Eerst alle geraden deelnemers afgestreept en toen bleven er nog 8 over uiteindelijk.
Was daarmee begonnen vanaf het pakjes uitpakken dus had KimD per ongeluk laten staan en ivm het woord 'doos' en het feit dat haar honden groter zijn en grotendeels heel andere voorkeuren hebben dan de mijne haar aangewezen als verdachte.
Bleek dus niet te kloppen.
Kim afgestreept, nog eens goed naar de tekst gekeken en toen de aanmeldposts nagelopen.
Ik heb er nog 2 kunnen afstrepen, puur op basis vh formaat vd honden, er zijn 3 verdachten over die in het plaatje kunnen passen en 2 twijfelgevallen.
Vanavond ga ik verder puzzelen, kijken of ik dan verder kom.
Ik heb haar nog nooit zo hard door de kamer zien rennen achter dat ding aan om de lekkere brokjes die we van jullie hebben gekregen eruit te halen.

' en heb de doos weer tevoorschijn gehaald en letterlijk alles afgespeurd, zelfs de flappen in de doos opgetild etc.
.
. En de opdrachten gewoon niet leek te snappen. Freddie vind het juist super leuk, hij probeert echt de dingen op te lossen en is er best goed in
.

. 

ps. Dat deze in de boom hangt komt mooi uit, dan kan mijn slopende zusje er niet bij.. 

achter staat heeft de Secret Santa correct geraden. Nog maar een paar te gaan.