Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 17:59

Nou, het feest kon beginnen! Het was alleen lastig om foto’s te maken tijdens het uitpakken, dus ik heb een filmpje gemaakt en gewoon een paar foto’s.
Afbeelding
Het werd al snel een chaos…

Zoals ik al zei, ging foto’s maken niet haha…
Afbeelding
Afbeelding

Het filmpje… ook goed mijn reactie te zien + dat mijn vriend er nog steeds niks van snapt :')

De totale “buit”:
Afbeelding
Afbeelding
Dankjewel!! We zijn er ónwijs blij mee!! Precies wat we wilden!

Toen begon het puzzelen… Kix ook gelijk maar even aan het puzzelen gezet.
Afbeelding

Afbeelding
Hele leuke hints! Maar ik moest wel even het hele topic weer door :')

Er bleken wel meerdere aanmeldingen te zijn waarbij de naam “nieuw” betekent, ook wel een beetje met een link naar Tsjechië… zo zat ik ook even op lor1_1984 omdat Dívka een Tsjechische naam is, maar dat waren meerdere honden + verder geen aanknopingspunten dus weer verder… Toen kwam SimonDesteny even in mijn hoofd voorbij omdat ze heel duidelijk vertelde dat Nova ‘nieuw’ betekende… maar ook verder geen aanknopingspunten dus weer verder…
En toen las ik iets en wist ik het zeker! Volgens mij mogen wij Damon26 en Novi bedanken voor het onwijs gave pakket! We zijn er écht heel blij mee!

Edit: Ohja! Waar is de pot van? Ik vind hem zo gaaf!!!!
Laatst bijgewerkt door _xDyan op 20-12-24 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 18:00

StonedRomy schreef:
Lieve santa,

Ik ben er nog niet aan toe gekomen je te raden. Ik heb gister avond het mooie pakket open gemaakt samen met rinoka en gintora. Iedere keer als de deur van de honden kamer open stond wilde rinoka perse in de doos kijken en aangezien ze maar 2 keer kerst en 2 keer secret Santa heeft mogen meemaken kon ik haar niet laten gaan zonder een mini derde kerst te vieren met hapjes en de secret Santa doos.

[ Afbeelding ]
Daar mocht de doos dan eindelijk uitgepakt worden

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
Langzaam open knabbelen

[ Afbeelding ]
En samen open maken :knuffel:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Alle mooie cadeautjes samen
[ Afbeelding ]
Vanochtend is ze ingeslapen, 2 jaar en 11 maanden oud

Santa dankjewel voor het mooie pakket. Ze hebben er van gesmuld. Normaal koop ik kerst cadeaus voor de honden in zuid Frankrijk, dus het was heel fijn om iets te hebben om kerst te vieren,

@StonedRomy ik wens je heel veel sterkte komende dagen met je verlies maar wel "fijn" dat je dit nog hebt kunnen doen met haar. Sterkte.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 18:04

<3 Afbeelding

Mijn vermoeide schootaus wilde wel met haar nieuwe varken spelen.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 18:09

Bo_Y schreef:
Bo_Y schreef:
Ben dus slecht in puzzelen en hints raden ect..

Maar Draakje, ben jij mijn SS??

Jaaa :D

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 18:12

Citaat:
Kanjerroos onwijs bedankt voor dit geweldige pakket! Een schot in de roos, Fitz heeft een topmiddag gehad en ligt nu heerlijk te spelen met zijn eggnog crusher <3
Ik heb ook ontzettend genoten van het uitpakken en puzzelen! Alle cadeaus vallen enorm in de smaak!

En heb je nou mijn wishlist van Kwispel gekregen van Susan? :))

Yes, je bent eruit!! Ik was absoluut je Santa wn wat heb ik daarvan genoten! Ik vond het zo leuk om een pakket te maken voor een hond en baas die veel op ons lijken!

