Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 19:26

Die uitspraak kende ik ook niet Keizerinnn, helaas geldt die voor mij ook niet. Rood of wit zijn de smaken die mijn huid in het assortiment heeft. :=

Fijn Neonlight dat de man met de hamer nog langskwam, goeie nachtrust is toch wel belangrijk met jouw werkdagen.

Oei, nachtmerries zijn niet prettig. Hoe was de kamelenrit?? En ging je nu vandaag met die oma op pad?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 19:48

Jazeker. :D ik ben net terug in het hotel. Heb maar eventjes kort op de kameel gezeten, lang zat.. vind het toch wat zielig ofzo.. :o
En de Mario Kart IRL was ook leuk! :))

En ik heb een nieuw vriendje die ik eigenlijk mee naar huis wilde nemen. Mocht wel, als ik hem zelf oppe quad mee terug kreeg. :')

Afbeelding

Afbeelding

Ook maar aloë vera gescoord voor m'n rode kleurtje, die vind ik toch niet zo leuk. :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 19:53

En, gelukt om hem op de quad te krijgen? :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 19:54

Nee, hij mekkerde te hard.

Zo aandoenlijk die geitjes... <3 mijn hart.. <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 19:57

Lekker rond wezen scheuren zie ik, tof hoor. En die geit.. :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 20:44

Wat stoer zo op een kameel en op een kart!! Nog steeds niet leuk daar dus :)) Wel balen van je verbrand zijn.

Keizerinnnn schreef:
Vandaag een tomaatje is morgen een chocolaatje toch {:} :').

Het is mijn eerste keer dat ik mee doe en was als eerst mega blij met dat mijn Santa blij is met het pakket wat ik heb gemaakt, vond ik toch spannend :o. En dan krijg je vervolgens zo'n voltreffer van een pakket met allemaal dingen die passen en die ik kan gebruiken. Ik doe volgend jaar absoluut weer mee :j

Neonlight, herkenbaar dat je hoofd zo vol zit met die drukke weken. Ik herbeleef ook alles in mijn slaap weer opnieuw. En inmiddels ben ik snot verkouden en benauwd.. vrijdag kerstuitje van het werk hoop dat het dan wel weggetrokken is.
Bijna vakantie wel gok ik?

Blijft spannend hoor! Dit was volgens mij m'n 2e of 3e keer (wat weg, m'n geheugen). Altijd spannend of je lootje er blij mee is en ook wat je krijgt. Dit jaar was ik echt stil van mn pakket en werd nog meer onzeker over t pakket dat ik had verstuurd := Maar idd een erg mooie editie zo <3

Ik wilde net alvast wat lekkers halen voor kerst (vlees, luxe aardappels ofzo voor m'n 1e kerstdag). Maar kon nog niets halen ivm de houdbaarheid. Nu heb ik opeens extra chocolade in huis, want lege handen naar buiten kon niet :+

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 22:16

Ohh ziet er heerlijk uit Roosch. En dat geitje, superschattig!

Tancreda, jaa zo voor eerst geslaagde editie. Jammer dat het voor een paar mensen toch mis is gegaan, maar dat is toch het risico van aan zoiets meedoen. Je kent elkaar niet en moet het dan doen met de info die er is. Daarbij lees ik vooral veel op bokt en ben ik geen actieve schrijver dus dat is misschien nog lastiger.

Vandaag met Kammie naar de dierenarts geweest, eigen dierenarts werd zelf geopereerd dus 4 klinieken gebeld en kon uiteindelijk terecht in Elst dat is gelukkig maar 20 min rijden. Toch spannend want dat geeft ook veel stress.
Hij is heel mager en veel bacteriën. Naar huis gegaan met 108 euro minder :$ en 2 soorten medicatie. Nu duimen dat hij erbovenop komt, maar de dierenarts had goede hoop :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 22:32

Arme kammie dus nog niets beter geworden. :knuffel:

Ja, is altijd spannend met de lootjes. Dit jaar had ik een voor mij heel makkelijk lootje toen ik begon te onderzoeken, want kende haar totaal niet. Maar we hebben heel veel dezelfde interesses en dat maakt het een stuk makkelijker.

