Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 16:46

Ik had de deelnemerslijst gekopieerd en ben hem aan het aflopen geweest.
Eerst alle geraden deelnemers afgestreept en toen bleven er nog 8 over uiteindelijk.
Was daarmee begonnen vanaf het pakjes uitpakken dus had KimD per ongeluk laten staan en ivm het woord 'doos' en het feit dat haar honden groter zijn en grotendeels heel andere voorkeuren hebben dan de mijne haar aangewezen als verdachte.
Bleek dus niet te kloppen. :+
Kim afgestreept, nog eens goed naar de tekst gekeken en toen de aanmeldposts nagelopen.
Ik heb er nog 2 kunnen afstrepen, puur op basis vh formaat vd honden, er zijn 3 verdachten over die in het plaatje kunnen passen en 2 twijfelgevallen.

Vanavond ga ik verder puzzelen, kijken of ik dan verder kom. :)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 17:10

Momo94 schreef:
Oh! En voor de persoon die mij had met SSDE. Ringel is helemaal blij met die oranje bal die voor jullie geen succes was. :') Ik heb haar nog nooit zo hard door de kamer zien rennen achter dat ding aan om de lekkere brokjes die we van jullie hebben gekregen eruit te halen. _/-\o_

@ StonedRomy Ik denk dat jullie onze SS zijn? :D

Hey, née je moet nog even verder puzzelen

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 18:47

StonedRomy schreef:
Momo94 schreef:
Oh! En voor de persoon die mij had met SSDE. Ringel is helemaal blij met die oranje bal die voor jullie geen succes was. :') Ik heb haar nog nooit zo hard door de kamer zien rennen achter dat ding aan om de lekkere brokjes die we van jullie hebben gekregen eruit te halen. _/-\o_

@ StonedRomy Ik denk dat jullie onze SS zijn? :D

Hey, née je moet nog even verder puzzelen

Top! Bedankt! Volgens mij wil iedereen heel graag dat jij hun SS bent. :')

StonedRomy

Re: Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 21:32

Ivy_power89, Ben jij toevallig mijn santa?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 21:44

StonedRomy schreef:

Yes dat ben ik :)

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 22:26

Mijn heeeeeeeele puzzel omgegooid.. :')

Maar nu denk ik het te weten! Ik had wel echt de bonushint nodig.

Afbeelding

Hij was pittig, maar het is denk ik gelukt.

Flux? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mag ik jou en vesper! Bedanken voor dit super leuke pakket voor Ringel & Molly? *\o/*

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 00:13

Momo94 schreef:
Mijn heeeeeeeele puzzel omgegooid.. :')

Maar nu denk ik het te weten! Ik had wel echt de bonushint nodig.

[ Afbeelding ]

Hij was pittig, maar het is denk ik gelukt.

Flux? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mag ik jou en vesper! Bedanken voor dit super leuke pakket voor Ringel & Molly? *\o/*

Haha Jaaaaa!! *\o/* Heb super genoten van je uitpak-verhaal en filmpjes en ben echt blij dat het pakket zo goed ontvangen is! De trui lijkt Ringel ook goed te passen? Ik had eerst eentje bij Oodie besteld maar die was zo klein dat hij Vesper net paste :') Dat durfde ik niet voor Ringel _O-

Afbeelding

Oeps de hint was wel aan de moeilijke kant ja! Maar ben blij dat het toch gelukt is, hopelijk vond je het wel leuk!! Fijne Kerst voor jullie!! *\o/*

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 00:29

Joepie!
Haha, moet ook wel zeggen dat mijn hoofd het momenteel druk heeft met de feestdagen drukte in de winkel. En puzzelen op dat moment het lastig maakte, maar het is gelukt! Ik hou ook wel van uitdaging!

Hij past bij Ringel perfect! Ze wil hem niet meer uitdoen, dus heeft ze hem nu dag en nacht aan. *\o/*

Leuk om te horen dat je ook genoot van de filmpjes en foto's! Ringel was echt teleurgesteld toen alles uitgepakt en klaar was. _O- Die vind het uitpakken echt fantastisch! Het kleine kind, dus mag ze morgen avond nog een keer.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 05:45

Volgende poging :')
Er zijn nog 2 kandidaten over die volledig in het plaatje lijken te passen, 1 die deels past, en 2 die niet lijken te passen.