Jaa Susan heeft ons geholpen en wat duurde het mega lang voor je je lijst doorgaf hahaha we zaten samen in spanning of het wel op tijd zou zijn.
Blij om te horen dat jullie er blij mee zijn. Ben ook benieuwd wat Fitz vindt van de tug!

Oh en gooi die smoofl gerust weg! Ik heb die gekregen in een goodiebag en schrok van de ingrediënten dus die ging ik niet voeren maar paste mooi in de puzzel haha

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 18:14

VillaNeusjes schreef:
Wij gaan zometeen starten met uitpakken. Op bed denk ik want drukke ochtend gehad.

Ik wil graag weten van Bo_Y waar die mooie slowfeeder vandaan komt :'). Zal nog wel meer tevoorschijn komen in de pakketten wat ik wil weten voor onze wishlist dit jaar haha.

Maar wat een mooie pakketten al zeg! Tof!

De slowfeeder komt van Sis en Dog

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 18:15

Hele toffe pakketten weer! Veel sterkte voor stoned Romy!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 18:18

kanjerroos schreef:
Citaat:
Kanjerroos onwijs bedankt voor dit geweldige pakket! Een schot in de roos, Fitz heeft een topmiddag gehad en ligt nu heerlijk te spelen met zijn eggnog crusher <3
Ik heb ook ontzettend genoten van het uitpakken en puzzelen! Alle cadeaus vallen enorm in de smaak!

En heb je nou mijn wishlist van Kwispel gekregen van Susan? :))

Yes, je bent eruit!! Ik was absoluut je Santa wn wat heb ik daarvan genoten! Ik vond het zo leuk om een pakket te maken voor een hond en baas die veel op ons lijken!

Jaa Susan heeft ons geholpen en wat duurde het mega lang voor je je lijst doorgaf hahaha we zaten samen in spanning of het wel op tijd zou zijn.
Blij om te horen dat jullie er blij mee zijn. Ben ook benieuwd wat Fitz vindt van de tug!

Oh en gooi die smoofl gerust weg! Ik heb die gekregen in een goodiebag en schrok van de ingrediënten dus die ging ik niet voeren maar paste mooi in de puzzel haha

Haha sorry := ik had mijn pakket al laat besteld en had nog niet zoveel haast met de lijst blijkbaar :') ik zou mijn pakket pas deze week ophalen namelijk en wist dus niet dat er haast achter zat _O- geweldige zet van je!

Hij ligt nu te slapen met de tug <3

De Smoofl moest ik inderdaad om lachen! Ik snapte de grap :))

kanjerroos

Re: Secret Santa 2024 - The Dog edition!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 18:26

Ik was zo bang dat ik iets zou kopen wat jullie al hadden! Vandaar ook heel sneaky de vraag in het topic of mensen nog dingen kochten voor de kerst. Ik wilde weten of je een pakket bij Susan zou kopen zodat ik haar kon vragen die info te delen haha. Ik heb veel plezier gehad met het maken van een pakket

Jess_Ashlinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 18:38

Veel sterkte StonedRomy Y;( :knuffel:

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 18:50

@StonedRomy: heel veel sterkte Y;( !

Wij hebben het pakket ook opengemaakt en wat waren de hondjes hyper :):) . Ze wisten echt wat er gebeuren ging :D .

Nadat de folie van de doos was roken ze duidelijk dingen waar ze erg blij van werden.

Afbeelding

Het uitpakken was één grote chaos, Freddie ging er vandoor met cadeautjes. Ieder uitgepakt speeltje werd in de rondte gegooid en ging naar zijn mand :') .

Afbeelding
Afbeelding

Limbo vond deze wel heel lekker ruiken :9.

Afbeelding

En of ik deze ook even open wilde maken, alsof hij al wist wat het was _O- .

Afbeelding

We waren wel even bezig met uitpakken, want wat een enorm pakket :wow: . Speeltjes, lekkers een puzzel, een trommel koekjes voor ons :9 en het aller zachtste mandje wat ik ooit gezien heb. Wat zijn we verwend :j.