Ik moet morgen nog tijd maken om een boodschappenlijst te maken voor kerst. Heb wat dingen opgeschreven om te maken, maar nu de ingredienten nog erbij zoeken. Had dat eerder willen doen maar gewoon takkedruk gehad deze week. En morgen moet ik ook nog naar therapie, blijft er weer weinig tijd voor over, en vrijdagochtend is het boodschappentijd.

Gisteren 1 van de laatste stukken hert uit de diepvries gepakt, wilde ik weer een nieuw pakket bestellen bij Grutto, uitverkocht. -O- Nu maar hopen dat ze snel weer hebben, we eten het graag en het is duurzaam vlees. Plus ook makkelijke en snelle maaltijd, eten het altijd met kant en klare stoofpeertjes (emmertje in de magnetron), groene asperges of haricots verts met spek (ook uit de diepvries) en aardappelroosjes. Geen voorbereiding en alles is snel klaar.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 22:43

Tijdje niet gereageerd, dus bijleesposttij! :D

Wauw die snorkel foto's, prachtig Roosch. Heb er denk ik overheen gelezen, maar ben je in je eentje weg?
10 uur geslapen, phoej...dan had je dat inderdaad echt even nodig!
Wel lekker hoor in de zon! Hier al dágen geen zon gezien. Ook heerlijk een massage.
Oepsie kreeftje geworden! Heb wel eens gelezen dat scheerschuim daar tegen moet helpen.
Nachtmerries ook niet fijn!
Gaaf quads én kamelen.
En dat geitje!! <3 Die wíl je toch ook gewoon meenemen!

Marleen lekker vooruitzicht voor volgend jaar! Weet je ook al waarheen?
Wat rot die pijn in je schouder. Vandaag al wat minder last hoop ik?

Neonlight vervelend zo druk op je werk en dat je daar dan niet zo goed van kan slapen...
Druk weekend voor de boeg ook, maar klinkt wel leuk allemaal.
Vervelend dat het vlees uitverkocht was.
Klinkt wel als een lekker maaltje zo bij elkaar.

Keizerin haha mooie uitspraak!
Fijn dat je zo enthousiast bent over secret santa én je pakket. Tof dat je nu ook mee kon doen qua financieel plaatje.
Vervelend zo verkouden. Gaat ook enorm rond!
Spannend met Kammie, voelt zich nog steeds niet fijn toch? Hopelijk is hij snel weer beter.

Tancreda chocola is ook veeeeel beter dan vlees of aardappelen haha. Welke heb je gehaald?

Hier paar drukke dagen gehad op werk, maar nu heerlijk kerstvakantie! Ga morgen nog wel even heen met mijn zoon voor de kerstbrunch. Verder vooral chillen de komende tijd. :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 23:57

Ik duim voor Kammie! Hopen dat de medicatie aanslaat :(:)

Lekker mriek, heb je 2 weken vakantie?

Ik had chocolade truffels gehaald . Dom. Word je misselijk van :+

Dat simpel en snel vind ik al heel culinair klinken neonlight :)) qua vlees kom ik thuis niet echt veel verder dan kip en gehakt, 'echt' vlees kan ik niet goed bereiden *keukenkneus en ik vind het ook niet leuk.

Maarrr met kerst wil ik wel zo'n voor gemaakt ovenpakketje proberen. Bv kip met spek en andere zooi. Dat je zo in de oven schuift. Dat kan ik njet heel snel verpesten :+

Roosch. Zorg je wel dat je wat zo mee neemt? Volgens mij al 10 dagen geen zon gezien hier en vandaag merk ik wel dat ik daar weer last van begin te krijgen qua humeur.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 06:55

Ik neem een zonnetje mee voor jullie. :j Ik las inderdaad op het nieuws dat ie zich in Nederland niet zo goed laat zien. Dan heb ik verrektes goeie timing gehad bedenk ik me. :+

Oh heb je vakantie, Mriek? Heerlijk! Geniet ervan!

Wat balen dat je hert op is en uitverkocht is, Neon! Ik vind een lekkere hertenbiefstuk ook zo lekker.. :9

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 08:22

Ooh chocoladetruffels vind ik ook zo lekker, maar je wordt er inderdaad kotsberoerd van na een tijdje.

