Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Ik denk dat je een foutje hebt gemaakt in je lijst, ik heb mijn Santa nl nog niet geraden maar wel eenachter mijn naam staan.
![]()
Ik ben inmiddels down to 2 mogelijke SeSa's trouwens waarvan 1 onlogisch lijkt.
Dus NALA, ben jij mijn SeSa?
Overigens; jammer dat je ermee stopt Kim maar ik begrijp het wel.
Hopelijk is er iemand die de organisatie gaat overnemen en anders maar op zoek naar een andere Secret Santa voor de honden of zelf een mooi pakket voor ze samenstellen volgend jaar.
VillaNeusjes schreef:Bedankt voor je inzet afgelopen jaren Kim. Dat zal achter de schermen vast veel energie hebben gekost. Het is ook heel sneu hoe het dit keer is verlopen voor jou en je lootje. Heeft je partner al straf gehad?
@draaakje, ik heb een werkbeschrijving in het naaimachine topic gezet
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=1659209&lr=755840309#unread
Ik had er al meer vragen over gehad en 't is echt een simpel patroon eigenlijk
lor1_1984 schreef:Ik denk dat je een foutje hebt gemaakt in je lijst, ik heb mijn Santa nl nog niet geraden maar wel eenachter mijn naam staan.
![]()
Ik ben inmiddels down to 2 mogelijke SeSa's trouwens waarvan 1 onlogisch lijkt.
Dus NALA, ben jij mijn SeSa?
Overigens; jammer dat je ermee stopt Kim maar ik begrijp het wel.
Hopelijk is er iemand die de organisatie gaat overnemen en anders maar op zoek naar een andere Secret Santa voor de honden of zelf een mooi pakket voor ze samenstellen volgend jaar.
VillaNeusjes schreef:@Kim: mannen.... Ik zweer je..
Ik wil gezien de overgrote tijd die ik over heb thuis het stokje wel overnemen van jou Kim. Het is namelijk ook gelijk 1 van enige dingen die ik doe voor kerst afgelopen jaren en ik kijk er altijd naar uit om een pakket samen te stellen. Hetzij alleen of met hulp van Mandarijn als ze dat leuk vind. Mocht iemand daar bezwaar tegen hebben oid dan ook gewoon eerlijk zeggen.