Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 23:08

Momo94 schreef:
Crista schreef:
Ik durf het eigenlijk niet nog een keertje te raden, bang dat het weer fout is haha :+

Maar oké... is heel misschien Momo94 mijn Secret Santa?

Zo niet, wil ik graag een extra hint hahaha :')

Kaching! Wij zijn jou SS! *\o/*

Super leuk! We zijn er echt heel blij mee! Waar ik zelf afgelopen week 3 zakjes snoepjes heb gekocht die ik aan m'n moeder weg kon geven omdat Lena ze niet lust, viel ze hier op elk zakje meteen aan!

En die kipkerstboompjes! Briljant! Die laatste moest ik echt snel wegstoppen want anders had ze die ook meteen opgegeten!

Badjas net ook meteen gepast en zit fijn!

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 23:20

Wat een superleuke pakketten allemaal zeg! Hier hebben we ook met veel enthousiasme uitgepakt.

Winnie stond al helemaal klaar toen ze doorhad dat er iets stond te gebeuren.
Afbeelding

In hun 'goede goed' voor de foto's, het is tenslotte nu echt bijna kerst!
Afbeelding

Mogen we dan echt eindelijk?
Afbeelding

Met een klein beetje hulp de doos open, en die bleek tot de nok toe gevuld te zijn!
Afbeelding

Winnie begon al vrij snel met winkelen en slopen. Ollie pakt het allemaal wat voorzichtiger aan, maar toen ze doorhad dat het oké was, wilde ze me wel graag helpen.
Afbeelding

Afbeelding

Deze moest ik heel hard om lachen, die heeft ze soms wel nodig.
Afbeelding

Het allerleukste bleek toch vooral het karton te zijn!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar zo makkelijk zijn jullie niet van me af dames, er moet nog even geposeerd worden!

Maar daar ligt allemaal lekkers...
Afbeelding

Even lachen naar het vogeltje *-:)
Afbeelding

En dan restte mij nog wat gepuzzel, op basis van de hints voor de woordzoeker wist ik het eigenlijk al wel, maar die Yard Long Dog kan er maar één (of eigenlijk twee in dit geval) zijn, Tigress, ben jij onze SS?

Onwijs bedankt voor dit superleuke pakket! Wat een feestje om uit te pakken! Ik ben heel benieuwd of deze drinkbak dé oplossing gaat zijn, je hebt goed opgelet haha. De speeltjes vallen heel goed in de smaak en de snacks verdwijnen voor nu nog even achter slot en grendel {:)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 23:43

Jahaaaa *\o/*
Ik ben ook heel benieuwd! Het was op de gok omdat ik natuurlijk niet wist of je het zelf ook al had geprobeerd :)) En die chillpill...hij leek me al toepasselijk met een jonge hond erbij, en naarmate je meer vertelde vond ik hem steeds passender worden _O-
Jullie waren een ontzettend leuk lootje om voor te mogen shoppen :D

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 00:13

Dwyne schreef:
Y;( Heel veel sterkte StonedRomy, mooi dat jullie nog samen het pakket hebben kunnen uitpakken maar enorm verdrietig dat ze er nu niet meer is.

VillaNeusjes schreef:
Dwyne ben jij onze SS?

Jaaa helemaal goed!!

Ik moest wel lachen om Hoax zijn enthousiasme met de kerstboomlolly...hij zag Fietje niet meer geloof ik.. Het is maar goed dat ze er zo onderdoor kan lopen.

Het geknoopte stro touw is gedoneerd door Wolf, die legde m zo hup in de doos zo van dat vinden zij vast ook heel leuk. [&] Vervolgens dacht ie dat ie er stiekem met de grote kauwstaven vandoor kon gaan maar hij had pech dat dat wel opviel met inpakken :+ Ik vrees wel dat je een heel scherp mes nodig hebt of een zaagje om die stukken kleiner te maken voor Fietje. Hier laatst ook geprobeerd voor Dex maar is finaal mislukt _O-

De hengel met veertjes kan je nog uitschuiven, zodat je wat meer ruimte hebt om te spelen met Fietje.
En ik hoop dat alle speeltjes zacht genoeg en toch sterk zijn zodat Fietje niet te hard schrikt als Hoax ermee gaat spelen. Ik had niet gezien dat er ook nog een fles in die Ananas zat... _O- Blij dat Hoax m zo leuk vind, voor jou is t gekraak de hele avond wat minder... Ik had heel erg geluk nu met Black Friday had Kentucky het hondenspeelgoed heel scherp geprijst, dus houdt dat zeker volgend jaar in de gaten als ze goed bevallen!

