Damelza schreef:En volgens mij mogen wij
Fem onwijs bedanken voor dit prachtige pakket. De potenreiniger stond hier ook heel hoog op het lijstje! En alle snackjes gaat ze heerlijk oppeuzelen

Echt een heel mooi pakket met van alles wat

Ja
Wij vonden het geweldig om dit pakket voor jullie samen te stellen.
Speeltjes durfde we ons niet helemaal aan te wagen, dus we zijn los gegaan op andere dingen op het lijstje.
Fudge en Ginger moesten wel even kijken toen hun favorieten uit de bak gehaald werden en ingepakt voor een ander. Stiekem heb ik twee jaloerse hondjes.
Hahahaha, ja die wokkels (pakket opvulling) zijn in theorie eetbaar. Het is maiszetmeel.
We hopen dat jullie er blij mee zijn. De kaarsjes heb ik zelf gemaakt en al het andere heb ik zelf gekocht
De name-tag komt van 'Tagsniffs' op Instagram.
Mijn meiden hebben ook meerdere tags.
En de toppings van Ode Onyx dog enrichment zijn een aantal van mijn favorieten. Mocht je ze nog niet kennen, Ellen heeft er nog veel meer en ik vind ze geweldig, ik zet ze echt functioneel in om bijvoorbeeld de weerstand te verhogen, de darmflora te herstellen (als ze diarree hebben), pijn te verlichten, etc, etc. (ze heeft nu een korting (wacht)code omdat haar shop tot het nieuwe jaar dicht is, zie haar website).
Je gaf ergens aan dat het je leuk leek om iets van ijsjes te maken, de smoothiemix, daar kun je ijsjes mee maken in de zomer.
We hopen dat jullie er blij mee zijn, ondanks dat er geen echte speeltjes in zitten.