Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Momo94

Re: Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 10:33

Wat hebben jullie onwijs leuke pakketten gehad voor jullie lieverds! :D

Vanavond gaan Ringel & Molly hun pakket uitpakken, het baasje en mijn broertje zijn vrachtwagenchauffeur en vanavond thuis. Die willen graag ook eens zien hoe die dames het doen. :D

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 10:55

Owww wij hebben net toch zo'n leuk pakket gekregen!
Net samen met Lena en m'n zoontje uitgepakt!

Waar ze afgelopen week totaal geen interesse in de doos toonde, dook ze er meteen in toen ie open ging! Ze viste er zelf een pakje uit en wilde hem met papier en al opeten, dus hebben d'r maar even geholpen met uitpakken haha

Eerst samen de doos ontdekken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna, op volgorde van Lena d'r voorkeur de pakjes open gemaakt, man wat een mooi goed gevuld pakket!

Afbeelding

En toen kwamen de kipkerstboompjes! Ik heb er 1 van de 3 kunnen redden voor een later moment. De eerste verdween ze meteen mee naar d'r mand, de 2e heeft ze van de salontafel af gepikt toen we even niet keken hahaha
Onze Lena, die nooit iets om eten geeft heeft voor het eerst in d'r leven iets gepikt!

Afbeelding

Ook een mooi sjaaltje voor Lena, en een super fijne badjas! Ook het varkentje viel erg in de smaak!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu met de hints puzzelen wie onze SS is, en nu pas besef ik me hoe slecht ik iedereen hier ken hahaha

SS alvast heel erg bedankt voor dit mooie pakket, ik hoop je straks bij naam te kunnen noemen!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 11:14

Wat een mooie pakketten komen er voorbij en wat is iedereen verwend! <3

Fem, wij mochten idd jullie SS zijn en het was heel leuk!
Gelukkig vind je het showtasje mooi, hij is iets anders qua kleur als wat jij als voorbeeld had maar die was niet meer leverbaar en toen heeft ze deze gemaakt/aangepast. Was dus even spannend of het qua kleur naar wens was :o

Sharani, Ollie doet de groetjes aan Freddy en Limbo en vroeg of we na lange tijd nog een keer kunnen proberen te plannen bij jullie op het strandje te komen spelen :D
Hele fijne feestdagen voor jullie allemaal!

Hier gaan we straks beginnen met uitpakken *\o/*
Gisteren liep de dag niet helemaal zoals gepland maar vanavond gaan we hier kerst vieren dus dan komt vandaag uitpakken ook wel leuk uit :D <|-
Nog even snel de laatste (vergeten) boodschapjes halen en dan gaan we beginnen.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 11:20

Ik doe een wilde gok....

StonedRomy

Ben jij onze Secret Santa?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 12:03

Crista schreef:
Ik doe een wilde gok....

StonedRomy

Ben jij onze Secret Santa?

Née, je moet nog even doorzoeken vrees ik

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 13:38

Oh wat zijn mijn heren ook weer verwend dit jaar! <3

Otis had ook weer enorm veel plezier van het inpakpapier _O-

Finlay wist meteen dat dit om die lekker ruikende doos ging!
Afbeelding

Afbeelding

Otis kreeg het papier wat om de doos zat :')
Afbeelding

Eerst een lief kaartje, waar ook de hints bij zaten.
Afbeelding

Ollie was blij met een piepend varkentje
Afbeelding

De wortels zijn een hit bij alle 3!
Afbeelding

Ollie kwam het varkentje al brengen zodat ik het kon gooien
Afbeelding

Otis is als een echte poedel gek op eenden :o
Afbeelding

Afbeelding

Hij was ook wel tevreden over zijn papierwerk :')
Afbeelding

Afbeelding

De hele buit!
Heleboel kluifjes en speeltjes!
Afbeelding

Hij liep wel sneaky weg met een zakje _O-
Afbeelding

3 hele blije hondjes lekker aan het kluiven 8-)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Taifoen, mogen we jou bedanken voor deze geweldige cadeaus?
Wat zijn ze verwend! Heerlijke kluifjes en de speeltjes vinden ze geweldig.
Heel erg bedankt en voor jullie ook hele fijne feestdagen en een geweldig 2025!