Ik stuur je later dit weekend nog even een korte uitleg over de crosstapes per pb hoe en waar je ze voor jezelf of de honden kan gebruiken. Kleedje was natuurlijk ook voor Fietje omdat die altijd bij jou warm komt liggen ;). Ben benieuwd wat je ermee gaat maken!

Wij gaan ook zo uitpakken... hondjes moeten nog heel even iets opdrogen na het spelen buiten in de regen

Thanks voor je mooie briljante pakket. Hoax loopt de hele dag al rond met z'n ananas en dat strotouw. Dus die word heel erg gewaardeerd, dankjewel Wolf. Het hrahen van de fles stoort me niet, ik heb ook vaan m'n noise cancelling koptelefoon ol dus hij doet z'n best maar . Dat bot kraakt ook overigens. Ben verbaasd over de kwaliteit en Fiet kan dit prima hebben. De hengel moet ik nog met Fiet proberen maar Coco vind 'm ook briljant en dankt je voor de felix soep.

Afbeelding

Die grote kophuid stukken gebruiken we een hele grote takkenschaar voor. Formaat schaar van m'n pa, dat werkt erg goed. Ik koop meestal grote stukken omdat dat goedkoper is dan kleintjes.

Het dekentje ligt nu in Fiet dr nieuwe "mand" ('t is een Co sleeper) gewoon los tot ik heb bedacht wat ik precies ga maken voor de gehele wieg.

Afbeelding

(Ik lig dus regelmatig op bed voor rust en de honden hebben wel eens mot wie waar mag liggen. Nu heeft Fiet dus een rustige plek voor zichzelf.)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 06:36

MarijeR schreef:
Fem, wij mochten idd jullie SS zijn en het was heel leuk!
Gelukkig vind je het showtasje mooi, hij is iets anders qua kleur als wat jij als voorbeeld had maar die was niet meer leverbaar en toen heeft ze deze gemaakt/aangepast. Was dus even spannend of het qua kleur naar wens was :o

We zijn superblij en niet bang zijn. Ik vind deze prachtig <3
Die andere was eentje die ik mooi vond, maar wel als voorbeeldje, niet als harde eis.
Dit tasje is supermooi en ik ben er superblij mee.

En de meiden zijn superblij met alle andere geweldige cadeautjes.

Wel super grappig dat jij de wortels in de grond in het klein hebt gekregen in jouw eigen pakket :') :j .

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 06:45

Damelza schreef:
En volgens mij mogen wij Fem onwijs bedanken voor dit prachtige pakket. De potenreiniger stond hier ook heel hoog op het lijstje! En alle snackjes gaat ze heerlijk oppeuzelen <3 Echt een heel mooi pakket met van alles wat <3

Ja :j

Wij vonden het geweldig om dit pakket voor jullie samen te stellen.
Speeltjes durfde we ons niet helemaal aan te wagen, dus we zijn los gegaan op andere dingen op het lijstje.

Fudge en Ginger moesten wel even kijken toen hun favorieten uit de bak gehaald werden en ingepakt voor een ander. Stiekem heb ik twee jaloerse hondjes.

Hahahaha, ja die wokkels (pakket opvulling) zijn in theorie eetbaar. Het is maiszetmeel.

We hopen dat jullie er blij mee zijn. De kaarsjes heb ik zelf gemaakt en al het andere heb ik zelf gekocht :')
De name-tag komt van 'Tagsniffs' op Instagram.
Mijn meiden hebben ook meerdere tags.
En de toppings van Ode Onyx dog enrichment zijn een aantal van mijn favorieten. Mocht je ze nog niet kennen, Ellen heeft er nog veel meer en ik vind ze geweldig, ik zet ze echt functioneel in om bijvoorbeeld de weerstand te verhogen, de darmflora te herstellen (als ze diarree hebben), pijn te verlichten, etc, etc. (ze heeft nu een korting (wacht)code omdat haar shop tot het nieuwe jaar dicht is, zie haar website).

