Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kanjerroos

Re: Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 15:12

Kim bedankt voor alle moeite die je in de organisatie hebt gestopt al die jaren! Ik heb er 3 jaar enorm van genoten!!
Jammer te lezen dat het je als organisator zoveel energie kost en je er (te) weinig energie voor terug hebt gekregen. Complimenten dat het je wat mij betreft heel goed is gelukt om de meeste dingen die niet ‘flawless’ gingen achter de schermen te houden. Vervelend dat voorval met je eigen lootje natuurlijk.
Nogmaals heel veel dank voor alles!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 15:16

Ik denk dat je een foutje hebt gemaakt in je lijst, ik heb mijn Santa nl nog niet geraden maar wel een {:) achter mijn naam staan. :o

Ik ben inmiddels down to 2 mogelijke SeSa's trouwens waarvan 1 onlogisch lijkt.
Dus NALA, ben jij mijn SeSa?

Overigens; jammer dat je ermee stopt Kim maar ik begrijp het wel. :)
Hopelijk is er iemand die de organisatie gaat overnemen en anders maar op zoek naar een andere Secret Santa voor de honden of zelf een mooi pakket voor ze samenstellen volgend jaar.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-24 15:18

lor1_1984 schreef:
Ik denk dat je een foutje hebt gemaakt in je lijst, ik heb mijn Santa nl nog niet geraden maar wel een {:) achter mijn naam staan. :o

Hopelijk is er iemand die de organisatie gaat overnemen en anders maar op zoek naar een andere Secret Santa voor de honden of zelf een mooi pakket voor ze samenstellen volgend jaar.

Was te verwachten dat het ergens mis zou gaan! :')

Ik kon de post nog aanpassen. :D

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 15:26

Logische beslissing Kim! Super bedankt voor de mooie edities die je hebt georganiseerd! Fitz en ik hebben genoten van het samenstellen en uitpakken van 3 edities Dog-SS, dankzij jouw top organisatie!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 16:14

Ook ik heb mijn secret Santa correct geraden.

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 16:19

Ah wat jammer Kim! Maar als er teveel gezeik is, begrijp ik het volkomen… heel erg jammer! Ik vind dat je het echt goed hebt georganiseerd, mijn complimenten daarvoor…

Hopelijk komt er nog een waardige opvolger, ik heb genoten van mijn eerste editie en wilde volgend jaar graag weer mee doen…

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 16:56

Heel begrijpelijk Kim!

Maar top gedaan dit jaar! Ik vond het heel erg leuk en heb genoten om mijn pakket te maken, ons pakket te openen en alle pakketten van iedereen te zien!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 17:06

Bedankt voor je inzet afgelopen jaren Kim. Dat zal achter de schermen vast veel energie hebben gekost. Het is ook heel sneu hoe het dit keer is verlopen voor jou en je lootje. Heeft je partner al straf gehad?

@draaakje, ik heb een werkbeschrijving in het naaimachine topic gezet
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=1659209&lr=755840309#unread

Ik had er al meer vragen over gehad en 't is echt een simpel patroon eigenlijk

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-24 17:14

VillaNeusjes schreef:
Bedankt voor je inzet afgelopen jaren Kim. Dat zal achter de schermen vast veel energie hebben gekost. Het is ook heel sneu hoe het dit keer is verlopen voor jou en je lootje. Heeft je partner al straf gehad?

@draaakje, ik heb een werkbeschrijving in het naaimachine topic gezet
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=1659209&lr=755840309#unread

Ik had er al meer vragen over gehad en 't is echt een simpel patroon eigenlijk

Die kan zich daar niet heel lang druk over maken, ik wens me vaak genoeg dat ik zo simpel kon leven, maar helaas.

Die was het op zondag al 'vergeven & vergeten'.

Ergens heeft hij een punt want het is niet terug te draaien natuurlijk, maar dat maakt niet dat ik er zelf wel heel erg van baal en ontzettend verdrietig van ben. Ik steek er veel tijd en energie in en kan er buitensporig van balen. Daarvoor heb ik gewoon langer nodig, ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe je zoiets voor elkaar krijgt. Vergeven, en vergeten is het dus zeker niet maar terugdraaien kan ik het ook niet jammer genoeg.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 17:23

lor1_1984 schreef:

Jaaaaa! Ik dacht doe het lekker makkelijk: schrijf een N, A, L, en A op de zijkanten van de doos (links onder). Maar niks bleek minder makkelijk _O- dikke sorry!

Ik ben wel super blij dat alle cadeautjes in de smaak vallen en het thundershirt zowel qua maat als kleur past *\%/*

KimD: heel erg bedankt voor de moeite en inzet! En een ongeluk kan gebeuren, dus maak het jezelf niet te moeilijk :(:)

Dat gezegd hebbende: ik zou graag volgend jaar aansluiten bij de organisatie of de organisatie op me nemen om deze leuke traditie in stand te houden :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 17:36

@KimD

Dank je wel voor de leuke edities en je inzet! Ik begrijp je wel. Ik kan ook niet ineens vergeten en vergeven, daar heb ik ook weken voor nodig. :(:)

Hopelijk gaat iemand anders het overnemen. In verbrand met een eigen zaak heb ik helaas de mogelijkheid niet.. :n

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 17:39

Yes, 3x was scheepsrecht! *\%/* *\%/* *\%/*

Ik heb echt die hele doos van onder tot boven bekeken, ook het pakpapier maar die hint dus nergens gevonden. :o :')