Inmiddels liggen ze uitgeteld te slapen en ga ik maar even verder met papier opruimen. Heel veel snippers… Overal in huis _O-

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 15:05

Y;( Heel veel sterkte StonedRomy, mooi dat jullie nog samen het pakket hebben kunnen uitpakken maar enorm verdrietig dat ze er nu niet meer is.

VillaNeusjes schreef:
Dwyne ben jij onze SS?

Jaaa helemaal goed!!

Ik moest wel lachen om Hoax zijn enthousiasme met de kerstboomlolly...hij zag Fietje niet meer geloof ik.. Het is maar goed dat ze er zo onderdoor kan lopen.

Het geknoopte stro touw is gedoneerd door Wolf, die legde m zo hup in de doos zo van dat vinden zij vast ook heel leuk. [&] Vervolgens dacht ie dat ie er stiekem met de grote kauwstaven vandoor kon gaan maar hij had pech dat dat wel opviel met inpakken :+ Ik vrees wel dat je een heel scherp mes nodig hebt of een zaagje om die stukken kleiner te maken voor Fietje. Hier laatst ook geprobeerd voor Dex maar is finaal mislukt _O-

De hengel met veertjes kan je nog uitschuiven, zodat je wat meer ruimte hebt om te spelen met Fietje.
En ik hoop dat alle speeltjes zacht genoeg en toch sterk zijn zodat Fietje niet te hard schrikt als Hoax ermee gaat spelen. Ik had niet gezien dat er ook nog een fles in die Ananas zat... _O- Blij dat Hoax m zo leuk vind, voor jou is t gekraak de hele avond wat minder... Ik had heel erg geluk nu met Black Friday had Kentucky het hondenspeelgoed heel scherp geprijst, dus houdt dat zeker volgend jaar in de gaten als ze goed bevallen!

Ik stuur je later dit weekend nog even een korte uitleg over de crosstapes per pb hoe en waar je ze voor jezelf of de honden kan gebruiken. Kleedje was natuurlijk ook voor Fietje omdat die altijd bij jou warm komt liggen ;). Ben benieuwd wat je ermee gaat maken!

Wij gaan ook zo uitpakken... hondjes moeten nog heel even iets opdrogen na het spelen buiten in de regen

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 15:32

@StonedRomy

Heel veel sterkte met het verlies! Y;( Heb er overheen gelezen... ;(

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 16:10

Mona is ontzettend verwend door haar secret Santa, wij denken zeker te weten dat wij Lor1_1984 mogen bedanken!
Op voorhand hebben wij hints gekregen in de vorm van kaartjes, heel leuk. En dat met de laatste hints gecombineerd (het was wel zoeken hoor...!)kon het niet missen.
Er zat voor mij ook nog een leuk waxine houdertje in, die staat niet eens op de foto zie ik.
Het liefst wou ze de doos meteen slopen,dat is een hobby van haar.
Afbeelding

Toch lukte het om met beleid één voor één de pakjes er uit te halen!

Afbeelding

Afbeelding
Nadat ze deze had uitgepakt, moesten we een break nemen. Ze had nergens anders meer oog voor! <3

Afbeelding
Lekker vrouwtje, geef maar alvast... :D

Afbeelding
Daarna mocht ze de doos en het pakpapier scheuren, zie hier de chaos.. :Y)

Afbeelding
Nog even poseren met de buit!
Lekkere snacks (fun fact, de wortel spinazie botjes uit Duitsland heeft ze van het voorjaar ook van mij gehad, ze is er gek op. Joep ook las ik! :)*

En zoals je ziet, is de blauwe piepende olifant favoriet. Hij is al aardig vies geworden.. :Y)

Lor1_1984 onwijs bedankt. Mona is gek op haar nieuwe knuffies, en de snacks vallen in de smaak dus. Fijne feestdagen voor jullie! <|- <3

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 16:21

Oh wat een lol hebben de honden hier gehad net met uitpakken. :D

Speciaal strikje omgedaan want het is immer toch een soort feest die doos vol leuks en lekkers!
Afbeelding

Vervolgens rook er 1 al iets heeeeeeel lekkers...
Afbeelding

De brief van Santa, de hints waren al bijna in de mond van Wolf beland met zijn gesnuffel dus die hebben we eerst maar ertussen uit gezocht. :')
Afbeelding

Tja de foto zegt genoeg... ik haalde het roze papier eraf en moest goed mijn best doen om de inhoud nog even te bewaren _O- Geen flauw idee wat het precies is maar lekker is het zeker <3
Afbeelding