Afbeelding

Twee heel gelukkige hondjes :j .

Afbeelding

Afbeelding

Bij de pakjes zat een mooi kerst gedicht waar de hints in verwerkt zaten, die voor mij eigenlijk wel heel duidelijk waren. VillaNeusjes, klopt het dat ik jou mag bedanken voor dit prachtige pakket :o .

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 19:00

Sharani schreef:
@StonedRomy: heel veel sterkte Y;( !

Wij hebben het pakket ook opengemaakt en wat waren de hondjes hyper :):) . Ze wisten echt wat er gebeuren ging :D .

Nadat de folie van de doos was roken ze duidelijk dingen waar ze erg blij van werden.

[ Afbeelding ]

Het uitpakken was één grote chaos, Freddie ging er vandoor met cadeautjes. Ieder uitgepakt speeltje werd in de rondte gegooid en ging naar zijn mand :') .

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Limbo vond deze wel heel lekker ruiken :9.

[ Afbeelding ]

En of ik deze ook even open wilde maken, alsof hij al wist wat het was _O- .

[ Afbeelding ]

We waren wel even bezig met uitpakken, want wat een enorm pakket :wow: . Speeltjes, lekkers een puzzel, een trommel koekjes voor ons :9 en het aller zachtste mandje wat ik ooit gezien heb. Wat zijn we verwend :j.

[ Afbeelding ]

Twee heel gelukkige hondjes :j .

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Bij de pakjes zat een mooi kerst gedicht waar de hints in verwerkt zaten, die voor mij eigenlijk wel heel duidelijk waren. VillaNeusjes, klopt het dat ik jou mag bedanken voor dit prachtige pakket :o .

Dat klopt, ik ben je SS.

En ik vond het dit jaar extra speciaal omdat ik je vorig jaar de truitjes en spulletjes van Bella heb gestuurd. Het mandje heb ik zelf gemaakt met de zachtste en knuffeligste stofjes die ik kon vinden. Speciaal voor dat oude mannetje voor je, ik heb verstand can oude chi’s :') Ik wilde nog bijpassend truitje voor beiden doen maar mn lichaam werkte niet mee :')

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 19:16

[quote="VillaNeusjes”]

Dat klopt, ik ben je SS.

En ik vond het dit jaar extra speciaal omdat ik je vorig jaar de truitjes en spulletjes van Bella heb gestuurd. Het mandje heb ik zelf gemaakt met de zachtste en knuffeligste stofjes die ik kon vinden. Speciaal voor dat oude mannetje voor je, ik heb verstand can oude chi’s :') Ik wilde nog bijpassend truitje voor beiden doen maar mn lichaam werkte niet mee :')[/quote]

Wow, dat je dat mandje zelf hebt gemaakt :wow: . Hij is echt super mooi! En fijn want Limbo kruipt er steeds in. Nogmaals bedankt!

Afbeelding

En de truitjes en ook de draagzak gebruikt hij met veel plezier :j .

Aangezien ik weet hoe groot en zwaar het pakket was heb ik nu wel beeld bij die situatie met de zwaan _O- . Dat je dat pakket überhaupt op je rolstoel hebt kunnen vervoeren := .

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 19:35

Mja het was een uitdaging ja haha. Maar worth it. Zo te zien past de mand perfect qua maat.

En dan mijn verslag. Ik heb de hele procedure opgenomen met mn camera, omdat ik gewoon vergeet fotos te maken anders en dat is zonde.