Dank je wel voor het pakket, alle hondjes zijn er ontzettend blij mee en daarmee ikzelf ook. *\o/*
En ik snap dat het moeilijk is om in te schatten of dingen passen met zo'n grootteverschil. :D
Mahdutje past qua lengte minstens 3x in de slang bijvoorbeeld, maar dat mag de pret niet drukken vindt hij. :))
De muts en sjaal zijn voor alle hondjes te groot waardoor ze bijvoorbeeld zo uit de sjaal stappen, maar voor even poseren maakt dat niet uit. :)
De knaloranje vos ligt dus in bed, wordt soms midden in de nacht wakker van een *pieppieppieppieppiep* omdat Mahdutje er dan mee speelt of ik krijg hem tegen mijn hoofd aan geslingerd ofzo omdat hij met me wil spelen. :')
En de keren dat ik op de wasbeer ben gestapt wanneer ik door de gang liep zijn ook niet meer te tellen, hoor je 's nachts ineens een piep recht onder je. _O-
In de woonamer struikel ik geregeld over de slang en de vallende ster.
En alles ligt elke keer weer op een andere plek ook omdat ermee gesleept wordt. +:)+
Wanneer de wasbeer eens in de woonkamer ligt wordt die ook standaard weer mee naar de gang gesleept, te schattig gewoon. <3

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 18:56

Wat jammer Kim, maar heel begrijpelijk! Bedankt voor al je inzet met deze edities! Ik vind dat je het top gedaan hebt.

Ik heb niet genoeg tijd om de volledige organisatie te doen, maar als iemand het samen (of met 3 bv) wil doen dan houd ik me aanbevolen! Dit is veel te leuk om niet nog een jaar te doen. :)

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 19:01

Jammer kim, maar heel begrijpelijk.
Dank je wel voor het organiseren de afgelopen jaren, wij hebben genoten <|-

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 19:05

Jammer dat je stopt Kim! Bedankt voor alle moeite en tijd die je erin hebt gestoken… hopelijk kan en wil iemand het stokje van je overnemen…

Ik doe de grote SSS al… anders had ik het wel willen doen….

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 19:44

Lieve Kim,

Dankjewel voor alle moeite de afgelopen jaren. Jipperd genoot enorm van het uitpakken van het pakket, die herinneringen koester ik enorm. Het is dan ook heel begrijpelijk dat je het stokje gaat overdragen. Afgelopen jaar was er het een en het ander gebeurd, ik heb diep respect voor je dat je het altijd zo goed georganiseerd hebt. *\o/*

Dit jaar heb ik vooral vanaf de zijkant meegekeken, waarbij er soms wel wat dingen opvielen. Al met al waren het enorme leuke edities <3

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 20:51

@Kim: mannen.... Ik zweer je..

Ik wil gezien de overgrote tijd die ik over heb thuis het stokje wel overnemen van jou Kim. Het is namelijk ook gelijk 1 van enige dingen die ik doe voor kerst afgelopen jaren en ik kijk er altijd naar uit om een pakket samen te stellen. Hetzij alleen of met hulp van Mandarijn als ze dat leuk vind. Mocht iemand daar bezwaar tegen hebben oid dan ook gewoon eerlijk zeggen.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 21:04

VillaNeusjes schreef:
@Kim: mannen.... Ik zweer je..

Ik wil gezien de overgrote tijd die ik over heb thuis het stokje wel overnemen van jou Kim. Het is namelijk ook gelijk 1 van enige dingen die ik doe voor kerst afgelopen jaren en ik kijk er altijd naar uit om een pakket samen te stellen. Hetzij alleen of met hulp van Mandarijn als ze dat leuk vind. Mocht iemand daar bezwaar tegen hebben oid dan ook gewoon eerlijk zeggen.

Ik heb je even een pb gestuurd! Dan zetten we een dog secret santa 2025 admin groepje op.

Jess_Ashlinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 23:05

Zou mijn SS via lootjes trekken nog een hint willen geven? Ik kom er niet uit :=

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 23:19

Enorm bedankt Kim, dit was voor mij de eerste keer en ik vond het geweldig!

Zou heel leuk zijn als er opvolgers zijn.

VillaNeusjes Leuk! Dan ga ik het patroon daar eens bekijken, dankjewel!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-24 23:43

Jess_Ashlinn schreef:
Zou mijn SS via lootjes trekken nog een hint willen geven? Ik kom er niet uit :=

Deel de hint anders eens in het topic, dan kunnen we je misschien op weg helpen. :))

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 08:59

Kim, bedankt voor het organiseren, Freddie, Limbo en ik hebben er de afgelopen 3 jaar erg van genoten!

En wat fijn dat er mensen zijn die het stokje over willen nemen.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 11:50

Kim ook van ons heel erg bedankt voor de organisatie! We komen je ongetwijfeld nog wel op heel veel andere plekken op bokt tegen.

Super dat Mandarijn en Villaneusjes het stokje willen overnemen! *\o/* Wij doen volgend jaar ook graag weer mee.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 18:51

't is niet zeker of Mandarijn en/ of ik het overnemen hoor. Achter de schermen zijn ze bezig met een plan maar dat wordt dan wel gemeld nog *\o/*

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 20:25

Klopt, ik heb hier gemeld dat ik me aanbevolen houd om mee te helpen met organiseren. Maar ook andere mensen en die zijn een plan aan het maken begreep ik. Mocht er nog hulp nodig zijn hoor ik het vanzelf wel. :D