Mijn Secret Santa stuurde me nog een berichtje via lootjestrekken met dezelfde boodschap, maar met het woord doos in caps lock.
Ik met mijn niet altijd even heldere hoofd dacht 'wat nou als ik een hint gemist heb op of in de doos? :)*' en heb de doos weer tevoorschijn gehaald en letterlijk alles afgespeurd, zelfs de flappen in de doos opgetild etc. :+
Niets.
Oké, mss verwijst het naar de naam/bijnaam van een hond. :)*
Niets.
Kan ik die letters mss uit een forumnaam vissen? :)*
En toen bleef StonedRomy over, daar staan alle letters van doos in de (forum)naam.

Verder haalde ik uit het berichtje wat in de doos zat dat SeSa niet gewend is voor zulke kleine honden te shoppen, en laat StonedRomy grotere honden hebben. :))

En nu maar duimen dat ik goed zit. :+

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 08:22

Lor je moet nog even verder zoeken :')

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 08:48

Wat is dit leuk om allemaal te lezen, gelukkige honden en baasjes die druk aan het puzzelen zijn om hun SS te achterhalen :? .

Wat ik ook altijd zo leuk vind is dat je door zo’n pakket weer nieuwe dingen ontdekt. Ik kocht nooit honden puzzels, omdat vorige hond hem gewoon sloopte om bij het lekkers te komen |o . En de opdrachten gewoon niet leek te snappen. Freddie vind het juist super leuk, hij probeert echt de dingen op te lossen en is er best goed in :j .

Verder vind hij dat hij ook best past in Limbo’s mandje _O- . Gelukkig voor Limbo koos hij toch weer snel voor zijn eigen mand. Limbo sprong meteen van mijn schoot toen Hij Freddie in zijn mand zag :') .

Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-24 08:59

Nu het merendeel al open is, en aan het raden geslagen, zal ik morgen een eerste lijst maken van geraden Santa's. :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 11:56

StonedRomy schreef:
Lor je moet nog even verder zoeken :')

Kak. :+ :')

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 12:06

Taifoen schreef:
Is Sharani onze SS?
Aan de kaart te zien dacht ik dat het iemand moest zijn met twee honden. En dan hadden we nog de hint van tv show op volle toeren met het liedje "wij zijn twee vrienden", de enige link die ik daarmee kan vinden is Freddy :Y)

Ik ben benieuwd of Sharani onze SS is of dat ik nog verder moet zoeken :') :(:)

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 16:55

Taifoen schreef:
Taifoen schreef:
Is Sharani onze SS?
Aan de kaart te zien dacht ik dat het iemand moest zijn met twee honden. En dan hadden we nog de hint van tv show op volle toeren met het liedje "wij zijn twee vrienden", de enige link die ik daarmee kan vinden is Freddy :Y)

Ik ben benieuwd of Sharani onze SS is of dat ik nog verder moet zoeken :') :(:)

Nee, je moet nog even verder zoeken. Sorry voor mijn late reactie, ik was een paar dagen op Terschelling en had je berichtje gemist :o .

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 18:42

Hier heeft het uitpakken even geduurd, sorry SS!

We hebben deze vandaag uitgepakt, samen met mijn broertje, die nu aan de andere kant van de wereld zit. Was even een gedoe met stabiel internet vinden en een tijd dat we beiden konden, haha. Maar het is gelukt!

Bij ontvangst uiteraard poseren met het pakket. Timing van aankomst van het pakket kon overigens niet beter, ik kwam net thuis aanrijden, en de pakketbezorger kwam ook net aan :D

Afbeelding

Het uitpakken was een grote chaos, iets met een hondje die papier opeet en er overal mee heen rent :Y) :+

Ik heb dus minder foto's gemaakt dan eigenlijk mijn bedoeling was, sorry Santa.