Je gaf ergens aan dat het je leuk leek om iets van ijsjes te maken, de smoothiemix, daar kun je ijsjes mee maken in de zomer.

We hopen dat jullie er blij mee zijn, ondanks dat er geen echte speeltjes in zitten.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 09:04

Banjer schreef:
Ik ben gaan puzzelen… en ik denk de Santa van Ronja & Cinna te hebben gevonden. De pluk haar in het mini brievenbusje is wit, dus ik ben gaan zoeken naar mensen met een hond met lichte kleuren.

Het kaartje verwijst naar een vakantie. Er staat een Schotse hooglander op.. en als ik zoek op Schotland, kom ik uit bij iemand met een geweldig leuke Aussie….

Leo: ben jij mijn Santa?

Klopt helemaal, wij waren jouw Santa! :)

Hopelijk valt het pakket de meisjes in de smaak! Ik heb nog nooit een klein hondje gehad dus moest goed nadenken! :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-24 09:26

Wij hebben gisteren ons pakket uitgepakt, want Maze was jarig. Alles was dan ook voor Maze,vond ze. :+

Afbeelding

Afbeelding

<|-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[&]

Puk had al snel iets van de stapel gestolen en dat verdween in haar fluffy stretcher, toen ze het driftig begon open te maken was duidelijk waarom. Het was lekkers!

Ze heeft moeten delen! :j

Afbeelding

Afbeelding

Er staan inderdaad geen mannen op de foto, we hebben drie loopse teven waarvan één rond de dekdagen, dus die zitten achter een hekje maar kregen wel lekkers. <3

Afbeelding

{:)

Bedankt SS voor het gevulde pakket, het lekkers! De scheurkalender en de snackhouder voor op de telefoon zijn echt geniaal. :')

<|-

Kay had niet alle hints nodig, maar heb ze wel allemaal op de foto gezet. Kay is van het puzzelen dus die heeft woorden gezocht en zijn bevindingen gedeeld. Aan de hand daarvan denk ik dat Christa onze SS is!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 10:04

Hier ons verslag!
Afbeelding

Alles goed inspecteren :') Bailey vond ook vooral het opvulmateriaal uiterst interessant. :+
Afbeelding

Eerst het kaartje open gemaakt. :)
Afbeelding

Alle cadeautjes! :oo
Afbeelding

Deze moest eerst.
Afbeelding

En dat was dit schattige beertje. <3
Afbeelding

Daarna deze bal. Blauw doet het altijd goed, dus geslaagd! :D
Afbeelding

Dit zakje rook zo lekker dat d'r hele hoofd er gelijk in moest. :')
Afbeelding

Allemaal snackies! *\o/*
Afbeelding

Deze rook ook fantastisch vond ze, dus die kreeg ik eigenlijk niet terug. Na de foto met alle cadeautjes op dus gelijk maar uit het plastic gehaald voor d'r. :))
Afbeelding

Dit sjaaltje! <3
Afbeelding

Ik vind deze snuffelmat zo leuk! :D
Afbeelding

En Zippy Paws! Deze ging gelijk mee naar d'r mand. :))
Afbeelding

Superleuke adventkalender (rook ook heel interessant volgens Bailey), denk dat we die in januari gaan doen, heeft ze twee maanden iedere dag een cadeautje (ze heeft er nu ook eentje dus helemaal leuk). :D
Afbeelding

En dus alles bij elkaar. :):)
Afbeelding

Lieve Santa, wat heb je Bailey onwijs verwend! Heel erg bedankt voor dit mooie pakket. <3 En op basis van de hint ga ik een gokje wagen, ben jij onze Santa Damelza? :D

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 10:57

Wat een mooie pakketen allemaal!! Wij hebben ook die van ons geopend :)
-----------------------------

Eerst nog even poseren met haar pakket *\o/*
Afbeelding

Toen mocht ze het pakpapier eraf halen en daar is ze heel goed in haha. We hebben dit jaar 2x sint gevierd en ze is alleen maar bezig met het pakpapier in mini stukjes scheuren :')
Afbeelding

Toen kwam er een mooi grabbeldoos tevoorschijn!
Afbeelding

En vond ze een mooie kippenpoot, daarmee rende ze gauw naar de bank om die op te eten.
Afbeelding