Afbeelding

Zoveel pakjes!!! Ik snap dat er iemand moeite mee had dat alles in de doos moest ;)
Afbeelding

Deze was ik ook direct kwijt haha geniale haai!
Afbeelding

Vervolgens wist Dex ongezien een konijnenoor te verorberen dus die staan helaas niet meer op de overzichtsfoto. Dex en Wof vinden de keuze van al het lekkers helemaal geweldig!
Afbeelding

Wat een top cadeautjes heel leuk! Beide heren zijn helemaal happy.
Die groene aap is ook echt geniaal, Wolf heeft wel wat problemen nu met bedenken waar ie nu mee moet gaan spelen... Eerst achter de granaat aan, dan de haai als frisbee door het huis heen of toch piepen met de aap. 8)7

Dex is zich inmiddels aan het vermaken met de likmat en de puzzel, laat hij nou ook nog fan zijn van ijsjes en hersenspelletjes.
Afbeelding

En de te leuke koekjespot! <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan nog tot slot de hints...die leiden naar Love_Mandy & Odin?
Afbeelding

Heel erg bedankt voor dit te leuke pakket en ik denk dat Dex en Wolf zo'n beetje dezelfde favorieten hebben als Odin! Ik ben wel heel benieuwd wat nu die lange witte kauwstaven zijn, die ga ik zelf ook moeten kopen denk ik als ik zag hoe enthousiast ze daar beide van werden. *\%/*

Edit: Inmiddels zijn beide heren helemaal knock-out :Z dus die dromen nu lekker over al het leuks.
Laatst bijgewerkt door Dwyne op 21-12-24 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 16:32

Dwyne schreef:
Oh wat een lol hebben de honden hier gehad net met uitpakken. :D

Speciaal strikje omgedaan want het is immer toch een soort feest die doos vol leuks en lekkers!
[ Afbeelding ]

Vervolgens rook er 1 al iets heeeeeeel lekkers...
[ Afbeelding ]

De brief van Santa, de hints waren al bijna in de mond van Wolf beland met zijn gesnuffel dus die hebben we eerst maar ertussen uit gezocht. :')
[ Afbeelding ]

Tja de foto zegt genoeg... ik haalde het roze papier eraf en moest goed mijn best doen om de inhoud nog even te bewaren _O- Geen flauw idee wat het precies is maar lekker is het zeker <3
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Zoveel pakjes!!! Ik snap dat er iemand moeite mee had dat alles in de doos moest ;)
[ Afbeelding ]

Deze was ik ook direct kwijt haha geniale haai!
[ Afbeelding ]

Vervolgens wist Dex ongezien een konijnenoor te verorberen dus die staan helaas niet meer op de overzichtsfoto. Dex en Wof vinden de keuze van al het lekkers helemaal geweldig!
[ Afbeelding ]

Wat een top cadeautjes heel leuk! Beide heren zijn helemaal happy.
Die groene aap is ook echt geniaal, Wolf heeft wel wat problemen nu met bedenken waar ie nu mee moet gaan spelen... Eerst achter de granaat aan, dan de haai als frisbee door het huis heen of toch piepen met de aap. 8)7

Dex is zich inmiddels aan het vermaken met de likmat en de puzzel, laat hij nou ook nog fan zijn van ijsjes en hersenspelletjes.
[ Afbeelding ]

En de te leuke koekjespot! <3
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

En dan nog tot slot de hints...die leiden naar Love_Mandy & Odin?
[ Afbeelding ]

Heel erg bedankt voor dit te leuke pakket en ik denk dat Dex en Wolf zo'n beetje dezelfde favorieten hebben als Odin! Ik ben wel heel benieuwd wat nu die lange witte kauwstaven zijn, die ga ik zelf ook moeten kopen denk ik als ik zag hoe enthousiast ze daar beide van werden.