Nog even poseren..
Afbeelding

Eerste cadeautje uitgepakt!
Afbeelding

En de 2e! Inmiddels had iemand ook al een zak snoepjes gevonden.. die konden er dus mooi in, spelen maar! Vooral Nova vind dit geweldig, ze rolt hem het hele huis door, en ook nog op hoog tempo :')

Afbeelding

Kerstzuurstok, met piep! Favoriet van Luna! Hoort met kerst natuurlijk in de boom te hangen.. maar zo af en toe vraag ik dan wel aan de baas of ik er mee mag spelen ;) ps. Dat deze in de boom hangt komt mooi uit, dan kan mijn slopende zusje er niet bij.. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Nova is heel erg blij met de snuffelmat! Ook deze moest meteen worden getest, en hij bleek ook multifunctioneel.. :+

Afbeelding

Wanneer je uitgesnuffelt bent, kun je er ook op slapen..
Afbeelding

En nog even met de hele buit!

Afbeelding

Bedankt Santa!
Wij hebben genoten van het uitpakken, en aan de andere kant van de wereld hebben ze ook meegenoten!
Ze vonden het daar een erg leuk en apart idee. Mijn broertje heeft uitgelegd hoe het in zijn werk gaat, en de hints vertalen was ook erg grappig, haha!

In ieder pakje zaten 1 of 2 letters.

Hier ga ik nu nog even mee puzzelen.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 00:05

Nou hierbij mijn verslag van het cadeau pakket uitpakken.

Ik zal heel eerlijk zijn, ik heb even getwijfeld of ik hier überhaupt een verslag van zou maken, het pakket was al vertraagd omdat het gewoon te laat opgestuurd was, de inhoud van het pakket was het niet helemaal (er zaten XS artikelen in, terwijl ik geen XS honden heb, de rest zal ik later uitleggen) en het pakket was dus ook niet compleet, er kwam nog een nazending, die ik gisteren pas heb mogen ontvangen. De lol van secret santa was er bij mij echt wel af....... een eerste en laatste keer secret santa.

Lykke dook er meteen met de neus in, ik noem haar altijd een ramptoerist omdat ze overal bovenop zit hahaha

Afbeelding

Woezel is altijd een beetje afwachtend, eigenlijk een beetje de bangepoeperd maar wil stiekem wel alles weten, zodra hij weet dat het veilig is.

Afbeelding

En twiggle vind zichzelf overal te oud voor...... de moeite van het opstaan vind hij het uitpakken van een pakket niet waard :')

Afbeelding

Lykke heeft heel vakkundig mee geholpen met scheuren :') wie weet zit er wel een bal of knuffel in!

Afbeelding

Dit was het uiteindelijke pakket, ik wil echt niet ondankbaar overkomen, maar het roze kleedje past de kleinste teckel net op, er zaten een XS nylabone en XS kong balletjes in. Mijn "kleinste" teckel is bijna 9 kilo.... Misschien had ik de gewichten erbij moeten zetten. -O-

Afbeelding

De slaapzak wordt gebruikt als ik de oude teckel Twiggle erin leg. Hij ligt dan echt diep in dromenland, en komt er de hele avond niet meer uit. Dus dat is wel echt een succes! Nu nog leren dat hij en/of die ander teckel er zelf in gaan, dat wordt even puzzelen.

Afbeelding
Afbeelding

Op de kaart met Hints, stond geschreven dat er nog een cadeau nagezonden werd. Dus ik heb gewacht met het verslag maken tot ik die in huis had. Die kwam gisteren binnen bij ons in de winkel, maar vandaag pas kunnen ophalen.
En dat cadeau was wel echt een goedmakertje, daar ben ik echt onwijs blij mee!

Ik had van de zomer op een outdoor show in duitsland een mega neon roze riem gekocht, maar nog niet een bijpassende halsband bij gevonden. En mijn SS heeft daar wel een biothane neon roze halsband bij gevonden (handig! deze waterrat is veel aan het zwemmen, zelfs in de winter, en deze kan dus prima nat worden)

Afbeelding
Afbeelding

Bedankt SS!!!!
Ik heb alleen nog geen idee wie je bent overigens ;)

Ik wil dus wel even benadrukken dat ik niet wil overkomen als een verwend nest die niet blij is met haar cadeau's (als je het verslag helemaal gelezen hebt, moet dit wel duidelijk zijn) maar het zijn nét even teveel en en en, waardoor de lol er voor mij gewoon een beetje vanaf is.
Want terwijl ik dit bericht typ ligt de teckel te snurken in zn slaapzak, en heb ik hiervoor al een lekker rondje met de neon roze halsband gelopen.