Roosch qua timing was het perfect dat je lekker weg ging. Topper dat je wat mee neemt voor ons.

Ik heb 2 weken vakantie ja. Of nou ja eigenlijk 2,5 want werk vanaf vandaag al niet meer. O:)
Toch wel een groot voordeel van het onderwijs.
Heb al wel veel gepland. Vanmiddag naar de tandarts, |( , daarna door naar m'n opa en vanavond tennisles.
Vrijdag met een vriendin en haar dochter naar Wildlands, in de namiddag borrel van het werk.
En dit weekend het hele weekend helpen op de manege met kerstconcours. Zaterdag rij ik zelf ook een proefje. :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 08:30

Lekker he, gewoon 2,5 week lekker aanrommelen. <3

Ik heb nog tot na kerst vrij en in de dagen rondom oud en nieuw is er bij ons op kantoor toch niet zoveel gaande. Dus kan ook rustig aan doen de komende tijd <3

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 08:42

Heerlijke foto's Roosch! Dat op de quad rijden in de woestijn met een stop met de dromedarissen hebben wij ook gedaan, erg leuk! :)

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 16:25

Roosch schreef:
Ik neem een zonnetje mee voor jullie. :j Ik las inderdaad op het nieuws dat ie zich in Nederland niet zo goed laat zien. Dan heb ik verrektes goeie timing gehad bedenk ik me. :+

Oh heb je vakantie, Mriek? Heerlijk! Geniet ervan!

Wat balen dat je hert op is en uitverkocht is, Neon! Ik vind een lekkere hertenbiefstuk ook zo lekker.. :9

Jaa graag!! {:} {:}

Verder allemaal drukke planning zo te lezen, heel herkenbaar. :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 18:47

Gefeliciteerd Keizerinnnn!

Hier schiet Bokt er even een beetje bij in soms. Maak enorm lange dagen nu, 6 dagen per week en echt super chaos.
Mijn pakket is er ook nog niet, geen idee wanneer wel maar word spannend want alles is om 6 uur dicht, ik maak nu dagen van 8 tot 8 of later, en vanaf woensdagochtend ben ik een week weg. :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 18:56

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 19:33

Gefeliciteerd Keizerin!

Ohhh, dat wordt idd wel spannend Nevica. Ik duim dat hij snel binnenkomt en je de tijd hebt om hem op te halen!

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 19:48

Ik voel met je mee Nevica! Hier ook nog wachtende op het pakket.
Iedere dag check ik de standaard plekken waar de bezorger de pakketten neerlegt.

Kan je niet ook langs de punten rijden om te controleren voor de zekerheid?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 19:50

Ah joh we hebben in dit topic mensen zitten van de organisatie. Als het pakket afgeleverd was bij een pakketpunt dan had er hier vast een geroepen. :))

Hopelijk komt ie op tijd! Wie pakt er solidair met mij maandagochtend uit?

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 20:00

Ik misschien! _O-

Ik woon in de stad dus alle punten langs word een taakje. := Ben allang blij dat ik niet als enige hoef te wachten haha. En hij was wel onderweg dus komt vast goed. <3

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 20:38

Wij krijgen tot nu toe netjes door als iets bij een pakketpunt of buren geleverd wordt, dus denk dat je pakket nog onderweg is. We zien wel dat pakketten vaak niet de volgende dag bezorgd worden.

Edit: kon beter eerst lezen voordat ik postte, ergens in de stad dus. Extra speurtocht. :))

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 20:47

Ergens in de stad is nogal breed als je in een stad woont met weet ik het hoeveel punten. :') Ik had wel punten doorgegeven van elke bezorgdienst maar ik weet niet welke mijn santa heeft gebruikt en of het dan ook naar het opgegeven punt is gegaan. Kan me voorstellen dat dat nog wel eens anders moet met de drukte nu...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 20:49

Ik dacht even dat je nog een half uur had, maar ik loop hier natuurlijk een uur voor.. :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 20:51

Nou heb een vriend in de winkelstraat wonen, dus heb het nog even laten controleren, maar in deze stad is er echt niks open tot 9 behalve de kebabzaken enzo. :')