Cadeau's open maken samen!
Afbeelding

Ze heeft netjes alles zelf vastgehouden :P
Afbeelding

Nog even poseren met de buit! <3
Afbeelding

Maar... daar liggen wel echt lekkere dingen tussen
Afbeelding

Dus ze besloot maar wat uit te zoeken en weer naar de bank te verhuizen om te liggen kluiven haha _/-\o_
Afbeelding

En ze is heeel blij met de dummy, gelijk in het bos even geprobeerd
Afbeelding

Lieve SS, wat is Fleur onwijs verwend. We zijn super blij!! <3
Voor jullie een fijne kerst en een geweldig 2025!
Ik moet nog even puzzelen met de hint, dus dat wordt vervolgd :j

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 11:23

KimD schreef:
Wij hebben gisteren ons pakket uitgepakt, want Maze was jarig. Alles was dan ook voor Maze,vond ze. :+

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

<|-

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[&]

Puk had al snel iets van de stapel gestolen en dat verdween in haar fluffy stretcher, toen ze het driftig begon open te maken was duidelijk waarom. Het was lekkers!

Ze heeft moeten delen! :j

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Er staan inderdaad geen mannen op de foto, we hebben drie loopse teven waarvan één rond de dekdagen, dus die zitten achter een hekje maar kregen wel lekkers. <3

[ Afbeelding ]

{:)

Bedankt SS voor het gevulde pakket, het lekkers! De scheurkalender en de snackhouder voor op de telefoon zijn echt geniaal. :')

<|-

Kay had niet alle hints nodig, maar heb ze wel allemaal op de foto gezet. Kay is van het puzzelen dus die heeft woorden gezocht en zijn bevindingen gedeeld. Aan de hand daarvan denk ik dat Christa onze SS is!

Klopt! Ik was jullie Secret Santa!

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 11:24

Is Sharani onze SS?
Aan de kaart te zien dacht ik dat het iemand moest zijn met twee honden. En dan hadden we nog de hint van tv show op volle toeren met het liedje "wij zijn twee vrienden", de enige link die ik daarmee kan vinden is Freddy :Y)

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 12:47

Ik ben even aan het puzzelen geweest en ik denk eruit te zijn gekomen. Hopelijk heb ik het goed.

Ik moest in het topic gaan zoeken naar honden die op de plaatjes lijken. Als ik daar de namen van heb. Koppelen met puntjes. De extra hint zit nog dicht, dus die maak ik open als ik het niet goed heb.

Dan hoop ik dat ik StonedRomy mag bedanken voor dit onwijs leuke pakket? _/-\o_

@Crista
Ik vind het heel leuk om te horen dat het pakket zo goed in de smaak is gevallen! <3

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 14:10

Leo schreef:
Banjer schreef:
Ik ben gaan puzzelen… en ik denk de Santa van Ronja & Cinna te hebben gevonden. De pluk haar in het mini brievenbusje is wit, dus ik ben gaan zoeken naar mensen met een hond met lichte kleuren.

Het kaartje verwijst naar een vakantie. Er staat een Schotse hooglander op.. en als ik zoek op Schotland, kom ik uit bij iemand met een geweldig leuke Aussie….

Leo: ben jij mijn Santa?

Klopt helemaal, wij waren jouw Santa! :)

Hopelijk valt het pakket de meisjes in de smaak! Ik heb nog nooit een klein hondje gehad dus moest goed nadenken! :D

Ze genieten er volop van… en de sneeuwbal is ingepikt door King… :D

Damon26

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 16:33

Afgelopen dagen waren super druk op werk maar vandaag had ik tijd om rustig bij te lezen en alle mooie pakketten te bewonderen. Daarna was het dan eindelijk tijd voor ons eigen pakket. *\o/*

Het pakket werd eerst even grondig geïnspecteerd.
Afbeelding

Daarna werd de doos geopend, spannend!!! *\o/*
Afbeelding

Het eerste wat wij tegenkwamen was... een badjas voor Novi. Een cadeau wat hier veel gebruikt gaat worden want Novi zwemt graag. Meteen ook even gepast en de maat is perfect. *\o/* Novi staat er een beetje zielig bij, die wilde heel graag de cadeautjes uitpakken.
Afbeelding

