Vanavond gaan Ringel & Molly hun pakket uitpakken, het baasje en mijn broertje zijn vrachtwagenchauffeur en vanavond thuis. Die willen graag ook eens zien hoe die dames het doen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VillaNeusjes schreef:Dwyne ben jij onze SS?
Dwyne schreef:Oh wat een lol hebben de honden hier gehad net met uitpakken.![]()
Speciaal strikje omgedaan want het is immer toch een soort feest die doos vol leuks en lekkers!
[ Afbeelding ]
Vervolgens rook er 1 al iets heeeeeeel lekkers...
[ Afbeelding ]
De brief van Santa, de hints waren al bijna in de mond van Wolf beland met zijn gesnuffel dus die hebben we eerst maar ertussen uit gezocht.![]()
[ Afbeelding ]
Tja de foto zegt genoeg... ik haalde het roze papier eraf en moest goed mijn best doen om de inhoud nog even te bewarenGeen flauw idee wat het precies is maar lekker is het zeker
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zoveel pakjes!!! Ik snap dat er iemand moeite mee had dat alles in de doos moest![]()
[ Afbeelding ]
Deze was ik ook direct kwijt haha geniale haai!
[ Afbeelding ]
Vervolgens wist Dex ongezien een konijnenoor te verorberen dus die staan helaas niet meer op de overzichtsfoto. Dex en Wof vinden de keuze van al het lekkers helemaal geweldig!
[ Afbeelding ]
Wat een top cadeautjes heel leuk! Beide heren zijn helemaal happy.
Die groene aap is ook echt geniaal, Wolf heeft wel wat problemen nu met bedenken waar ie nu mee moet gaan spelen... Eerst achter de granaat aan, dan de haai als frisbee door het huis heen of toch piepen met de aap.![]()
Dex is zich inmiddels aan het vermaken met de likmat en de puzzel, laat hij nou ook nog fan zijn van ijsjes en hersenspelletjes.
[ Afbeelding ]
En de te leuke koekjespot!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En dan nog tot slot de hints...die leiden naar Love_Mandy & Odin?
[ Afbeelding ]
Heel erg bedankt voor dit te leuke pakket en ik denk dat Dex en Wolf zo'n beetje dezelfde favorieten hebben als Odin! Ik ben wel heel benieuwd wat nu die lange witte kauwstaven zijn, die ga ik zelf ook moeten kopen denk ik als ik zag hoe enthousiast ze daar beide van werden.
Cerosa schreef:Mona is ontzettend verwend door haar secret Santa, wij denken zeker te weten dat wij Lor1_1984 mogen bedanken!
Op voorhand hebben wij hints gekregen in de vorm van kaartjes, heel leuk. En dat met de laatste hints gecombineerd (het was wel zoeken hoor...!)kon het niet missen.
Er zat voor mij ook nog een leuk waxine houdertje in, die staat niet eens op de foto zie ik.
Het liefst wou ze de doos meteen slopen,dat is een hobby van haar.
[ Afbeelding ]
Toch lukte het om met beleid één voor één de pakjes er uit te halen!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nadat ze deze had uitgepakt, moesten we een break nemen. Ze had nergens anders meer oog voor!![]()
[ Video ]
[ Afbeelding ]
Lekker vrouwtje, geef maar alvast...
[ Afbeelding ]
Daarna mocht ze de doos en het pakpapier scheuren, zie hier de chaos..
[ Afbeelding ]
Nog even poseren met de buit!
Lekkere snacks (fun fact, de wortel spinazie botjes uit Duitsland heeft ze van het voorjaar ook van mij gehad, ze is er gek op. Joep ook las ik!
En zoals je ziet, is de blauwe piepende olifant favoriet. Hij is al aardig vies geworden..![]()
Lor1_1984 onwijs bedankt. Mona is gek op haar nieuwe knuffies, en de snacks vallen in de smaak dus. Fijne feestdagen voor jullie!![]()
MarijeR schreef:Oh wat zijn mijn heren ook weer verwend dit jaar!
Otis had ook weer enorm veel plezier van het inpakpapier![]()
Finlay wist meteen dat dit om die lekker ruikende doos ging!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Otis kreeg het papier wat om de doos zat![]()
[ Afbeelding ]
Eerst een lief kaartje, waar ook de hints bij zaten.
[ Afbeelding ]
Ollie was blij met een piepend varkentje
[ Afbeelding ]
De wortels zijn een hit bij alle 3!
