken je me daar wel makkelijk aan :')