Als eerste was Hoax het wachten zat. En of we konden beginnen:

Afbeelding

Dus in de woonkamer de ruimte gemaakt, camera aangezet , doos erbij gepakt. Coco keek buiten beeld mee vanaf de kast.
Bij het t&t bericht kwam al een hint dat de buitenkant van de doos ook een hint bevatte. Op alle hoeken zat tape geplakt dus ik kreeg al een vermoeden…

Afbeelding

Afbeelding
samen met hoax en fietje de doos uit gepakt , alleen Fiet staat net buiten beeld zie ik achteraf

Afbeelding

en Hoax heeft vooral rond gerend met het mooiste cadeau: eem touw van stro touw. Hoax is niet moeilijk blij te krijgen en Fiet liet de kerstboom lollie smaken.
Afbeelding

Bij deze een filmje, hij duurt wel ruim kwartier maar zal nog wat losse foto”s daarna bij voegen.

Het resultaat:
Afbeelding

Alle hints:
Afbeelding

Afbeelding

Wat hebben we een enorm mooi pakket gehad, en de reden voor de enorme doos was al snel duidelijk….
Er zat een mega pakket aan kophuid in maar echt MEGA. Hoax zegt dankjewel (Fiet ook, we knippen er eentje klein voor dr) we zijn erg dankbaar voor alle cadeautjes!
De tape op de doos en hint 2 gaven al zo”n beetje het antwoord:

Dwyne ben jij onze SS?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 20:04

Echt helemaal leuk dit!
Wat een mooie pakket inhoud bij iedereen!

Ik heb mn pakket geopend, maar er is nog wat onderweg, dus ik wacht even tot dat binnen is.
Heb geen idee wanneer dat komt, met de kerstdagen voor de deur vind ik het weer erg spannend worden...

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 21:09

Zo leuk weer alles, en wat creatief gemaakt dat mandje villa neusjes.

Wij hebben onze slow Feeder en wat toppings uitgetest vanavond
Afbeelding

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 21:40

Ook ik heb mijn pakket opengemaakt.. en wat is het een geweldig pakket! Dank je wel Santa! <3

Ik ga nu puzzelen naar je identiteit :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En meteen al aan de snack <3
Afbeelding

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 22:25

hahaha, mooi dubbel bericht ;) met heul veel foto's

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 22:28

Oeps… sorry… ik zal TeMmen dat er 1 verwijderd wordt Y;(

Damon26

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 23:28

_xDyan schreef:
Nou, het feest kon beginnen! Het was alleen lastig om foto’s te maken tijdens het uitpakken, dus ik heb een filmpje gemaakt en gewoon een paar foto’s.
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Het filmpje… ook goed mijn reactie te zien + dat mijn vriend er nog steeds niks van snapt :')
[ Video ]

De totale “buit”:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Er bleken wel meerdere aanmeldingen te zijn waarbij de naam “nieuw” betekent, ook wel een beetje met een link naar Tsjechië… zo zat ik ook even op lor1_1984 omdat Dívka een Tsjechische naam is, maar dat waren meerdere honden + verder geen aanknopingspunten dus weer verder… Toen kwam SimonDesteny even in mijn hoofd voorbij omdat ze heel duidelijk vertelde dat Nova ‘nieuw’ betekende… maar ook verder geen aanknopingspunten dus weer verder…
En toen las ik iets en wist ik het zeker! Volgens mij mogen wij Damon26 en Novi bedanken voor het onwijs gave pakket! We zijn er écht heel blij mee!

Jaa, dat klopt *\o/* Ik vond het erg leuk om een pakket voor jullie samen te stellen en ik heb erg mijn best gedaan om passende cadeautjes te scoren. Ik hoop dat jullie er veel plezier van hebben.

De gepersonaliseerde snackjespot komt bij Pet Printed vandaan. :)

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 23:37

Damon26 schreef:
_xDyan schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

[ Video ]

De totale “buit”:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Jaa, dat klopt *\o/* Ik vond het erg leuk om een pakket voor jullie samen te stellen en ik heb erg mijn best gedaan om passende cadeautjes te scoren. Ik hoop dat jullie er veel plezier van hebben.