Het eerste cadeautje werd zorgvuldig uitgekozen en meegenomen naar zijn kleedje. Daar heeft hij het cadeautje helemaal zelf uitgepakt en daar zaten lekkere beloningssnoepjes in. Die vielen goed in de smaak.
Afbeelding

Daarna kwam Novi nieuwe cadeautjes uitzoeken en die heeft hij ook allemaal zelf uitgepakt.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog even poseren met alle cadeautjes. :D

Afbeelding

Daarna was het tijd voor de hints.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben flink aan het speuren gegaan en ik denk dat ik @Luna2006 mag bedanken voor dit prachtige pakket. *\o/* Alle cadeautjes zijn zorgvuldig uitgekozen, een badjas stond hoog op ons verlanglijstje, Novi vindt de natuurlijke beloningssnoepjes erg lekker en ook alle speeltjes vallen in de smaak.

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 17:23

Damon26 schreef:
Afgelopen dagen waren super druk op werk maar vandaag had ik tijd om rustig bij te lezen en alle mooie pakketten te bewonderen. Daarna was het dan eindelijk tijd voor ons eigen pakket. *\o/*

Het pakket werd eerst even grondig geïnspecteerd.
[ Afbeelding ]

Daarna werd de doos geopend, spannend!!! *\o/*
[ Afbeelding ]

Het eerste wat wij tegenkwamen was... een badjas voor Novi. Een cadeau wat hier veel gebruikt gaat worden want Novi zwemt graag. Meteen ook even gepast en de maat is perfect. *\o/* Novi staat er een beetje zielig bij, die wilde heel graag de cadeautjes uitpakken.
[ Afbeelding ]

Het eerste cadeautje werd zorgvuldig uitgekozen en meegenomen naar zijn kleedje. Daar heeft hij het cadeautje helemaal zelf uitgepakt en daar zaten lekkere beloningssnoepjes in. Die vielen goed in de smaak.
[ Afbeelding ]

Daarna kwam Novi nieuwe cadeautjes uitzoeken en die heeft hij ook allemaal zelf uitgepakt.
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Nog even poseren met alle cadeautjes. :D

[ Afbeelding ]

Daarna was het tijd voor de hints.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik ben flink aan het speuren gegaan en ik denk dat ik @Luna2006 mag bedanken voor dit prachtige pakket. *\o/* Alle cadeautjes zijn zorgvuldig uitgekozen, een badjas stond hoog op ons verlanglijstje, Novi vindt de natuurlijke beloningssnoepjes erg lekker en ook alle speeltjes vallen in de smaak.

Jaaa klopt helemaal *\o/* *\o/*

Ik hoop dat je er blij mee bent :D Ik heb even in dubio gezeten tussen de badjas en meer snackjes. Maar vermits Novi zo graag zwemt dacht ik dat jijzelf meer baat zou hebben bij de badjas haha!

De haaienvin die drijft op het water trouwens :D

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 18:27

Jaaaa dat klopt <3 Nu kan ik jullie eindelijk gaan volgen op Instagram haha. Ik was zo bang dat ik per ongeluk een foto zou liken of zou volgen.

Als het goed is zat er bij de adventkalender nog een kaartje met wat er in elk vakje zit! Ik hoor in ieder geval graag welke het beste uit de Taste Test komt, dan krijgen jullie deze extra nagestuurd :D

Over de bal heb ik heeeel lang getwijfeld omdat ballen eigenlijk op de floplijst stonden. Maar ik hoop dat deze wel in de smaak valt ;)

Mandarijn schreef:
Hier ons verslag!
[ Afbeelding ]

Alles goed inspecteren :') Bailey vond ook vooral het opvulmateriaal uiterst interessant. :+
[ Afbeelding ]

Eerst het kaartje open gemaakt. :)
[ Afbeelding ]

Alle cadeautjes! :oo
[ Afbeelding ]

Deze moest eerst.
[ Afbeelding ]

En dat was dit schattige beertje. <3
[ Afbeelding ]

Daarna deze bal. Blauw doet het altijd goed, dus geslaagd! :D
[ Afbeelding ]

Dit zakje rook zo lekker dat d'r hele hoofd er gelijk in moest. :')
[ Afbeelding ]

Allemaal snackies! *\o/*
[ Afbeelding ]