Jaaa ik ben jullie Santa! Fijn dat je er blij mee bent. We hebben echt super veel plezier gehad met het maken van het pakket. De dingen in de roze verpakking zijn konijnenhuid, Odin heeft besloten dat hij deze niet meer lekker vind, dus hij kon ze mooi doneren aan Dex en Wolf. Ze komen van durks.
De haai blijft trouwens drijven, dus die kan in de zomer als water speeltje worden gebruikt.
Die aap vond Odin dus ook echt geweldig :')

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 16:34

Echt super leuk pakket! <3 Dat zijn beste konijnen geweest dan! Maar dat ga ik zeker onthouden, dit krijgt Dex ook goed weg gekauwd dus dat is helemaal top! Het fleece speeltje is inmiddels door de kat gekaapt haha die rolt er nu mee door het huis heen. Ik vrees dat die haai al een keer gaat drijven voor de zomer gezien ik alweer een vijver in mijn rijbak heb thuis waar Wolf ook graag in springt :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 17:37

Cerosa schreef:
Mona is ontzettend verwend door haar secret Santa, wij denken zeker te weten dat wij Lor1_1984 mogen bedanken!
Op voorhand hebben wij hints gekregen in de vorm van kaartjes, heel leuk. En dat met de laatste hints gecombineerd (het was wel zoeken hoor...!)kon het niet missen.
Er zat voor mij ook nog een leuk waxine houdertje in, die staat niet eens op de foto zie ik.
Het liefst wou ze de doos meteen slopen,dat is een hobby van haar.
[ Afbeelding ]

Toch lukte het om met beleid één voor één de pakjes er uit te halen!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
Nadat ze deze had uitgepakt, moesten we een break nemen. Ze had nergens anders meer oog voor! <3
[ Video ]

[ Afbeelding ]
Lekker vrouwtje, geef maar alvast... :D

[ Afbeelding ]
Daarna mocht ze de doos en het pakpapier scheuren, zie hier de chaos.. :Y)

[ Afbeelding ]
Nog even poseren met de buit!
Lekkere snacks (fun fact, de wortel spinazie botjes uit Duitsland heeft ze van het voorjaar ook van mij gehad, ze is er gek op. Joep ook las ik! :)*

En zoals je ziet, is de blauwe piepende olifant favoriet. Hij is al aardig vies geworden.. :Y)

Lor1_1984 onwijs bedankt. Mona is gek op haar nieuwe knuffies, en de snacks vallen in de smaak dus. Fijne feestdagen voor jullie! <|- <3

Ik ben idd Mona's niet meer geheime kerstvrouw. :D

Het (zeer irritant geluidmakende :')) olifantje hebben ze hier ook, maar dan in de vorm van een luiaard, en was zo'n succes dat ik hem wel moest kopen voor Mona. *\%/*
Goede keus zo te zien. <3

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 17:49

Verslag komt later (en ik ben aan het puzzelen wie je bent!), maar lieve santa wat een ontzettend gaaf pakket! Dankjewel! <3 Bailey was gelijk druk met het zoekhuisje en het zakje met snackies moest ik ook even veilig stellen voor ze ermee aan de haal ging. :')

Die snuffelmat vind ik ook echt geweldig! Sjaaltje mocht ze gelijk om voor de foto! <3

Afbeelding

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 19:23

Hij staat al klaar voor na het eten! Dan uitpak tijd! Ringel is er klaar voor!

Die ging al met haar tanden en poot aan de gang. Molly snapt er niks van.

Afbeelding

Afbeelding

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 20:47

Wat komen er allemaal mooie pakketten voorbij zeg, super leuk om te zien *\o/* Tijd voor bijleespost, hopelijk niemand vergeten. Zet Floyd zn pakket in los bericht want dat moet even via mn tel vanwege de foto's

Nala: Fanatiek om midden in de nacht uit te pakken :D

RoosDeG: Gimli is goed verwend, en trui heb je prima alternatief voor gevonden :j

Tigress: wat kunnen jouw mannen toch knap poseren <3 Super leuk die botjes speel met naam :j

kanjerroos: Marlo heeft er een lekkere ravage van gemaakt

Flux: Zo zoet bij naar nieuwe varken slapen <3

draaakje: Dat kerstkleedje, te schattig <3

StonedRomy: Wat een ontzettend verdrietig bericht, zo jong, heel veel sterkte :knuffel:

Jess_Ashlinn: Heerlijk dat grote fluffy hoofd overal bovenop :D

Bo_Y: Senna is lekker subtiel :+ Super leuk die bakken :j
:j
Leo: Dat uitpakken heeft Fitz heel serieus genomen :j :+

_xDyan: Chaos met uitpakken maar daarna hebben ze nog wel mooi geposeerd <3

Sharani: Wat een verwennerij!! En die fluffy mand <3

VillaNeusjes: Ze doen het redelijk beschaafd met uitpakken, heerlijk om te zin zo'n mini en maxi :D

