Fijn Neonlight dat de man met de hamer nog langskwam, goeie nachtrust is toch wel belangrijk met jouw werkdagen.
Oei, nachtmerries zijn niet prettig. Hoe was de kamelenrit?? En ging je nu vandaag met die oma op pad?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keizerinnnn schreef:Vandaag een tomaatje is morgen een chocolaatje toch![]()
.
Het is mijn eerste keer dat ik mee doe en was als eerst mega blij met dat mijn Santa blij is met het pakket wat ik heb gemaakt, vond ik toch spannend. En dan krijg je vervolgens zo'n voltreffer van een pakket met allemaal dingen die passen en die ik kan gebruiken. Ik doe volgend jaar absoluut weer mee
![]()
Neonlight, herkenbaar dat je hoofd zo vol zit met die drukke weken. Ik herbeleef ook alles in mijn slaap weer opnieuw. En inmiddels ben ik snot verkouden en benauwd.. vrijdag kerstuitje van het werk hoop dat het dan wel weggetrokken is.
Bijna vakantie wel gok ik?
Roosch schreef:Ik neem een zonnetje mee voor jullie.Ik las inderdaad op het nieuws dat ie zich in Nederland niet zo goed laat zien. Dan heb ik verrektes goeie timing gehad bedenk ik me.
Oh heb je vakantie, Mriek? Heerlijk! Geniet ervan!
Wat balen dat je hert op is en uitverkocht is, Neon! Ik vind een lekkere hertenbiefstuk ook zo lekker..