Deze rook ook fantastisch vond ze, dus die kreeg ik eigenlijk niet terug. Na de foto met alle cadeautjes op dus gelijk maar uit het plastic gehaald voor d'r. :))
[ Afbeelding ]

Dit sjaaltje! <3
[ Afbeelding ]

Ik vind deze snuffelmat zo leuk! :D
[ Afbeelding ]

En Zippy Paws! Deze ging gelijk mee naar d'r mand. :))
[ Afbeelding ]

Superleuke adventkalender (rook ook heel interessant volgens Bailey), denk dat we die in januari gaan doen, heeft ze twee maanden iedere dag een cadeautje (ze heeft er nu ook eentje dus helemaal leuk). :D
[ Afbeelding ]

En dus alles bij elkaar. :):)
[ Afbeelding ]

Lieve Santa, wat heb je Bailey onwijs verwend! Heel erg bedankt voor dit mooie pakket. <3 En op basis van de hint ga ik een gokje wagen, ben jij onze Santa Damelza? :D

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 18:44

Fem schreef:
Damelza schreef:
En volgens mij mogen wij Fem onwijs bedanken voor dit prachtige pakket. De potenreiniger stond hier ook heel hoog op het lijstje! En alle snackjes gaat ze heerlijk oppeuzelen <3 Echt een heel mooi pakket met van alles wat <3

Ja :j

Wij vonden het geweldig om dit pakket voor jullie samen te stellen.
Speeltjes durfde we ons niet helemaal aan te wagen, dus we zijn los gegaan op andere dingen op het lijstje.

Fudge en Ginger moesten wel even kijken toen hun favorieten uit de bak gehaald werden en ingepakt voor een ander. Stiekem heb ik twee jaloerse hondjes.

Hahahaha, ja die wokkels (pakket opvulling) zijn in theorie eetbaar. Het is maiszetmeel.

We hopen dat jullie er blij mee zijn. De kaarsjes heb ik zelf gemaakt en al het andere heb ik zelf gekocht :')
De name-tag komt van 'Tagsniffs' op Instagram.
Mijn meiden hebben ook meerdere tags.
En de toppings van Ode Onyx dog enrichment zijn een aantal van mijn favorieten. Mocht je ze nog niet kennen, Ellen heeft er nog veel meer en ik vind ze geweldig, ik zet ze echt functioneel in om bijvoorbeeld de weerstand te verhogen, de darmflora te herstellen (als ze diarree hebben), pijn te verlichten, etc, etc. (ze heeft nu een korting (wacht)code omdat haar shop tot het nieuwe jaar dicht is, zie haar website).

Je gaf ergens aan dat het je leuk leek om iets van ijsjes te maken, de smoothiemix, daar kun je ijsjes mee maken in de zomer.

We hopen dat jullie er blij mee zijn, ondanks dat er geen echte speeltjes in zitten.

Haha voor nu heeft de kat de doos + wokkels volledig ingepikt. Dus voorlopig blijven ze uit haar mond :')

ODE Onyx Dog Enrichment kende ik nog niet, dus ik was online inderdaad gelijk even gaan speuren. Maar met die kortingscode ga ik zeker nog wat bestellen :D Jady is 1 van de weinige labradors denk ik die eerder te mager blijft dan te dik wordt dus we proberen van alles :+

De kophuid is inmiddels al een heel stuk opgepeuzeld en ook de kippenpootjes vallen altijd goed in de smaak. En vanmiddag zijn we met het hersenwerkje aan de slag gegaan. Heel erg bedankt <3 En ik hoor graag het geheim van je kaarsjes :D

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-24 18:57

Damelza schreef:
Jaaaa dat klopt <3 Nu kan ik jullie eindelijk gaan volgen op Instagram haha. Ik was zo bang dat ik per ongeluk een foto zou liken of zou volgen.

Als het goed is zat er bij de adventkalender nog een kaartje met wat er in elk vakje zit! Ik hoor in ieder geval graag welke het beste uit de Taste Test komt, dan krijgen jullie deze extra nagestuurd :D

Over de bal heb ik heeeel lang getwijfeld omdat ballen eigenlijk op de floplijst stonden. Maar ik hoop dat deze wel in de smaak valt ;)

Jeej in 1x goed! *\o/* :))

Ja kaartje had ik gevonden inderdaad! Wat lief <3 zal het laten weten!