Banjer: Helemaal geen chaos bij jou zo te zien. Gewoon tevreden op de bank met een lekker snackie :Y)

Fem: De dames hadden t slim bekeken met meteen t lekkers eruit te halen :Y)

Christa: Dat kippenkerstboompjes zoveel teweeg kunnen brengen :D

MarijeR: Dat hoofd van Oti bij zn papierkunst :D :D

Cerosa: Wat is ze heerlijk met die olifant aan t spelen, helemaal bij <3

Dwyne: Hondjes met strik en al <3 Geduld is ook lastig met zo'n mega snack :Y)

Mandarijn: Bailey met haar sjaaltje <3

--------------
love_mandy: klopt helemaal *\o/* Haha ja was al bang dat Odin die ook zou stelen :+ Floyd heeft de banaan versie en hij blijkt super geschikt om mee rond te zwaaien dus dacht dat is vast ook wel wat voor Odin. Fijn dat alles in de smaak valt :j

--------
Lukt toch wel in hetzelfde bericht, hadden gisteravond uitgepakt maar niet eerder tijd gehad. Sorry voor de slechte foto's

In de doos zat een supermooie versierde zak, waar je dan vervolgens je hele hoofd in stopt :D :

Afbeelding

Het eerste wat we eruit hebben gevist was een gele bal, nou dat had wat Floyd betreft voldoende geweest, hij is er helemaal gek van :j

Hoor graag van welk merk deze is, kaartje is weggeraakt in de chaos. En heb hem nog niet eens goed kunnen bekijken want Floyd loopt er de hele dag mee rond te sjouwen :D

Afbeelding

Hij wilde nog wel even kijken naar de knisperende ezel, maar daarna ging zn aandacht toch weer naar de bal

Afbeelding

Snackies zijn vandaag ook goedgekeurd :Y)

Hele buit bij elkaar(behalve de bal):

Afbeelding

Morgen maar even kijken of hij te porren is voor zn puzzel, maar dat komt vast goed!

Toen nog even puzzelen en ik mag RoosdeG volgens mij bedanken voor dit super gave pakket?

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:05

Uitpakken was een feestje! *\o/* Ringel is alleen een beetje teleurgesteld dat het al over is.

Filmpje nr 1

https://youtube.com/shorts/G8cFcqsE898? ... DmG0eKxmn9

Filmpje nr 2
https://youtube.com/shorts/P_UJAdUDxck? ... YHA6ZFSRlR

Filmpje nr 3
https://youtube.com/shorts/g6m6rUDASMw? ... A_7J5m0WRv

Foto spam!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Molly staat niet veel op de foto's, want die snapt niet zo goed wat die ermee moet. Die stond overal een beetje omheen te drentelen. :')

Voor de hints.. moet ik morgen echt even goed gaan zitten, want ik weet nu nog niet echt wat er van te maken. Ik heb het vermoeden dat ik iets met de honden rassen moet doen.

Afbeelding

Dit was weer een geslaagd feestje! *\o/*

Dank je wel ook voor de merci chocolaatjes.

Heel heel erg bedankt voor dit super leuke pakket!

Ringel en Molly zijn er moe van. <3

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:22

Ik durf het eigenlijk niet nog een keertje te raden, bang dat het weer fout is haha :+

Maar oké... is heel misschien Momo94 mijn Secret Santa?

Zo niet, wil ik graag een extra hint hahaha :')

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:33

MarijeR schreef:
Oh wat zijn mijn heren ook weer verwend dit jaar! <3

Otis had ook weer enorm veel plezier van het inpakpapier _O-

Finlay wist meteen dat dit om die lekker ruikende doos ging!
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Otis kreeg het papier wat om de doos zat :')
[ Afbeelding ]

Eerst een lief kaartje, waar ook de hints bij zaten.
[ Afbeelding ]

Ollie was blij met een piepend varkentje
[ Afbeelding ]

De wortels zijn een hit bij alle 3!
[ Afbeelding ]

Ollie kwam het varkentje al brengen zodat ik het kon gooien
[ Afbeelding ]

Otis is als een echte poedel gek op eenden :o
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Hij was ook wel tevreden over zijn papierwerk :')
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

De hele buit!
Heleboel kluifjes en speeltjes!
[ Afbeelding ]

Hij liep wel sneaky weg met een zakje _O-
[ Afbeelding ]

3 hele blije hondjes lekker aan het kluiven 8-)
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Taifoen, mogen we jou bedanken voor deze geweldige cadeaus?
Wat zijn ze verwend! Heerlijke kluifjes en de speeltjes vinden ze geweldig.
Heel erg bedankt en voor jullie ook hele fijne feestdagen en een geweldig 2025!