De gepersonaliseerde snackjespot komt bij Pet Printed vandaan. :)

Yes super leuk!! Je hebt je best gedaan maar dat is ook zeker gelukt hoor!! De pot is al in gebruik, de runderlong valt in de smaak en de knoppen zijn al in gebruik en begint ook aardig al gesnapt te worden :-)

En de snuffelbal… die valt ook in de smaak, maar dan op een andere manier :’)
Afbeelding

Van de pot ga ik er nu misschien ook 1 voor mijn katten bestellen, echt heel leuk

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 00:18

Mijn SS heeft nog niet gereageerd maar Hoax sjpuwt nu al de hele avond met een touw speeltje dat ook nog eens een fles bevat dus dat kraakt lekker.

Afbeelding

Afbeelding

Hoax is echt SUPER blij met deze hele stevige speeltjes. En ik ook. Gelijk merk opgeschreven voor de toekomst. Fiet ligt uitgeteld in bed. Morgen komt er een cadeautje van mij voor haar voor kerst. Ik heb een Co sleeper voor bij bed via marktplaats op de kop getikt. Die ga ik ombouwen voor een vaste plek waar Hoax niet mag komen. Die heeft ze niet namelijk en Hoax is af en toe een beetje bezitterig en dat botst nu hij vaker op bed komt. (Wat wel de bedoeling is voor Deep pressure therapie) we zijn dan ook blij met de fleece deken in het pakket. Ik weet dat die voor mij bedoeld is maar ik woon altijd onder m'n electrische deken dus ga ik er een soortgelijk mandje van maken als die van voor mijn lootje. Precies goede kleur ook. :)

Vandaar ook troep in m'n slaapkamer want die word morgen verbouwd *\o/*

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 07:10

Wat een prachtige pakketten komen er voorbij <3
Wat heeft iedereen z'n best gedaan zeg.

love_mandy
Mijn ervaring is dat honden die zippyclaws ook eeeeeerug leuk vinden :')
Dus grote kans dat Odin die inpikt en niet aan de katten overlaat. :))
En ik zie potjes van mijn favoriete leverancier Ellen <3 <3 <3

Luna2006 :knuffel:
Hele dikke knuffel. Ik vind het zo rot voor jullie beiden.

RoosdeG
Bij mijn honden paste de truitjes ook niet, ze vallen blijkbaar erg klein :')

Jarvis
Die kerstmuts eend :') {:)
En die gepersonaliseerde speeltjes, hoe leuk <3

Kanjerroos
Zo leuk om Marlo zo los te zien gaan op dat 'hooi' :') :):)
En ook jij hebt van mijn favoriete leverancier Ellen *\%/*

Flux
Die knuffels <3
Mijn meiden zouden er jaloers op zijn. **\O/**

draaakje
dat kerstkleedje zo mooi <3
En wat een verwende chihuahua :wow:

StonedRomy
Ach lieverd, tranen in mijn ogen.
Zo'n mooi pakket en dan eindigen met zo'n verdrietig nieuws.
Ik had je op Instagram al sterkte gewenst, hier nogmaals. Heel veel sterkte met jullie verlies. Zo vreselijk, veel te vroeg, zo jong. Y;(

Jess_Ashlinn
Wat doet jouw hondje voorzichtig <3
Mooi pakket +:)+

Leo
Yummie Fitz, wat ben jij verwend.

Bo_Y
Die bakken :wow: :wow: :wow:
Prachtig, zo knap gemaakt en zo creatief.

_xDyan
Ik zie twee hele blije en verwende hondjes <3

Sharani
Wat heeft VillaNeusjes zich overtroffen, die mand, echt een heerlijke chi slaapplaats, een troon voor een koning <3

VillaNeusjes
Geweldig als ze zo blij zijn met zo iets 'eenvoudigs' als strotouw :')
Wat een mega pakket heb je voor jouw Duo.