Stonedromy, sorry mijn antwoord was even kort (dat even snel in het topic kijken terwijl je eigenlijk met andere dingen bezig bent is niet handig) het was voor mij wel een klus om iets te vinden qua voedings/snacks enrichment wat je nog niet had, jouw verzameling lijkt een beetje op mijn verzameling dekjes whaha :') Dus ik hoop dat de cadeau's in de smaak zijn gevallen :) Ik had 1 van je cadeautjes voor het eerst besteld bij onze leverancier, en vond die zo leuk dat ik die opgenomen heb in ons assortiment haha.

Nog even een sidenote: Met mijn bericht hier wil ik absoluut geen rel oid veroorzaken.
Ik ga dan verder ook niet in op reacties nav mijn bericht.

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 01:43

Ik denk dat wij de puzzeltjes/hints hebben opgelost na het kerstdiner *D

Uit de letters die uit de pakjes kwamen, kon ik maken 'Twee Honden'.

De 2e hint: "Ik ben klein van formaat, maar heb een groot karakter.
Ik kom oorspronkelijk uit Mexico waar ik de koning van de stad ben".

Verwijst volgensmij naar de Chihuahua.

De 3e hint:

"Feestelijk brengen wij warmte in het rond,
Reik een hand en maak de band gezond.
Elke glimlach maakt het leven licht,
De liefde voor elkaar is ons gezicht.
Draag zorg, weest zacht en fijn,
In verbondenheid zullen we samen zijn.
Een kerst vol vreugde, vrede en plezier."

Met de hoofdletters kom ik op Freddie.

Sharani, Freddy & Limbo zijn jullie onze SS's? :o

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 04:18

ivy_power89 schreef:
StonedRomy schreef:

Yes dat ben ik :)

Nogmaals dankjewel voor het prachtige pakket! De kong tennisbal zou ik zelf niet snel gekocht hebben, omdat ik al veel voerbal speeltjes heb en de honden daar juist amper interesse in hebben… meer op deze zijn ze helemaal gek. Gaan ze heel fanatiek achteraan met hun neus.

Kophuid platen gaan altijd goed hier. Mijn moeder heeft nog een foto gemaakt van rinoka en gintora die samen de kophuid aan het opeten waren. Want dat kon met die twee akita teefjes zonder problemen :knuffel:

Dus dankjewel voor het prachtige pakket waardoor ik nog even van mijn baby beertje heb kunnen genieten.

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 05:02

Oh maar SimonDesteny, jullie moeten onze SS zijn na het lezen van de 2 hints! Bedankt voor het mooie pakket *\o/*

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 08:34

SimonDesteny schreef:
Ik denk dat wij de puzzeltjes/hints hebben opgelost na het kerstdiner *D

Uit de letters die uit de pakjes kwamen, kon ik maken 'Twee Honden'.

De 2e hint: "Ik ben klein van formaat, maar heb een groot karakter.
Ik kom oorspronkelijk uit Mexico waar ik de koning van de stad ben".

Verwijst volgensmij naar de Chihuahua.

De 3e hint:

"Feestelijk brengen wij warmte in het rond,
Reik een hand en maak de band gezond.
Elke glimlach maakt het leven licht,
De liefde voor elkaar is ons gezicht.
Draag zorg, weest zacht en fijn,
In verbondenheid zullen we samen zijn.
Een kerst vol vreugde, vrede en plezier."

Met de hoofdletters kom ik op Freddie.

Sharani, Freddy & Limbo zijn jullie onze SS's? :o

Ja, helemaal goed! Ik vond het heel leuk om voor Nova en Luna een pakket samen te stellen en hoop dat ze er veel plezier van hebben.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 12:39

StonedRomy wat een mooi pakket met veel lekkers en die kikker is echt super grappig. Ontzettend veel sterkte, wat zal dit dubbel moeilijk zijn geweest. Hoe gaat het met Gintora?