[ Afbeelding ]
Ollie kwam het varkentje al brengen zodat ik het kon gooien
[ Afbeelding ]
Otis is als een echte poedel gek op eenden![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij was ook wel tevreden over zijn papierwerk![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De hele buit!
Heleboel kluifjes en speeltjes!
[ Afbeelding ]
Hij liep wel sneaky weg met een zakje![]()
[ Afbeelding ]
3 hele blije hondjes lekker aan het kluiven![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Taifoen, mogen we jou bedanken voor deze geweldige cadeaus?
Wat zijn ze verwend! Heerlijke kluifjes en de speeltjes vinden ze geweldig.
Heel erg bedankt en voor jullie ook hele fijne feestdagen en een geweldig 2025!
Inmiddels liggen ze uitgeteld te slapen en ga ik maar even verder met papier opruimen. Heel veel snippers… Overal in huis
Suusw schreef:Wat komen er allemaal mooie pakketten voorbij zeg, super leuk om te zienTijd voor bijleespost, hopelijk niemand vergeten. Zet Floyd zn pakket in los bericht want dat moet even via mn tel vanwege de foto's
Nala: Fanatiek om midden in de nacht uit te pakken![]()
RoosDeG: Gimli is goed verwend, en trui heb je prima alternatief voor gevonden![]()
Tigress: wat kunnen jouw mannen toch knap poserenSuper leuk die botjes speel met naam
![]()
kanjerroos: Marlo heeft er een lekkere ravage van gemaakt
Flux: Zo zoet bij naar nieuwe varken slapen![]()
draaakje: Dat kerstkleedje, te schattig![]()
StonedRomy: Wat een ontzettend verdrietig bericht, zo jong, heel veel sterkte![]()
Jess_Ashlinn: Heerlijk dat grote fluffy hoofd overal bovenop![]()
Bo_Y: Senna is lekker subtielSuper leuk die bakken
![]()
![]()
Leo: Dat uitpakken heeft Fitz heel serieus genomen![]()
![]()
_xDyan: Chaos met uitpakken maar daarna hebben ze nog wel mooi geposeerd![]()
Sharani: Wat een verwennerij!! En die fluffy mand![]()
VillaNeusjes: Ze doen het redelijk beschaafd met uitpakken, heerlijk om te zin zo'n mini en maxi![]()
Banjer: Helemaal geen chaos bij jou zo te zien. Gewoon tevreden op de bank met een lekker snackie![]()
Fem: De dames hadden t slim bekeken met meteen t lekkers eruit te halen![]()
Christa: Dat kippenkerstboompjes zoveel teweeg kunnen brengen![]()
MarijeR: Dat hoofd van Oti bij zn papierkunst![]()
![]()
Cerosa: Wat is ze heerlijk met die olifant aan t spelen, helemaal bij![]()
Dwyne: Hondjes met strik en alGeduld is ook lastig met zo'n mega snack
![]()
Mandarijn: Bailey met haar sjaaltje![]()
--------------
love_mandy: klopt helemaalHaha ja was al bang dat Odin die ook zou stelen
Floyd heeft de banaan versie en hij blijkt super geschikt om mee rond te zwaaien dus dacht dat is vast ook wel wat voor Odin. Fijn dat alles in de smaak valt
--------
Lukt toch wel in hetzelfde bericht, hadden gisteravond uitgepakt maar niet eerder tijd gehad. Sorry voor de slechte foto's
In de doos zat een supermooie versierde zak, waar je dan vervolgens je hele hoofd in stopt:
[ Afbeelding ]
Het eerste wat we eruit hebben gevist was een gele bal, nou dat had wat Floyd betreft voldoende geweest, hij is er helemaal gek van![]()
Hoor graag van welk merk deze is, kaartje is weggeraakt in de chaos. En heb hem nog niet eens goed kunnen bekijken want Floyd loopt er de hele dag mee rond te sjouwen![]()
[ Afbeelding ]
Hij wilde nog wel even kijken naar de knisperende ezel, maar daarna ging zn aandacht toch weer naar de bal
[ Afbeelding ]
Snackies zijn vandaag ook goedgekeurd![]()
Hele buit bij elkaar(behalve de bal):
[ Afbeelding ]
Morgen maar even kijken of hij te porren is voor zn puzzel, maar dat komt vast goed!
Toen nog even puzzelen en ik mag RoosdeG volgens mij bedanken voor dit super gave pakket?