Banjer
Wat een prachtig pakket voor jouw hondjes <3

Zo, ik ben bij. Al 15 pakketten uitgepakt en een verslag van geschreven.
Ik ga nu een verslag schrijven van pakket 16, namelijk het mijne.
Mijn meiden zijn vreselijk verwend. We hebben het pakket gisteren einde middag uitgepakt en ik wilde een verslag gaan maken, maar toen brak er helaas weer vuurwerkoverlast los _-:( en heb ik mij zo ongeveer de hele avond met Fudge bezig gehouden ;(

Dus, nu ga ik er een mooi verslag van maken lieve Santa :*

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 07:33

Romy heel veel sterkte. :knuffel:

Wat een superleuke pakketten komen er voorbij! :D Ik wilde die van Bailey gisteravond uitpakken, maar ik heb uiteindelijk niks anders meer gedaan na werk dan op bed liggen want m'n migraine (begon eergister) had andere plannen -O- Moet zo weer een paar uurtjes werken, maar daarna moet het gaan lukken!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 07:42

Toen het pakket eenmaal midden in de woonkamer (en zo groot is die niet) gezet werd, konden Fudge en Ginger hun nieuwsgierigheid niet bedwingen.
Ginger hebben we het commando 'op' geleerd en ze sprong er meteen op, maar de doos was redelijk licht en daardoor vond ze het maar spannend, dus geen foto van Ginger staand op de doos.

Wel 2 nieuwsgierige aagjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En toen volgde Fudge haar neus :')
Afbeelding

Ze had goed door dat er heerlijke runderoren in een pakket zaten en er werd er meteen eentje gejat door Fudge:
Afbeelding
En uiteraard durfde Ginger daarna het voorbeeld te volgen:
Afbeelding

Terwijl de meiden heerlijk aan een oortje (nouja, zeg maar gerust OOR) lagen te knabbelen, haalde ik alle cadeaus uit de doos:
Afbeelding

Eerst de brief:
Afbeelding

De cadeaus waarbij de kauwsnacks al uitgepakt waren: Wat veeeeeel :wow: :):)
Afbeelding

Alle uitgepakte cadeaus bij elkaar:
Afbeelding

En dit prachtige showtasje liet me een vreugdedansje doen: *\%/*
Afbeelding

Ondertussen was Ginger nieuwsgierig geworden wat er allemaal gaande was bij die tafel:
Afbeelding

Heel blij met haar speeltje, al weet ze niet of ze nou met haar speeltje moet spelen of haar oor moet snacken:
Afbeelding
Afbeelding

En deze heeeeerlijke zelfgebakken koekjes vallen goed in de smaak, wij snappen heel goed waarom dit het favoriete recept is van jouw hondjes Santa :j
Het lijkt veel op ons eigen recept en die is ook favoriet.
Afbeelding

Afsluitend nog even een genietende Fudge <3
Afbeelding

Alle cadeaus op een rijtje:
* 4 kophuidplaten :9
* 8 mega runderoren :9
* Zakje zelfgebakken koekjes :9
* Speeltje Eend :):)
* Speeltje kerst eland (nu al favoriet bij beide dames, het knispert zo heeeerlijk) :):)
* Burrow speeltje, 3 bijtjes in een honingkorf <3
* Burrow speeltje (deze ga ik echt inzetten voor hersenwerk voor Ginger), groot 4kant met worteltjes in de grond. **\O/**

En als laatste het cadeau waar ik suuuuuuuper blij mee ben, waarmee we kunnen shinen {:} in de spotlights, het prachtige showtasje <3

Ik was er al heel snel uit wie dit prachtige pakket voor mij en mijn meiden heeft samengesteld.
Vooral de hint 2 honden met krullen, 1 met een baard bevestigde mijn vermoedens.

Lieve MarijeR ik wil jou enorm bedanken voor die geweldige pakket wat zo super aansluit op de wensen van mij en de meiden.
We voelen ons zo verwend.
1000 maal dank <3 :* +:)+
En uiteraard wensen wij jou en je hondjes ook hele fijne kerstdagen en een top 2025 toe {:) <|-