Ah joh wat naar daar. Je zou er maar zitten zeg....
Alles was gelukkig uiteindelijk goed.
Ja. Heb van ellende maar een massage geboekt ook.
Fijn dat uiteindelijk alles goed was, toch schrikken zoiets!
Beterschap, Kim!
Keizerinnnn
Geplaatst: 14-12-24 17:14
Aah stop is Roosch, hier worden we jaloers van nee gekkigheid, geniet ervan!!
Ik zei gister volgens mij nog dat Kammie het zo goed doet. Vandaag is het weer een hoopje ellende. Gelijk in een mandje gelegd, warmtelamp erboven gehangen en water laten drinken. Hopelijk knapt hij weer op, maar ik vrees ervoor
Mijn Secret Santa is wel echt snel gegaan. Ik heb mijn Santa al geraden en ik ben net geraden. Bizar hoe snel het gaat. Ik ben nog super benieuwd naar de andere pakketten!!
Neonlight, jij hebt het er maar druk mee. Wel heel erg goed dat je dit zo doet hoor!
Ik heb thuis even een inhaalslag gemaakt met mesten van de paddock. Ik probeer het iedere dag te doen maar gisteren niet gelukt met werken en meteen 3 kruiwagens verder.
Tancreda4
Geplaatst: 14-12-24 18:27
Oh nee, wat sneu zeg, hopelijk red hij het....
Zo groot was Gert-Jan trouwens. Waarschijnlijk een baby denk ik. We hebben m maar even gehad volgens mij, daarna weer uitgezet.
Ach arme Kammie. Ze zien er ook direct zo ellendig uit.
En Gert-Jan is echt mini!
Mijn pakket is ook binnen! Maar moet nog even wachten, dit ouwe wijf moet nog even een slaapje doen. Was een hectische drukke dag vandaag, en die stomme wekker ging veel te vroeg.
Hij is de nacht doorgekomen, ziet er al beter uit (meer kleur) drinkt en eet, dat is allemaal positief. Maar wat mij zorgen baart is dat hij nog zo zwak is. Ligt nog in het mandje. Vorige keer moest ik dwangvoeren, maar was hij met 4 uur al uit mandje geklommen.
Morgen bel ik de dierenarts, die van onze hond doet ook reptielen gelukkig!
Weekenden is zo lastig met zo'n beestje. Zitten er maar weinig die ook nog weekenden bereikbaar zijn en dan wss aan de andere kant van Nederland. Dus ga nu af op wat de dierenarts mij vorige keer verteld heeft.
Woow Tancreda, zo mini, zal idd wel een baby zijn geweest. Superschattig
Wat fijn dat jouw eigen dierenarts ook reptielen doet! Hier in de omgeving zijn er maar heel weinig dus dat is super fijn dat je bij dezelfde terecht kan!