Inmiddels liggen ze uitgeteld te slapen en ga ik maar even verder met papier opruimen. Heel veel snippers… Overal in huis _O-

Ja klopt, blij dat ze genoten hebben <3

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:34

Lieve SS, helaas zijn we beide ziek (noro virus op mijn werk). Dus ik hoop morgen aan de slag te kunnen :(

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 21:37

Nala, wat fanatiek met uitpakken rond dat tijdstip!

love_mandy, die paddestoelen zijn echt geweldig! Te leuk.

Luna2006, ik vind het echt onwijs rot voor je. Kunnen we wellicht met zijn allen nog wat voor je doen?

RoosDeG, dat truitje is echt leuk! Ook bij de kat :P

Tigress, kijk jouw knappies eens mooi zitten voor de kerstboom. En wat een leuke gepersonaliseerde speeltjes!

kanjerroos, wat een toffe dennenappel! Volgens mij heb ik die ook als slowfeeder voorbij zien komen.

Flux, ook al zo'n mooie box. En echt een mooie slowfeeder!

draaakje, net een kerstvrouw zo op haar mooie kleedje!

StonedRomy, jeetje ik schiet helemaal vol. Heel veel sterkte met het verlies!

Jess_Ashlinn, dat blikje, zo schattig!

Bo_Y, zo leuk die gepersonaliseerde bakjes. En ik ben heel benieuwd waar de sprong en band van zijn :D

Leo, ook al zo’n fanatieke uitpakker!

_xDyan, wat tof dat je het gefilmd hebt! En die koekjespot is te leuk!!

Sharani, dat mandje ziet er echt mega comfy uit!

VillaNeusjes, knappe hoax. Dat Strotouw ziet er ook wel uit om heerlijk mee door de kamer te smijten :')

Banjer, dat postbusje. Zo leuk!

Fem, ah ik zie die blije kontjes helemaal schuddend voor me tijdens het uitpakken. En wat een prachtig showtasje!!

Crista, wat lief zo samen uitpakken met jouw zoontje!

MarijeR, ook een beetje een boevige blik bij de ‘wegsneak’ foto

Cerosa, zo’n blij ei op het filmpje

Dwyne, wat een knappies zo met hun strikjes

Mandarijn, aah knappe Bailey!! <3

Suusw, wat tof gedaan zo met de jutten tas!

Momo94, wat een mooie trui heeft Ringel aan!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 22:21

Ik ben gaan puzzelen… en ik denk de Santa van Ronja & Cinna te hebben gevonden. De pluk haar in het mini brievenbusje is wit, dus ik ben gaan zoeken naar mensen met een hond met lichte kleuren.

Het kaartje verwijst naar een vakantie. Er staat een Schotse hooglander op.. en als ik zoek op Schotland, kom ik uit bij iemand met een geweldig leuke Aussie….

Leo: ben jij mijn Santa?

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 22:22

Suusw schreef:
Wat komen er allemaal mooie pakketten voorbij zeg, super leuk om te zien *\o/* Tijd voor bijleespost, hopelijk niemand vergeten. Zet Floyd zn pakket in los bericht want dat moet even via mn tel vanwege de foto's

Nala: Fanatiek om midden in de nacht uit te pakken :D

RoosDeG: Gimli is goed verwend, en trui heb je prima alternatief voor gevonden :j

Tigress: wat kunnen jouw mannen toch knap poseren <3 Super leuk die botjes speel met naam :j

kanjerroos: Marlo heeft er een lekkere ravage van gemaakt

Flux: Zo zoet bij naar nieuwe varken slapen <3

draaakje: Dat kerstkleedje, te schattig <3

StonedRomy: Wat een ontzettend verdrietig bericht, zo jong, heel veel sterkte :knuffel:

Jess_Ashlinn: Heerlijk dat grote fluffy hoofd overal bovenop :D

Bo_Y: Senna is lekker subtiel :+ Super leuk die bakken :j
:j
Leo: Dat uitpakken heeft Fitz heel serieus genomen :j :+

