Fijn Neonlight dat de man met de hamer nog langskwam, goeie nachtrust is toch wel belangrijk met jouw werkdagen.
Oei, nachtmerries zijn niet prettig. Hoe was de kamelenrit?? En ging je nu vandaag met die oma op pad?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik ben net terug in het hotel. Heb maar eventjes kort op de kameel gezeten, lang zat.. vind het toch wat zielig ofzo.. 

mijn hart..
Wel balen van je verbrand zijn.Keizerinnnn schreef:Vandaag een tomaatje is morgen een chocolaatje toch![]()
.
Het is mijn eerste keer dat ik mee doe en was als eerst mega blij met dat mijn Santa blij is met het pakket wat ik heb gemaakt, vond ik toch spannend. En dan krijg je vervolgens zo'n voltreffer van een pakket met allemaal dingen die passen en die ik kan gebruiken. Ik doe volgend jaar absoluut weer mee
![]()
Neonlight, herkenbaar dat je hoofd zo vol zit met die drukke weken. Ik herbeleef ook alles in mijn slaap weer opnieuw. En inmiddels ben ik snot verkouden en benauwd.. vrijdag kerstuitje van het werk hoop dat het dan wel weggetrokken is.
Bijna vakantie wel gok ik?
Maar idd een erg mooie editie zo
en 2 soorten medicatie. Nu duimen dat hij erbovenop komt, maar de dierenarts had goede hoop
Nu maar hopen dat ze snel weer hebben, we eten het graag en het is duurzaam vlees. Plus ook makkelijke en snelle maaltijd, eten het altijd met kant en klare stoofpeertjes (emmertje in de magnetron), groene asperges of haricots verts met spek (ook uit de diepvries) en aardappelroosjes. Geen voorbereiding en alles is snel klaar.
Die wíl je toch ook gewoon meenemen!
qua vlees kom ik thuis niet echt veel verder dan kip en gehakt, 'echt' vlees kan ik niet goed bereiden *keukenkneus en ik vind het ook niet leuk. 
Ik las inderdaad op het nieuws dat ie zich in Nederland niet zo goed laat zien. Dan heb ik verrektes goeie timing gehad bedenk ik me. 
, daarna door naar m'n opa en vanavond tennisles.
Roosch schreef:Ik neem een zonnetje mee voor jullie.Ik las inderdaad op het nieuws dat ie zich in Nederland niet zo goed laat zien. Dan heb ik verrektes goeie timing gehad bedenk ik me.
Oh heb je vakantie, Mriek? Heerlijk! Geniet ervan!
Wat balen dat je hert op is en uitverkocht is, Neon! Ik vind een lekkere hertenbiefstuk ook zo lekker..

Ik had wel punten doorgegeven van elke bezorgdienst maar ik weet niet welke mijn santa heeft gebruikt en of het dan ook naar het opgegeven punt is gegaan. Kan me voorstellen dat dat nog wel eens anders moet met de drukte nu...