Haha ja tennisballen en zo ziet ze het nut niet van in :') maar deze is zacht en blauw, dus kan maar zo zijn dat dit de uitzondering wordt. :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 00:43

Na vanavond de doos nog eens nagelopen te hebben op evt extra hint en tot de conclusie te komen dat tenzij er een hint in een cadeautje verstopt zit de hint op het bijgevoegde kaartje staat.
Nu sta ik nogal bekend om het teveel overdenken maar er viel 1 woord nogal op en adh daarvan denk ik dat KimD weleens mijn secret santa zou kunnen zijn.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-24 08:58

lor1_1984 schreef:
Na vanavond de doos nog eens nagelopen te hebben op evt extra hint en tot de conclusie te komen dat tenzij er een hint in een cadeautje verstopt zit de hint op het bijgevoegde kaartje staat.
Nu sta ik nogal bekend om het teveel overdenken maar er viel 1 woord nogal op en adh daarvan denk ik dat KimD weleens mijn secret santa zou kunnen zijn.

Gezien het feit dat ik de eerste Santa was die mezelf bekend heeft gemaakt vanwege de vreselijke verdrietige situatie met het pakket van Luna2006 is dat niet mogelijk.

lor1_1984

Re: Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 09:15

Oh oliebol, lekker blond weer van me. :o? :o
Dan ga ik verder puzzelen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 13:30

We hebben zojuist onze ontvangen doos uitgepakt en het was een dikke hit. *\o/*
Mahdutje heeft alle dooties bijna helemaal zelf uitgepakt, hij is nogal van het zelluf doen als hij het eenmaal doorheeft en ik heb hooguit een beetje gescheurd als hij het net niet helemaal zelf voor elkaar kreeg.
Joep had meteen een kartonnetje met lekkers gevonden en was daar zoet mee. <3

Dívka had vh weekend al zo'n kartonnetje weggegrist :'), die kon ik nog net redden en heeft ze net gehad.
Ze is superslim en heeft dit soort dingen heel snel door, ze krijgt ook geregeld een oud eierdoosje met proppen papier en brokjes erin bijvoorbeeld. :)
Zij zat in de slaapkamer tijdens het uitpakken omdat ze dit soort activiteiten nét wat te spannend vindt en zij en Joep gaan bakkeleien om het lekkers waardoor ik alleen maar politieagentje aan het spelen ben. :+

Het begon zo:
Afbeelding
Daarna heb ik de doos op zijn kant neergelegd want Mahdutje kon er niet bij anders. :))
Oh en de rest vd kartonnetjes even opgeborgen zodat dat niet in 1x opgesnoept werd. :D

Het eerste cadeau wat werd uitgepakt was dit:
Afbeelding
Kijk hem braaf poseren dan <3
En ja, Joep heeft ook geposeerd, die wilde de muts niet op dus maar ff zo:
Afbeelding

Joep aan het snoepen:

Mahdutje aan het uitpakken:

Dit pakje is niet interessant, maar deze wel :j

De hele stapel:
Afbeelding

Het speelgoed:
Afbeelding

Het thundershirt *\o/*:
Afbeelding
Deze moeten we nog even passen maar ik verwacht dat de maat wel klopt, de kleur is perfect trouwens. <3

SeSa, ik weet nog steeds niet wie je bent, daar ga ik me nog even over buigen want je denkt dat ik slimmer ben dan ik daadwerkelijk ben geloof ik. :+
Of ik overdenk de hint teveel, dat is ook nog een optie. :+
Maar ontzettend bedankt voor het mooie pakket! <3 *\o/*
De Adventuros treats waren al opengetrokken door Mahdutje, die was iets te fanatiek aan het uitpakken geslagen. *\%/*

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 13:46

Aah! Zo leuk als ze zelf uitpakken! :D

Ringel ging er ook helemaal in op, dat ik eigenlijk de hints, maar ook het extraatje voor mij niet te pakken kreeg. :')

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-24 14:41

Oh! En voor de persoon die mij had met SSDE. Ringel is helemaal blij met die oranje bal die voor jullie geen succes was. :') Ik heb haar nog nooit zo hard door de kamer zien rennen achter dat ding aan om de lekkere brokjes die we van jullie hebben gekregen eruit te halen. _/-\o_

@ StonedRomy Ik denk dat jullie onze SS zijn? :D