_xDyan: Chaos met uitpakken maar daarna hebben ze nog wel mooi geposeerd <3

Sharani: Wat een verwennerij!! En die fluffy mand <3

VillaNeusjes: Ze doen het redelijk beschaafd met uitpakken, heerlijk om te zin zo'n mini en maxi :D

Banjer: Helemaal geen chaos bij jou zo te zien. Gewoon tevreden op de bank met een lekker snackie :Y)

Fem: De dames hadden t slim bekeken met meteen t lekkers eruit te halen :Y)

Christa: Dat kippenkerstboompjes zoveel teweeg kunnen brengen :D

MarijeR: Dat hoofd van Oti bij zn papierkunst :D :D

Cerosa: Wat is ze heerlijk met die olifant aan t spelen, helemaal bij <3

Dwyne: Hondjes met strik en al <3 Geduld is ook lastig met zo'n mega snack :Y)

Mandarijn: Bailey met haar sjaaltje <3

--------------
love_mandy: klopt helemaal *\o/* Haha ja was al bang dat Odin die ook zou stelen :+ Floyd heeft de banaan versie en hij blijkt super geschikt om mee rond te zwaaien dus dacht dat is vast ook wel wat voor Odin. Fijn dat alles in de smaak valt :j

--------
Lukt toch wel in hetzelfde bericht, hadden gisteravond uitgepakt maar niet eerder tijd gehad. Sorry voor de slechte foto's

In de doos zat een supermooie versierde zak, waar je dan vervolgens je hele hoofd in stopt :D :

[ Afbeelding ]

Het eerste wat we eruit hebben gevist was een gele bal, nou dat had wat Floyd betreft voldoende geweest, hij is er helemaal gek van :j

Hoor graag van welk merk deze is, kaartje is weggeraakt in de chaos. En heb hem nog niet eens goed kunnen bekijken want Floyd loopt er de hele dag mee rond te sjouwen :D

[ Afbeelding ]

Hij wilde nog wel even kijken naar de knisperende ezel, maar daarna ging zn aandacht toch weer naar de bal

[ Afbeelding ]

Snackies zijn vandaag ook goedgekeurd :Y)

Hele buit bij elkaar(behalve de bal):

[ Afbeelding ]

Morgen maar even kijken of hij te porren is voor zn puzzel, maar dat komt vast goed!

Toen nog even puzzelen en ik mag RoosdeG volgens mij bedanken voor dit super gave pakket?

Ja helemaal goed *\o/*
Blij dat die bal in de smaak valt!
Ik ga even opzoeken van welk merk hij is! Daar kom ik nog bij je op terug :D

Edit: Vadigran Tpr Bal Yellow Vanilla Geel - Hondenspeelgoed - 8 cm van de petsplace!

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 22:42

Crista schreef:
Ik durf het eigenlijk niet nog een keertje te raden, bang dat het weer fout is haha :+

Maar oké... is heel misschien Momo94 mijn Secret Santa?

Zo niet, wil ik graag een extra hint hahaha :')

Kaching! Wij zijn jou SS! *\o/*

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 22:45

Wij zijn vanmiddag ook gaan uitpakken *\o/*

Afbeelding

Jady had een mening over het feit dat ze even moest wachten

Afbeelding

https://boktimg.nl/img/m/rm8ZpY.jpg

Is dit eetbaar?

Afbeelding

Afbeelding

Onwijs blij met al deze verrijkers <3
Afbeelding

Als het te lang duurt dan gaan we zelf shoppen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En gelijk even snacken:
https://boktimg.nl/img/m/bnSceU.jpg

En deze rook ook heeeeeel lekker:
Afbeelding

Spoiler voor degene die niet van huid en haar houden. Ook wij moeten hier af en toe nog aan wennen :') :
Spoiler:
Afbeelding

Dit moet zo?
Afbeelding

Toch ook wel vermoeiend:
Afbeelding

Met alles bij elkaar

Afbeelding

Afbeelding

En er zat ook nog een heeeel mooi persoonlijk cadeautje bij :D

Afbeelding

En namens Mickey heel erg bedankt voor de doos!

Afbeelding

En volgens mij mogen wij Fem onwijs bedanken voor dit prachtige pakket. De potenreiniger stond hier ook heel hoog op het lijstje! En alle snackjes gaat ze heerlijk oppeuzelen <3 Echt een heel mooi pakket met van alles wat <3