Wat een mooi pakket ook voor Diesel! Leuk die snuffelmat!

Kijk eens hoe blij Fitz tussen al zijn mooie spullen en snippers ligt, heel leuk!

Ontzettend leuk om Saar en Senna hun pakket uit te zien pakken!

Wat een leuke hints ook bij xDyan! En zo te zien ook echt een feest met uitpakken.

Ah wat heerlijk Sharani, geweldig hoe Freddie alles zelf uitpakt en meeneemt naar zijn mand! En wat een geweldig mandje! Echt prachtig! Die zou ik ook wel eens willen proberen na te maken op mijn naaimachine. (Zal nooit zo mooi worden, maar wie weet wordt het iets)

Ah Hoax kon ook niet wachten en Fietje stond er ook helemaal klaar voor zie ik!
Heel leuk dat ze dan zo blij zijn met zo’n stro touw.

Een mooi gevulde slowfeeder kwam voorbij bij love_mandy.

Banjer heeft ook al een prachtig pakket, heel leuk alles zo in kerstsfeer, en met leuke hints!
Die snoeppotjes zijn echt heel leuk!

Hihi Fem, geweldig hoe ze samen steeds iets lekkers uit de doos halen! Zo te zien zijn de oren favoriet!
En wat een prachtig showtasje! Mocht ik je ooit op show herkennen aan het tasje dan kom ik even gedag zeggen :P

Wat een leuke foto’s Crista, en zo te zien heeft je zoontje ook genoten van het uitpakken! Zijn inmiddels alle kipkerstboompjes op?

Bij MarijeR ook helemaal blije honden. Grappig dat ze ook zo lekker aan het versnipperen waren geweest.

Bij Cerosa zie ik ook een hele blije hond met prachtige speeltjes en lekkers! Die olifant is ook wel echt heel schattig.

Dwyne ook al zo’n mooie snoeppot, super leuk!

Mandarijn wat een leuke foto met haar mooie sjaaltje, ze kijkt er ook zo trots bij!
En nog lekker wat te goed met de adventskalender.

Hihi bij Suusw meteen het hele hoofd in de mooie zak, heerlijk dat enthausisme!

Bij Momo ging het helpen met uitpakken ook heel goed, en wat veel lekkers!
Hele leuke hints zo te zien ook!

Damelza, de sprong en koepelsprong heb ik mijn zusje laten bestellen bij Temu, ik wou heel groot iets voor de agility erbij doen, maar ik wou ook budget overhouden voor andere spulletjes, dus vandaar deze keuze gemaakt.
Wat heb je zelf ook een mooi pakket, en zo te zien is de kat er ook blij mee :D
Ontzettend leuk ook die Tag!

Ah bij Denisee ook twee kerstige hondjes helemaal klaar voor het uitpakken, geweldig die Chillpill

Hihi, Maze wil vooral niets delen uit zijn mooie pakket zie ik!
Die oranje slang heb ik hier ook, helemaal favoriet omdat ik elk deel van het lijf een andere pieper zit, soms krijg ik hele concerten.

Bij Taifoen een echte grabbelton zo te zien, en ook een hele mooie buit!

Bij Damon ook zo’n mooie badjas, die past super goed!

Bij Lor ook van die mooie kersthondjes! En wat een leuke speeltjes! Hopelijk bevalt het thundershirt heel goed! Mooi kleurtje!

Ah wat een leuke foto bij SimonDesteny voor de kerstboom samen met hun mooie pakket! En wat een leuke cadeaus!

Wat jammer dat het je tegen is gevallen Ivy_power. Gelukkig is de slaapzak wel een hit zo te zien! En de roze halsband is ook heel erg mooi bij je riem! Zo te zien heeft je SS wel echt haar best gedaan daarop.

Jess_Ashlinn hier wordt echt vollop met alles gespeeld! Afgelopen week waren Struikeltje haar zusjes op bezoek en ze hebben echt de hele middag rondgesjouwd met de kerstflamingo en het poepje met kerstmuts. De kat mag nog steeds niet op het kerstkleedje komen, en elke dag krijgt ze een heerlijk snoepje uit het pakket.
Het paarse speeltje is meteen in beslag genomen door de hond van vrienden, dat is een hele grote goldendoodle die gek is op speelgoed, hij gooit ermee, en had al snel door dat er een piep in zit, he-le-maal blij :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 19:04

Thundershirt moet Dívka even aan wennen, veel meer klittenband dan haar AliExpress thundershirts en het zit steviger om haar lijfje.
Maar hij past heel mooi. *\o/*
Afbeelding
Haar kraag wordt wel extra opgeploft nu waardoor ze bijna een zwart leeuwtje wordt. :') <3

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 19:35

Taifoen schreef:
Oh maar SimonDesteny, jullie moeten onze SS zijn na het lezen van de 2 hints! Bedankt voor het mooie pakket *\o/*

Klopt helemaal! Wij vonden het heel leuk om een pakket voor jullie te maken! :D

Ik ging stuk om die foto van Fleur met haar hoofd in die grabbelton :')

Sharani schreef:
Ja, helemaal goed! Ik vond het heel leuk om voor Nova en Luna een pakket samen te stellen en hoop dat ze er veel plezier van hebben.

Ah, superleuk! Ze genieten er zeker van, Nova is echt gek op de snuffelspelletjes, haha!
Luna loopt het liefst de hele dag rond met de zuurstok :j

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-24 15:07

SANTA UPDATE!

Iets later dan gepland maar hier is de lijst, volledig up-to-date hoop ik! *\o/* Waar een {:) achter staat heeft de Secret Santa correct geraden. Nog maar een paar te gaan. :D

Citaat:
1. Mandarijn [&] {:)

2. love_mandy [&] {:)

3. Leo [&] {:)

5. StonedRomy [&]

6. Lor1_1984 [&]

7. Nala [&] {:)

8. Banjer [&] {:)

9. RoosDeG [&] {:)

10. Cerosa [&] {:)

11. Flux [&] {:)

12. VillaNeusjes [&] {:)

13. Luna2006 - x {:)

14. Fem [&] {:)

15. Kanjerroos [&] {:)

16. Suusw [&] {:)

17. Damelza [&] {:)

18. Deniseee96 [&] {:)

19. Momo94 [&] {:)

20. Tigress [&] {:)

21. Sharani [&] {:)

22. Jess_Ashlinn [&]

23. Ivy_power89 [&]

24. _xDyan [&] {:)

25. Taifoen [&] {:)

26. Dwyne [&] {:)

27. MarijeR [&] {:)

28. Crista [&] {:)

29. SimonDesteny [&] {:)

30. Damon26 [&]

31. Draaakje [&] {:)

32. Bo_Y [&] {:)

33. KimD [&] {:)

-------------------------------------------------------------

Huishoudelijke mededeling:

Met die bijna complete lijst deel ik het volgende. Dit was mijn laatste editie van de Secret Santa, dog edition.

Dat wist ik eigenlijk al voordat we lootjes gingen trekken, maar achter de schermen heeft ook dit jaar weer het een en ander plaatsgevonden waardoor de Secret Santa meer energie vreet, dan dat het energie oplevert. Het absolute gezeik van vorig jaar, en de verwijten die daar gemaakt zijn, en me nog steeds naar het hoofd gegooid worden, plus dit jaar weer geen 'flawless' jaar heeft die keuze om te stoppen alleen maar kracht bijgezet.

Daarnaast ben ik zelf ook geen fijne deelnemer met tien honden, ik hoor jaarlijks hoe lastig ik ben als lootje, en hoe lastig het is om voor onze honden iets uit te zoeken. Ook dát begrijp ik 100% en ook dat is voor mij een reden om niet meer mee te doen.

Ik wil echt iedereen bedanken die meegedaan heeft (al die jaren!), ik heb er zeker wel van genoten en prachtige pakketten mogen ontvangen, en uitgepakt zien worden. Het enthousiasme was waanzinnig! {:) <|-
Laatst bijgewerkt door KimD op 27-12-24 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt